Näin se menee

duuniin,uuniin

Tämä tapahtuu tosi elämässä mutta pätee myös työelämään.
Muutin Kulosareen ns hienosto kaupunginosaan.Erotuin edukseni porukasta.Olin ihminen.
Alkoi hirveä kiusantekeminen omassa talossani kuin muualla, missä liikuin.

Paikalisessa Alepassa kaupankassa on sanonut, että haisen, kun minulla oli kallista hajuvettä, hän on sanonut, että olen herraskainen, on pilkannut puheitani, nolannut, nauranut eikä hän ole ainoa siitä henkilökunnasta.

Talossani minua kiellettiin viemästä pyörää pyörävarastoon, on naurettu, virnistelty jne

Päälleni on hypitty, on syjletty, osoiteltu sormella, naurettu ulkonäköä, vaatteita, on tuijotettu todella vihaisesti, päälleni on kävelty jne, jne

Toissa viikonloppuna menin vihdoin ja viimein panikkiin.
Tajusin, että konservatiivit hyväksyvät KOVAT OTTEET heidän mielestään erilaiselle ihmiselle.

Naapurini -lauta rintainen nainen-sai kovan raivarin, kun kuljin urheilurintaliivit päällä. Minulla on isot.
Hän hyökkäsi asunnostaan ja alkoi SYYTTÄÄ MINUA temppuilusta.Huusi ja kävi päälle.
Pyysi minua MUUTTAMAAN POIS.

Tisut oli hänelle arka kohta ja hän kosti sen syyttämällä minua temppuilusta.
Nyt talossa on ollut melko rauhallista, kun minut on saatu ns listittyä.
On pahalle tytölle sanottu suorat sanat.

Näin se menee jotenkin työelämässäkin.
Tulee hieman parempi ihminen, joka halutaan nolata ja häpäistä, että hän vajoaisi samalle tasolle kuin kadehtijat.

Ikävintä tässä oli se, että luulin, että täällä olisi fiksuja ihmisiä mutta selän takana panettelijoita löytyy aina.

Näin he nostavat yhdessä omaa arvoaan.

Olen huomannut, että täälläkin on naisilla olemus vahvistunut.Ovat alkaneet pönkittää itseään.

Niskassani on ollut kymmeniä ihmisiä ts kanalauma.

Se on se KATEUS, joka jyllää.
Etsitään heikko kohta, minulla se on kiusantekeminen ja isketään siihen, että saadaan NUJERRETTUA henkisesti ja siten myös fyysisesti.

Pahinta ovat nuoret tytöt, jotka näyttävät paheksuvaa naamaa.Se on jotenkin niin säälittävää, että heidät on kasvatettu vihaamaan ihmisiä.

NATSEILLA on kovat arvot.

Kun muutin tänne, kiusantekeminen oli niin kovaa, että meinasin seota.En ollut tottunut siihen, että olemukseni herättää kateutta tai olemassa oloni vituttaa joitakin.

Naapurinkaan naisen elämä hääviä ole.Mies polttaa pilveä ja voi olla rahavaikeuksia.
Minun päälle käyminen varmaan helpotti hiukan oloa - ja jos vielä sais kammettua minut tästä pois niin voitto olisi täydellinen.

PITÄKÄÄ PINTANNE:NÄMÄ HULLUT EIVÄT TUNNE ARMOA!!!!!!!

6

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laiffii

      Minunkin tekis mieli sanoa joillekin kanssakulkijoille että haisevat, koska sitä he tekevät liiallisella hajusteiden käytöllä. Ja varmaan joku päivä niin teenkin.

      Oli todella hauska hetki katsella kun yks nuorinainen bussipysäkillä sätki ja kirkui yhtä herhiläistä poi kimpustaan. Vanhempi rouva totes, et ehkä kannattaa jättää noi kukkaistuoksut pullotettuna kotiin niin ei herhiläiset hillu kimpussa..

      • pientä on..

        Oli vanha rouva kateellinen vain. Kateutta on hajuvesienkin haukkuminen.En moiti toista ihmistä hänen tuoksuistaan.
        Joskus tekisi jollekin miehelle mainita, että tuoksut ihan tytölle tai jos on liikaa partavettä mutta en viitsi loukata toisen ihmisen tunteita.Se on luuseritouhua.

        Raivoa, hulluutta ja vallankäyttöä on jo liikaa.Ei enää pikkusieluisten haukkuja tarvita.

        Toisia vatuttaa, toisia ei!


      • laiffii
        pientä on.. kirjoitti:

        Oli vanha rouva kateellinen vain. Kateutta on hajuvesienkin haukkuminen.En moiti toista ihmistä hänen tuoksuistaan.
        Joskus tekisi jollekin miehelle mainita, että tuoksut ihan tytölle tai jos on liikaa partavettä mutta en viitsi loukata toisen ihmisen tunteita.Se on luuseritouhua.

        Raivoa, hulluutta ja vallankäyttöä on jo liikaa.Ei enää pikkusieluisten haukkuja tarvita.

        Toisia vatuttaa, toisia ei!

        Ei rouva hajuvettä haukkunu antoi neidille ajattelemisen aihetta. Jos herhiläisiä nii pelkää eikä halua niitä iholle niin silloi on syytä miettiä kukkaistuoksujen käyttöä.

        Ei niitä hajusteita tarvitse litra tolkulla laittaa, johan jo hyväkin tuoksu dunkkaa pahalle.
        kekvyt suihkaus hyvää ainetta viettelee...liika on luontaan työntävää.
        Monesti tulee näistä hajusteiden liikakäyttäjistä miettineeksi, mitä ne sillä ylimäärällä peittelee, ominaishajuaan vai jotain muuta "epäpuhtauden" hajua.


      • duuniin uuniin
        laiffii kirjoitti:

        Ei rouva hajuvettä haukkunu antoi neidille ajattelemisen aihetta. Jos herhiläisiä nii pelkää eikä halua niitä iholle niin silloi on syytä miettiä kukkaistuoksujen käyttöä.

        Ei niitä hajusteita tarvitse litra tolkulla laittaa, johan jo hyväkin tuoksu dunkkaa pahalle.
        kekvyt suihkaus hyvää ainetta viettelee...liika on luontaan työntävää.
        Monesti tulee näistä hajusteiden liikakäyttäjistä miettineeksi, mitä ne sillä ylimäärällä peittelee, ominaishajuaan vai jotain muuta "epäpuhtauden" hajua.

        Höpö höpö.Tyttö saa tuoksua hyvälle.Kateelliset eivät saa siihen puuttua.Mehiläisten ahdistelu on paljon parempaa kuin vanhojen ämmien kommentit.

        Jos täällä aletaan akkoja kuuntelemaan, kaikki tuoksuu akoilta ts hajuttomilta.

        Miesten partavedet löyhkää toisinaan ihan kärpäsmyrkyltä ja siksi eivät herhiläiset ahdistele.

        Tuoksutaan naiset akkojen kiusallakin ihanilta!o


    • Anonyymi

      Minä ja perheeni asitaan katajanokalla ja meillä alle 2v.pieni poika ja toinen syntyy nyt vuoden vaihteessa..
      Meille kävi juurikin noin kuin sinulle,valitettu ties mistä ja turhasta.
      Katajanokan isännöinnin talonmies ahdisteli viimeisillään olevaa vaimoani ja tästä valitettiin isännöistsijälle niin kynsin hampain kiisti kaiken ja sanoi vielä ettei teillä ole todisteita mutta hänen sanoistaan on kun nauhoitin kaiken.
      Minulle nämä kermaperseet huudelleet kaupassa että lähde pois täältä,siis tuossa katajanokan pikku salessa niinkuin myyjätkin kommentoineet minua.
      Vaimo tuntee itsensä todella uhatuksi.
      Rikoilmoituksia tehty ja ovestamme koitettu tulla sisälle,naapurin poika polttaa kannapista ja se ei ketään kiinnosta mutta meidän perheen pois ajo alueelta kiinnostaa.
      Nämä katajanokan hyeenat ovet todella ahnaita eikä lopeta ennenkuin lähdemme täältä.

    • Anonyymi

      Pätee myös Pitäjänmäkeen, mikä ei ole by the way edes mitään oikeaa hienostoaluetta.

      Heti kun muutin sinne alkoi kiusaaminen ja savustamimen niin töissä kuin vapaa-ajalla. Minut savustettiin ja lahjottiin pois kahdesta työstä jotta menettäisin asuntoni ja muuttaisin muualle. Asuntoon yritettiin murtautua kun olin asunnossa sisällä. Työhaastatteluissa huomauteltiin piilovihjein hajuveden käytöstä ”haistatko sinä mitään täällä”. Naapuri kirjoitteli heippalappuja seinille, että ”sinä, joka sitä pesukonetta linkoat…” (työvaatteita ei saidi pestä vissiin)Tyyppejä seurasi ja stalkkasi minne menenkin. Hiihtivät selkäni takana aina mukaan kauppaan kyyläämään mitä ostaisin. Tulivat aina perässä stalkkaamaan kun lähdin kaupungille. Heti kun vähänkin kävin jossain tai edes sanoin moi jollekin niin heti sain joko laittomat koeaikapurut töistä tai jo annettu työvuorolista kirjoitettuin täysin uusiksi ja siinä oli tasan nolla työvuoroa listalla jotta muuttaisin pois kun ei ole palkkaakaan. En edes ollut millään hienostoalalla töissä vaan likaista liikaisemmalla siivousalalla. Kun lähdin töihin niin naapuri valitti, ei olisi saanut töissä käydä. Itsehän ei ilmeisesti missään käynyt töissä. Kun en lähtenyt mihinkään töihin niin sain kuulla olevani laiska työtön juoppo, joka ei viitsi töissä käydä. Mutta kun kävi töissä niin ei saanut töissäkään käydä olin kuulema hienohelma ja kermaperse (työntekijä siivousalalla). Helikoptereilla lennettiin, ahdisteltiin ja valaistiin yöllä asuntoani ulkoakäsin. Ulkomailla ei olisi saanut käydä. Tavallisena turistina olin kuulema vieraan vallan vakooja, rikollinen, äärivastamielenosoittaja (en edes tiennyt että olm menossa mielenosoitus) ja kuulema myin paikallisessa hotellissa seksiä (en todellakaan). Helikopterilla seurattiin pitkän matkaa minne kävelen (tavallisilla turistiostoksilla). Olin kuulema salaliitossa ja uhka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe