Ripsien ja kulmien värjäys?!

väritön.

Jos hiusten värjäys on pahasta, niin ripsien ja kulmien kestovärjäyts kuuluu varmaan siihen samaan pois-suljettuun osastoon?

16

5929

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MassHysteria

      No näiden hysteerikkojen mukaan KYLLÄ..

    • Äippä89

      Mä oon kuullu ettei hiusten värjäys oo haitaks mut just hormonien takia väri ei välttämättä tuu sellaseks mitä haluu mut en sit tiiä :p kävin kampaajalla n. pari viikkoo synnytyksen jälkeen mut ei tullu sen väriseks mitä piti nii se sano sit et varmasti johtuu siittä et jos ne hormonit vielä vaikuttaa. Mutta kyllä varmaan voit värjätä mut jos siinäki sit käy nii et tuleeki toisen väriseks nii ehkä sun kumminki kannattais oottaa vielä.

    • kahden äiti

      Jos vertaa kulmakarvojen ja ripsien ihopinta-alaa verrattuna päänahkaan, niin altistus on hyvin paljon pienempi. Järjen käyttäminen ei ole hysteriaa, mutta se on kyllä, jos ei kestä olla muutamaa hassua kuukautta ilman kemikaaleja. Oletteko tosiaan mielestänne niin hirvittävän rumia, jos ette käytä meikkejä ja värejä? Minä olen siinä tapauksessa mieluummin vaikka maailman rumin variksenpelätin, kuin rääkkään syntymätöntä lastani.

    • 8+19

      Ylihysteriaa. Kyllä itse olen ainakin värjännyt kulmia, ripsiä ja hiuksia säännöllisesti raskaana ollessakin. Jos neuvolassa ja synnärillä sen sanotaan olevan ok (ei kuitenkaan ihan liian usein, joka kk ei ole fiksua värjäillä) niin mieluummin heitä uskon kuin keskustelupalstoja, joissa väitetään meikkaamisen ja kosteusvoiteenkin käyttämisenkin olevan sikiölle pahasta. Nämä ihmiset ovat juurikin niitä, joiden mielestä myös lentokoneessa matkustaminen ja persiljan syöminen ruoan seassa on myös vaarallista, samoin coca cola yms yms, lista on loputon. Raskaudesta voi joko nauttia tai sitten stressata koko raskauden, itse valitsen stressittömän raskauden. Rentoutunut äiti on myös tutkitusti hyväksi sikiön kehitykselle.

      • kahden äiti

        Se mikä sinua miellyttää ei voi olla kenellekkään vaarallista? Lukisit joskus lääketieteen tutkimuksia ja uutisia, niin ei tarvitsisi naureskella niille, jotka jotain asioista tietävät. Järjen käyttö ei ole stressaavaa.


      • 8+19
        kahden äiti kirjoitti:

        Se mikä sinua miellyttää ei voi olla kenellekkään vaarallista? Lukisit joskus lääketieteen tutkimuksia ja uutisia, niin ei tarvitsisi naureskella niille, jotka jotain asioista tietävät. Järjen käyttö ei ole stressaavaa.

        Voisitko lukea viestini ennen kuin kommentoit? Neuvolassa ja synnärillä sanottu ed. mainittujen olevan kohtuullisissa määrissä ok, joten mikä on ongelma?


    • Äippä89

      Joo nii mullekki sanottiin ettei se oo haitaks mut ainut voi olla et ne hormonit voi vaikuttaa värjäyksen tulokseen ja omastaki mielestä iha tyhmää stressata raskauden ajan,sehä o enemmän haitaks mitä joku värjääminen tai syöminen,ei raskaus oo mikää sairaus ja neuvolassa sanottii että voi elää iha normaalia elämää

      • Varovainen saa olla

    • sjfklasöd
    • huokaus.

      Oi voi. Täällä on kyllä aina tämmöstä..

    • ihan sama

      Itse olen värjännyt nyt raskauden aikana kerran omat hiukseni ja kolmen tuttavan hiukset. Tekokynsiä olen käyttänyt ja nyt laitatin tekoripset. Meikkaan joka päivä niinkuin ennen raskauttakin. Hajuvesiä,dödöjä ja hiuslakkaa käytän kuten ennenkin.
      Panadoliakin olen alkuraskaudessa ottanut silloiseen päänsärkyyn.

      Olen varmasti nyt todella huono äiti ja lapsellani tulee olemaan joku kehityshäiriö vaikkei missään tähän astisissa tutkimuksissa ole mitään poikkeavaa todettu.

      • ironia

        Mitäjos kaikki värjättäisiin raskauden kunniaksi tukka, pistettäisiin pakkelit naamaan, lakkaa kynsiin ja kunnon parfyymipilvi ympärille leijumaan. Sitten lähdettäisiin maha pystyssä baariin vetämään viinaa ja tupakkaa. Aamulla vielä syötäis kourallinen panadolia krapulaan. Karaistuisi lapsi heti sikiöstä pitäen, eikä tulisi mitään höpöhöpö yliherkkyyksiä ja häiriöitä...


      • 12+1
        ironia kirjoitti:

        Mitäjos kaikki värjättäisiin raskauden kunniaksi tukka, pistettäisiin pakkelit naamaan, lakkaa kynsiin ja kunnon parfyymipilvi ympärille leijumaan. Sitten lähdettäisiin maha pystyssä baariin vetämään viinaa ja tupakkaa. Aamulla vielä syötäis kourallinen panadolia krapulaan. Karaistuisi lapsi heti sikiöstä pitäen, eikä tulisi mitään höpöhöpö yliherkkyyksiä ja häiriöitä...

        Niin no jos siellä päin, missä sä käyt neuvolassa on sanottu ed. mainittujen olevan ok niin just go for it. Kuulut vissiin tohon ylihysteriaa potevien joukkoon kommenttisi perusteella ?


      • Hysteria
        12+1 kirjoitti:

        Niin no jos siellä päin, missä sä käyt neuvolassa on sanottu ed. mainittujen olevan ok niin just go for it. Kuulut vissiin tohon ylihysteriaa potevien joukkoon kommenttisi perusteella ?

        Voi hyvän tähen teijjän kaa! Itse olen värjännyt hiuksia normaalisti ja kulmia kans. Terve vauvva on tulossa ja raskaus lopuillaan Järjen käyttö sallittu näissäkin salissa.
        Jokainen tekee niinkun parhaaksi näkee.


      • Päättää tosiaan
        Hysteria kirjoitti:

        Voi hyvän tähen teijjän kaa! Itse olen värjännyt hiuksia normaalisti ja kulmia kans. Terve vauvva on tulossa ja raskaus lopuillaan Järjen käyttö sallittu näissäkin salissa.
        Jokainen tekee niinkun parhaaksi näkee.

        Näinhän se on. Jokainen päättää itse, millaiselle määrälle ylimääräisiä, vältettävissä olevia, haitallisia kemikaaleja sikiön altistaa.


    • pienen tytön äiti

      Ei kai se maailman loppu ole. Toiset ryyppää ja lotraa kemikaalien kanssa läpi raskauden, suhteessa paljon enemmän siis myrkkyä menee elimistöön.

      Itse en ole värjännyt hiuksia tai kulmia kuitenkaan raskaana ollessa. En ole jotenkin edes kaivannut sen sortin freshaamista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6539
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4223
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2627
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1056
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe