Kelan mielivaltaisuuden uhri

oikeustasa-arvoisek

OLne vammautunut 07 ja saanut aivovamman ja siitä johtuvia monia oireita,olen huomannut miten kela kohtelee eriarvoisesti vammaisia,olen Suomalainen aivovamman saanut kuvauslöydöksineen ja varmasti ainut jolle kela ei maksa euroakaan johtuneeko siitä et en ole korkeasti koulutettu tai yrittäjä,jatkuvasti saa lukea lehdistä et kela on maksumiehenä niin kauan kuin uhri voittaa vakuutusyhtön,viimeisin juttu oli iltalehdessä jossa oli viestintäpäällikkö joka oli saanut heti työkyvömyyseläkkeen joka oli liukastunut omalla pihallaan ja nyt oikeudessa sai maksumieheksi työnantajan,
noilla muilla ei edes ole kuvauslöydöksiä johon aikoinaan kela vetosi kohdallani ja nyt ku niitä on sekään ei riitä,eivät myönnä sairaspäivärahaa tai muutakaaan vaikka olen työkyvytön ja opiskelu ei onnistu!
mitä tässä tilanteessa siis voi tehdä ?
suomi on olevinaan oikeusvaltio ja tasa-arvoinen mut näin ei ole!

7

773

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muueiauta

      Sossuun vaan.

    • IMLAP

      KATSO KIRJOITUKSET, NIM. ENÄÄ EI JAKSA...
      18 DIAKNOOSIA ERI SAIRAUKSISTA, TÄYSIN AUTETTAVA PÄIVITTÄIN ,TODETTU TYÖKYVYTTÖMÄKSI JO VUONNA 2007, TUOLLOIN MYÖS TODENNETTU AIVOVAMMA. KAIKKI SAIRAUSPÄIVÄRAHAT HYLÄTTY SAMOIN TYÖKYVYTTÖMYYSELÄKKEET JOITA HAETTU USEITA 7 V. AIKANA. VAMMAISTUKI ON MYÖNNETTY TÄYSIMÄÄRÄISENÄ, MUTTA KELAN MUKAAN OLEN TYÖKYKYINEN VAIKKA TÄYSIN TYÖKYVYTÖN. NÄIN TÄÄLLÄ,OIKEUSVALTIOSSA.

    • peihaisejosseipöyhi

      15-vuotta sairastelua takana ja julkisella ei osata/haluta diagnoosia tehdä.
      Jos asianmukaiset diagnoosit saisi niin ei olisi vaikeaa saada sitä työmarkkinatukea mutta nyt joudun olemaan kelan ja työkkarin mielivaltaisten tekojen ja kyttäyksen alla.
      Epäilyä ja ihmettelyä saa osakseen muttei apua.

      • asennetta

        Onpas sinulla kielteinen ja nurjamielinen asenne. Ajattele, kun olen selviytynyt tähän asti, selviydyt kyllä vastaisuudessakin. Vieläpä entistä paremmin, kun on jo kokemusta.


      • periksi ei anneta
        asennetta kirjoitti:

        Onpas sinulla kielteinen ja nurjamielinen asenne. Ajattele, kun olen selviytynyt tähän asti, selviydyt kyllä vastaisuudessakin. Vieläpä entistä paremmin, kun on jo kokemusta.

        Katkeruus tai mielenterveys on vaarassa kun sinua noin kohdellaan. Koeta taistella periksi antamatta. Kyllä sinun kuuluu saada oikeutta.


    • Sitkeäkansalainen

      Jo viisi vuotta? Mitä? Kelan mielivaltaa ja kiusaamista.
      Ja edelleen, vaikka valitus on jo voitettu Vakuutusoikedessa...
      Mutta ottelu jatkuu. Kela on jo hävinnyt...

      Kantsii lukea:

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11995817

    • Anonyymi

      Tervekkin sairastuu,kun taistelee etuuksien kanssa,joita "pitäisi saada".
      Kun puoskari "ostolääkärit" kumoavat erikoislääkäreiden lausunnot,"KELA HELVETTI" on loputon.
      Moni luovuttaa,osa on päätynyt lopulliseen ja surulliseen päätökseen...itsemurhaan,
      kun ei vain jaksa taistella perustoimeentulon,etuuksiensa puolesta.
      Montakohan kymmentä tuhatta niitä on,jotka ovat väsyneet taistelussa...
      toki,tilastoissa puhutaan "mielenterveys ongelmista",
      mutta, kenelleppä ei kehity mielenterveysongelmaa siinä,kun ei ole tietoakaan,millä elät,maksat laskut,asunnon ja ylihintasen sähkön...Euroopan alhaisimmalla perustoimeentulolla!!??
      Laittakaa Outi Antilalle viestiä,hän on päällikkö,hänen kuuluu auttaa,korjata,parantaa palveluita.
      Minä kirjoitin hänelle.
      Vastausta on turha odottaa,mutta "äänivyöry" herättää nämä luurankotornista katsovat piällysmiehet,johtajat,joille kurjistetut kelalta "kinuajat" ovat vain ihmisroskia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5369
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3457
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1582
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      195
      1503
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1013
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe