Miksi ihminen olisi poikkeus?

Yksi viimeisistä ter

Japanista on päässyt vuotamaan perhosilla tehdyn kokeen tuloksia julki, ei kuitenkaan Suomen tiedotusvälineisiin asti.
Perhostoukille syötettiin Fukushiman alueelta kerättyä ruokaa. Toukat kuolivat.
Toisille annettiin siltä alueelta kerättyä ruokaa vähemmän. Syntyi pahoja epämuodostumia. Koetta jatkettiin ja todettiin, että seuraavassa sukupolvessa epämuodostumia oli vilä enemmän. Ja kolmannessa vielä enemmän.
Mutaatioitten ilmaantuvuus on siis laajenevaa. Piilevätkin mutaatiot ilmaantuvat uusissa sukupolvissa yhä taajemmin.

Tiedossa on, että koko Tyynenmeren alue on vakavasti saastunut pääosin Fukushiman ydinjätteellä ja sen eläimistä on jo nyt lähes kaikki kuolleet tai vakavasti sairaita.
Japanin ja ainakin USA:n länsirannikon ihmiset ja eläimet ovat saaneet kuolemaan johtavat annokset radioaktiivisesti säteileviä aineita sisäänsä ruuan, jomaveden ja hengitysilman mukana. On enemmän kuin todennäköistä, että me kaikki muutkin olemme saaneet osamme tästä. Hyvin paljon ihmisiä ja eläimiä onkin jo kuollut säteilysairauksiin, mutta kansainvälinen sensuuri pitää uutiset poissa. Niinhän tapahtui jo TMI:n tapahtumassakin.

Nyt kun vertaamme perhoskoetta muuhun elämään, niin miksi se olisi poikkeus? Meille jotka vielä elämme ja olemme lisääntymiskykyisiä, tulee syntymään yhä enemmän vammaisia lapsia. Ja kuolleena syntyneitä. Tilastot salataan, koska ne ruokkisisvat ydinvoimavastaisuutta.
Terveiltäkin vaikuttavien lasten älykkyys tulee laskemaan ja aikanaan heille mahdollisesti syntyvillä lapsilla vahingot ovat vielä pahempia. Ja seuraavalla sukupolvella vielä tuhoisampia.
Montako sukupolvea ihmisiä enää tulee tällä pallolla elämään? Sataan vuoteen sopii keskimäärin kolme sukupolvea. Vieläkö vuonna 2200 tällä pallolla lävelee yhtään ihmistä? Tai nyt tuntemamme kaltaista eläintä? Entäpä kasvit?

Maapallon kuudes suuri sukupuuttoaalto on alkanut ja se etenee satoja kertoja nopeammin kuin edelliset viisi. Ihminen teki tämän. Tahallaan. Taas päättyy yksi luonnon kokeilu Maan asuttamiseksi katastrofiin niinkuin aina ennenkin. Sikäli ei mitään uutta Auringon alla.
Tällä pallolla olisi ollut pääosin hyvä elää, ainakin osassa palloa, mutta valtalaji ihmisen pahuus tuhosi kaiken. Niinkuin suuren osan muinaista elämää jo aiemmin, mutta siitä on jäänyt vain vähän merkkejä eikä niistä haluta puhua mitään.
Yksi evoluution kokeilu päättyy taas umpikujaan.

Niin, siitä perhoskokeesta löytyy tietoa:
http://enenews.com/japan-scientist-butterflies-fed-leaves-fukushima-died-deformities-worse-generation-tv-doesnt-look-like-butterfly-anymore-especially-scary-photos-video

8

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • roskaa roskaa

      Kirjoitat täyttä roskaa. En tiedä uskotko itse tarinaasi, mutta jos uskot, ajanvaraus paikkakuntasi mielenterveystoimistosta olisi paikallaan.

      Ps. Tyynenmeren eliöstö voi ihan hyvin. Mitään joukkokuolemia ei ole havaittu.

      • itse olet

        Mikä saa sinut valehtelemaan täysin selvästä asiasta? Sekö, ettet itse ole niitä nähnyt? Oletko nähnyt sähkön? Tai bakteerin?


      • ei kun tietoa
        itse olet kirjoitti:

        Mikä saa sinut valehtelemaan täysin selvästä asiasta? Sekö, ettet itse ole niitä nähnyt? Oletko nähnyt sähkön? Tai bakteerin?

        Mikä saa sinut uskomaan mahdottomuuksia?

        Maapallon kaikkien ydinjätteiden levittäminen tasaisesti Tyyneenmereen ei nostaisi säteilytasoja kovinkaan merkittävästi.
        Katsohan, kun kaikki se säteilevä kama on peräisin maapallon kuoresta ja siellä se on säteillyt niin kauan kuin maapallo on ollut olemassa. Ydinvoimaloissa samaa massaa on vaan keskitetty varsin pieneen tilaan. Jos kaikki yhden voimalan ydijäte nyt levitetään uudelleen maailman suurimpaan valtamereen, ei se nosta taustasäteilyarvoja juuri lainkaan; tuskin edes mitattavasti.


      • åkljbhpbjh
        ei kun tietoa kirjoitti:

        Mikä saa sinut uskomaan mahdottomuuksia?

        Maapallon kaikkien ydinjätteiden levittäminen tasaisesti Tyyneenmereen ei nostaisi säteilytasoja kovinkaan merkittävästi.
        Katsohan, kun kaikki se säteilevä kama on peräisin maapallon kuoresta ja siellä se on säteillyt niin kauan kuin maapallo on ollut olemassa. Ydinvoimaloissa samaa massaa on vaan keskitetty varsin pieneen tilaan. Jos kaikki yhden voimalan ydijäte nyt levitetään uudelleen maailman suurimpaan valtamereen, ei se nosta taustasäteilyarvoja juuri lainkaan; tuskin edes mitattavasti.

        Ai niin. Bakteereja olen nähnyt paljonkin. Sähköstä olen nähnyt vain sähkön tuottamia sekundäärisiä ilmiöitä, kuten esimerkiksi Lissajous-kuvioita katodisädeputken näytöllä.


    • kekek-kekek

      Radioaktiivisuus voidaan mitata. Hanki geiger-mittari jos noin pelottaa.

      • Yksi viimeisistä ter

        Minulla on ollut oma mittari jo jonkun vuoden ja mielenkiintoisia lukemia sillä saa. Ei kaikki mene Jaappanin maalla ihan niin kuin meille halutaan uskotella...
        Ja säteilyn kanssa olen ollut varmasti paljon enemmän ja paljon kauemmin tekemisissä kuin joku kekek-kekek-harakka.


      • Yksi viimeisistä ter kirjoitti:

        Minulla on ollut oma mittari jo jonkun vuoden ja mielenkiintoisia lukemia sillä saa. Ei kaikki mene Jaappanin maalla ihan niin kuin meille halutaan uskotella...
        Ja säteilyn kanssa olen ollut varmasti paljon enemmän ja paljon kauemmin tekemisissä kuin joku kekek-kekek-harakka.

        Ihanko joka päivä joku TV:ssä paasaa: Jaappanissa kaikki hyyviiiin!!!! Ei yhttään sätteilyyyy!!!!!


      • Yksi viimeisistä ter kirjoitti:

        Minulla on ollut oma mittari jo jonkun vuoden ja mielenkiintoisia lukemia sillä saa. Ei kaikki mene Jaappanin maalla ihan niin kuin meille halutaan uskotella...
        Ja säteilyn kanssa olen ollut varmasti paljon enemmän ja paljon kauemmin tekemisissä kuin joku kekek-kekek-harakka.

        Mutta onhan se ylipäätään hullua että ydinvoimaloita rakennetaan maanjäristysalueille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe