Alushousujen kääntämisestä

jotain unohtui

Hei!

Valmistuin juuri lukiosta ja samalla pääsin muuttamaan kotoa omaan ensimmäiseen asuntooni. Pari päivää asusteltuani olen havainnut erään puutteen; täällä ei ole pesukonetta!

Isoveljen kaveri on käynyt armeijan ja hänen mukaansa alushousujen käyttöaikaa voi lisätä kääntämällä. Mutta miten ne pitäisi kääntää? Nurinperin vai 180 astetta?

Tämän viikon joudun vielä kituuttelemaan samoilla alkkareilla, mutta porukoitten pitäisi tulla ostamaan viikonloppuna se prkl:een pesukone. Ja loput vaatteet.

15

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tityy-

      Eikö siellä päin ole kauppoja?

    • Interval

      Etkö voi pestä käsin tai ostaa uusia ?

    • Uusavuttomuuttako?

      Onko niin vanhanaikainen pesutapa kuin nyrkkipyykki unohdettu? Pullo nestemäistä pesuainetta ei maksa montaa euroa joten eiköhän ne kolikot löydy omastakin pussista. Ellei taloudesta löydy vatia missä pestä, vessan lavuaari on kova sana pikkupyykkiä pestessä.

    • lipsdick

      Ei kukaan lukioikäinen ole oikeasti noin avuton, älkää menkö aina noitten trollien halpaan.

    • commandoooo

      Jätä ne kokonaan pois =)

    • äiti opettaa

      Laita alkkarit yöksi pakkaseen niin bakteerit ja hajut katoaa. Toinen keino on laittaa käytetty suodatinpussi kahvinpuruineen pyykkikasan keskelle, hajut häviää.

    • .........

      Miten olet voinut lähteä ilman ettei mukana ole ylimääräisiä alusvaatteita ja t-paitoja.
      Vähintään 30 alushousut pitää olla, kaiken varalta.
      Muinoin lapsena oli vain yhdet farkut - silloin kun ne olivat pesussa mihinkään ei voinut lähteä, kaveri ei uskonut millään kun itse oli varakas.

    • tiinamaiju

      voi se olla tottakin, tämä alkuperäisen kirjoitus.
      Kuulen monesti asiakkaitten puhuvan, että eivät voi ostaa vaaleita alushousuja kun niissä näkyy lika niin helposti ja pitäisi siis olla jokapäivä vaihtamassa.
      voi apua, käyttääkö joku samoja alkkareita esim.2 päivää?? Luulevat, että pesu kuluttaa alusvaatteita! ei todellakaan, jos noudatat pesuohjeita, saat alusvaatteesi kestämään pitempään kuin hielle ja muulle altistuneet...

    • tolkkua

      Minä olen kerran viikossa vaihtanut alusvaatteet koko ikäni. Sukat vaihdan 2 krt viikossa. Ei kukaan normaali vaihda joka päivä älkää tulko tänne satuja kertomaan.

      • sukkanen

        ...

        öh..

        uskon että kyllä suurin osa vaihtaa noin kerran päivässä. Minä mukaan lukien, vaikka en käykään joka päivä suihkussa. Mutta alkkarit ja sukat vaihtuu päivittäin ja pikkupesu siinä välissä. Ja varsinkin näin kuumalla menee 1-3 alkkarit ja joskus jopa 2 sukat päivässä.


      • Hyvä selitys
        sukkanen kirjoitti:

        ...

        öh..

        uskon että kyllä suurin osa vaihtaa noin kerran päivässä. Minä mukaan lukien, vaikka en käykään joka päivä suihkussa. Mutta alkkarit ja sukat vaihtuu päivittäin ja pikkupesu siinä välissä. Ja varsinkin näin kuumalla menee 1-3 alkkarit ja joskus jopa 2 sukat päivässä.

        Selitys tuohon lienee siinä että tämä kerran viikossa vaihtava on vanhempi mies joka on tottunut että pesulla käydään kerran viikossa saunassa ja samalla vaihdetaan puhtaat alusvaatteet.

        Vähintään päivittäin alushousunsa vaihtavat ovat naisia jotka ymmärtävät hygienian päälle.


    • tolkkua

      Kannattaisiko varmuudeksi vaihtaa tunnin välein? Minä voisin vaihtaa sinun kanssasi, jos sulla on nyt ne jotka Kallella oli aamulla?

      • !!!

        Tyypillinen miehen vastaus!


      • tolkkua
        !!! kirjoitti:

        Tyypillinen miehen vastaus!

        Kyllä, olen mies isolla ämmällä. Mielestäni ämmä joutais dieetille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe