auttakaa 25v neitsytpoikaa

AAAAARGGGG!!!!!!!!!!

mitkä helvetin sanat pitää naiselle sanoa että se suostuu tuleen mukaan tai pääsen sen luo, ja sit miten pääsee seksiin
MEINAAN TÄSSÄ ON RANTEIDEN AUKASU LÄHELLÄ!
en ole koskaan ikinä saanut pillua enkä pitänyt edes kädestä jne

35

1311

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen XD

      Tuolla asenteella se on aika vaikeaa. Kyllä maailmasta naisia löytyy, mutta en kyllä nyt tiedä...

      • somali tietää

        Lankkaa naama mustaksi, niin suomihoro imee ne lankit peniksestäsi alta aikayksikön.


      • Cupido Libido

        Naiset ovat niin mielenvikaisia olentoja, että en ihmettele kohtaloasi yhtään. Kaiken maailman kusipäät saa pillua enemmän kuin ehtivät kyntää ja sitten tavalliset asialliset kiltit miehet veivaa aamusta iltaan redtubessa.

        Mitä voin kuitenkin sanoa avuksesi, niin päämääränä ei saa olla pillu. Kohtele naista kuin sillä ei olisi pillua lainkaan. Katsele silmiin ja yritä järjestää tilanne, missä tavallinen kanssakäyminen voi johtaa seksiin. Älä missään nimessä pyydä seksiä, ota ennemmin vaikka lantiosta tai kädestä kiinni mahdollisimman luonnollisesti. Ei missään nimessä siten, että näyttäisi siltä kuin olisit lukenut tämän ohjeen netistä. Ajatuksena on herättää seksuaalinen himo naisessa, saada nainen haluamaan nahkafagottiasi, joka on jo räjähtämäisillään housuissasi.

        Jos edes onnistut pääsemään naisen kanssa näihin väleihin, niin on tärkeää osata lukea naista. Älä mene lääppimään tai törröttämään huuliasi, jos et ole lukenut naisista sellaisia viitteitä, että hän tämänlaista toimintaa haluaisi.

        Naisen lukeminen kuulostaa helpolta, koska aika huonojahan naiset yleensä on mitään ulospäin näyttämään. Tämän vuoksi miehet, joita ei vois vähempää kiinnostaa (vähiten aivotoimintaa) naisten mielipiteet tai reaktiota saa eniten pillua.

        Nainen on niin mielenvikainen olento, että todennäköisyydet saada pillua kasvavat systemaattisella yrittämisellä. Nainen siis palkitsee ne miehet, jotka kyselevät kaikkia, ei niitä miehiä joita kyseinen nainen nimenomaan kiinnostaa. Kyselet vaan jokaista naista ulos, joka vähänkään vilkaisee.

        Turhaa hommaa alkaa odottamaan naisilta kiinnostuksen osoittamista, ei ne uskalla sitä näyttää.


    • alemman tason miäs

      EI såå koskasn pillua

    • Kokeileppa

      Naiselle pitää olla kiltti, ja sitä pitää pitää ihmisenä. Vähän niinkuin olisi tosi kiltti kaveri. Samalla lailla, kun olet toisten miesten kanssa kaveri, mutta et kerro härskejä ja halventavia juttuja. Etkä pyörittele silmiäsi väärissä paikossa, vaan katsot silmiin ihan asiallisesti.

      • Tosgana

        "Etkä pyörittele silmiäsi väärissä paikossa, vaan katsot silmiin ihan asiallisesti." Juuri näin, ja tässä syy:

        Sanattomalla viestinnällä kun et kiinnitä rintoihin huomiota sanot naiselle "olen tottunut kauniisiin naisiin. Sinä haluat minua enemmän kuin minä sinua. Sinussa pitää olla muutakin kuin kauneutta jotta minä kiinnostuisin seksuaalisesti."

        Naiset pitävät tätä käytöstä todella viehättävänä!


    • Pige

      Juu kyllä naisia löytyy, ja varmasti sinullekin.
      Mutta tuolla asenteella et tule koskaan onnistumaan. Vaikutat enemmänkin 14-vuotiaalle kuin 25!
      Katsos, naisetkin on ihmisiä. Ei mitään pumpattaviabarbaroita tai esineitä!
      Ensin teet täysremontin tuon asenteesi suhteen. Ja nyt on turha tulla sanomaan, että niin, naiset ne vaatii jotain erityiskohtelua ja kuun taivaalta! Ei muuten vaadi, mutta jokainen vähääkään itseään arvostava ja kunnioittava nainen ei sinun tapaiseesi mieheen lankea.
      Ja ne ranteet voit vetää auki pitkin ja poikin, mitään se ei hyödytä tuon asian suhteen.

    • Reooliitti

      Lukemiseksi vaikkapa
      Derren Brown: Miten mieltä hallitaan
      Peter Collet: The Book of tells
      Ja varsinkin
      Mystery: how to get beautiful women into bed.

      Olen puhunut. UGH!

    • nomitähelv

      En vain piru vie tiedä :\ Tyttö vain kun tuli luokseni juttelemaan, niin selitin naama punasena kaikkea paskaa :DD Tais jotain arvatakkin .,.

    • wersdr234

      Se vähän riippuu naisesta. Toisissa on enemmän haastetta ja toiset taas ovat helpompia.

      Jos itselläsi ei ole yhtään kokemusta, niin aloita niistä helpoista. Ja se alkaa ihan siitä että osoitat mielenkiintoa toista kohtaan. Olet kiinnostunut hänen jutuistaan, mielipiteistään ja ilmaiset sen hänelle riittävän selkeästi. Kun se toinen toteaa itselleen että tämä mieshän on kiinnostunut minusta, hän joko jännittää tai rentoutuu - sen huomaa kyllä sitten. Ja siitä sitten jossain vaiheessa eri käänteiden kautta meille vai teille :)

      ...ja jos ei helpotkaan onnistu... Kannattaa hankkiutua sitten ammattilaisten pariin ja sanoa:"Mitäs saisin satasella?"

    • onneton_25v

      siis kun mulla tyssää ihan ALKUmetriin kun ne ei halua edes paria sanaa vaihtaa mun kaa..jouksevat pois tai menevät pois jos istun viereen.
      yleensä kysyn jotain näistä keskustelunaloitukseksi:
      1. paljonko kello on
      2. tiedätkö missä joku paikka on
      sitten yritin olla mahdollisimman cool ja jauhaa kaikkea paskaa jne tai ehdottelen suoremmin ja aina ne menee pois. en kelpaa edes friendzonelle.
      eivät huoli edes facebook kaveriksi! ja 2 krt olen yrittänyt pussata mutta molemmilla kerroilla vetäytyivät pois
      olen yrittänyt lähestyä jo varmaan yli 100 ämmää
      enkä ollut ronkelikaan. ja tällästäkin ongelmaa on että
      aina on ämmät kavereittensa kanssa tai niillä on napit korvissa tai ne näprää
      älykännykästä kikkiä ja oottelee kaveria tai kohta sen poikakaveri tulee paikalle
      ja monesti ovat ämmät vain tylyttäneet että mene pois häiritsemästä.
      minusta tuntuu että kaikki jo arvaavat päältäpäin että en ole koskaan ikinä
      saanut pillua. en seksiä. en rakkautta en läheisyyttä en mitään.
      ja pilkkaavat ja kiusaavat minua pillun saamattomuudestani

      se johtuu joko naamastani tai lyhyestä pituudestani veikkaisin..
      olen vastenmielinen naissukupuolelle varmastikkin
      naamani takia. muutenhan olisin
      seurustellut varmasti jo teini-iässä. kuten suurin osa normaaleista ihmisistä..pojista tekee.
      sillä olen huomannut että jutuillahan ei ole mitään väliä mitä niille sanoo jos on joku komea läskipäähunksi tai ihqu homopuppelinaama.
      olen vain 170jotain cm. ja 60kg. melkein kaikilla muilla pojilla on jo ollut kokemuksia jo 13v tai aikaisemmin ja tytöt tunnetusti halveksivat inhoavat vihaavat kokemattomia ujoja hiljaisia nörttiluuseripoikia jotka kuolevat ikineitsyinä.
      enkä näin tullen ikinä tule saamaan perhettä.
      koska minulla on kirottu asperger sairaus viha on pantu minun ja naissukupuolen välille. myös netissä olen yrittänyt laitella ehdotuksia ja profiileja mutta nehän
      ei tunnetusti koskaan onnistu. kun ne eivät ikinä halua tavata.
      ja vaikka tavattaisiinkin niin huomaisivat heti mikä ruma pilluasaamatonnörtti olen.
      pitkä kuiva luuserikesä tulee taas tästäkin.

      • Yig4

        Puhut paljon naamasta, pituudesta ja ulkonäöstä. Keskity ennemmin sosiaalisiin taitoihin, sillä niillä on suuri merkitys. Täällä joku mainitsi joitain kirjoja. Aloita niistä.


    • bbbbbbbbbbbbbbbbbbbb

      missä voi tavata helppoja naisia?
      mistä tunnistan helpon naisen?
      kuinka nopeasti helpolta naiselta pitäisi keskivertomiehen saada seksiä?

    • bbbbbbbbbbbbbbbbb

      aha ihankuin pesää tai persettä muka heruisi jostain kirjoista puhumalla

    • hgbvcfghjklö

      en osaa sanoo muuta kuin ett jos meinaat viiltää ranteet auki, kannattaa viiltää käsivärren suuntaisesti. jos leikkuu tapahtuu poikkisuuntaan tulos ei ole toivottu.

    • öcm klzdv

      Kuvauksesi perusteella vaikutat melko epätoivoiselta ja tunkeilevalta. Kun näet kivannäköisen nuoren naisen, älä ajattele heti että siltä täytyy nyt saada pesää ja äkkiä. Ajattele, että olisi mukava tutustua ja päästä juttusille. Sitten hienovaraisesti kysyt vaikkapa että voiko hänen viereensä istua. Jos hän on alkuunkaan mukava ja hyväntuulinen, kyllä hän päästää sinut viereensä, olit sitten minkänäköinen tahansa. Sitten keksit jotakin jutun juurta, ei sillä ole suurta merkitystä. Jotakin ihan arkipäiväistä vaikka. Nykyisin harmittavan moni vaan tuijottelee älypuhelintaan eikä tunnu huomaavankaan, jos joku tulee juttelemaan.

      Muista, että kaikki riippuu asenteesta. Ja hiljaa hyvä tulee, missään tapauksessa ei kannata hätäillä. Itse en ainakaan lähtisi pussaamaan tyttöä ennen kuin ollaan tunnettu ja oltu aktiivisesti tekemisissä vähintään kuukausi.

    • saletti juttu

      Sano että " moi olen jännämies joka pääsi just vankilasta" Saat aika varmasti seksiä. Tiedän miehen joka sai seksiä heti kun pääsi linnasta, oli pahoinpidellyt entisen vaimonsa.

      • VOI VITUILLA PÄÄHÄ

        Saatana, onko pakko vasikoida kaikille musta!!!


    • Suomi ämmät ry

      Ei mitään jakoa jos olet tavis jorma joka tekee pas.kaduunia pienellä palkalla. On aivan sama miten mies naista kohtelee kunhan sillä on vaan rahaa niin nainen kiinnostuu. Ei nainen välitä muusta kuin rahasta ja siitä että mies on komea ja pitkä. Oma henki, terveys ja hyvinvointi onnaiselle toissijainen juttu.

    • onion29

      Käy baareissa.. Sieltä vois vaikka löytyäki. Ja älä oleta et saat joltai naiselta heti ekana iltana pillua. Kannattaa tutustuu ensi ilman mitää ennakko-odotuksia

    • pleijeeeri

      Lue kirja kehon kielestä opit lukemaan toisen "ajatuksia" Tiedät milloin toinen on kiinostunut tai pitkästynyt.

      Lähesty useasti vaikka moi mun oli pakko tulla sanoo et näytät tosi nätiltä ja esittäydyt muista että keskustelua pitää johdatella haluamaasi suuntaa jottet jauha vain jostakin säästä.

    • jestapajepulis

      Aloittaja kertoi aspergeristaan eli nyt ei olla tavista kyydissä. Ap:n tulee nyt ottaa lusikka kauniisti käteen ja ottaa yhteys esim. Asperger-ja autismiyhdistykseen. Vahinko jos ei ole nuorempana saanut mitään apua kanssakäymisen kiemuroihin, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Tarvitset jonkinlaista "yksityisopetusta" sosiaalisiin taitoihin kipeästi, ja uskon että sitä on saatavissakin kunhan ymmärrät yskän. Kognitiivinen psykoterapia olisi oikea termi.

    • Mies25v

      Olen minäkin ajatellut jo vaikka kuinka monta kertaa tappaa itseni vaikka pari kertaa olenkin pillua saanut. En vain koskaan tule saamaan naista joka olisi omaan makuuni sopiva. Livenä en ole edes koskaan uskaltanut aloitetta tehdä kun etenkin nuoret naiset ovat jo valmiiksi sen oloisi että painu nyt luuseri vittuun siitä häiritsemästä. Kaikki tutustuminen on lähtenyt käyntiin netin kautta.

    • rikutheroku

      Alota vaikka siitä että laitat koneen kiinni ja lähet helvettiin netistä valittamasta, koska ei se pillu sieltä ruudun läpi sinun luo tule.

    • Miehen kuuluu viiä eikä vikistä. Älä anele, vaan rohkeesti etiäpäin. Tunnustelet vähän ilmapiiriä ja jos nainen haluaa olla seurassas nii kysyt vaan rohkeesti "meille vai teille".
      Näytät hälle haluavas juuri hänet.

    • Naisluuseri

      Mullakin 30v ikää enkä ole koskaan pitänyt naista kädestä tai halannut, seksistä tai seurustelusta puhumattakaan. Että repikää siitä sitten.. Läheisyyden kaipuu on usein. Sellainen tunne kuin jännittäisi vaikkapa hammaslääkäriä.Olen kyl keskivertoa pidempi ja jäntevä/reenattu kroppa. Vanhemmatkin tietävät täysin tilanteeni.

      Naispuoliset työkaverit kyllä usein katsovat niin, että siinä on jotain jännitettä. Mutta kun en osaa kuin keskustella asiallisesti. Sitten kun yrittäisi jotain peliliikkeitä, joutuisi kattelen niitä naisia myöhemminkin ja olis tosi noloa.

      Kuntosalilla naisia tulee usein eteen tyrkylle nosteleen painoja. Mutta ei mulla ole mitään käsitystä siitä pitkästä ja monimutkaisesta prosessista, miten sellaisesta saisi seurustelusuhteen aikaan. Baarissa on joskus paljon vanhemmat naiset hakeneet tanssiin, kun istu yksin siellä kaljan kanssa. En ole koskaan tehnyt baarissa aloitetta. Arkitilanteessa 2 kertaa. Treffeillä oon ollu 3 kertaa netin kautta.

      • aurinkoinen ilta

        Hae ulkomaalainen nainen netistä, on onnessaan jos ujo mies ;)


    • sieltä pimppalooraa

      nettideittailua vaan, suomi24 treffit toimii

    • RalsQ

      Kysymyksestä jo huomaa että olet pihalla hiukan. Ei kyse ole mistään sanoista vaan paljon enemmän siitä, mitä viestität nonverbaalisesti naiselle. Reoliitti mainitsi Book of Tellsin, joka käsittelee sanatonta viestintää. Sen kirjoittaja ei neuvo kuitenkaan missä tilanteissa kannattaa toimia mitenkin. Sitä varten mysteryn kirja on hyvä. Tunnistat varmaan siellä luetelluista virheistä itsesi!

    • Naisen neuvo

      Helpoin tapa on, että kyselet muilta miehiltä kuka olisi sellainen nainen, joka antaa helposti pillua. Sitten menet yrittämään sitä naista, olet ystävällinen ja kohtelias jne.. Jos ei onnistu, kyselet taas muilta miehiltä, kuka muu olisi antavainen nainen ja toistat saman jutun. Jos tällä menetelmällä ei ikinä tärppää, niin sinussa on luultavasti jotain vikaa.
      Muista kortongin käyttö, sillä moni muukin on höylännyt samaa naista ennen sinua.

    • Ukko-mies

      Hommaa jostain kultasormus ja sujauta se vasempaan nimettömään. Johan rupeaa naiset kiinnostumaan.

      • Jycld

        Pikku kikka joka varmaan nostaa viehättävyyttä, koska naiset pitävät viehättävämpänä miestä jota muutkin pitävät viehättävänä.


      • siantuntija 432

        Lisänä kannattaa ostaa esim audin avaimenperä johonkin auton avainta muistuttavaan. Sen kun heittää esim. baaritiskille pokauksen yhteydessä niin johan rupeaa pikkuhousut kastumaan.


    • perkele666

      pillu vitutus koko kesän. punkpunk saatanq

    • 8+9

      Olen havainnut että miehet jotka eivät saa joskus kehittävät siitä päähänpinttymän (naisille harvemmin käy niin, tiedä sitten miksi. Ja kyllä, on viljalti naisia jotka eivät saa vaikka haluaisivat, miehet vain eivät huomaa heitä koska he eivät ole *viehättäviä* naisia, joten miesten mielessä he eivät tunnu olevan naisia ollenkaan). Kun mies on tämän päähänpinttymän kehittänyt niin se näkyy käytöksessä ja kehonkielessä -voisi yhtä hyvin kirjoittaa otsaansa "Pillua! Epätoivoinen!". Naiset, ainakin alitajuisesti, huomaavat sen. Kyse ei ole siitä että varatut kiinnostaisivat, vaan mies joka saa, ei käyttäydy naisten läsnäollessa pakkomielteisesti ja omituisesti, ja niinpä saa jatkossakin.

      Onnistut jos pääset eroon päähänpinttymästäsi. Aspergereille on tosiaan olemassa terapiaa. Muutamia miespuolisia opiskelukavereitani uhkasi tämä päähänpinttymä -vaikkakin he olivat enemmän poikaystäväni kavereita kuin omiani niin sen edetessä tunsin oloni heidän seurassaan yhä epämiellyttävämmäksi, he tuntuivat suorastaan hikoilevan spermaa. Kaksi selvitti tilanteen laskemalla standardejaan rajusti ja hankkimalla *minkä*tahansa* tyttöystävän (katso tekstin aimpi kohta, "on myös naisia jotka eivät saa, miehet vain eivät huomaa heitä") ja he onnistuivat sosiaalistumaan normaalisti -kolmannen poistin lopulta FB'stänikin koska hän avautui enää siitä miten pahoja kaikki naiset ovat. Mikä ei varmastikaan ole parantanut hänen saantimahdollisuuksiaan.

      Terapian lisäksi suosittelisin että hankit naispuolisia ystäviä tai edes tuttavia joita pidät täydellisen rumina (mutta kiinnostavina, jotta et ala vihata naisia -nuo riiviöt huomaavat senkin) ja vietä heidän seurassaan niin paljon aikaa kuin suinkin. Tarkkaile miten käyttäydyt, ja ole sitten mahdollisimman samanlainen sellaisten naisten seurassa jotka kiinnostaisivat. Älä todellakaan lue netin ohjeita "miten pokata kuka nainen vain" etc -mitä enemmän ajattelet piparia ja pokaamista, sitä omituisemmin käyttäydyt. Seksi on kuten pankkilaina, sitä saa jos vaikuttaa siltä ettei sitä tarvitse.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6093
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3866
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      252
      2218
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1870
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1313
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe