Mikko Ovaskaisen haastattelu

_pastori_

31

6777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyllyyn ottanut (m)

      Asiallista, että saadaan joku isokokoinen Pro kun ei Mentula oikein näytä pärjäävän, tällä lienee parempi muoto, toivottavasti keho kestää.

      • Hallalaho

        Hän on kyllä vielä hyvin kaukana Mentulan massoista, kovasti saa syödä että niihin massoihin pääsee, ja jos pääsee niin sitten on odotettavissa menestystä.


    • Jarno g
      • 1234134

        Vatsassa näyttää olevan neulanjälkiä, onkohan kasvua tökitty vatsamakkaroihin?


    • TrainRoad

      Se vaan tuppaa olemaan niin, että nämä suomalaiset menettää täysin sen vähänkin mallinsa, kun keräävät riittävästi massaa. Mistä sitten lienee johtuukaan. Jos alkaa ammattilaiseksi, niin luultavasti käy sama homma. Savolainen taitaa olla tästä ainoa poikkeus.

      Hienosti tuolla oli kyllä muutamia asioita vähän vääristelty. Mutta kait se kuuluu lajin luonteeseen, että vähän pitää äijäillä ja mainostaa omaa tekemistään kovempana, mitä se todellisuudessa onkaan.

      • Jussi...

        ja vääristtellä sitä, että pitää 20 vuotta kerätä massaa. Omin silmin nähnyt kun ruipelomiehistä tulee 3-5 vuodessa Mentulan kokoisia kun on tarpeeksi aineita.


      • ei muuten tuu!!
        Jussi... kirjoitti:

        ja vääristtellä sitä, että pitää 20 vuotta kerätä massaa. Omin silmin nähnyt kun ruipelomiehistä tulee 3-5 vuodessa Mentulan kokoisia kun on tarpeeksi aineita.

        Ootko muuten tavannu mentulaa ikinä...???


      • TrainRoad
        Jussi... kirjoitti:

        ja vääristtellä sitä, että pitää 20 vuotta kerätä massaa. Omin silmin nähnyt kun ruipelomiehistä tulee 3-5 vuodessa Mentulan kokoisia kun on tarpeeksi aineita.

        No juuri tuo oli yksi kohta, jota tarkoitin. Kauanko meni Heathilla voittaa mr. Olympia siitä alkutilanteesta kun se oli ruipelo koripalloilija? 7-8 vuotta. Siis koripalloilijasta maailman parhaaksi kehonrakentajaksi kahdeksassa vuodessa..


      • Jani 42v
        ei muuten tuu!! kirjoitti:

        Ootko muuten tavannu mentulaa ikinä...???

        Oletko sinä nähnyt koskaan miten hoikka mies paisuu kun alkaa kunnolla horkkaamaan ja syömään. Ilmeisesti et ole kun et totuutta tiedä. Tiedän parikin tapausta jossa about 70-80kg alkupainosta päädyttiin 3-4 vuodessa noin 120kg ja suonet pullottaen. Kasvamisessa kysymys on vain siitä kuinka paljon jaksat treenata ja kuinka paljon sinulla on varaa ja tyhmyyttä roinata. Kuten on huomattu pelkällä kasvamisella ei näissä hommissa pärjää. Mentula on huomattavasti massiivisempi kuin vaikka Phil Heat tai moni muu Mr. O. kilpailija, mutta hän ei tule edes koskaan pääsemään kilpailuun kun kehon rakenne on niin heikko.


      • Marrrrko
        TrainRoad kirjoitti:

        No juuri tuo oli yksi kohta, jota tarkoitin. Kauanko meni Heathilla voittaa mr. Olympia siitä alkutilanteesta kun se oli ruipelo koripalloilija? 7-8 vuotta. Siis koripalloilijasta maailman parhaaksi kehonrakentajaksi kahdeksassa vuodessa..

        Ei se helppoa ole 170 senttisenä tuo koripallokaan ammattilaisena, sitä luokkaa Heatin pituus on.


      • näin se on!!
        Jani 42v kirjoitti:

        Oletko sinä nähnyt koskaan miten hoikka mies paisuu kun alkaa kunnolla horkkaamaan ja syömään. Ilmeisesti et ole kun et totuutta tiedä. Tiedän parikin tapausta jossa about 70-80kg alkupainosta päädyttiin 3-4 vuodessa noin 120kg ja suonet pullottaen. Kasvamisessa kysymys on vain siitä kuinka paljon jaksat treenata ja kuinka paljon sinulla on varaa ja tyhmyyttä roinata. Kuten on huomattu pelkällä kasvamisella ei näissä hommissa pärjää. Mentula on huomattavasti massiivisempi kuin vaikka Phil Heat tai moni muu Mr. O. kilpailija, mutta hän ei tule edes koskaan pääsemään kilpailuun kun kehon rakenne on niin heikko.

        Niin, mentula vaan painaa kisa kunnossa sen 120kg ja siihen ei kuka vaan pysty!! Esim. Ovaskaisella on vielä pitkä, pitkä matka siihen kuntoon... Ja olen nähnyt miten nopeasti pystyy turpoamaan kuurittelemalla ja myös kuinka nopeasti ne lihat haihtuvat. olen myös valitettavasti nähnyt sen varjo puolenkin mihin kuurittelu ja sen lopettaminen voi pahimmillaan johtaa... Niin ja ei mr. olympiaa voiteta kropalla, vaan rahalla...;)


      • Pyllyyn ottanut (m)
        näin se on!! kirjoitti:

        Niin, mentula vaan painaa kisa kunnossa sen 120kg ja siihen ei kuka vaan pysty!! Esim. Ovaskaisella on vielä pitkä, pitkä matka siihen kuntoon... Ja olen nähnyt miten nopeasti pystyy turpoamaan kuurittelemalla ja myös kuinka nopeasti ne lihat haihtuvat. olen myös valitettavasti nähnyt sen varjo puolenkin mihin kuurittelu ja sen lopettaminen voi pahimmillaan johtaa... Niin ja ei mr. olympiaa voiteta kropalla, vaan rahalla...;)

        Paino pitää suhteuttaa pituuteen, ei ole mitään hajua tuon äijän pituudesta. Jos heat olis 120kg niin olis vähän liikaa. Liekö 90kg painaa Heat.


      • näin se on!!
        Pyllyyn ottanut (m) kirjoitti:

        Paino pitää suhteuttaa pituuteen, ei ole mitään hajua tuon äijän pituudesta. Jos heat olis 120kg niin olis vähän liikaa. Liekö 90kg painaa Heat.

        heathin pituus on 175cm ja paino 125kg(kisa paino).


      • Pyllyyn ottanut (m)
        näin se on!! kirjoitti:

        heathin pituus on 175cm ja paino 125kg(kisa paino).

        No ei todellakaan ole 125kg, Mentulan kisapaino 120kg ja 180cm. Mee kotiin unines!


      • sdfsdfwef

      • Bodybuildingia
        näin se on!! kirjoitti:

        Niin, mentula vaan painaa kisa kunnossa sen 120kg ja siihen ei kuka vaan pysty!! Esim. Ovaskaisella on vielä pitkä, pitkä matka siihen kuntoon... Ja olen nähnyt miten nopeasti pystyy turpoamaan kuurittelemalla ja myös kuinka nopeasti ne lihat haihtuvat. olen myös valitettavasti nähnyt sen varjo puolenkin mihin kuurittelu ja sen lopettaminen voi pahimmillaan johtaa... Niin ja ei mr. olympiaa voiteta kropalla, vaan rahalla...;)

        Niin mutta Mentula on ollut kisakunnosa viimeksi 7 vuotta sitten joten turha huudella mistään 120 kilon kisakunnosta.


      • senjälkeenalamäkeä
        Bodybuildingia kirjoitti:

        Niin mutta Mentula on ollut kisakunnosa viimeksi 7 vuotta sitten joten turha huudella mistään 120 kilon kisakunnosta.

        Hyvin sanottu. Mentula oli kisakunnossa viimeksi 2007 kun lavalla oli yhteensä neljä kisaajaa.


      • Anonyymi
        Pyllyyn ottanut (m) kirjoitti:

        Paino pitää suhteuttaa pituuteen, ei ole mitään hajua tuon äijän pituudesta. Jos heat olis 120kg niin olis vähän liikaa. Liekö 90kg painaa Heat.

        Aika pieniä miehiä


    • Quo vadis

      Onkohan tämä muuten sukua sille surullisemman kuuluisalle Ovaskaiselle.. Liittyen Jaamankankaan tapahtumiin vuosia sitten.

      • Jepsjes

        Tarkoittaneeko sitä 2006 murhaa ja Petri Ovaskaista?


    • frggtg

      Petri Ovaskainen - Täysi kaheli. Louhelankoulun tarkkiksen kasvatti Joensuusta. Toivottavasti eivät ole sukua.

      • Maansiirtoa_ja_muuta

        Ettei vaan tosiaan...


    • petri.l

      Täysi nössö pelkuri pelle toi ovaskainen mikko.Kovat on puheet ja luulot itsestään,mutta tosi paikan tulleen menee sillä kuravellit housuun.Yksi napakka isku niin mikko ovaskainen ottaa lukua maassa loppu elämän.Mikon muija antaa hyvät kyydit.Ukko kun lähtee reissuun niin sen muija levittää haarat auki ja jakaa auliisti tavaraansa,koska ei siitä ovaskaisen mikosta ole sänky hommiin.Se ihailee vaan lihaksiaansa.Tolla elämän tyylillä ei elä yli 50-vuotiiaksi.

      • Anonyymi

        Pelkuri? Mitä hän pelkää?


    • HimanKatto

      Mentula on tämän hetken ainoa oikea PRO. Toista ei ole, eikä tule vähään aikaan. Ei tule Ovaskaisesta, Kujalasta, eikä kenestäkään. Ihan turha haaveilla.

    • asiantuntemuspuuttuu
    • kirjoitusvirheineen

      Suomi24:llä taas näköjään tekniikka on reistannut kun sama kommentti tullut moneen kertaan.

    • Anonyymi

      Mentula on tämän hetken ainoa oikea PRO. Toista ei ole, eikä tule vähään aikaan.
      Paras

      • Anonyymi

        Aloitin kehonrakennuksen Mentulan takia. Olen laittanut kaikki rahani ja muut resurssit kehonrakennukseen. Koko elämäni on pelkkää kehonrakennusta. Lopetin koulun ja hylkäsin ystäväni kehonrakennuksen takia. Yritän tulla yhtä lihaksikkaaksi kuin naturaali Mentula. Treenaan yhtä kovaa kuin Mentula ja syön yhtä paljon lisäravinteita. Dopingiin en koske koska Mentulakaan ei käytä mitään kiellettyjä aineita.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe