Kelan mielivaltaisuuden uhri

oikeustasa-arvoiseks

OLne vammautunut 07 ja saanut aivovamman ja siitä johtuvia monia oireita,olen huomannut miten kela kohtelee eriarvoisesti vammaisia,olen Suomalainen aivovamman saanut kuvauslöydöksineen ja varmasti ainut jolle kela ei maksa euroakaan johtuneeko siitä et en ole korkeasti koulutettu tai yrittäjä,jatkuvasti saa lukea lehdistä et kela on maksumiehenä niin kauan kuin uhri voittaa vakuutusyhtön,viimeisin juttu oli iltalehdessä jossa oli viestintäpäällikkö joka oli saanut heti työkyvömyyseläkkeen joka oli liukastunut omalla pihallaan ja nyt oikeudessa sai maksumieheksi työnantajan,
noilla muilla ei edes ole kuvauslöydöksiä johon aikoinaan kela vetosi kohdallani ja nyt ku niitä on sekään ei riitä,eivät myönnä sairaspäivärahaa tai muutakaaan vaikka olen työkyvytön ja opiskelu ei onnistu!
mitä tässä tilanteessa siis voi tehdä ?
suomi on olevinaan oikeusvaltio ja tasa-arvoinen mut näin ei ole!

3

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köyhä sairas

      Hae korjausta päätökseen kelalta-jos kela ei korvaa-jatka somlaan valituksesi.Jos ei auta-viimeinen on vakuutusoiekus. Olet oikeassa että herrat saa ihan erilailla eläkepaprut ja korvauksia.

      • niintee

        Hae korjausta päätökseen kelalta-jos kela ei korvaa-jatka somlaan valituksesi.Jos ei auta-viimeinen on vakuutusoiekus.

        Jos sekään ei auta, valita täällä niin pirkuleesti. Se helpottaa.


    • inhimillisyys+++

      Ja miksi joku kehtaa olla ilkeä? Meitä on takuulla paljon joita kela kohtelee ja vakuutuslaitokset(isot lasipalatsit) huonosti ja epäoikeudenmukaisesti. HÄPEÄ jos osaat!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe