Kh-kiinteistöpalvelut, kokemuksia?

Pohdiskelija

Onko kenelläkään teistä, jotka taloyhtiössä toimivat mitään kokemusta kyseisestä yritysryppäästä? Entä miten ihan tavalliset asukkaat tykkäävät kyseisen konsernin toiminnasta? Ilmeisesti kyseinen konserni tekee myös pihatöitä, sähkötöitä, putkitöitä ja uudisrakennusta.

296

25015

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutu-nen

      Juu.
      On kokemusta.

      Enempää en viitsikkään kirjoittaa.

      No hyvinhän ne hommat menevät niin pitkään kuin menevät.
      Onhan jokainen osa siinä konsernissa oma pikkufirma ja pikkufirman pomostahan asiat riippuvat (ainakin pitäisi riippua)

    • mysteeriksTaisiJäädä

      Tuon firman kohdalla oli kaikenlaisia epäselvyyksiä mistä ammattiliito Pam kirjoitti sivuillaan monta kertaa mutta yllättäin ne kaikki kirjoitukset katosi ja uusia ei ole tullut ei edes siitä mihin ne oikeustoimet johti.

      • köyhät kyykkyyn

        Välttäkää kyseisen yritysryppään palveluita. Itse yksittäiset yritykset voi olla ok, mutta ropot päätyvät kuitenkin lopulta sinne, minne ne eivät kuulu. Itse pidän huolen että yksikään KH:n alla olevista yrityksistä ei mun talossani pyöri.


      • alalla 34 v, AIT
        köyhät kyykkyyn kirjoitti:

        Välttäkää kyseisen yritysryppään palveluita. Itse yksittäiset yritykset voi olla ok, mutta ropot päätyvät kuitenkin lopulta sinne, minne ne eivät kuulu. Itse pidän huolen että yksikään KH:n alla olevista yrityksistä ei mun talossani pyöri.

        Köyhä kyykkääjä taitaa olla perinteinen suomalainen mies. Kuulosti että homma pelittää mutta se ei riitä. Taas on tainnut kateus ylittää kiiman.
        Toivottavasti et yritä olla ammattilaisena alalla ja kärsit samalla traumoista jota kohdistat eri palvelun tuottajiin. Kessuna intissä, poken hommia ja sitten isännöitsijäksi...Mistä uusia todellisia ammatti-isännöitsijöitä?


      • Ilkkap

        Meidän taloyhtiössä kotikadun kiinteistöpalvelu, joka kuuluu kyseiseen kh palveluihin. Perus hommat tehdään rimaa hipoen, mutta lisälaskuja kyllä tehdään. Esim. Kevät siivous laskutettiin ja veloitettiin ja jälkeenpäin selvisi että koko hommaa ei oltu edes tehty pelkkä lavaveloitus 500€.


      • Siili57

        Yhtiössämme on kyseinen huoltoliike ja erillisiä laskuja tulee jopa huoltosopimukseen kuuluvista töistä. Laskutus on kaksinkertainen normaaliin nähden. Omistajana on sijoittaja rypäs joka toimii kuten vanhustenhoitossa ryvettynyt Attendo.
        Etsimme yhtiöllemme uuden huoltoyhtiön nyt kevään aikana. Luottamus on mennyt kyseiseen yhtiöön.


      • Anonyymi

        Itse olen töissä kyseisessä yhtiössä... ja ei kyllä mitään hyvää sanottavaa.
        Onneksi on paikkakunnan vaihto edessä tämän kauden jälkeen, niin jospa ei tarvisi enään tähän paskalafkaan palata.
        Esim. Talon asukas kysyi että voisiko pensaat kaivaa ylös, kun kerran muutakin huoltoa lähistöllä tehdään, sanoin että onnistuu.. max. 10 min työ olisi hoitunut lapiolla. Kerroin esimiehelleni, esimies kertoi asukkaalle että ainoa vaihtoehto on kaivinkoneella... ja lasku olisi toki sen mukainen. että tallainen paikka. Hävettää pitää fiman logoja yllä töissä. T: Puskakuski


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen töissä kyseisessä yhtiössä... ja ei kyllä mitään hyvää sanottavaa.
        Onneksi on paikkakunnan vaihto edessä tämän kauden jälkeen, niin jospa ei tarvisi enään tähän paskalafkaan palata.
        Esim. Talon asukas kysyi että voisiko pensaat kaivaa ylös, kun kerran muutakin huoltoa lähistöllä tehdään, sanoin että onnistuu.. max. 10 min työ olisi hoitunut lapiolla. Kerroin esimiehelleni, esimies kertoi asukkaalle että ainoa vaihtoehto on kaivinkoneella... ja lasku olisi toki sen mukainen. että tallainen paikka. Hävettää pitää fiman logoja yllä töissä. T: Puskakuski

        Epäilen vähän tätä tarinaa. Ensiksi, en ole ikinä kuullut että joku asukas olisi pihalla pyytänyt kaivamaan pensaita ylös. Toiseksi, pitää olla pieni pensas et sen kaivaa ylös alle 10 minuuttiin, mikäli monttu pitää täyttää ja pensaan pitää säilyä hengissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen vähän tätä tarinaa. Ensiksi, en ole ikinä kuullut että joku asukas olisi pihalla pyytänyt kaivamaan pensaita ylös. Toiseksi, pitää olla pieni pensas et sen kaivaa ylös alle 10 minuuttiin, mikäli monttu pitää täyttää ja pensaan pitää säilyä hengissä

        Ei minua haittaa pätkän vertaa että epäilet, samalla minä voin epäillä että sinä olet Kotikadun päällystöä , etkä halua että ihmiset tietää minkälaisesta paskafirmasta on kyse. Kuolleen pensaan ei tarvi säilyä ylöskaivettaessa hengissä.lahonneet juuret jotka ei lapiolla katkea, katkeaa kyllä sitten oksasaksilla. Hyvin voiva marjapensaskin lähtee elossa pistolapiolla alta 10min ylös.. En tiedä missä mykkien kotihiirien maassa itse asut, mutta viikoittain tulee kiinteistöjen asukkailta erillispyyntöjä, millon mihinkin liittyen. T. puskakuski


      • Anonyymi

        Miksi et vapaa ajalla kaiva sitä ylös? Vaikutat hyvältä ja reippaalta kaverilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minua haittaa pätkän vertaa että epäilet, samalla minä voin epäillä että sinä olet Kotikadun päällystöä , etkä halua että ihmiset tietää minkälaisesta paskafirmasta on kyse. Kuolleen pensaan ei tarvi säilyä ylöskaivettaessa hengissä.lahonneet juuret jotka ei lapiolla katkea, katkeaa kyllä sitten oksasaksilla. Hyvin voiva marjapensaskin lähtee elossa pistolapiolla alta 10min ylös.. En tiedä missä mykkien kotihiirien maassa itse asut, mutta viikoittain tulee kiinteistöjen asukkailta erillispyyntöjä, millon mihinkin liittyen. T. puskakuski

        No nyt se muuttui kuolleeksi pensaaksi, vähän eri asia kun kaivaa elävää pensasta. Jaa että ihan viikottain tulee pyyntöjä, katsos jos et ole vielä ymmärtänyt niin kerron että asukkaat eivät voi pihalla tilailla mitään töitä. Asukkaat eivät voi oikeastaan sanoa muutakun hei ja moi tai että kivasti aurinko paistaa, poislukien hallituksen jäsenet sekä isännöitsijä. Tietenkin voivat ilmoittaa tilanteesta mikä aiheuttaa vaaraa, mut siinäkin eri miehet päättää mitä tehdään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et vapaa ajalla kaiva sitä ylös? Vaikutat hyvältä ja reippaalta kaverilta.

        Vapaa-ajalla kirjoitetaan näin😊


      • Anonyymi

        Kyllä sen vois kaivaakkin jos vielä kyseisen taloyhtiön pihalla on jotain hommaa.. ei tarvi enään töiden loppumisen pelossa yrittää pysyä aikataulussa. Vapaa-ajalla en kyllä viitsi, yli 50km matkaa yhteen suuntaan ja kotonakin on hommaa.. eli en ihan niin reipas ole :)

        " katsos jos et ole vielä ymmärtänyt niin kerron että asukkaat eivät voi pihalla tilailla mitään töitä" , no nyt kyllä kuulostatkin jo Kotikatu Oy'n isoherroilta.. Eli mitään et todellakaan saa tehdä, ellei siitä ole tullut tilausta virallista työtä, ja kuten tässä firmassa on tapana, laskukin jo lähetetty. Mitään ei tehdä jos siitä ei ole tilaaja erikseen pyytänyt jne... juuri tuollainen asenne saa tätä firmaa vihaamaan.
        "No nyt se muuttui kuolleeksi pensaaksi, vähän eri asia kun kaivaa elävää pensasta" , missä vaiheessa edes kirjoitin elävästä pensaasta? vaan aivan sama mulle. Saat yrittää puolustella Kotikatu Oy'tä ihan niin paljon kuin haluat, ei se siitä paremmaksi sillä muutu. Mulla on enään 4kk työsopimusta jälellä, ja jatkoa en pyydä vaikka palkka tuplaantuisi. T. puskakuski


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen töissä kyseisessä yhtiössä... ja ei kyllä mitään hyvää sanottavaa.
        Onneksi on paikkakunnan vaihto edessä tämän kauden jälkeen, niin jospa ei tarvisi enään tähän paskalafkaan palata.
        Esim. Talon asukas kysyi että voisiko pensaat kaivaa ylös, kun kerran muutakin huoltoa lähistöllä tehdään, sanoin että onnistuu.. max. 10 min työ olisi hoitunut lapiolla. Kerroin esimiehelleni, esimies kertoi asukkaalle että ainoa vaihtoehto on kaivinkoneella... ja lasku olisi toki sen mukainen. että tallainen paikka. Hävettää pitää fiman logoja yllä töissä. T: Puskakuski

        Vieläkö teillä annetaan aamu komennot ryhmissä, eikä puhelimitse, joutuuko riskiryhmäläiset asukaskontakteihin vai onko ne korvattu toisen yksikön henkilöstöllä niin kuin yhtiö mainostaa sivuillaan. Onko riskiryhmiin kuuluvien kanssa keskusteltu heidän tilanteestaan ja ratkaisuista. Idässä näitä ei ole huomioitu ja mielestäni he eivät kanna vastuutaan asiasta. Pomot istuu kotona kun duunarin terveys vaarannetaan joka aamu kokoontumisella . Keikat, ei tähdellisetkin hoidetasn eikä riskiryhmäläinen voi tehdä työtö etänä? Jos jotain tulee niin hån pääsee vartissa paikalle. Miksi näin ei toimita vaikka ohjeistus on että kaikki jotka vain pystyvät. Raha ratkaisee tällaisenakin hetkenä. Häpeällistä! Työntekijä stressaantuu ja ahdistuu tartunnan vaarasta ja vastustuskyky laskee. Maalaisjärki kadoksissa!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö teillä annetaan aamu komennot ryhmissä, eikä puhelimitse, joutuuko riskiryhmäläiset asukaskontakteihin vai onko ne korvattu toisen yksikön henkilöstöllä niin kuin yhtiö mainostaa sivuillaan. Onko riskiryhmiin kuuluvien kanssa keskusteltu heidän tilanteestaan ja ratkaisuista. Idässä näitä ei ole huomioitu ja mielestäni he eivät kanna vastuutaan asiasta. Pomot istuu kotona kun duunarin terveys vaarannetaan joka aamu kokoontumisella . Keikat, ei tähdellisetkin hoidetasn eikä riskiryhmäläinen voi tehdä työtö etänä? Jos jotain tulee niin hån pääsee vartissa paikalle. Miksi näin ei toimita vaikka ohjeistus on että kaikki jotka vain pystyvät. Raha ratkaisee tällaisenakin hetkenä. Häpeällistä! Työntekijä stressaantuu ja ahdistuu tartunnan vaarasta ja vastustuskyky laskee. Maalaisjärki kadoksissa!!!

        Meillä Kotikadun yksikössä (pk-seutu) työnjohto vietti pahimman koronapandemian kotona, kun taas riskiryhmään kuuluvat tekivät normaalisti työnsä. Edes hengityssuojaimia ei ollut antaa. Kuvastaa hyvin yrityksen tahtotilaa ja moraalia.


      • Anonyymi
        alalla 34 v, AIT kirjoitti:

        Köyhä kyykkääjä taitaa olla perinteinen suomalainen mies. Kuulosti että homma pelittää mutta se ei riitä. Taas on tainnut kateus ylittää kiiman.
        Toivottavasti et yritä olla ammattilaisena alalla ja kärsit samalla traumoista jota kohdistat eri palvelun tuottajiin. Kessuna intissä, poken hommia ja sitten isännöitsijäksi...Mistä uusia todellisia ammatti-isännöitsijöitä?

        Onko kokemusta, saako Kotikatu oy:ssä palkkaennakkoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä Kotikadun yksikössä (pk-seutu) työnjohto vietti pahimman koronapandemian kotona, kun taas riskiryhmään kuuluvat tekivät normaalisti työnsä. Edes hengityssuojaimia ei ollut antaa. Kuvastaa hyvin yrityksen tahtotilaa ja moraalia.

        Sen uskon ja kuulee muualta samaa. Kyllä kotikadun toiminta on monella tapaa kyseealaista. Jo työnorganisointi on lapsen kengissä ainakin itä helsingissä. Toiset työntekijät haukottelevat ja kuluttavat aikaansa itseään viihdyttämällä kun taas niille jotka työnsä osaavat laitetaan kaikki. Toimistolla otetaan vastaan joka ikinen työ sitä enempää miettimättä ua laitetaan huoltomiehille eteenpäin. Kohta varmaan korjataan jo kahvinkeityimetkin pyydettäessä. Huomaa kaikesta että ahneus on laadun edellä eikä itse työssä ole realistista suunnittelua tai minkäälaista maalaisjärkeä. Toimistoon pääsee kuka vaan töihin jolle kelpaa huono palkka. Naurettavaa toimintaa ja turhauttaa todella itsekin ikäni alalla työskennelleenä. Virolaisia on paljon joten suomalainen työmoraali varmasti vieras ja hommat tehdään puolinaisesti ja työnsuunnittelu ja kehittäminen on lapsen kengissä. Työntekijää ei arvosteta ja palkat on surkeita. Mehut pois ja pihalle kun johto ansaitsee tuhansia kuussa. Ällöttävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen uskon ja kuulee muualta samaa. Kyllä kotikadun toiminta on monella tapaa kyseealaista. Jo työnorganisointi on lapsen kengissä ainakin itä helsingissä. Toiset työntekijät haukottelevat ja kuluttavat aikaansa itseään viihdyttämällä kun taas niille jotka työnsä osaavat laitetaan kaikki. Toimistolla otetaan vastaan joka ikinen työ sitä enempää miettimättä ua laitetaan huoltomiehille eteenpäin. Kohta varmaan korjataan jo kahvinkeityimetkin pyydettäessä. Huomaa kaikesta että ahneus on laadun edellä eikä itse työssä ole realistista suunnittelua tai minkäälaista maalaisjärkeä. Toimistoon pääsee kuka vaan töihin jolle kelpaa huono palkka. Naurettavaa toimintaa ja turhauttaa todella itsekin ikäni alalla työskennelleenä. Virolaisia on paljon joten suomalainen työmoraali varmasti vieras ja hommat tehdään puolinaisesti ja työnsuunnittelu ja kehittäminen on lapsen kengissä. Työntekijää ei arvosteta ja palkat on surkeita. Mehut pois ja pihalle kun johto ansaitsee tuhansia kuussa. Ällöttävää.

        Samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt se muuttui kuolleeksi pensaaksi, vähän eri asia kun kaivaa elävää pensasta. Jaa että ihan viikottain tulee pyyntöjä, katsos jos et ole vielä ymmärtänyt niin kerron että asukkaat eivät voi pihalla tilailla mitään töitä. Asukkaat eivät voi oikeastaan sanoa muutakun hei ja moi tai että kivasti aurinko paistaa, poislukien hallituksen jäsenet sekä isännöitsijä. Tietenkin voivat ilmoittaa tilanteesta mikä aiheuttaa vaaraa, mut siinäkin eri miehet päättää mitä tehdään.

        Asukas voi tilata pihalla meidän yhtiöltä mitä vaan. Työ hyväksyttetään ennen tekoa hallituksella/ isännöitsijälle. Kun homma tehty, niin sovittu lasku perään. Ei tarvi kato kuolletella myketekin kalustoa tai norskien osinkoja. T. Voi kotikatu ( vastaa nykyisin sanontaa ei oo totta pääkaupunkiseudulla)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et vapaa ajalla kaiva sitä ylös? Vaikutat hyvältä ja reippaalta kaverilta.

        Tarkoititko vapaa - ajalla? Vai vapaa ajalla? Vaiko vapaalla ajalla? Jos tällaisia joku viitsii heittää, kun toinen haluaisi palvella asiakasta , niin sinä viheliäisenä haluat kurjasti kommentoida. Sinut pitäisi laittaa lapio kouraan kaivamaan se puska ja me muut arvostellaan vieressä kahvia juoden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen vähän tätä tarinaa. Ensiksi, en ole ikinä kuullut että joku asukas olisi pihalla pyytänyt kaivamaan pensaita ylös. Toiseksi, pitää olla pieni pensas et sen kaivaa ylös alle 10 minuuttiin, mikäli monttu pitää täyttää ja pensaan pitää säilyä hengissä

        Kokemuksia on monista kiinteistöfirmoista. Asukkaana on kokemuksia kotikadusta, joka ei ansaitse kiitoksia. Jää ehdottomasti vertailussa huonoimmaksi.
        Jatkuvasti kuulee viestejä vaihdosta parempaan. Haalivat asiakkaita, mutta töitä tehdään miten sattuu ja milloin sopii.
        Lännen Huollosta on hyviä kokemuksia.


      • Anonyymi
        Ilkkap kirjoitti:

        Meidän taloyhtiössä kotikadun kiinteistöpalvelu, joka kuuluu kyseiseen kh palveluihin. Perus hommat tehdään rimaa hipoen, mutta lisälaskuja kyllä tehdään. Esim. Kevät siivous laskutettiin ja veloitettiin ja jälkeenpäin selvisi että koko hommaa ei oltu edes tehty pelkkä lavaveloitus 500€.

        Kotikatu alkoi laskuttamaan taloyhtiöltämme kuukausittain n. 80 € veloituksia "tarveaineet ja desifiointi" , laskuttavat tuon summan kuukaudessa 2-5 kertaa. Emme ole tuollaisesta tehostetusta siivouksesta sopineet, etenkään kun eivät tuota tehostettua siivousta tee.
        Kotikadun huolto ja siivous laskutus on yritysryppään jälkeen mennyt mielivaltaiseksi, epämääräisiä laskuja ilman epämääräisine selityksineen. On hienot palvelukuvaukset ja voikin sanoa, että palvelukuvauksessa mainituista töistä onnistuu ehkä yksi, sekin rimaa hipoen. Muutoin saa erikseen ilmoittaa, että kerää tuo roska, vaihda tuo lamppu ja pyyhi tuo tahra. Olisi helpompaa tehdä itse. On kummallista, miten onnettomasti taloyhtiöissä seurataan ko. kotikadun toimintaa. Vaihdamme kotikadun omassa yhtiössämme pikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotikatu alkoi laskuttamaan taloyhtiöltämme kuukausittain n. 80 € veloituksia "tarveaineet ja desifiointi" , laskuttavat tuon summan kuukaudessa 2-5 kertaa. Emme ole tuollaisesta tehostetusta siivouksesta sopineet, etenkään kun eivät tuota tehostettua siivousta tee.
        Kotikadun huolto ja siivous laskutus on yritysryppään jälkeen mennyt mielivaltaiseksi, epämääräisiä laskuja ilman epämääräisine selityksineen. On hienot palvelukuvaukset ja voikin sanoa, että palvelukuvauksessa mainituista töistä onnistuu ehkä yksi, sekin rimaa hipoen. Muutoin saa erikseen ilmoittaa, että kerää tuo roska, vaihda tuo lamppu ja pyyhi tuo tahra. Olisi helpompaa tehdä itse. On kummallista, miten onnettomasti taloyhtiöissä seurataan ko. kotikadun toimintaa. Vaihdamme kotikadun omassa yhtiössämme pikana.

        Oulussa on ihan samanlaiset kokemukset. Vierekkäiset lamput palaneet, niin vain toinen vaihdetaan. Ja lumitöitä ei tehdä ! Nytkin eilisen päivän ja yön on pyryttänyt, niin klo 15.20 pihaa ei ole vielä aurattu. Lunta on parikymmentä senttiä. Ja aina on niin, että jos vaikka perjantaina sataa lunta, piha aurataan vasta maanantaina puolilta päivin.Näin, kun eräs mummo yritti mennä rollaattorilla pihan läpi, niin eipä päässyt. Mitään tekemätön ja Suomen huonoin koko yritys !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotikatu alkoi laskuttamaan taloyhtiöltämme kuukausittain n. 80 € veloituksia "tarveaineet ja desifiointi" , laskuttavat tuon summan kuukaudessa 2-5 kertaa. Emme ole tuollaisesta tehostetusta siivouksesta sopineet, etenkään kun eivät tuota tehostettua siivousta tee.
        Kotikadun huolto ja siivous laskutus on yritysryppään jälkeen mennyt mielivaltaiseksi, epämääräisiä laskuja ilman epämääräisine selityksineen. On hienot palvelukuvaukset ja voikin sanoa, että palvelukuvauksessa mainituista töistä onnistuu ehkä yksi, sekin rimaa hipoen. Muutoin saa erikseen ilmoittaa, että kerää tuo roska, vaihda tuo lamppu ja pyyhi tuo tahra. Olisi helpompaa tehdä itse. On kummallista, miten onnettomasti taloyhtiöissä seurataan ko. kotikadun toimintaa. Vaihdamme kotikadun omassa yhtiössämme pikana.

        Kotikatu ei tehnyt mitään huoltoja. Ilmastointikone rikki 7 kuukautta. Vettä valui sitten ympäriinsä. Ei aurannut. Ei hiekoittanut koko talvena. Työntekijä ammattitaidoton. Ei tiedä edes miten ilmastointikone toimii. Uusia suodattimia ei saanut. Käytös oli epäasiallista. Työntekijä yleensä istui autossaan työaikana. Käytännössä mitään huoltoa ei tehty tässä yhtiössä. Mikä tahansa huoltoyhtiö on parempi ja ammattitaitoisempi. Muutin pois muista syistä. Rk-palvelu parempi, oma talonmies paras.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen uskon ja kuulee muualta samaa. Kyllä kotikadun toiminta on monella tapaa kyseealaista. Jo työnorganisointi on lapsen kengissä ainakin itä helsingissä. Toiset työntekijät haukottelevat ja kuluttavat aikaansa itseään viihdyttämällä kun taas niille jotka työnsä osaavat laitetaan kaikki. Toimistolla otetaan vastaan joka ikinen työ sitä enempää miettimättä ua laitetaan huoltomiehille eteenpäin. Kohta varmaan korjataan jo kahvinkeityimetkin pyydettäessä. Huomaa kaikesta että ahneus on laadun edellä eikä itse työssä ole realistista suunnittelua tai minkäälaista maalaisjärkeä. Toimistoon pääsee kuka vaan töihin jolle kelpaa huono palkka. Naurettavaa toimintaa ja turhauttaa todella itsekin ikäni alalla työskennelleenä. Virolaisia on paljon joten suomalainen työmoraali varmasti vieras ja hommat tehdään puolinaisesti ja työnsuunnittelu ja kehittäminen on lapsen kengissä. Työntekijää ei arvosteta ja palkat on surkeita. Mehut pois ja pihalle kun johto ansaitsee tuhansia kuussa. Ällöttävää.

        CATEVA JA KOTIKATU KUULUU SAMAAN RYPPÄÄSEEN RAHASTUS ON KUNNOSSA ,,,MUUT ASIAT EI.PALJON ON KIILTÄVIÄ AUTOJA ,,,TÄYSIN TEATTERIA KOKO TOIMINTA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        CATEVA JA KOTIKATU KUULUU SAMAAN RYPPÄÄSEEN RAHASTUS ON KUNNOSSA ,,,MUUT ASIAT EI.PALJON ON KIILTÄVIÄ AUTOJA ,,,TÄYSIN TEATTERIA KOKO TOIMINTA

        Täysin totta, koko kotikatu on ihmefirma joka rahastaa kaikella millä ikinä voi ja johto käyttää omiin remontteihin firman rahoja jotka yrittää salata parhaansa mukaan- myös johto otetaan välillä irtisanotuista ihmisistä joilla ei ole minkäänlaista kokemusta huoltotöistä vaan halutaan lytätä vuosikymmenien ammattitaito, en suosittele kenellekään kyseistä firmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin totta, koko kotikatu on ihmefirma joka rahastaa kaikella millä ikinä voi ja johto käyttää omiin remontteihin firman rahoja jotka yrittää salata parhaansa mukaan- myös johto otetaan välillä irtisanotuista ihmisistä joilla ei ole minkäänlaista kokemusta huoltotöistä vaan halutaan lytätä vuosikymmenien ammattitaito, en suosittele kenellekään kyseistä firmaa.

        NYT KOTIKATU JA CATEVA ON YHDISTYNEET JA KAIKENLISÄKSI YRITYKSET OMISTAA NORJALAINEN SIJOITUS YHTIÖ ,RAHAT MENEVÄT NORJAAN ,VEROJA EI MAKSETA TÄYSIN HUIJARI YRITYS,,HAKEUTUKAA EROON ENNENKUIN PILAAVAT KOKO TALOYHTIÖNNE,,REALIA ON SAMAA POTASKAA ..ISÄNNÖISIJÄT ON EPÄLUOTETTAVIA JA SALAKAVALIA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt se muuttui kuolleeksi pensaaksi, vähän eri asia kun kaivaa elävää pensasta. Jaa että ihan viikottain tulee pyyntöjä, katsos jos et ole vielä ymmärtänyt niin kerron että asukkaat eivät voi pihalla tilailla mitään töitä. Asukkaat eivät voi oikeastaan sanoa muutakun hei ja moi tai että kivasti aurinko paistaa, poislukien hallituksen jäsenet sekä isännöitsijä. Tietenkin voivat ilmoittaa tilanteesta mikä aiheuttaa vaaraa, mut siinäkin eri miehet päättää mitä tehdään.

        Idiootti, meillä ainakin voi huoltomiehelle jutella asioita. Hän laittaa niitä eteenpäin ja asiat hoituu. Kyllä kotikatu saa kerätä norskeille rovot muualta kuin lisälaskutuksesta.
        Pitää suosia EU:ta ja kotimaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Idiootti, meillä ainakin voi huoltomiehelle jutella asioita. Hän laittaa niitä eteenpäin ja asiat hoituu. Kyllä kotikatu saa kerätä norskeille rovot muualta kuin lisälaskutuksesta.
        Pitää suosia EU:ta ja kotimaisia.

        vtun klovni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapaa-ajalla kirjoitetaan näin😊

        Ohhoijaa..olipas siinä lukemista..Ota ja Vielä Selväkin???!!kumpi on kampi??tsemppiä kuitennii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoititko vapaa - ajalla? Vai vapaa ajalla? Vaiko vapaalla ajalla? Jos tällaisia joku viitsii heittää, kun toinen haluaisi palvella asiakasta , niin sinä viheliäisenä haluat kurjasti kommentoida. Sinut pitäisi laittaa lapio kouraan kaivamaan se puska ja me muut arvostellaan vieressä kahvia juoden.

        Mutta sinullehan se palkka maksetaan :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen vähän tätä tarinaa. Ensiksi, en ole ikinä kuullut että joku asukas olisi pihalla pyytänyt kaivamaan pensaita ylös. Toiseksi, pitää olla pieni pensas et sen kaivaa ylös alle 10 minuuttiin, mikäli monttu pitää täyttää ja pensaan pitää säilyä hengissä

        Kyllä niitä vanhoja puoli kuolleita pensaita kaivellaan ylös 👍


    • espooonmiäs

      Alkaa keskikokoiset huoltoyhtiöt olla kiven alla, kun isot valtaavat alaa.
      Espoossa ei taida olla yhtään keskikokoista mikä ei olisi ison yritysryppään omistama. Jaakola meni KH-kiinteistöpalveluille ja sitten täällä on Piha-Repo, ISS, L&T, RTK, Tapiolan Lämpö, Matinkylän Huolto.

      • Taitaapiolla

        Kiinteistöpalvelu Räsänen Oy taitaa pyöriä omillaan


      • Piha-Repo eli Rewest on Jaakolan tapaan ollut jo vähän aikaa Kh-kiinteistöpalveluilla.


      • Anonyymi
        Taitaapiolla kirjoitti:

        Kiinteistöpalvelu Räsänen Oy taitaa pyöriä omillaan

        Siinä on myös kiiltävät autot ja sisällä talossa ei sitten olekaan niin kiiltävää. Työntekijät varovat johtoa ja mitään arvostelua ei voi antaa. Kova nokkimisjärjestys ja siivousporukan ulkolaista jotta eivät tiedä omia oikeuksiaan


    • miäsmyös

      Ei oo piharepoakaan enää

      • Mutkattomasti?

        On näköjään http://www.rewest.fi/ periaatteella "Ammattimaista ja mutkatonta palvelua" Rewest Oy syntyi Piha-Repo Oy:n sekä West-Co Kiinteistöpalvelut Oy:n yhdistyessä 2014.


      • Pienetonpiirit

        Eipä oo enää. Taisi senkin ostaa vielä isompi lafka, niinkuin kds:kin


      • Kh-kiinteistöpalveluilla on Rewest nykyisin. Löytyy Kh:n sivuiltakin.


    • isännöitsijä

      KH:n toiminta on pitkälti toimistoista kiinni, minkälainen henkilökunta on. Firma toimii franchising- pohjalta ja jokainen yksikkö on siis oma yrityksensä. Siltikin, jokainen yksikkö, jonka kanssa olen ollut tekemisissä... En suosittele.

      Espoossa on moniakin "pieniä" huoltofirmoja, jotka ei ole eikä mene mihinkään ketjuun mukaan. KDS, Selco, KH Sami... Sami ei tosin ole Espoossa, mutta hoitaa ainakin länsiespoota Kiloon asti.

      Tärkeintä on kysyä huollosta referenssikohteet ja tentata huoltomiesten vaihtuvuudesta. Myös osaava työnjohtaja tulee olla, ellei halua itse toimia työnjohtajana...

      • huoltomees

        KDS liittyi kumminkin


    • kguiguigg

      Omistaahan KH-Kiinteistöpalvelu Isännöitsijätoimiston. Kätevästi kaikki palvelut asuntaloille samasta konsernista.

      • KaalliskaalliseiBjarne

        Niin kilpailuttamatta


      • muffikka

        KH-Isännöinti ei ole osa KH-Kiinteistöpalveluita nimestä huolimatta. Ovat ihan eri organisaatioita. Ja jos ei nyt ilman rautalankaa selvinnyt, niin ihan sama kuin toinen olis S-ryhmää ja toinen K-ryhmää.


    • Halljäsenespoo

      Rewest on pahempi kuin Piharepo ja west-co yhteensä. Mitä suurempi, sitä parempi. Paras on 1-2 hengen tiimi.

      • halljäsenespoo

        Piti kirjoittaa mitä suurempi, sitä pahempi.


    • Espoolainenisänn

      Huhuja on että eräs espoolainen huoltofirma olisi myyty...

    • tapiolalainen

      Pitäisi Espoossa saada Tapiolan alueelle uusi huoltofirma, eikä isot ketjut oikein kiinnosta? Onko suosituksia keskikokoisista toimijoista?

    • Puuhastelija

      Moikka. Tässä kaikki Espoon huoltoyhtiöt. Lisään samalle sivulla vielä Vantaan ja helsingin kun ehdin. Ihan googlettamalla tehty hakemisto niille ketkä eivät osaa googlettaa.

      http://kiinteistohuoltohakemisto.webs.com/

      • puuhastelija

        Ja jos joku tietää muita firmoja niin ilmoita täsä. Lisään sitten.


    • Kiinnostunutn

      Mielestäni hyvä jos olisi yksi sivu jossa kaikki pk-seudun huollot. Nykyään on Directaa ja muuta jotka näyttää huoltoyhtiöiden sijaan joitain leipomoita. Ei siis käytännöllistä. Eiköhän tuo hah hah ole itse psykiatrin tarpeessa.

      • hah hah.

        Ei se maailma sillä tavalla pyöri että kaikki tehdään teille uusavuttomille valmiiksi.


      • Weston

        Häh? Väitätkö tosissaan että tuollainen lista pitäisi jättää tekemättä ettei "uusavuttomilla" olisi liian helppoa?


      • Anonyymi
        hah hah. kirjoitti:

        Ei se maailma sillä tavalla pyöri että kaikki tehdään teille uusavuttomille valmiiksi.

        Pitäisikö minun hankkia lumikola ja säilyttää sitä kotonani, että tekisin ne lumityöt, josta maksamme huoltoyhtiölle? Ei riitä enää kuntokaan sellaiseen.


    • sadgfdsaf2345235

      Oma kokemus on että isoin on se kallein ja tekee vähiten suurimmalla rahalla.

    • vanha duunari2

      kyseinen kh:kiinteistöpalvelu kannattaa kiertää kaukaa en suosittele sitä kellekkään.

      • sivusta seurannut

        Älkää ottako kh-kiinteistöpalveluiden alaisia firmoja huoltoyhtiöksenne, mikäli ette halua olla mukana polkemassa työntekijöiden oikeuksia. Asukastyytyväisyys on myös sivuseikka, pääasia että keksitään laskutettavaa vaikka tyhjästä. Olen nähnyt toimintaa läheltä enkä missään törmännyt muualla yhtä törkeisiin tyyppeihin. Huoltoyrityksissä toki osa tekee parhaansa mitä voi niissä olosuhteissa.


      • Siivouseiainakaantoimi

        Ne laskut pitää katsoa läpi, eikä maksaa tyhjästä!
        Onhan niillä ne vuosittaiset pakolliset, jotka laskutetaan joka vuosi. Pitää katsoa, että ovat tehneet mistä laskuttavat.
        Siivouksessa on ainakin paljon parannettavaa. Paskaisilla mopeilla levitetään paskaa muualle rappuun...ei hyvä.
        Käyttävät virolaista työvoimaa. Ilmeisesti kotimaista ei niillä palkoilla saa.


      • huoltox

        Suomalaisille ei ole siivoustyö maittanut enää vuosikausiin , eikä ole pelkästään liksasta kiinni. Virolaiset naiset ovat kyllä ihan tunnollisia ja ahkeria se on sitten toinen asia jos menetelmät ja välineet ovat huonoja


      • Anonyymi
        huoltox kirjoitti:

        Suomalaisille ei ole siivoustyö maittanut enää vuosikausiin , eikä ole pelkästään liksasta kiinni. Virolaiset naiset ovat kyllä ihan tunnollisia ja ahkeria se on sitten toinen asia jos menetelmät ja välineet ovat huonoja

        Tosiaan suomalaisia ei saa siivoukseen ja ovat tietävinään kaiken vaikka eivät osaa siivota.
        Millähän heidänkin eläke tulee aikanaan sitten?

        Sossu ja muut terveyspalvelut kun huononevat kun kukaan Ei tee enää töitä. Töitä olisi mutta kun ollaan niin hienoja siivoustyöhön.

        Kyllä virolaiset tietävät arvonsa ja ovat tietoisia palkasta ym. Eduista. On väärä luulo, että heille maksetaan vähemmän palkkaa!

        Yrittäjät jotka hoitavat asiansa veronsa ym. Arvostavat hyvää työvoimaa!
        Mutta kaikista maahanmuuttajista ei ole työhön.
        Useimmat haluavat vain etuja Suomesta. Ja pyörivät kauppakeskuksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiaan suomalaisia ei saa siivoukseen ja ovat tietävinään kaiken vaikka eivät osaa siivota.
        Millähän heidänkin eläke tulee aikanaan sitten?

        Sossu ja muut terveyspalvelut kun huononevat kun kukaan Ei tee enää töitä. Töitä olisi mutta kun ollaan niin hienoja siivoustyöhön.

        Kyllä virolaiset tietävät arvonsa ja ovat tietoisia palkasta ym. Eduista. On väärä luulo, että heille maksetaan vähemmän palkkaa!

        Yrittäjät jotka hoitavat asiansa veronsa ym. Arvostavat hyvää työvoimaa!
        Mutta kaikista maahanmuuttajista ei ole työhön.
        Useimmat haluavat vain etuja Suomesta. Ja pyörivät kauppakeskuksissa.

        Ei noilla palkoilla tule toimeen! Missä tahansa saa eemmän. Virolainen on vain tyytyväinen ottaen huomuoon mitä virossa ansaitsi.


    • asukasnäkökulma

      En tiedä tosiaan mitään työntekijöiden oloista, kyykyttämisestä tai muusta, mutta ainakin minä olen saanut Ruskeasuon asukkaana hyvää palvelua kh:n tyypeiltä. Ainoastaan toimistolle soittaessa on ollut nyrpeä vastaanotto, mutta varsinaiset korjaajat ovat kaikki olleet asiansa osaavia ja mukavia.

      Ikinä ei ole tarvinnut odottaa kohtuuttoman pitkään, vaan hommat on tultu hoitamaan kutakuinkin aikataulussa. Suurin heitto ilmoitetun ja toteutuneen saapumisajan välillä taitaa olla noin 20 minuuttia. Myös viikonloppuna päivystyskäynti onnistui todella nopealla aikataululla.

      Ikävä kuulla, että firmassa poljetaan työntekijöiden oikeuksia, koska kuten sanoin, olen itse ollut tosi tyytyväinen ja positiivisesti yllättynyt saamaani palveluun. Pitääpä selvitellä asiaa ja ottaa mahdollinen huoltoyhtiön vaihtaminen puheeksi yhtiökokouksessa.

    • Ilmaiseksikotekevät

      Olen hämmentynyt, että etsiessäni tietoa kyseisestä firmasta ei esim. laskutuksen hintaa ole mainittuna koko yrityksen nettisivuilta. Onko kenelläkään tietoa missä hintaluokassa kyseisen firman (oheis)palvelut pyörivät?

    • töölö issi

      Kuukausikohtaiset sopimukset erittäin edullisia, tuntilaskutus on n.37€/tunti työaikana pienet lisäkulut. Päivystyksessä sitten tulee hintaa min.150€ pienikin keikka kilometrikorvaukset. Ovenavaukset edullisia 50€ työajajn ulkopuolella. Laskuttavat aivan joka asiasta tunnollisesti esim. joulukuuset valojen laitto 2tuntia ;) Ihan ok firma.

      • Ilmaiseksikotekevät

        Mites nuo oheispalvelut, putki,sähkö,pihatyö mitä näitä nyt on. Ihmettelen suuresti sitä, miksi hinnoittelua ei näy


      • Varsinainen ..fia
        Ilmaiseksikotekevät kirjoitti:

        Mites nuo oheispalvelut, putki,sähkö,pihatyö mitä näitä nyt on. Ihmettelen suuresti sitä, miksi hinnoittelua ei näy

        Eivät tee mitään ilmaiseksi, ja kiellosta huolimatta ottavat omat yritykset tekemään mm. putkitöitä hinnalla joka ei kestä vertailuja. Eli viemärin avauksesta joutuu maksamaan enemmän kuin jos sen tilaa ulkopuoliselta putkiliikkeeltä. Siis tekevät tämän vastoin annettuja ohjeita. Arvaatteko mitä siitä seuraa? Kohta vaihtuu huoltoyhtiö!


      • aliasItäkeskuksenhuolto

        Kyllä ja ovat kaikki täysin epäpäteviä tehtäviinsä.

        "ottavat omat yritykset tekemään mm. putkitöitä hinnalla joka ei kestä vertailuja"


      • huoltomees

        Oho, ja kaikki ovat epäpäteviä ????


      • Talopoika

        Talonmieskurssi ei pätevöitä putkitöihin.


      • Tiedätkömistäpuhut

        Mitä tarkoitat Talonpoika putkitöillä.


      • pahamielisinullakin
        aliasItäkeskuksenhuolto kirjoitti:

        Kyllä ja ovat kaikki täysin epäpäteviä tehtäviinsä.

        "ottavat omat yritykset tekemään mm. putkitöitä hinnalla joka ei kestä vertailuja"

        Ja sinä maksat laskut?
        Ylihintasta ja epäpätevää.

        Ei jaksa.


      • KVV-pätevyyspuuttuu

        KH-kiinteistöpalvelu käyttää talonmiehiä putkitöihin ja isännöintiä työnjohtoon.


      • kalkkumanattori
        Tiedätkömistäpuhut kirjoitti:

        Mitä tarkoitat Talonpoika putkitöillä.

        Piti just kysyä samaa


      • Anonyymi
        Varsinainen ..fia kirjoitti:

        Eivät tee mitään ilmaiseksi, ja kiellosta huolimatta ottavat omat yritykset tekemään mm. putkitöitä hinnalla joka ei kestä vertailuja. Eli viemärin avauksesta joutuu maksamaan enemmän kuin jos sen tilaa ulkopuoliselta putkiliikkeeltä. Siis tekevät tämän vastoin annettuja ohjeita. Arvaatteko mitä siitä seuraa? Kohta vaihtuu huoltoyhtiö!

        vesihanan vaihto maksoi yli 300 ja hanan hinta.


    • penakki

      Vessan viemärin avaus 100-350 euroa, yleensä aina rassilisällä jolloin mennään 300 kohti tai yli. Melko kohtuullinen liksa 20 minuutin hommasta ei päivystysaikaan.

    • duurari

      rahat pois köyhiltä

      • huoltohommia

        Hyvä huoltofirma tekeekin kaikki edullisesti, huolehtii viranomaisvelvoitteistaan ja arvostaa henkilökuntaa.

        No ei.

        Tässä vaan niitetään satoa siitä, kun kaikesta pitää tilaajapuolella tinkiä ja osto-osaamista ei vain ole.

        Perinteisesti: "kilpailutin ja säästin".


    • KramerAllrad

      Kannattaa välttää KH-kiinteistöpalvelua yksinkertaisesti siitä syystä, että se on kaikkein kallein. Franchising maksuja tulee asiakkaalle asti kylkiäisinä. Sadevesiräänit lähtee mukana ja kaikki kaiteet on lommolla, kun nämä käyvät. Vaihtuvuus on suurta, joka kerta ovat eri pojat surruuttelemassa. Työ painottuu tuollaiseen koneiden päristelyyn, kiinteistönhoito vaatii ammattitaitoa sisätöissä. Ruohonleikkaajia kyllä löytyy.

    • vuokranmaksaja

      ISS Kiinteistöpalvelut Espoonasunnot ym.kohteita todella surkeaa touhua ilmoittele vioista odottele viikkokausia jos sitten joku sattuu tulemaan muistaa tulla korjailemaan ilmoittele yleensä moneen kertaan samaa vika asiaa joku tulee joskus korjaa jotenkin sinnepäin tilataan ulkopuolinen kallis erikoismies joka korjaa kuntoon mutta kalliisti kuka maksaa-asukkaat vuokrissaan piha järkyttävissä kunnoissa rahastetaan vain!

    • repew

      kh-kiinteistöpalvelut alla on useita pieniä yrityksiä. Kuvittelevat toisiltaan ostaessa että kyse ei ole alihankinnasta. Lain mukaan on. Jos sopimus on yhden Oy:n kanssa ja se ostaa saman kh-palvelun alaiselta Oy.ltä palveluja kyse on alihankinnasta. Kiertelevät ja pakoilevat tilaajavastuuta, ei anna hyvää kuvaa toiminnan suoruudesta. Sovituista töistä tehdään vain osa ja "omien" alihankkijoiden toiminta sikamaista sotkemista sekä eimitäänväliämeininkiä.

      • FrankHaisuhiase

        Mcdonaldsiin rinnastettava pulju, jolla vain resurssit ja tieto-taito ovat olemattomat verrattuna oikeisiin urakoijiin.


      • Irvihammas

        Niillä oli sellainen työilmo, missä haettiin hymypoikia.


      • hahhahh

        Kyllä se innokkaimmankin hymypojan hymy hyytyy viimeistään tilipäivänä.


      • Eitarviollanero

        Ei kun ne ovat, niin kuin mäkkärin kassoja duunareina wessan paskarasseinen. Tuskin niille asianmukaisia paskasen työn lisiä tai kilsoja maksetaan


    • Osuijauppos

      Näistä ketjuista lähtee viestejä, niin kertoo siitä, että jollakulla napsahtaa.

    • Espoossako

      Stadilainen frendi kehu Kiiravaa, oliskohan toimintaa Espoossakin?

      • Huhhahheijaa3

        Tämä idiootti kirjoittelee jokaiseen isännöintikeskusteluun mainiten Kiiravasta. Kertoo idiootin tietämyksestä, kun ei erota isännöitsijatoimistoa ja huoltoyhtiötä. Kiirava on isännöitsijätoimisto eikä tee KH-Kiinteistöpalvelun kaltaisia töitä, joita tekee huoltoyhtiöt!


    • sieto

      Asiat ei hoidu tai hoituu pitkällä viiveellä. Esim. ilman tiskipöydän vedentuloa piti selvitä 4 päivää joulun alla, kun ketään ei tullut putkea korjaamaan. Kun mies tuli, sanoi hän, ettei heille ollut edes ilmoitettu asiasta. Soitimme asiasta 4 kertaa kyseisenä aikana ja aina vastasi joku, joka ei tiennyt asiasta vielä. Eli asiaa ei edes kirjoitettu ylös minnekään. Kiitos Kh-Helsinki.

    • Städäri

      Meillä Kalliossa ollut jo useamman vuoden. Palvelutaso laskenut paljon, ei viitsitä vastata keikkapyyntöihin pyynnöistä huolimatta, siivoja käy miten sattuu, töhryjenpoistojen hinnat kovia sekä muut taksat, esim. ovien avaukset (n. 200e jos vaikka putkari pitää päästää sisään) Toivottavasti suunta muuttuu, tällä hetkellä ei voi suositella.

      • N.L

        Kyllä olin vihainen eilen illalla kotiin saapuessa töistä. Meillä on kiinteistöhuoltona Oulunkylässä. Talven aikana on tullut kaksi kertaa lunta ja eilen ei lumityö ihmisiä näkynyt traktorista puhumattakaan. Talonyhtiömme kuitenkin maksaa paljon palvelusta,joten olettaisin että asiat hoidetaan. Ainoa huoltohenkilö huutaa ja kiroilee puhelimeensa pihalla kuin teini-ikäinen. Töistä vastaavan henkilön selitykset aina ihan älyvapaita. En kyllä suosittelisi kenellekkään.


      • Anonyymi
        N.L kirjoitti:

        Kyllä olin vihainen eilen illalla kotiin saapuessa töistä. Meillä on kiinteistöhuoltona Oulunkylässä. Talven aikana on tullut kaksi kertaa lunta ja eilen ei lumityö ihmisiä näkynyt traktorista puhumattakaan. Talonyhtiömme kuitenkin maksaa paljon palvelusta,joten olettaisin että asiat hoidetaan. Ainoa huoltohenkilö huutaa ja kiroilee puhelimeensa pihalla kuin teini-ikäinen. Töistä vastaavan henkilön selitykset aina ihan älyvapaita. En kyllä suosittelisi kenellekkään.

        Sama kokemus. Lumitöitä ja hiekoitusta ei hoideta.


    • Kramertaiei

      Väittäisin että on ihan hyvä firma. Tuskin muuten olisi niin suurta asiakaskantaa. Enkä tosiaan usko että siellä poljetaan työntekijöitä tai palkkoja yhtään enempää kuin muuallakaan, siellä maksetaan jopa hyvinkin! Jos asiansa osaa. Tiedän kokemuksesta.

    • KHKP

      Hyvä yritys, kaikki palvelut saman katon alta kätevästi jokaiseen tarpeeseen.. Myös ennakoivaa kiinteistönhoitoa yritys suorittaa omalla laadunvalvonnallaan jolla pystytään kätevästi ennakoimaan tulevia töitä ja jos jotain puutteita on niin yritys puuttuu niihin sisäisesti kätevästi, Asukkaille tämä yritys on helppo ratkaisu.

    • TJ180

      Kyllä voin kertoa sydämen pohjasta että kannattaa vältellä. Olen ollut 6 firmassa töissä kh:n alla ja ei siellä asiakas ole tärkein, rahaa pitää tehdä taloon. Kuulin että yksi pomo oli saanut potkut kun soitteli kännissä alaisilleen yöllä ja haukkui omista virheistään. Täällä porukka vaihtuu usein ja kaikki ei jaksa olla asiakkaiden sylkykuppi kun pomot on oikeita mulkkuja. Onneksi oma talo on maksettu joulun jälkeen ja sitten lähtee tämä ukko etsimään oikeita töitä. Haistakaa vittu sanon 16 vuoden jälkeen hymyillen.... :)

      • Anonyymi

        Oletko saanut palkkaennakkoa tai kysynyt sitä koskaan?


      • Anonyymi

        Kännissä oli huoltomieskin keikalla. Tutun kuuloista.


    • Frankhaisu

      Ns. ”tekniset isännöitsijät” ovat iso lisärahastuksen ansa. Isännöitsijät tilaavat yhtiöiden piikkiin omalta firmaltaan lisäpalveluja, iso osa niistäkin töistä pitäisi tehdä peruspalkkioon kuuluvana tai ostaa kokonaan kilpailutettuna ulkopuolelta.

    • Saatananasukas

      Meillä oli yhtiössä pestok huoltoyhtiönä ja nyt sekin kuuluu kh palveluille. Hommat menee nykyisin päin vitt#a ja uusille työntekijöille tarjotaan niin paskoja työsopimuksia etten yhtään ihmettele ettei motivoi tehdä töitä..

    • heikoinlenkkionkh

      kannattaa välttää, ei huijarimpaa paikkaa löydy,,, täällä vantaalla ainakin vääristellään asioita ja papereita todella härskisti ja on tarvittu jo lakimiehistöä hätiin,,, nyt kun seuraillut tota touhua niin emme ikinä enää ota heidän palveluja joihin sisältyy ylläriekxtraa josta putää maksaa,,,, samaan päätökseen tuli isompikin s kirjaimella alkava yhtiö ja tuskin aiheetta,,,,,
      Ps, asukkaalta viety omaisuus tuli kyllä nopsasti takaisin mutta ei muuta positiivista sanaa ole,,,

    • Nippuuntunut

      frendi oli duunissa kh:lla ja oli tosiaan catevan pomo soitellut usein yöllä kännissä viikolla ja uhkaillut esimerkiksi kh samin pomon tulevan hakkaamaan häntä. viimeksi kun oli juttua niin kh:lta ei saa mitään papereita eikä palkkoja ulos, jonkun petoksenkin kai se martinlaakson osasto teki frendin nimellä. harmia tuosta konsernista on, sen tiedän varmaksi ja pysyn kaukana.

      • Kylsesiit

        Tiedän kenestä kyse, oli ihme homma kyllä tuokin ja miten ylipäänsä osuikin taas tälle.


    • SuperPuhis

      Hyvin toimii.
      Olemme olleet tyytyväisiä.

    • jdkdldkjh

      Kh-kiinteistöpalvelut ostaneet koko city-miksan toiminnan ja jps-energiahoidon. Ei kyll hyvä heilu. Täysin riisto firma.

    • Tottavaitarua112

      Liikkuu huhuja, että olis jo laajentunu pohjoissuomeen, Ouluun?

      • huoltox

        On ostanut Herkun kiinteistöhuollon , Oulusta Lukee ihan heidän sivuillaan


      • 87gsfr5

        Kaikki Kh-kiinteistöpalveluiden yritysten laskut pitää katsoa pariin kertaan ja huolella. Laskuttavat helposti sellaisiakin töitä jotka on sopimuksessa määrätty normaalin palkkioon kuuluviksi.


      • Mannen

        Ostivatpaha ne Action Kiinteistöhuollonkin, sekin lukee sivuilla


      • Suurpelto
        87gsfr5 kirjoitti:

        Kaikki Kh-kiinteistöpalveluiden yritysten laskut pitää katsoa pariin kertaan ja huolella. Laskuttavat helposti sellaisiakin töitä jotka on sopimuksessa määrätty normaalin palkkioon kuuluviksi.

        Se on totta! Silmät pitää olla auki!


    • amatimies15

      Juu Kh Kiint.palvelu ym mitkä kuuluvat sen alaisuuteen esim. Cateva, niin En suosittele missään nimessä , kun istutaan palaverissa toimistolla, niin se käytetty aika laskutetaan asiakkaalta....ja työnjohto amatitaidotonta sakkia

      • Eienääikuna

        Aivan sama kokemus, vedättää asennuksia tuntityönä tahallaan, tulos 2x muita suurempi työ.


      • Norsuauto

        Vahdi näiden laskutusta ja varo surkeita putkimiehiä ja 0-arvoisia "teknisiä isännöitsijöitä", jotka pätevyydessä häviävät kirkkaasti entisaikojen talonmiehillekin.


    • Pullataikinaturpoaa

      Ostivat juuri Citymiksan ja SF Ammattimiehen

    • Ammattitaidottomia

      Itse ns. ammattitaitoisena kiinteistönhoitajana kenellä on alan koulutuksia käytynä ettei kannata jos mahdollista valita kh-kiinteistöpalvelut oy:n yritystä huoltoyhtiöksi. Sinne pääsee töihin jopa pysty mettästä periaatteella työskentelemään yritys erehdys periaatteella kuka vain tosi helposti. Näkeehän sen tuolta eräästä fb ryhmästäkin, että ne jotka on siellä töissä, nimiä mainitsematta, kyselee sellaisia asioita jotka ammattitaitoiselle kiinteistönhuoltomiehelle itsestään selvyyksiä koulutuksen kautta.

      • OsaaLaskuttaa

        Ja osa töistä laskutetaan vaikka kuuluvat normaaliin huoltosopimukseen. Tarkastakaa kaikki laskut suurennuslasilla tai mieluummin pysykää kaukana.


    • Pussihousut

      Aikamoinen kasvutarina Kiinteistöhuolto Grönvall kalliosta on myös myyty tälle konsernille

    • Taloustieteilijä

      Jyväskylän aikoinaan paras huoltoyhtiö tl-maint oy myyty tälle konsernille.

    • Kokemusta_on

      Aivan paska huoltoyhtiö. Osaaminen nollassa, johto ylimielistä ja järkyttävää ylilaskutusta varsinkin tarvikkeissa ja tekemättömissä töissä;)

      • Poikavaaneiosaa

        Ne ei oikein tiedä, miten korjaushomma pitää tehdä, joudut itse tekemään oikeilla menetelmillä..


    • Peeeeestoookk

      Pestok on aivan sysipaska. Ei tee mitään ja kun vihdoin tekee niin pitkin per.... VÄLTTÄKÄÄ PESTOKKIA samoten TALOSYLETTÄ Molemmat pitäisi lakkauttaa. Isännöitsijä Tapio Korhonen on myös erittäin omituinen. Ei vastaa viesteihin, ei myöskään tee asioiden eteen yhtään mitään.
      Jännää että tälläiset voivat tehdä vielä töitä.... ja että niitä töitä on..... huh huh

    • Paskalentääsilmille

      Kusetusfirma johtajineen päivineen, täynnä virolaisia lusmureita.

      • Sopulisamuli

        Tällaiseksi se on muuttunut, alalla ei ole kilpailua enää. Parhaat huoltoyhtiöt tekevät sopimuksia vain isojen vuokrakonsernien kanssa, pienet As Oyt ei kiinnosta.


      • huoltox

        Samanlaista se on aina ollut. Kh-palveluiden taso vaan laskee koko ajan, joten As oyt purkaa sopimuksia ja nää vuokrakasarmit pysyy heillä ja muilla isoilla. Vuokrakassuilla hinta ratkaisee.


      • Kipalis

        KH ostaa ja entiset työntekijät on vaihdettu virolaisiin. KH ei varsinaisesti huolla enää mitään, vaan rissaa kuin rakennusliikkeet takuussa. Onpa epäilyksiä tekaistuista laskuistakin. Cateva ei osaa hoitaa muita kuin roskalavoja.


    • Espoolainenmtk

      Etelä-espoossa valtaavat hiljalleen taloyhtiöitä hoitoonsa.

    • Tapiolanpappa

      Espoossa pyörii nykyisin vain isojen firmojen autoja. KH-konsernin huoltoyhtiöt, Tapiolan Lämpö, RTK ja L&T. Missä pienemmät yritykset?

    • Huvittaa

      Ainakin laskutuksen osaavat. Halpa kk-hinta mutta mikään ei sisälly siihen vaan kaikki laskutetaan erikseen. Ja oikeastaan välillä tulee laskuja työstä mitä ei ole tehty.

      • Anonyymi

        Noissa pitää todellakin olla tarkkana.
        Omassa taloyhtiössä huomattu laskutusta, töitä ei kyllä ole sitten tehty.


    • Isannointi

      ISÄNNÖITSIJÄ TAPIO KORHONEN KONSULTTEINEEN ON TODELLA ALA ARVONEN. EI TEE MITÄÄN, EI OLE PERILLÄ TALON ASIOISTA EIKÄ MYÖSKÄÄN TEE MITÄÄN. Välttäkää huoltoyhtiöistä pestok, talosyke ja isännöitsijä TAPIO KORHONEN. Siinä paskankierre mistä ei eroon pääse

      • xxxwwxx

        Kiimassa ei varmaan tullut huomattua että tämä ketju kertoi Kh-palveluista


      • HWB

        Pestok on osa KH-konsernia....


    • Talviantaa

      Minä olen pitänyt talosykkeestä. Saa itse tehdä kovin paljon talonyhtiön lumitöitä ja mikäs sen mukavempaa kun auttaa näinkin lumisella hetkellä. Autetaan toinen tositamme eikä haukuta. Siunausta teille kaikille eksyneille. Tekin vielä löydätte valon ja pelastuksen

    • KokenutKaveri

      Parhaat ovat Sinimäki Espoossa ja Määttä Helsingissä.

    • Voisentään

      Haha. Sillä on jo niin huono maine!!!??
      Vaihtoi nimen KOTIKATU Oy . Ei ole enää KH-Kiinteistöpalvelut. :D

    • EiJatkoon

      Kautta maan, kaikki vastaavat firmat aivan hanurista. Seka asiakkaalle et työtekijälle.

    • Looney

      Ja nimi vaihtuu, nyt Kotikatu Oy.
      Sama homma jatkunee eli ammattitaidottomat työnjohtajat/päälliköt päsmäröivät...työntekijöiden kohtelu ja arvostus näkyy sitten ulospäin taloyhtiöille mutta eipä taida olla yhtään oikein hyvää huoltofirmaa jossa hommat sujuisivat ilman jatkuvaa vahtimista.

    • Hwb

      KHn töistä ei allekirjoittaneella antaa mielipidettä kun sen verran lyhyen aikaa asunut KHn (Pestok) hoitamassa talossa, mutta päivystysaikana saamastani palvelusta olen ollut enemmänkin kuin tyytyväinen. Huoltomies joka minua auttoi oli ymmärtäväinen ja kärsivällinen vaikka vika oli täysin minun. Paras maku käynnistä jäi kun päivystäjällä ei ollut rikkomaani letkun osaa autossaan eikä varastolla, kävi hän omasta kotoaan tai jostain hakemassa korvaavan letkun. Tuli tämän huoltomiehen osalta ainakin välitetty olo asukkaana ja asiakkaana.

    • Ddddd

      Kusetusfirma kiertäkää kaukaa. Laskutus toimii tehokkaasti.

      • Anonyymi

        Joo ja liiankin tehokkaasti. Entisenä työntekijänä voi sanoa että välillä laskutettiin ennen ku työ oli edes aloitettu. Ja tämä vaan sen takia jotta johtoportaassa kuukausi tulos näyttäis hyvältä.


    • OnNytKotikatu
      • hillootehdään

        Kun omistajana sijoitusyhtiö niin ei paljoa merkitystä


      • Wertyui

        Niin paska tuote että pakko vaihtaa nimeä.


      • Anonyymi

        Liikaa huonoa julkisuutta. Nimenvaihto auttaa puhdistamaan mainetta. Mikään muu ei ole muuttunut.


    • Antonion

      Hah kuulin juttua, näiden päivystys ovenavusmaksui muutettu, saavat ottaa nyt enempi, eikä näy tuunarien taskus!

      • Tuunarivaan

        Älä hukkaa siis avaimiasi.


      • xxxxxxxxxxxxxxx

        Joo, arkisin 7-16 ilmanen. 16 jälkeen 60e. Ei paha. Maksu käteisellä tai laskulla. Eiköhän käteinen jää huoltohenkilölle


      • Anonyymi

        Ei käteinen jää huoltohenkilölle vaan menee johonkin johtajien taskuun.


    • Anonyymi

      Ostokset jatkuu nyt vuorossa Pth-huolto Eklund oy

      • Anonyymi

        Tosi iso pettymys että PTH-huoltoakaan ei enää ole :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi iso pettymys että PTH-huoltoakaan ei enää ole :(

        No monelle taloyhtiölle on myös helpotus että vaihtuu


    • Anonyymi

      Asentajien tilalle on alkanut tulla arveluttavia teknisiä isännöitsijöitä, jotka hoitavat lähinnä kirjeenvaihtoa, siis laittavat eteenpäin tietoa, ettei juuri tämä yksittäinen työ kuulu meille.

      • Anonyymi

        Kerrotko vielä mitä yksittäisiä teknisiä töitä tekninen isännöitsijä hoitaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko vielä mitä yksittäisiä teknisiä töitä tekninen isännöitsijä hoitaa?

        Siinähän se tulikin, eivät haluaisi hoitaa mitään yksittäisiä töitä, venkuloivat väsytystaktiikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän se tulikin, eivät haluaisi hoitaa mitään yksittäisiä töitä, venkuloivat väsytystaktiikalla.

        Tarkoitat varmaan kiinteistönhoitajia, apina?
        Daiju!


    • Anonyymi

      Olen siellä töissä. Kyllä meidät ohjeistetaan joka aamu tehtävän jaossa mihin mennään,mitä tehdään ja mihin sen jälkeen.
      Tämän lisäksi ystävälliset tervehdykset ja kiinteistön tarkastus / havainnointi turvallisen asumisen tähden.

      Mutta me ihmiset emme ole kaikki samanlaisia. Ehkäpä joku tänne kirjoittajistakin saattaa mieluiten jäädä helteellä kotiin kuin tehdä velvollisuutensa. Ehkäpä osa näistä kirjoittajista ei omaa hyvää työmoraalia ja huomaavatkin asioita vain kun asia koskee henkilökohtaisesti heitä itseään. Yleensä puhutaan että " minulla on oikeus"... mutta jokaisella meistä on myös velvollisuus. Onkin eri asia miten kukin ne itse hoitaa.
      Kyllä tämä yritys haluaa palvella kaikenkattavasti ja hyvin, mutta yritys ei ole ihminen ja meitähän on paljon erinlaisia.

      Itse olen uusi työntekijä ja tiedän että yritys ei ymmärrä ( esimieheni ) millainen jalokivi olen. En sairastele, olen iloinen tervehtijä, enkä lähde kotiin ennen kuin työt on tehty.

      Palkkani ei ole hyvä, mutta ei ihan huonoinkaan. Joka työpaikassa on sellainen laiskiainen, mutta koitappa ajatella mitä itse kukin on valmis tekemään työnantajan eteen, mistä palkan saa. Minä teen vaikka omilla työkauillani jos tarve vaatii.

      Kiitos ja kumarrus, MKS/K

      • Anonyymi

        Vai kiinteistöjen tarkastukset ja havainnoinnit turvallisen asumisen tähden. Vetää sanattomaksi


      • Anonyymi

        On se hyvä että työnjohtokin ottaa kantaa uppoava laiva keskusteluun


      • Anonyymi

        Hienoa että joku motivoitunut työntekijäkin löytyy. Osa kun näyttää viettävän päivän yhtiön autossa istuen tai tupakoiden.


    • Anonyymi

      Todella hirveä palvelu, odotamme aina kauan aika että joku ottaa yhteyttä ja tule tehdä korjaustöitä:(

    • Anonyymi

      Vauhti vaan kiihtyy:
      Kotikatu Group Oy on hankkinut Keski-Uudellamaalla toimivan Kiinteistöhuolto Reilax Oy:n osakekannan 1.7.2019.

      1.8.2019 tiedote: Kotikatu Group Oy on hankkinut pääkaupunkiseudulla toimivien Aurinkolahden Huolto Oy:n, Kalasataman Kiinteistöhuolto Oy:n ja Ruoholahden Kiinteistöhuolto Oy:n osakekannat. Yhtiöt toimivat jatkossa osana Kotikatua ja niiden koko henkilökunta jatkaa kaupan jälkeen yhtiöiden palveluksessa. ”Mutkaton, luotettava ja ystävällinen palvelu jatkuu edelleen”, sanoo Ruoholahden Kiinteistöhuollon toimitusjohtaja Jari Böckerman.

      • Anonyymi

        Miksi se sua kiinnostaa tai ärsyttää jos ne ostaa yrityksiä? Vapaa maa... ostaa ja myydä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se sua kiinnostaa tai ärsyttää jos ne ostaa yrityksiä? Vapaa maa... ostaa ja myydä...

        Juu on se norja vapaa maa ja rahhoo löytyy


    • Anonyymi

      Sekavammaksi menee vain touhu. "Toimii jatkossa osana xxxx mutta jatkaa silti itsenäisenä yrityksenään ja palvelu ja henkilökunta pysyvät samana". Mitä se "osana" toimiminen sitten tarkoittaa? Jos kerran ostetaan muita firmoja niin miksei niitä fuusioiteta saman brändin alle, vaan pitää keksiä jotain "osana" toimimisia yms. hässäkkää ja asiakas on ihan pihalla kuka tai mikä firma mitäkin hoitaa.

      Esim. TL-Maint osti Keski-Suomen puutarha-apu Oy:n joka nyt ilmeisesti toimii "osana" TL-Maintia omana yrityksenään tai sitten ei. Maintin logot on autoissa ja joissain autoissa alla "puutarha-apu" tai "aluepuutarhuri". Niin onko se nyt vielä oma firmansa vai ei?

      Ja saman firman kanssa tämä Cateva-sotku. Mitä se Cateva nyt hoitaa TL-Maintin töistä ja mitä ei? Ovatko ne jotenkin samaa firmaa vai eivät? TL-Maintilla ei ilmeisesti ole enää edes toimitusjohtajaa. Miksi se sitten edelleen toimii omana firmanaan "osana Kotikatua"? Voiko sekavammaksi touhu enää mennä.

      • Anonyymi

        Cateva on Kotikadun tytäryhtiö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Cateva on Kotikadun tytäryhtiö.

        Ihanko totta?


      • Anonyymi

        Cateva ja muut yritykset lähinnä rahastamassa taloyhtiöitä. Koko firman touhu on nykyään verrattavissa kuittitehtaileviin yrityksii, taloyhtiöille tulee yhdestä huollosta näiltä kaikilta yrityksiltä sekä osaamaton huoltomies että se törkeämylihinnoiteltu lasku. Kannatta pysyä kaukana ja sanoa kaikki sopimukset irti tällaiselta huijariryhmän kanssa. En ihmettelisi, vaikka taustalla omistus olisi rikollisilla.


    • Anonyymi

      Kannattaa kiertää oikeasti kaukaa. Kokemusta kahdesta eri työntekijästä, jotka olivat todella epäystävällisiä vanhalle eläkeläiselle. Tulevat miten sattuvat ja käyttäytyvät huonosti. Kerran pyysin ystävällisesti siirtämään heidän ajoneuvoa hieman taaksepäin, noin 1 m, kun kapeasta porttikongista ei olisi muuten mitenkään mahtunut kävelemään. Vastaukseksi sain, että kuule kierrä muualta ja sen jälkeen kaksi miestä käveli porraskäytävään ja jättivät auton paikalleen. Kiersin siis eri kautta. Tökeröä käytöstä!

    • Anonyymi

      Ei mitään hyvää sanottavaa.

    • Anonyymi

      Kotikatu on ihan paras huoltoyhtiö!!!
      ...koska ei taida muita enää ollakkaan.

    • Anonyymi

      Huonoja kokemuksia ainakin munkkiniemen kotikadusta. Taloyhtiön nurmikkoa ei oltu leikattu kertaankaan kesän aikana. Proaktiivisuus puuttuu.

    • Anonyymi

      Todella heikkoa suorittamista tai no ei edes suorittamista.....laskut kyllä juoksee.

    • Anonyymi

      Kotikatu nostanut profiliaan ainakin markkinoinnissa.

      • Anonyymi

        Laatu heikentynyt samaa tahtia jos sitä nyt joskus hiukan ollut


    • Anonyymi

      1.10.2019: Kotikatu Oy on ostanut Talkkaripalvelut Vaarala Oy:n liiketoiminnan. ”Haluan palvella asiakkaamme parhaalla mahdollisella tavalla ja sen varmistamiseksi siirrymme osaksi Kotikatua. Kaupan myötä meille avautuu uusia tapoja kehittää toimintaamme ja samalla säilytämme paikallisen ja henkilökohtaisen palvelun kuten aikaisemminkin,” kertoo Talkkaripalvelut Vaaralan toimitusjohtaja Tero Vaarala. ”Olen seurannut Kotikadun toimintaa jo tovin ja minulla on ilo liittyä kotikatulaiseksi! Me oululaiset haluamme jatkossakin palvella hyvin ja henkilökohtaisesti kaikki asiakkaamme,” Tero jatkaa.


      Ja vauhti kiihtyy

    • Anonyymi

      Suurin osa näistä kiinteistönhoito firmoista vastaa keskitysleiriä, työolojensa osalta. Sairaseläköityminen firmoista aivan järkyttävällä tasolla.

    • Anonyymi

      Työskentelen kyseisellä kusiputkalle päivystäjänä. Neljä kuukautta putkeen palkat päin hevonvittua ja esimiehiltä milloin mikäkin selitys, "selvitellään" Nyt Joulukuun palkasta puuttui JÄLLEEN allekirjoittaneen lisät ja kun asiasta huomauttaa ajoissa, niin rahojaan saa odottaa tuskallisen kauan.

      A.K Päivystäjä, päivystyspiiri 4 PKS-Alue.

    • Anonyymi

      Olen kyllä samaa mieltä, että laskutus todellakin toimii ja aivan kohtuuttomilla summilla.

      Kotikadun tyyppi kävi tarkastamassa sähköt, kesti 3-4 minuuttia, häipyi ja laskuttivat päivystykäyntinä yht. 170e (huoltoauto jo pelkästään 55e).

      Tällä kokemuksella joutaa kyllä suoraan vaihtoon.

      • Anonyymi

        Kyllä sen kuuluukin maksaa päivystyksessä, huoltoauton velotuksessa vähän liikaa muuten ok


      • Anonyymi

        kuulostaa aika kohtuulliselta summalta. Ei se huoltoautolla ajaminen ilmaista ole. Jos joutunut käydä hakemassa kiinteistön avaimia esim. yhtiön toimistolta. Ei se päivystäjä siellä teidän taloyhtiön pihalla ”päivystä”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuulostaa aika kohtuulliselta summalta. Ei se huoltoautolla ajaminen ilmaista ole. Jos joutunut käydä hakemassa kiinteistön avaimia esim. yhtiön toimistolta. Ei se päivystäjä siellä teidän taloyhtiön pihalla ”päivystä”.

        Ovien lukon ja saranoiden rasvaus ja oljyäminen; oli sopimuksessa, kun siitä huomautettiin että pitäisi rasvata niin huoltoautoveloitus sekä tuntityöt. Ja taas huomautus ettei makseta kun kuuluu jo sopimukseen. Laskujen tarkastajat ostakaa suurennuslasi ja tarkastaa vähintään pariin kertaan! Tarkastakaa myös viemärinavauksen hinta, yleensä tupla verrattuna putkiliikkeeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovien lukon ja saranoiden rasvaus ja oljyäminen; oli sopimuksessa, kun siitä huomautettiin että pitäisi rasvata niin huoltoautoveloitus sekä tuntityöt. Ja taas huomautus ettei makseta kun kuuluu jo sopimukseen. Laskujen tarkastajat ostakaa suurennuslasi ja tarkastaa vähintään pariin kertaan! Tarkastakaa myös viemärinavauksen hinta, yleensä tupla verrattuna putkiliikkeeseen.

        Paljonkos viemärinavaus sitten maksoi Kotikadun tekemänä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonkos viemärinavaus sitten maksoi Kotikadun tekemänä?

        279 eur/kerta, tunnetulla putkiliikkeellä 150 eur. Nämä siis normaalina työaikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        279 eur/kerta, tunnetulla putkiliikkeellä 150 eur. Nämä siis normaalina työaikana.

        Meillä Espoolainen huoltofirma veloittaa viemärinavauksesta rassikoneella n. 170-180€.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuulostaa aika kohtuulliselta summalta. Ei se huoltoautolla ajaminen ilmaista ole. Jos joutunut käydä hakemassa kiinteistön avaimia esim. yhtiön toimistolta. Ei se päivystäjä siellä teidän taloyhtiön pihalla ”päivystä”.

        Kohtuulliselta... mielenkiintoista. Ei ollut mitään tarvetta hakea esim. avaimia sillä väkeä kotona vastaanottamassa ja avaamassa ovet.

        Tosin ymmärrän kyllä, että tarvitseehan siihen sähkökynän kuljettamiseen huoltoauton..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohtuulliselta... mielenkiintoista. Ei ollut mitään tarvetta hakea esim. avaimia sillä väkeä kotona vastaanottamassa ja avaamassa ovet.

        Tosin ymmärrän kyllä, että tarvitseehan siihen sähkökynän kuljettamiseen huoltoauton..

        Niin no, voihan sitä tietysti julkisillakin kuljettaa sitä sähkökynää mut sitten itketään kun tulee yks matkatunti lisää. Ja aika isot taskut pitää olla niihin muihin työkaluihin mitä nyt ikinä tarvii. Jos sun osaaminen rittää niin voisit alkaa päivystää, ja keikat julkisilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohtuulliselta... mielenkiintoista. Ei ollut mitään tarvetta hakea esim. avaimia sillä väkeä kotona vastaanottamassa ja avaamassa ovet.

        Tosin ymmärrän kyllä, että tarvitseehan siihen sähkökynän kuljettamiseen huoltoauton..

        Mitä jos työ olisikin vaatinut käyntiä kiinteistön sähköpääkeskuksessa tai muissa teknisissä tiloissa? Olisiko teillä ollut avaimet sinne? EI OLISI! Ilman avaimia on aika turha lähteä tekemään mitään päivystystyötä vaikka asukkaat olisi miten kotona.


      • Anonyymi

        Kohtuullinen summa. Koitappa saada vaikka putkimies tai sähkömies tolla rahalla.


      • Anonyymi

        No kyllähän sinunlaisiltasi täytyy pikkaisen veloittaakin, ja mieluiten extraa päälle, kun et tajua että pitää ne ihmisten palkat maksaa ja muut kulut. Sinunlaisesi urpot työntävät mitä sattuu hilavitkuttimia kiinni pistorasiaan ja sitten ihmetellään kun sulakkeet paukkuu ja itketään sitten päivystysajalla tehtyä työtä ja sen kalleutta!

        Lopeta se molon työntely pistorasiaan, hyvää joulun odotusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllähän sinunlaisiltasi täytyy pikkaisen veloittaakin, ja mieluiten extraa päälle, kun et tajua että pitää ne ihmisten palkat maksaa ja muut kulut. Sinunlaisesi urpot työntävät mitä sattuu hilavitkuttimia kiinni pistorasiaan ja sitten ihmetellään kun sulakkeet paukkuu ja itketään sitten päivystysajalla tehtyä työtä ja sen kalleutta!

        Lopeta se molon työntely pistorasiaan, hyvää joulun odotusta.

        On täällä kyllä väsynyttä porukkaa. Ja kaikki taitavat olla kotikadun palveluksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On täällä kyllä väsynyttä porukkaa. Ja kaikki taitavat olla kotikadun palveluksessa.

        Tyhmyydestä joutuu maksamaan, aina. Ja mitä tyhmempi on, sen enempi:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos työ olisikin vaatinut käyntiä kiinteistön sähköpääkeskuksessa tai muissa teknisissä tiloissa? Olisiko teillä ollut avaimet sinne? EI OLISI! Ilman avaimia on aika turha lähteä tekemään mitään päivystystyötä vaikka asukkaat olisi miten kotona.

        Päivystäjällä on y-avain, jos vaikka asukkaalle pitää avata huoneistonsa ovi. Lisäksi huoltoavain, jolla paasee teknisiin tiloihin. Näin ainakin tulee olla. Päivystystyönä tehdään kiireellistä reagointia vaativat työt, joita ei voida siirtää arkena norrmalityöaikana tehtäviksi.
        Esim. vesivuodot jne. joista voi aiheutua vaaraa tai vahinkoa. Normaalit x-tiivisteiden ja
        hk-tiivisteiden vaihdot voi siirtää jne. Sopimuksissa yleensä määritellään päivystystyöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivystäjällä on y-avain, jos vaikka asukkaalle pitää avata huoneistonsa ovi. Lisäksi huoltoavain, jolla paasee teknisiin tiloihin. Näin ainakin tulee olla. Päivystystyönä tehdään kiireellistä reagointia vaativat työt, joita ei voida siirtää arkena norrmalityöaikana tehtäviksi.
        Esim. vesivuodot jne. joista voi aiheutua vaaraa tai vahinkoa. Normaalit x-tiivisteiden ja
        hk-tiivisteiden vaihdot voi siirtää jne. Sopimuksissa yleensä määritellään päivystystyöt.

        Ei muuten ole läheskään joka kiinteistöön eikä ole edes joka asuntoon ollenkaan


    • Anonyymi

      Mietityttää todella miten Kotikatu ottaa vastuun näin Korona viruksen jyllätessä. Kotikatu mainostaa että riskiryhmiin kuuluvien työhön on mahdollisuus saada korvaava tekijä toisesta yksiköstä, mutta todellisuus on se että johto istuu kotona etätyöskentelemässä ja riskiryhmään kuuluvat painavat keikkaa samaan tapaan kun ennenkin mutta suojakäsineiden ja suu suojuksen turvin.

      Missä nyt korvaava väki, mitä mainostetaan? Jokainen työntekijä pitäisi ottaa henkilökohtaiseen kartoitukseen, kuuluko riskiryhmään ja miten työt järjestetään jotta tartuntavaara on mahdollisimman pieni.

      Nyt pitäis ottaa huomioon lisätäänkö työntekijän huolta ja riskiä sairastua ja tätä kautta heikennetään riskiryhmään kuuluvan vastustuskykyä. Yleinen käsitys taitaa olla että jos ei nykyiset työolot kiinnosta, voi lähteä. Kyllä ottaa pattiin että tälläisenä aikana ei johto hoida tonttiaan kunnolla vaan riskeeraa työntekijöiden terveyden. Eriarvoisuutta!!!!

      • Anonyymi

        Tämä siis idässä kotikadun toimintaa. Luulisi noin ison puljun pystyvän pitämään paremmin työntekijöistään huolta. Tässäkään yksikössä ei ole terveyskartotusta tehty tai työtehtäviä muutettu vaikka kyseinen henkolö kuuluu kolmeen eri riskiryhmään.

        Pomot tekevät työnsä kotoa etänä mutta kolminkertainen terveydellinen rajoite ei muuta työn huoltenkilön työn kuvaa ja työtehtäviäeiita aan asukkaat voivat soittaa edellen in akuuteissa ja kaikki keikat hoidetaan. Annetaan vaan maski ja hanskat.

        Ei näin, ei ei, hitto että sapettaa ja työntekijöillä asenne ja käsitys että jos asiasta sanoo, näytetään ovea. Firma kasvaa mutta näyttää siltä että ammattitaito ja nöyryys työtä kohtaan on kadonnut ja tärkeintä on herrojen kukkarot!!! Johtaminen on vaikea laji mitä harvat osaavat käyttää niin että työntekijästä saadaan paras työpanos ja kunnioitus säilyy myös johtajia kohtaan. Kaikkea ei voi mitata mitata rahassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä siis idässä kotikadun toimintaa. Luulisi noin ison puljun pystyvän pitämään paremmin työntekijöistään huolta. Tässäkään yksikössä ei ole terveyskartotusta tehty tai työtehtäviä muutettu vaikka kyseinen henkolö kuuluu kolmeen eri riskiryhmään.

        Pomot tekevät työnsä kotoa etänä mutta kolminkertainen terveydellinen rajoite ei muuta työn huoltenkilön työn kuvaa ja työtehtäviäeiita aan asukkaat voivat soittaa edellen in akuuteissa ja kaikki keikat hoidetaan. Annetaan vaan maski ja hanskat.

        Ei näin, ei ei, hitto että sapettaa ja työntekijöillä asenne ja käsitys että jos asiasta sanoo, näytetään ovea. Firma kasvaa mutta näyttää siltä että ammattitaito ja nöyryys työtä kohtaan on kadonnut ja tärkeintä on herrojen kukkarot!!! Johtaminen on vaikea laji mitä harvat osaavat käyttää niin että työntekijästä saadaan paras työpanos ja kunnioitus säilyy myös johtajia kohtaan. Kaikkea ei voi mitata mitata rahassa!

        Sori virheet, joku ennakoiva syöttö mitä en saa pois.


      • Anonyymi

        Mikäs se riskiryhmä kun työntekijä vetää tupakkaa kun korsteeni ja valittaa astmaansa. Kuulostaa itseaiheutetulta. No hän näyttää muutenkin vain istuvan työajan autossaan joten siinä ei suurta riskiä synny.


    • Anonyymi

      Mielestäni hoitavat työnsä asiallisesti.

    • Anonyymi

      Asun itse itäisen kantakaupungin alueella ja Kotikadun ammattitaito ja kiinnostus hoitaa asiat kerralla kuntoon todella heikko. Asiat jää roikkumaan ja niihin ei palata eikä kukaan tiedä mistään mitään. En kyllä mitenkään voi suositella kyseistä lafkaa kenellekään. Avainpalvelu toimii.

    • Anonyymi

      Kotikatu on ostanut kiinteistöhuoltoja tasaista tahtia ja nyt se olikin tullut myyntikuntoon https://www.kotikatu.fi/ajankohtaista/kotikatu-uuteen-omistukseen-arki-jatkuu-ennallaan/

      Norjalainen pääomasijoitusyhtiö Norvestor osti Kotikadun. Cateva sekä muut Kotikadun vielä omilla nimillään toimivat tytäryhtiöt ovat osa kaupan kohteena olevaa kokonaisuutta. Norvestorin omistuksessa on jo toinen suomalainen kiinteistöalan toimija Porvoon Huoltomiehet (PHM Group). Kaupan toteutuminen edellyttää Kilpailu- ja kuluttajaviraston hyväksyntää ja se saadaan arviolta loppukesän, alkusyksyn aikana.

    • Anonyymi

      Itse työskentelen Kotikadulla Helsingin alueella huoltohenkilönä ja toiminta on välillä uskomatonta.
      Ensinnäkin työnjohtoon on valittu hyväveli-periaatteella vanhoja tuttuja/työkavereita joiden ammattitaito on vähintääkin kyseenalaista. Johtamis- tai organisointitaitoja ei ole nimeksikään, kaikki vastuu siirreetään suorittavalle tasolle tapaan "kyllä te osaatte sen hoitaa" tai "tehkää niinkuin parhaaksi näette".
      Työnjohdon alatuntemus on hyvin yksipuolista, esimerkiksi työkoneisiin liittyvissä asioissa apua on mahdoton saada.

      Työn organisointi on surkeaa. Yksikössämme tuli esimerkiksi ilmi että olimme tehneet kahdessa kohteessa reilun vuoden ajan huoltotoimia joista emme saa korvausta. Eli yli 100 työtuntia hukkaan eikä mitään tapahdu koska hyvävelikerho suojelee toista. Työnjohto ei siis tiedä mitkä asiat kuuluvat palvelusopimukseen ja mitkä eivät.

      Ja asia mikä on minusta hyvin epämiellyttävää on se miten taloyhtiöille myydään puoliväkisin palveluita. Välillä tuntuu kuin olisimme röyhkeitä imurikauppiaita.

      Suosittelen valitsemaan pienempiä perheyrityksiä jos niitä enää on olemassa.

      • Anonyymi

        Alihankkijana Kotikadulle toimivilla varmasti hirveät ehdot ja nöyryytykset näiltä sijoitusyhtiöiltä.
        Vähän kuin Attendo joka osti pikku palvelukoteja jotka hoitivat vanhukset hyvin, nyt ne vanhukset kuolevat Attendon hoitamina.
        Toivottavasti Kuluttajavirasto ei hyväksy näiden kahden ison sijoitusyhtiön yhdistymistä!
        Kuka enää hoitaa taloyhtiöitä?
        Talonmiehet takaisin ja omat siivoojat tai Isännöitsijöiden pitää nähdä mitä nämä puuhaavat ja ottaa pieniä huoltofirmoja töihin taloyhtiöihin, sillä asiat korjaantuu ja kaikki voittaa asukkaat ja työtä tekevät rehelliset huoltoyhtiöt.
        Suorat sopimukset siivoojille ja huoltofirmoille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alihankkijana Kotikadulle toimivilla varmasti hirveät ehdot ja nöyryytykset näiltä sijoitusyhtiöiltä.
        Vähän kuin Attendo joka osti pikku palvelukoteja jotka hoitivat vanhukset hyvin, nyt ne vanhukset kuolevat Attendon hoitamina.
        Toivottavasti Kuluttajavirasto ei hyväksy näiden kahden ison sijoitusyhtiön yhdistymistä!
        Kuka enää hoitaa taloyhtiöitä?
        Talonmiehet takaisin ja omat siivoojat tai Isännöitsijöiden pitää nähdä mitä nämä puuhaavat ja ottaa pieniä huoltofirmoja töihin taloyhtiöihin, sillä asiat korjaantuu ja kaikki voittaa asukkaat ja työtä tekevät rehelliset huoltoyhtiöt.
        Suorat sopimukset siivoojille ja huoltofirmoille!

        Ei niitä talkkareita ole enää missään eikä tule, kalliiksi nekin tulee saikkuineen.


      • Anonyymi

        Vaikuttaa samalta kuin Joonas Nordman show !
        Oma TV -ohjelma johon kutsuu” ihan saman henkistä
        omaa narsistista egoa pönkittävää ja mainostavaa
        Ääliömäistä porukkaa ”
        Onhan se mukava leikkiä Isoa johtajaa ja hauskuuttaa sillä itseään ja kavereitaan.
        Ja kun sen leikin maksaa taloyhtiöiden yhtä tyhmät , asiantuntijat.
        Isännöitsijöissäkin on samaa kuin lääkäreissä , jotka ovat lääkefirmojen myyntitykkejä . Odottavat palkintoja ja kehumista.
        Eivät ole kiinnostuneet tai eivät omaa , omista
        sellaista osaa kuin omatunto.
        Kuulin menneinä vuosina , että eräs tunnettu huoltofirma vei Isännöitsijöitä ryyppäämään risteilyille ja sai Isännöitsijöitä tekemään itselleen hyvät sopparit.
        Sitten myi isolle Kotikadun tapaiselle ja myöhemmin kun sai perustaa uuden teki taas samojen Isännöitsijöiden kanssa diilin ja sai samat talot takaisin uuteen firmaansa.
        Näillä ” taidoilla ” pärjää vain nämä ketkut ilman omaatuntoa hääräävät tyypit jotka osaavat käännyttää hyväuskoisia hölmöjä.
        Ei tarvitse kuulua mihinkään lahkoon , silti osaavat nämä temput!
        Luulen, että osa huoltohenkilöstöstä lähtee kävelemään ja haistattaa jotain jonka on aina halunnut sanoa niille Hyvä veli järjestöä imitoiville
        Keskitysleirifilmeistä opiskelleille johtaja tyypeille!
        Niin kuin sanotaan sen edestään löytää minkä taakseen jättää!
        Ja kyllä ne asiakkaat, asukkaat taloyhtiöissä joskus avaavat silmänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä talkkareita ole enää missään eikä tule, kalliiksi nekin tulee saikkuineen.

        Kyllä niitä on ihan kevytyrittäjinä ja palkollisinakin. Tosin vain yhtiöissä, joissa on osaava
        hallitus, joka valvoo kaikkien etuja. Niihin kuuluu ennenkaikkea hyvä yhteistyö hallituksen ,isännöitsijän ja huoltohenkilön kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä talkkareita ole enää missään eikä tule, kalliiksi nekin tulee saikkuineen.

        Kyllä niitä on ja tulee isossa yhtiössä suht edulliseksi ja paikat on hyvässä kunnossa.


    • Anonyymi

      KH-kipan kipapäinen tilintarkastajasi toimii franchising-mies-ämpäri periaatteella, saako mäkkäristä hyvää pöperöä.

      • Anonyymi

        😅just!


    • Anonyymi

      Kyseisen yhtiön toiminta ottaa sen verran päähän, että oli ihan pakko etsiä löydänkö keskustelua asian tiimoilta. Kyseessä Helsinki ja Ruskeasuo.
      Noin puoli vuotta sitten kiinnitin huomiota, että onpas kiva, kun huoltoyhtiö on palkannut kehitysvammaisia töihin perjantaisin. Jälkeenpäin huomasin kuitenkin, että samat tyypit käveleekin ihan normaalisti välillä. Eli välillä ollaan sellaisessa sumussa ettei jalkakäytävä meinaa riittää eteenpäin pääsemiseen ja sitten rampataan siinä jossain lähipuiston ja heidän pesäpaikansa väliä. Todella luotettavan kuvan antaa toiminnasta jo tässä vaiheessa. Tyypit lorvailee ja irvistelee päivät pitkät siinä heidän pesäpaikkansa ympärillä. Työkoneet ja autot ajetaan siten, ettei roskakuskit pääse tyhjentämään taloyhtiön roskiksia. Asunnoille ilmoitetaan, että tulee jokin tarkastus (jättäkää turvalukko auki), annetaan pelkkä päivämäärä eikä tarkempaa ajankohtaa. Asukkaat joutuu venailemaan, että milloinhan se herra tarkastaja tulee päivän aikana, kun jokseenkin ei ole luottamusta jättää näille henkilöille avoimia ovia ilman, että valvontaa on paikalla. Pikkasen vois johtoportaassa asioita yrittää edes organisoida parempaan suuntaan! Esim. jos hiukan suunnittelisi ja laittaisi jotain kellonaikoja milloin mitkäkin asunnot voisi olla kyseessä, tms. Ei muuta!

      • Anonyymi

        On kyllä niin höpöhöpö juttua. Kandee laittaa se oma korkki kiinni.


      • Anonyymi

        Muutenkin outo tapa toimia firmalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä niin höpöhöpö juttua. Kandee laittaa se oma korkki kiinni.

        ” On kyllä niin höpöhöpö juttua. Kandee laittaa se oma korkki kiinni.”
        - t. Kotikadun takakammarin pojat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” On kyllä niin höpöhöpö juttua. Kandee laittaa se oma korkki kiinni.”
        - t. Kotikadun takakammarin pojat

        "t Kotikadun takakammarin pojat" Tää neiti pitäs nähdä livenä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” On kyllä niin höpöhöpö juttua. Kandee laittaa se oma korkki kiinni.”
        - t. Kotikadun takakammarin pojat

        "t Kotikadun takakammarin pojat" Tää neiti pitäs nähdä livenä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” On kyllä niin höpöhöpö juttua. Kandee laittaa se oma korkki kiinni.”
        - t. Kotikadun takakammarin pojat

        "t Kotikadun takakammarin pojat" Tää neiti pitäs nähdä livenä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” On kyllä niin höpöhöpö juttua. Kandee laittaa se oma korkki kiinni.”
        - t. Kotikadun takakammarin pojat

        "t Kotikadun takakammarin pojat" Tää neiti pitäs nähdä livenä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” On kyllä niin höpöhöpö juttua. Kandee laittaa se oma korkki kiinni.”
        - t. Kotikadun takakammarin pojat

        "t Kotikadun takakammarin pojat" Tää neiti pitäs nähdä livenä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” On kyllä niin höpöhöpö juttua. Kandee laittaa se oma korkki kiinni.”
        - t. Kotikadun takakammarin pojat

        "t Kotikadun takakammarin pojat" Tää neiti pitäs nähdä livenä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "t Kotikadun takakammarin pojat" Tää neiti pitäs nähdä livenä

        Jengi vaan sluibaa tupakka huulessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä niin höpöhöpö juttua. Kandee laittaa se oma korkki kiinni.

        Minulla ihan sama kokemus. Humalassa keskellä päivää. Ei mitään höpö höpöä.


    • Anonyymi

      On huonoja kokemuksia,ei ole ammatitaitoista toimintaa,esim kuivatuksia ei tee lakien ,ei ohjeistuksen mukaa. Piikkailevat lattioita ,mutta eivät tutki missä lattiassa mene talon sähköjohtoja,hunpuuki firma,teatteri koulu on menettänyt paljon.

    • Anonyymi

      On kokemuksia,,,taloyhtiössa oli vesivahinko.kuivatelivat yli 3 kk ilman alipaineistusta ,ovet auki kanahäkkeihin ,saunatiloihin ,rapukäytävään. Kaiken lisäksi piikkasivat siivouskomeron lattia,siellä oli sähkö kaapeleita,eivät tehneet mitään tutkimuksia.suoja putkeen reikiä sähkömies kävi korjaamas,noin 50 mm suojaputkeen tulleita vaurioita korjattiin jollain teipillä,jäänyt vielä reikä,kun lattia valetaan kosteutta menee putkeen kukaan ei valvo. Täysin humpuuki virma. Helsinkiläisten huijareiden yritys.

      • Anonyymi

        Vaikka kuinka tekis mieli sieltä böndeltä huudella et helsinkiläinen huijarifirma, niin täytyy landelle avata et norjalainen sijoitusyhtiö taitaa olla omistaja. Hiffaatko?


    • Anonyymi

      Kh kiinteistöpalvelu hoiti hommansa, kun konserni päätyi sijoittajille Kotikatu nimellä, alkoi taloyhtiömme kuppaaminen. Kotikadulla on tytäryritys, johon huoltomiehet tehtailevat huoltotöitä. Eivät saa yksinkertaistakaan ilmastointikoneen(täysin mykkä) korjattua. Vikaa ovat käyneet ihmettelemässä viisikertaa ja nyt kävi Cateva kolmekertaa, kaikesta tästä tuli lasku, jolla ylittivät valtuutensa eli huoltoyhtiölle annettu oikeus tilata 500 työt omatoimisesti. Nyt tuli 4000,00 lasku ja vertailuna ilmastointikoneen vaihto n. 2000,00 töineen ja alveineen. Jos olette tämän yrityksen asiakas, kilpaluttakaa äkkiä huoltoyhtiönne ja jos harkitsette tätä, pysykää kaukana. Mistään eivät suostu hyvittämään tai tulemaan vastaa. Ei tällaista toimintaa kannata tukea edes toisten rahoilla. Kotikadun perusmaksu tonnin luokkaa, mutta korjauskuluja tämä yhtiö veloittaa em. tehtailulla n. 20 000,00 euroa vuodessa. Aivan pöyristyttävää toimintaa.

      • Anonyymi

        Heh, kyllä on kupattu ihan samalla lailla aikaisemminkin jo.


      • Anonyymi

        Sama kokemus. Eivät korjaa ilmastointikonetta eivätkä edes tiedä miten talon ilmastointi toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kokemus. Eivät korjaa ilmastointikonetta eivätkä edes tiedä miten talon ilmastointi toimii.

        Ei kyllä löydy monestakaan neukkukuutiosta ilmastointikonetta. Huippuimuri lienee yleisin, sen toiminta on kyllä niin yksinkertainen että kotikadullakin sen toiminta osataan


    • Anonyymi

      Huonoja kokemuksia, ei muita. Kotikadun haalittua ennen toimivat kiinteistöhuollot yhdeksi ryppääksi, taso laski lähelle nollaa. Mitään ei muka osata tehdä ja kaikki siirretään samasssa ryppäässä toimivalle Catevalle. Ensin käy kaksi kotikadun huoltomiestä ihmettelemässä ja tottahan molemmat veloittavat vähintään 300 € käynti
      "tarkistettu, jatketaan myöhemmin". Olkaa tarkkoina laskutuksen suhteen, laskuttavat epämääräisiä n. 100 € summia useita kuukaudessa, luottavat että asiakas ei näitä tarkista. Huijaavat suorastaan, kertoivat ilmastointilaitteen rikkoutuneen, laskuttivat vaihdosta, mutta jättivät vanhan ilmastointilaitteen virityksineen, eivät siis tehneet mitään. Vaihdosta kyllä laskuttivat täyden summan. Kehotan kilpailuttamaan ja vaihtamaan toiseen, jos haluaa välttyä mielivaltaiselta laskuttamiselta, muutahan nämä eivät osaakkaan.

      • Anonyymi

        Sama meno jatkunut jo viitisen vuotta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama meno jatkunut jo viitisen vuotta!

        Sanotaan et yli 20 vuotta


    • Anonyymi

      Kotikatu aurannut hyvin Haukilahdessa. Parantanut huomattavasti tasoaan.

    • Anonyymi

      Cateva on HESINKILÄIS Koijareiden tuma yritys Tampereelle,huijaavat taloyhtiöitä laskutuksilla ,,työntekijät ovat amatöörejä ,,,laskuttavat taloyhtiöitä ,,kun ei kukaan seuraa kuuluvat smaan ryppääseen kuin Kotikatu ja REALIA,,TIKULLA PIHALLE. Koko toiminta on syvältä.

      • Anonyymi

        Realia ei kuulu samaan konserniin, kaikki mainitut osaa kyllä laskuttaa


    • Anonyymi

      CATEVA JA KOTIKATU KUULUU SAMAAN RYPPÄÄSEEN. KUSETTAVAT TALOYHTIÖITÄ. VAROKAA MYÖS REALIAA,KAIKKI HUIJAAVAT TALOYHTIÖITÄ,LUULEVAT ETTEI TALOYHTIÖISSÄ HUOMATA MITÄÄN,VAROKAA NÄITÄ TOIMIJOITA, ASIOITTEN HOITAMINEN JÄÄ RAHAN VARJOON.

    • Anonyymi

      Itse olen entinen aspalainen kyseisssä lafkassa, ja allekirjoitan kaiken tässä ketjussa. Työkaverit oli kaikki aivan mahtavia ja omassa toimipisteessä varmasti yritti jokainen parhaansa, mutta johto on pihalla kun lumiukot. Minkäänlaista tiedottamista ei esimiehiltä tullut, uusista alkavista huoltokohteista ei tullut minkäänlaista tietoa ASPAAN, joka johti moniin "kyseinen kohde ei ole meillä huollossa" puheluihin, valitettavasti. Hinnat ovat aivan järkyttäviä, ja tuntuu että johdossa palkataan ihmisiä naaman eikä ammattitaidon perusteella.

      • Anonyymi

        Kovasti kiinnostaisi koska nämä kokemukset ja missä suunnalla? Kaunko palvelit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti kiinnostaisi koska nämä kokemukset ja missä suunnalla? Kaunko palvelit?

        Hki seutu, vajaa vuosi sitten vaihdoin takaisin vanhoihin hommiin.


    • Anonyymi

      GATEVAN PUTKIMIEHET KÄVIVÄT VAIHTAMAS PATTERI VENTTIILIN LASKU AINAKIN 8h ammatitaidottomia asentajia,moraalittomia.

      • Anonyymi

        Laita kopio laskusta työselosteineen niin uskon.


    • Anonyymi

      TÄYSIN HUIJARI FIRMA. Kotikadun huoltomiehet keräävät taloyhtiöiltä töitä CATEVALLE Molemmat kuuluvat samaan kh-ryppääseen. Norjalainen sijoitus yhtiö omistaa molemmat Ketku firmat.

    • Anonyymi

      Varokaa näitä firmoja Kotikatu,cateva,,realia ulkomaalaisia huijarifirmoja ,,eivät maksa veroja suomeen.

    • Anonyymi

      On kokemuksia,,,ovelaa toimintaa Kotikadun huoltomiehet liikkuu kiiltävillä autoilla ,yhdellä huoltomiehellä on 30-40 taloa,Eivät tee kohteissa juuri mitään,,keräävät hommia,huoltomies tlaa töitä CATEVALLE KUULUVAT SAMAAN KT-Rypääseen ,osaavat muka LV-TÖITÄKIN,,,,KUITENKIN RIMAA HIPOEN. LAKUTTAVAT TÖISTÄ ARMOTTOMAN VILPILESTI,,,TEKEVÄT YHTEISTYÖTÄ HUIJARI FIRMAN REALIAN KANSSA. Vaihtakaa toimijoita. KAIKEN LISÄKSI OVAT ULKOMAALAISIA SIJOITUS YHTIÖITÄ.

      L

    • Anonyymi

      Huijareita,,,Kotikadun huoltomiellä on 30-40 taloa ,,kiertelevät taloyhtiöotä ja keräävät Catevalle töitä ,ammatti taidottomille veijareille . molemmat kuuluu kt.ryhmään . Tämä on cartellimaista talous rikollisuutta.

      • Anonyymi

        Catevalla on lähtenyt kaikki ammattitaitoiset pois. Ja kaikki jotka sinne menee töihin ei siellä kauan viihdy. #15v.Kokemus


    • Anonyymi

      Tarkastakaa kaikki Kotikadun laskut suurennuslasilla vähintään kahteen kertaan. Veloittavat kuukausivelotukseen kuuluvia eriä.

    • Anonyymi

      Itse vertailinkiinteistöpalvelu yritysten hinnat, ehdot, takuut ja arvostelut kodinplazassa. Mikä parasta www.kodinplaza.fi/ on täysin kotimainen tarjouspyyntöpalvelu!

      • Anonyymi

        Älä jaksa mainostaa omaa juttua täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jaksa mainostaa omaa juttua täällä.

        Hirveä paikka olla duunissa! En suosittele. Osaamattomat "pomot" saavat koko paikan sekaisin espoon kilossa, sääli sinänsä koska osaavia työntekijöitä täällä kuitenkin löytyy. Kannattaisi varmaan pomojen pysyä siellä pomotttamassa mistä on lähtöisinkin eikä tulla häsläämään asioita joista ei tiedä yhtään mitään !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hirveä paikka olla duunissa! En suosittele. Osaamattomat "pomot" saavat koko paikan sekaisin espoon kilossa, sääli sinänsä koska osaavia työntekijöitä täällä kuitenkin löytyy. Kannattaisi varmaan pomojen pysyä siellä pomotttamassa mistä on lähtöisinkin eikä tulla häsläämään asioita joista ei tiedä yhtään mitään !

        Samaa mieltä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä!!

        Mahdollista mennä jonnekin muualle töihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahdollista mennä jonnekin muualle töihin?

        Onneksi olen jo lopettanut, talven katastrofi oli viimeinen pisara.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi olen jo lopettanut, talven katastrofi oli viimeinen pisara.

        Kyllä juuri niin, siivouspäälikkö johti joukkonsa harhaan:) Mahtaako olla vankka kokemus lumihommista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahdollista mennä jonnekin muualle töihin?

        Jatkuvasti lähteekin porukkaa pois, ei ihmekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hirveä paikka olla duunissa! En suosittele. Osaamattomat "pomot" saavat koko paikan sekaisin espoon kilossa, sääli sinänsä koska osaavia työntekijöitä täällä kuitenkin löytyy. Kannattaisi varmaan pomojen pysyä siellä pomotttamassa mistä on lähtöisinkin eikä tulla häsläämään asioita joista ei tiedä yhtään mitään !

        Kuulemma nykyään sanellaan erään M.Ulkun suusta uudet "sovitut säännöt" vaikka oikeasti ei ole mitään sovittu eikä kysytty työntekijöiltä!!! Huhhuh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulemma nykyään sanellaan erään M.Ulkun suusta uudet "sovitut säännöt" vaikka oikeasti ei ole mitään sovittu eikä kysytty työntekijöiltä!!! Huhhuh!

        Mitään työsuhde etuja ei taida olla..? Kertokaapa joku joka tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään työsuhde etuja ei taida olla..? Kertokaapa joku joka tietää.

        Ei ole. Työterveyteen ei kuulu edes fyssari, 3 käyntiä mikä normaalisti jokapaikassa.


    • Anonyymi

      ON,, KOKEMUKSIA TAMPEREELTA,,Kotikadun huoltomiehet kietelevät taloyhtiöitä,,yhdellä huoltomiehellä on 30-40 taloa,pääasiassa kiertelevät taloyhtiöitä ja keräilevät töitä Catevalle ,,,Catevan putkimiehet ,ei ole ammatimiehiä ,jos tekevät jonkin homman ,muut laskuttavat 200 e ,,Catevan lasku on 1200 e,taloyhtiössö vaihtoivat yhden ws istimen tunteja 10 h ,,ei olisi tarvinut huoltomiehen vaihtaa tiiviste ,,laittoivat uuden istuimen lasku lähes 2000 e,,,kukaan ei tiedä mitä puuhailevat ,REALIAN ISÄNNÖISIJÄ KUITTAA LASKUN ,NÄIN TÄMÄ HÄRSKI RAHASTUS TOIMII.

    • Anonyymi

      On kokemusta ei paljon tehdä,saa olla aina soittamassa,kun ei ole kaikkia hoidettu.

    • Anonyymi

      TÄYDELLINEN HUIJAUS,,,KOTIKADUN HUOLTOMIEHET TILAA TALOYHTIÖHIN CATEVAN SAMAAN RYPPÄÄSEEN KUULUVALTA YRITYKSELTÖ ---TIET KULKEEN nORJALAISEEN SIJOITUS YHTIÖÖN,,,MAAN PETOS

      • Anonyymi

        Taloyhtiön hallitus voi päättää ketä milloinkin käytetään.


    • Anonyymi

      Olin ennen duunissa, veromiehessä lyötiin kangella katosta läpi ku poistettiin jäitä, vähän tohoa ja hys hys

      • Anonyymi

        Olitko mukana vai satuiletko


    • Anonyymi

      Ei voi suositella, kallis ja perään saa soitella jatkuvasti. Onneksi oma vuokranantaja siirsi palvelut muualle!

      • Anonyymi

        Vuokranantaja ei pysty siirtämään palvelujaan yhtään minnekään, kolhoosivuokranantaja pystyy, as oy:ssa hallitus vaihtaa palvelun tuottajat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuokranantaja ei pysty siirtämään palvelujaan yhtään minnekään, kolhoosivuokranantaja pystyy, as oy:ssa hallitus vaihtaa palvelun tuottajat

        Siis Lumolla asun, lumo kilpailutti ja vaihtoi muualle. Hinnoista tiedän vaan siksi kun kaveri ollut siellä töissä..


    • Anonyymi

      Liikekiinteistöissä toimii hyvin, mutta asunto puoli ei toimi.

    • Anonyymi

      Sillä tässä kyselin kun heidän tarjous on lumitöistä 600€ tunti, onkohan vähän jo rahastamisen makua?

      • Anonyymi

        Ei, sehän on tarjous. Jos se olis pakko maksaa niin olis rahastamista, unohtaa tarjouksen ja valitsee halvemman. Tää on on helppoa, eikö niin


    • Anonyymi

      Työntekijänä on......kiertäisin kaukaa.... johtajien lupauksen lupaukset pisaralla pisimmälle. Eli alimitoitettu henkilökunta minimi palkka ja oltava 24/7/365.

    • Anonyymi

      Kallilla saa huonoa - jos sitäkään.

    • Anonyymi

      Palvelu on ala-arvoista, jos sitä yleensä on, mutta laskutus on korkeatasoista!

      • Anonyymi

        Osa Kotikadun huoltomiehistä jaksamisen äärirajoilla, syy: liikaa huoltokohteita/mies. Eivät jaksa ja aikakaan ei riitä koska taloja on ihan liikaa. Johto ahnehtii kohteita vaikkei ole tekijöitä. Tällä tulee olemaan karut seuraukset.


    • Anonyymi

      Viimeisin kotkotus näille on, että huoltotyöt kielletään, odotetaan isompaa pottia vahingosta.

    • Anonyymi

      Kukkohovi on huono huoltoyhtiö. Työnjälki todella surkeaa.

    • Anonyymi

      Erittäin huonoja kokemuksia Kotikadusta. Sekoilevat - töitä, joita ei ole tilattu, tehdään ja tilattuja töitä taas ei hoideta. Tämä on meidän taloyhtiön kokemus ko. yrityksestä. Kallis. Varokaa.

      • Anonyymi

        Osa Kotikadun huoltomiehistä jaksamisen äärirajoilla, syy: liikaa huoltokohteita/mies. Eivät jaksa ja aikakaan ei riitä koska taloja on ihan liikaa. Johto ahnehtii kohteita vaikkei ole tekijöitä. Johdolle tästä kerrottu mutta eivät tee asialle mitään. Tällä uuvuttamisella tulee olemaan karut seuraukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osa Kotikadun huoltomiehistä jaksamisen äärirajoilla, syy: liikaa huoltokohteita/mies. Eivät jaksa ja aikakaan ei riitä koska taloja on ihan liikaa. Johto ahnehtii kohteita vaikkei ole tekijöitä. Johdolle tästä kerrottu mutta eivät tee asialle mitään. Tällä uuvuttamisella tulee olemaan karut seuraukset.

        Idea on tehdä bisnestä eikä myydä palvelua.


    • Anonyymi

      Kotikatua en suosittele kennellekkään, toivon että asiakkaat kiertää kaukaa. Yli 5v ko paskalafkassa työskennelleenä, voin kertoa että heidän touhut ei omaan moraalikäsitykseen mahtunut. Lisälaskutus, on sellainen asia jota pitää jokaisen yksikön saada tehtyä kuukaudessa tietyllä summalla vaikka väkisin tai huutoa tulee. Laskutetaan myös olemattomia asioita ja palveluita, hinnat pilvissä, jokainen työntekijä aivan hukassa koska ihan liikaa kohteita. Kannustan suosimaan pienempiä yrityksiä.

      • Anonyymi

        Sitä samaa sortoo jatkuu yhä, ukkoja liian vähän. Väkee sanotaan irti koe ajalla, milloin milläkin teko syyllä.


    • Anonyymi

      Tietyt siivoojat käppäilee kylillä työ aikana..palkka juokseeeeee

    • Anonyymi

      Laita avain nippu siivouskomeroon..heippa

    • Anonyymi

      Sarjassamme siivoojat....tupakkaa/kahvia/jne joka kadun kulmassa...millä ajalla siivous?? Koti katu maksaa...

    • Anonyymi

      Ostot jatkuu, Pukinmäen kiinteistöhuolto Oy

    • Anonyymi

      Kannattaa tarkistaa käykö taloissa edes kukaan...olevinaan siivoamassa...tupakka ja kahvi ...kadun kulmissa toimii...ja palkka juoksee

    • Anonyymi

      Oisko parempi ettei käy jos vaan röökillä käydään

    • Anonyymi

      Yrityksen perustaneella herralla on nyt itsellä aikaa panostaa hevosten siitosjuttuihin, rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Mikään muuhan johtotasolla ei koskaan ole merkinnyt kuin raha. Asiakkaat ovat sivuseikka ja työntekijät alimmalla kastilla. En osaa sanoa mahtaako nykyinen toimitusjohtaja huolehtia myös työntekijöistä, mutta ainakaan yrityksen alkuperäisiä omistajia se asia ei kiinnosta. Meno oli heidän johtamanaan yhtä "sivistynyttä" ja ahnetta kuin jossain Venezuelassa. Kieroja kuin korkkiruuvit, muista viis, kunhan omalle tilille sataa rahaa.

      • Anonyymi

        Tarkoitatko sitä Lukkaria ? Joka oli joka yhtiön hallituksessa yhtenä aiemmin?


    • Anonyymi

      onko kenelläkään kommentteja Laten Kiinteistöhuolto palvelut firmasta. Toimii Tuusula, Järvenpää, Kerava??????

    • Anonyymi

      Mitä kokemuksia Laten kiinteistöhuoltopalvelut kiinteistöhuolto yhtiöstä. Jättääkö työt tekemättä, hinnat pilvissä, ammattitaidottomuutta??

    • Anonyymi

      Onko selväpäisiä siivoojia..aamusta haisee viina

    • Anonyymi

      Tällä palstalla ei löydy positiivisia kommentteja mistään. Onko yhtään toimivaa kiinteistöhuolto yritystä?

    • Anonyymi

      on kokemusta, ja ikävä tosiasia on, että en missään koskaan ole tavannut vastaavanlaista huoletonta ja epäammattitaitoista isännöitsijää. En tiedä, miten hän on valikoitunut tähän tehtävään, mutta valitettavasti hänellä ei ole tietoa käytännössä mistään. Tuntuu siltä, että kaikki taloyhtiön osakkaat joutuvat kärsimään tästä ammattitaidottomasta toiminnasta.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe