15v ja neitsyt

kiinnostas

Onko 15-vuotias neitsyt tyttö mielestänne ihan luuseri? Rehellisiä mielipiteitä!

23

2168

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fghjnm

      Ei. Enemmän huolestuttaisi, jos tuon ikäinen tyttö ei olisi neitsyt.

      • TOSIISOASIA

        Huolestu musta! Menetin neitsyyteni 14v enkä kadu vieläkää.


      • liian nuoriko??

        Mitäs outoa siinä on. Itse olin täyttänyt 13 kun menetin neitsyyteni. Ja seksin harrastaminen oli suunniteltua ja harkittua, olin tuolloin ollut monta kuukautta silloisen poikaystäväni kanssa kimpassa. Ei kaduta vieläkään, olen nyt 18-vuotias.


      • 4e:n puolesta
        liian nuoriko?? kirjoitti:

        Mitäs outoa siinä on. Itse olin täyttänyt 13 kun menetin neitsyyteni. Ja seksin harrastaminen oli suunniteltua ja harkittua, olin tuolloin ollut monta kuukautta silloisen poikaystäväni kanssa kimpassa. Ei kaduta vieläkään, olen nyt 18-vuotias.

        Ja jos 8-vuotias seurusteleee ja kokee olevansa valmis seksiin, niin sekin on ihan ok? Kun ei ole kypsä, niin ei ole kypsä. Ei se ole outoa, vaan ihan näitä elämän perusasioita.


    • boy96.

      Öö.. ei. Mä oon 18v ja neitsyt..

    • 22vee

      Neitsyys arvoonsa. Voi ihan hyvin olla 22 ja neitsyt, niin tyttö kuin poikakin.

    • -00poika

      eixse oo mitää uutta onha jotaki yli 20v:ki neitsyt tyttöjä/enemmänki naisia

    • 98765432

      Jaa, olin 21 kun menetin 27.10.2012 poikuuteni thaimaalaiselle ilotytölle Kävelykadun varrella sijaitsevaan hieromoon Tampereella (Anttilaa vastapäätä), maksoi 100e 30e hieronta. Meni alle minuutti ennen kuin tulin... Nykyisin paikka näyttää olevan jo lopetettu. Eikä harmita/kaduta että poikuuteni meni huoralle koska idgaf about poikuus. Ja nainen oli 35v, ihan kivan oloinen.

      Niin, ei siis mitään hävettävää.

    • panomies on paras mies

      No sano kikkis nii voin viiä sulta neitsyyden ja toisin päin ;)

      • Ei ooooooo

        Ööö... Ei todellakaan:) Ite oon 16v neitsyt:) Ja seksihän on laillista vasta 16v


      • ---
        Ei ooooooo kirjoitti:

        Ööö... Ei todellakaan:) Ite oon 16v neitsyt:) Ja seksihän on laillista vasta 16v

        Kannattaa vielä lueskella se laki uudestaan. Tais jäädä jotain ymmärtämättä siitä.


    • nautinuoruudesta

      itte oon 16vuotias ja edelleen neitsyt, vaikka poikaystäväni kanssa olemme seurustelleet jo vuoden ja parikuukautta päälle (: ei ole vain tuntunut oikealta menettää neitsyyttäni vielä

    • 5+9

      Ei. Tosiasiassa 15-vuotias ei tajua, että seksi on läheisyyttä eikä vain panemista. Tai voihan yhden yön juttuja harrastaa, mutta mielestäni pitää oikeasti tajuta mitä seksi on tai voi olla ennen kuin on siihen valmis. En minä ainakaan 15-vuotiaana sitä älynnyt, mutta älyän nyt 19-vuotiaana. :)

    • vgsbadj

      Itse olen juuri täysi-ikäisyyden saavuttanut ja olen ylpeä siitä, että olen vielä neitsyt. Eipähän ainakaan ole tullut menetettyä sitä vahingossa tai harkitsematta vielä kenellekään :)

    • fghfjhf

      oon 18 ja neitsyt joten et.

    • TeemuI

      Mä oon neitsytpoika ja yli 20. Ei haittaa. Säästän puolisolle.

    • jippiiihhh

      Ööh, et todellakaan. Olen 20 ja neitsyt. En ole ikinä pitänyt sitä mitenkään outona.

    • pulloposki

      Älä käperry itseesi ja tee pikku asioista maailman tärkeimpiä heräävän voi itsekkin hoitaa niin kauan kun asiat tulee järjestykseen

    • JOONA.

      EI OLE !

      • :):(XD

        On ollut maholisuus menettää neitsyys mutta en oo menettäny oon siis 16v


    • 98b

      Ei todellakaan ole luuseri jos on 15-vuotias ja neitsyt. Ite oon 16-vuotias poika ja enkä oo menettäny poikuuksiani. Haluan menettää jonkun oikean partnerin kanssa enkä mistän yhen illan jutusta

    • hehee samassa tilanteessa alottajan kanssa : D eisiis, se ei tee susta luuseria jos oot neitsyt, mäkään en oo edes seurustelusuhteessa ollut koskaan joten ei täs mitää kiiret : P

    • viime hetken neitsyt

      Et oo luuseri, tyttöystävän kaa menetin neitsyyteni 18 w päivänä, en kadu että kesti kauan

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2854
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      531
      2696
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1875
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1857
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1758
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1689
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1342
    8. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      61
      1149
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      89
      1135
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1112
    Aihe