Leikkauttavatko nuoret silmäluomiaan?

Kyssäri

Joskus näyttää kun katselee jonkun nuoren puolitutun, siis alle 30v facebook-kuvia että on ihan eri näköinen kuin aikaisemmin.
Alkaa ilmestyä lähikasvokuvia someen ja silmät näyttävät suuremmilta kuin ennen.

Mikä tämä ilmiö on? Onko tehty mahdollisesti silmäluomileikkaus jolla saatu silmät näyttämään suuremmilta? Aasiassahan näitä tehdään, mutta teettävätkö suomalaisetkin nuorret naiset? Vanhemmiten tietenkin kun alkaa luomet roikkua ja nahka on haittaa näköä, mutta nuorten ulkonäön parantamiseksi?

Entä leuanalusen rasvaimu, tehdäänkö sellaisia, kun tv-sarjoissakin näyttää joidenkin näyttelijöiden leuanalus olevan niin "nuoltu" ettei varmaan pisaraakaan rasvaa?

71

1713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdksndj

      Kaikilla on ripsipidennykset nykyisin.... näyttää paremmalta.

      • Minä tiedän

        No ei tosiaan näytä paremmalta! aivan luonnottomat. Katsopa esim. vanhjoen missien kuvia, he näyttävät vielä tuonne 80-luvun loppupuolelta aidoilta. Sen jälkeen misseistäkin tullut kummia, epäluonnottoman näköisiä barbeja!


      • Perus kotijulkkiksia
        Minä tiedän kirjoitti:

        No ei tosiaan näytä paremmalta! aivan luonnottomat. Katsopa esim. vanhjoen missien kuvia, he näyttävät vielä tuonne 80-luvun loppupuolelta aidoilta. Sen jälkeen misseistäkin tullut kummia, epäluonnottoman näköisiä barbeja!

        Naiset on barbeja miehet barbaareja. Jossain Yhdysvalloissa tämäkin älytön roolimalli on kehitetty.

        Älyllinen toiminta lobotomoidaan pois tarpeettomana. Aivojen viimeiset harvat ajatukset kirjoitetaan kehon pintaan ettei tarvi niitäkään päässä muistella.


      • Leik
        Minä tiedän kirjoitti:

        No ei tosiaan näytä paremmalta! aivan luonnottomat. Katsopa esim. vanhjoen missien kuvia, he näyttävät vielä tuonne 80-luvun loppupuolelta aidoilta. Sen jälkeen misseistäkin tullut kummia, epäluonnottoman näköisiä barbeja!

        On esim. Armi Kuuselallakin joissakin kuvissa selvästi tekoripset, puhumattakaan vanhoista leffoista, joissa naiset menivät nukkumaankin kilo meikkiä naamassa. Eivät ne ripset yksinään tee luonnottoman näköiseksi, se on se kokonaisuus ja kauhea missi-ilme.


      • Ruma totuus
        Leik kirjoitti:

        On esim. Armi Kuuselallakin joissakin kuvissa selvästi tekoripset, puhumattakaan vanhoista leffoista, joissa naiset menivät nukkumaankin kilo meikkiä naamassa. Eivät ne ripset yksinään tee luonnottoman näköiseksi, se on se kokonaisuus ja kauhea missi-ilme.

        Ennen vanhaan kamera otti epämääräisiä väripläjäys suttukuvia. Nykyään kamera näyttää suoraan kotisohvalle joka pölyhiukkasenkin ihmisen kasvoilta.

        Samanlaisia tekohymyisiä tyhjäpäisiä horatsuja ne on aina olleet.


      • sossosormi
        Minä tiedän kirjoitti:

        No ei tosiaan näytä paremmalta! aivan luonnottomat. Katsopa esim. vanhjoen missien kuvia, he näyttävät vielä tuonne 80-luvun loppupuolelta aidoilta. Sen jälkeen misseistäkin tullut kummia, epäluonnottoman näköisiä barbeja!

        epäluonnotonhan on luonnollinen, sitäkö tarkoitit?


      • Silmätikku
        Ruma totuus kirjoitti:

        Ennen vanhaan kamera otti epämääräisiä väripläjäys suttukuvia. Nykyään kamera näyttää suoraan kotisohvalle joka pölyhiukkasenkin ihmisen kasvoilta.

        Samanlaisia tekohymyisiä tyhjäpäisiä horatsuja ne on aina olleet.

        Nykyisin on myös kuvankäsittelyohjelmat, joiden käyttö on aika arkista. Silmien suurentaminen leikkauksella ei taida olla mahdollista. Toki silmäluomileikkauksia tehdään, mutta yleensä vasta silloin, jos niistä on haittaa esim. roikkumista tai turvotusta. Nuorelta ei niin kauheasti voi ylimääräistä poistella.

        Irtoripset, rajaukset ja muu harkittu meikkitapa saavat silmät myös näyttämään suuremmilta. Myös kasvonpiirteitä voi korostaa varjostuksilla ja valokynillä.

        Silmiinpistävin ja harmittavin ulkonäkötrendi mielestäni on täyteaineilla ankanhuuliksi pullistetut huulet. Onneksi ko. täytteet poistuvat itsekseen parin kolmen kk:n aikana. Ne kun eivät näytä hyviltä kenelläkään.


      • Hih!
        Minä tiedän kirjoitti:

        No ei tosiaan näytä paremmalta! aivan luonnottomat. Katsopa esim. vanhjoen missien kuvia, he näyttävät vielä tuonne 80-luvun loppupuolelta aidoilta. Sen jälkeen misseistäkin tullut kummia, epäluonnottoman näköisiä barbeja!

        "Epäluonnoton" on sama asia kuin luonnollinen! Ei tuollaista sanaa ole edes olemassa... Jos tahdot sanoa ettei joku näytä luonnolliselta, niin silloin sanot vain että luonnoton. :D


      • kaunisch
        sossosormi kirjoitti:

        epäluonnotonhan on luonnollinen, sitäkö tarkoitit?

        antiepäluonnoton


      • vai pidemnnnykset

        Harvoilla miehillä nyt ripsenpidennyksiä on.


      • hih hii
        Hih! kirjoitti:

        "Epäluonnoton" on sama asia kuin luonnollinen! Ei tuollaista sanaa ole edes olemassa... Jos tahdot sanoa ettei joku näytä luonnolliselta, niin silloin sanot vain että luonnoton. :D

        Eiks luonnoton tarkoita että ei ole luontoa ollenkaan


      • Ostakaa aivo
        hih hii kirjoitti:

        Eiks luonnoton tarkoita että ei ole luontoa ollenkaan

        No tarkottaa, ja on luontoa vaikka kuinka paljon metsät täynnä. Ei mitään järkeä ole siis.


      • HHUHUH
        Minä tiedän kirjoitti:

        No ei tosiaan näytä paremmalta! aivan luonnottomat. Katsopa esim. vanhjoen missien kuvia, he näyttävät vielä tuonne 80-luvun loppupuolelta aidoilta. Sen jälkeen misseistäkin tullut kummia, epäluonnottoman näköisiä barbeja!

        Olen huomannut saman. Vanhat missit näyttää edelleenkin paremmilta kuin nämä tämän vuosikymmenen typsyt. Onhan nuo pimut nyt sellaisia, että on irtotukkaa, tekoripsee, turvotetta huulissa ja tissit täynnä silikoonia, rakennekynsiä ja mitä lie. Muovisia ja teennäisiä. Mitähän kun joku bongaa kapakasta moisen ilmestyksen ja aamun tullen krapulassa heräilee? Ennen oli rytkyt siellä täällä ja se oli siinä, nyt on rytkyjen lisäksi irtotukkaa, kynnenpalasia, irtoripsiä.. ja ne mitkä ei ole irronnut sojottaa pärstäkertaimella sinne tänne


      • Minä tiedän
        sossosormi kirjoitti:

        epäluonnotonhan on luonnollinen, sitäkö tarkoitit?

        Siis piti tietenkin sanomani epäluonnollinen tai sitten luonnoton:). Mutta edelleen olen sitä mieltä, että entisajan naiset (myös missit) olivat aidompia, kauniimpia kuin nämä nykyajan, liian trimmatut naiset. Valitettavasti nykyajan tytöistä/nuorista naisista aitous on kadonnut, tullut tilalle sellainen tyrkkymeininki ja minäminä keskeisyys:(


    • suurisilmäinen

      Hei, täällä on 22 vuotias nuori nainen. Meillä on aina ollut hirveän raskaat silmäluomet suvussa. Kävin Tiina jylhän klinikan kautta tallinnassa leikkauttamassa ne, olen todella tyytyväinen ja näytän paljon pirteämmältä kuin ennen! :)

      • Suosittelen

        Kävin leikkauttamassa Helsingissä luomet 30v iässä. Nostettiin aavistus puudutuksessa. Täysin luonnollinen lopputulos eikä tarvitse botoxeja. Hinta 1200€. Kesto seuraavat 10-15vuotta.


      • joopasjoo..
        Suosittelen kirjoitti:

        Kävin leikkauttamassa Helsingissä luomet 30v iässä. Nostettiin aavistus puudutuksessa. Täysin luonnollinen lopputulos eikä tarvitse botoxeja. Hinta 1200€. Kesto seuraavat 10-15vuotta.

        18-vuotiaana kävin leikkauttamassa, kadun.


      • mietinnässä on
        Suosittelen kirjoitti:

        Kävin leikkauttamassa Helsingissä luomet 30v iässä. Nostettiin aavistus puudutuksessa. Täysin luonnollinen lopputulos eikä tarvitse botoxeja. Hinta 1200€. Kesto seuraavat 10-15vuotta.

        Missä firmassa 30vuotiaana leikkauttanut kävit?


      • Nuorennus

        Hei minä jo sen ikäinen että pitäisi tehdä silmäluomille jotakin mutta olen miettinyt tuleeko se kovin kalliiksi ja onko kovinkin kipeä jälkeenpäin ?


      • Piilomainonta
        Nuorennus kirjoitti:

        Hei minä jo sen ikäinen että pitäisi tehdä silmäluomille jotakin mutta olen miettinyt tuleeko se kovin kalliiksi ja onko kovinkin kipeä jälkeenpäin ?

        Aika hyvä yritys yhtiöltä tulla tänne mainostamaan. Kyselee vaan asiakkaan näkökulmasta julkisesti tärkeimmät asiat ja tavallinen tavis laittaa mietintämyssyn alle.


      • No mitäs aikailit
        joopasjoo.. kirjoitti:

        18-vuotiaana kävin leikkauttamassa, kadun.

        8 vuotta liian myöhään kävit


    • rölli.

      jokaine muokka kuviaan, siinä koko juju..

      • Ei muokkaa. Ainakaan minä en muokkaa; en osaa edes fotoshopata. Mitä järkeä olisi muunneella kuvaansa, ja näyttää sitten joltakin muulta luonnossa! En ymmärrä.


    • ..............

      Onkos aloittaja koskaan kuulut kuvankäsittelyohjelmista?

    • muutoksia tulee

      Miten on mahdollista, että kansakoulun alaluokkien ystäväni 1950-luvulta on muuttunut parrakkaaksi vanhukseksi? Ei ollut aivan helppo tunnistaa vuosikymmenten jälkeen.

      • 1122334455667788

        Just sitä mäkin! nuoruuden innolla "nykykakrutt" leikkelyttävät naamaansa. EI AJATELLA OLLENKAAN, miltä "tulos" näyttää 50-60 vuoden kuluttua! Jumangegga! Johan sellaisen näkemisest pikkutaaperokin purskahtaa ihan hirweeseen parkuun. Ja entä se-muka-raaaakas ukko? Warmaan sitä häwettää kuljee päivänvalos samas kulkimes tai samaa kadunpuolta.

        Naamanahka kun ajan myötä repsahtaa kuitenkin. Saattaaqpi olla, että katse on kuin bassethoundilla (k.v.g!) tai vaikkapa maskatulla scary-mowie-hahmolla. Kaikki on sitten jo mahdollista. Liiian nuorena tehdyt "korjailut" voivat tosiaankin tehdä ties-mitä kommerwinkkiä, kun ikä tekee - WÄÄJÄÄMÄTTÄ - tehtävänsä. Sitten on turha katua. Tehty, mikä tehty.

        No joo. Sama on niiden - niin-iha-ihanien - "tatskojen" kanssa. Ei ajatella sitä "kultaista" wanhuutta. Penikkana otettu (==rahastettu) "peace"-ympyrä onkin ihan sen "huarovälissä" olevan näköinen. Lisko on joku kärmes jne..jne..jne..

        No Joo. Itelleen sika kiusan tekee, kun purtilonsa kaataa!


      • Ei jumansviidu...
        1122334455667788 kirjoitti:

        Just sitä mäkin! nuoruuden innolla "nykykakrutt" leikkelyttävät naamaansa. EI AJATELLA OLLENKAAN, miltä "tulos" näyttää 50-60 vuoden kuluttua! Jumangegga! Johan sellaisen näkemisest pikkutaaperokin purskahtaa ihan hirweeseen parkuun. Ja entä se-muka-raaaakas ukko? Warmaan sitä häwettää kuljee päivänvalos samas kulkimes tai samaa kadunpuolta.

        Naamanahka kun ajan myötä repsahtaa kuitenkin. Saattaaqpi olla, että katse on kuin bassethoundilla (k.v.g!) tai vaikkapa maskatulla scary-mowie-hahmolla. Kaikki on sitten jo mahdollista. Liiian nuorena tehdyt "korjailut" voivat tosiaankin tehdä ties-mitä kommerwinkkiä, kun ikä tekee - WÄÄJÄÄMÄTTÄ - tehtävänsä. Sitten on turha katua. Tehty, mikä tehty.

        No joo. Sama on niiden - niin-iha-ihanien - "tatskojen" kanssa. Ei ajatella sitä "kultaista" wanhuutta. Penikkana otettu (==rahastettu) "peace"-ympyrä onkin ihan sen "huarovälissä" olevan näköinen. Lisko on joku kärmes jne..jne..jne..

        No Joo. Itelleen sika kiusan tekee, kun purtilonsa kaataa!

        "Just sitä mäkin! nuoruuden innolla "nykykakrutt" leikkelyttävät naamaansa. EI AJATELLA OLLENKAAN, miltä "tulos" näyttää 50-60 vuoden kuluttua! "

        Mitä helkatin väliä sillä on, miltä näyttää sitten joskus 80-vuotiaana???? Tuon ikäisenä tuskin se oma ulkonäkö enää niin kiinnostaakaan, oli nuorena leikelty tai ei. Ymmärrän kyllä, että tulevaisuutta tulee ajatella, mutta että ihan nuoruuden päätöksissä pitäisi ottaa huomioon se, miten ne vaikuttavat ULKONÄKÖÖN KUOLIVUOTEELLA????

        Ryppyinen ihokaan ei ole tatuoimattomana yhtään sen kauniimpi kuin tatuoituna.


      • Tatskaidea
        Ei jumansviidu... kirjoitti:

        "Just sitä mäkin! nuoruuden innolla "nykykakrutt" leikkelyttävät naamaansa. EI AJATELLA OLLENKAAN, miltä "tulos" näyttää 50-60 vuoden kuluttua! "

        Mitä helkatin väliä sillä on, miltä näyttää sitten joskus 80-vuotiaana???? Tuon ikäisenä tuskin se oma ulkonäkö enää niin kiinnostaakaan, oli nuorena leikelty tai ei. Ymmärrän kyllä, että tulevaisuutta tulee ajatella, mutta että ihan nuoruuden päätöksissä pitäisi ottaa huomioon se, miten ne vaikuttavat ULKONÄKÖÖN KUOLIVUOTEELLA????

        Ryppyinen ihokaan ei ole tatuoimattomana yhtään sen kauniimpi kuin tatuoituna.

        Tatskojen kanssa ei tarvi odottaa 80 vuotiaaksi että alkaa hävettään.

        Jokainen teini-ikäinen ja nuori aikuinen kokisi noloksi leikit ja lelut joita pikkulapsena ala-asteella ja tarhassa piti NIIN suuressa arvossa.

        Samanlainen ilmiö tapahtuu tatskojen kanssa kun vähäkin sen nuoruuden sekoiluvaiheen yli pääsee. Ei tarvi olla välttämättä edes neljääkymmentä kun ne parinkympin ja varsinkin teini-iän ideologiat alkaa vaikuttaan lähinnä säälittäviltä. Kyllä siinä vaiheessa harmittaa kun ne ideat piti printata suoraan iholle.

        Jos haluaa tatskan millä on tulevaisuutta, niin kannattaa ottaa jonkinlainen facepalm merkki.


      • 1122334455667788
        Ei jumansviidu... kirjoitti:

        "Just sitä mäkin! nuoruuden innolla "nykykakrutt" leikkelyttävät naamaansa. EI AJATELLA OLLENKAAN, miltä "tulos" näyttää 50-60 vuoden kuluttua! "

        Mitä helkatin väliä sillä on, miltä näyttää sitten joskus 80-vuotiaana???? Tuon ikäisenä tuskin se oma ulkonäkö enää niin kiinnostaakaan, oli nuorena leikelty tai ei. Ymmärrän kyllä, että tulevaisuutta tulee ajatella, mutta että ihan nuoruuden päätöksissä pitäisi ottaa huomioon se, miten ne vaikuttavat ULKONÄKÖÖN KUOLIVUOTEELLA????

        Ryppyinen ihokaan ei ole tatuoimattomana yhtään sen kauniimpi kuin tatuoituna.

        Katsos "jumalfiidy": 12 50=62, 15 50065 .. mun laskuopilla ei tu tekemälkää 80:tä, vaikka neliöjuuria ja ponttesja ja vaikka trikonometriaa tai vaikka rosentteja laskis. Opettele ny enstex laskeen ja örki sit.


    • ....................

      Someen laitetaan kuvia, jotka eivät yleensä vastaa todellisuutta. Siellä kaikilla on suuret lautasantennin kokoiset silmät, kuulaat symmetriset kasvot, huulet puolen litran vetoiset jne. Eli eivät vastaa todellisuutta näiden tosielämän pallinaamojen kohdalla.

      Vaikka kyllä leikkauksetkin ovat viime vuosina yleistyneet. Tissit, hiukset, ripset, korkkarit. Siinä nykynaisen "sielunmaisema".

      • joo ei kauniit

        No meikillä niitä silmiä on ennenkin isonnettu, samoin irtoripsillä. Nykyään on jotain piilarityyppisiä isontajia silmiin, itse olen niin vanhanaikainen, että oikein isot silmät näyttää mielestäni typeriltä, ei suinkaan kauniilta.


      • Mitkä isontajat?
        joo ei kauniit kirjoitti:

        No meikillä niitä silmiä on ennenkin isonnettu, samoin irtoripsillä. Nykyään on jotain piilarityyppisiä isontajia silmiin, itse olen niin vanhanaikainen, että oikein isot silmät näyttää mielestäni typeriltä, ei suinkaan kauniilta.

        Mitä ne piilarityyppet isontajat on? En ole koskaan kuullutkaan. Olen vain ihmetellyt joitain kuvia että onpas ihmeen iisot iirikset vaikkeivät ennen ole noin isoilta näyttäneet.


      • tihrusilmä
        Mitkä isontajat? kirjoitti:

        Mitä ne piilarityyppet isontajat on? En ole koskaan kuullutkaan. Olen vain ihmetellyt joitain kuvia että onpas ihmeen iisot iirikset vaikkeivät ennen ole noin isoilta näyttäneet.

        Iirikset saattaa näyttää isolle jopa joidenkin särkylääkkeitten seurauksena. Muistan kerran kun tulin silmälääkäristä en päässyt baariin kahville kun väittivät minun olevan humalassa.


      • Isot pupillit
        tihrusilmä kirjoitti:

        Iirikset saattaa näyttää isolle jopa joidenkin särkylääkkeitten seurauksena. Muistan kerran kun tulin silmälääkäristä en päässyt baariin kahville kun väittivät minun olevan humalassa.

        Tai siis pupillit laajenevat lääkkeistä, ei iirikset. Iiris on se värikalvo ja pupilli on mustuainen silmän keskellä.
        Mulla itselläni on aika pienet iirikset joiden reunat ovat tosi tummat ja kun pupillit esim. hämärässä laajenevat niin näyttävät ihan mustilta vaikka on siniset silmät mutta kun se mustuainen leviää sen siniset osan päälle ja jää vain ne tummat reunat.


    • camerat

      Lähes kaikissa kameroissa ja puhelimissa on softia, joilla saa vaivattomasti itsestään kaunisteltuja kuvia. Olen kuvannut itseäni noksun kameralla ja oheisappilla sain itsestäni aivan epätodellisen kuvan, valtavat silmät, kapeampi leuka ja virheetön iho. Ystäväni olivat tikahtua nauruun, että näytät ihan teiniltä... Ja viiskymppisiä ollaan jo ja enemmänkin.

    • ...

      Tuskin. Tietty kuvakulma (ylhäältä viistosti) meikki tekee efektin.

    • Se on selffie, pitää nähdä peilinkautta itsensä, että voi ottaa kuvan, eli silloin on pakko pitää silmiä normaalia enemmän auki, jotta näkee mitä ottaa. =)

    • Makeup Tips

      Ei siihen kirurgin veistä tarvita. Taidolla tehty meikki voi yhtä hyvin luoda kyseisen illuusion.

      Yksinkertaisin temppu on valkoisen tai vaalean keltaisen rajauksen lisääminen luomen vesirajaan, ja mustan juuri sen ulkopuolelle. Näin tehdään ns. "nukkesilmät".

      Tuossa lisää:

      http://youtu.be/pYc9U2TNuxY

      • Suurentavat piilarit

        Mä löysin tällaisen sivun suurentavista piilolinsseistä kun joku mainitsi tässä ketjussa niistä. Paljonkohan niitä käytetään? Niillä ainakin saa iiriksen näyttämään suuremmalta.
        Mutta läskiluomet täytyy taikoa jollain muulla keinolla pois eli avartaa silmiä.

        http://piilari.info/suurentavat-piilolinssit/


    • timmi mies

      Olen siinä iässä, että takana on parikin luokkakokousta ja kummallakin kerralla käynti oli iso järkytys, että kuinka erityisesti tytöt ovat muuttuneet vanhoiksi mummoiksi niin kovin lyhyeltä tuntuvassa ajassa.

      Näppituntumalta naisten paino on vähintäänkin puolitoistakertaistunut, mutta pojista on tullut miehiä ja aika on tehnyt vain hyvää.

      Hyvät naiset, tehkää itsellenne jotain, ihan mitä tahansa, koska muuten aiheutatte järkytyksiä vanhoille tutuille!

      https://www.youtube.com/watch?v=SXS2TNBEuuo

      • Laulussahan sanotaan ole muisto mun nuoruudestain. Joitakin ihmisiä aika kohtelee kaltoin ja joitain kultahanskoin.
        Teillä oli sit surkeat bailut kun pullukoiden mummojen seassa jouduitte pyöriskelemään tai voihan olla että tepastelitte tytteleiden edessä rinta rottingilla.


      • timmi mies
        rva_auervaara kirjoitti:

        Laulussahan sanotaan ole muisto mun nuoruudestain. Joitakin ihmisiä aika kohtelee kaltoin ja joitain kultahanskoin.
        Teillä oli sit surkeat bailut kun pullukoiden mummojen seassa jouduitte pyöriskelemään tai voihan olla että tepastelitte tytteleiden edessä rinta rottingilla.

        Bailut olivat sinänsä hyvät, mutta suurin osa näistä mummeleista oli muuttunut myös henkisesti tylsämielisiksi. Poissa olivat nauravat, iloiset tytöt ja tilalla vakavamielisiä selluliitti-tätejä. Miehillä oli sentään hauskaa vanhoja aikoja muistellessa.

        Pakko toki myöntää, että elämä ei ole oikeudenmuukaista, mutta emme me miehet ole elämää luoneet. Sekin täytyy myöntää, että muutama mieskin oli repsahtanut, lähinnä viinaan, ei niinkään ruokaan kuten useimmat naiset. Joukosta löytyi kyllä pari ihan "WAU!"-tapausta, joten ei se maan vetovoima niin musertavaa ole, jos vain haluaa pysyä kauniina.

        Mukavaa loppuelämää, näytät hyvältä ainakin tuossa pikkuruisessa kuvassasi!


      • Kauneusko pääasia?
        timmi mies kirjoitti:

        Bailut olivat sinänsä hyvät, mutta suurin osa näistä mummeleista oli muuttunut myös henkisesti tylsämielisiksi. Poissa olivat nauravat, iloiset tytöt ja tilalla vakavamielisiä selluliitti-tätejä. Miehillä oli sentään hauskaa vanhoja aikoja muistellessa.

        Pakko toki myöntää, että elämä ei ole oikeudenmuukaista, mutta emme me miehet ole elämää luoneet. Sekin täytyy myöntää, että muutama mieskin oli repsahtanut, lähinnä viinaan, ei niinkään ruokaan kuten useimmat naiset. Joukosta löytyi kyllä pari ihan "WAU!"-tapausta, joten ei se maan vetovoima niin musertavaa ole, jos vain haluaa pysyä kauniina.

        Mukavaa loppuelämää, näytät hyvältä ainakin tuossa pikkuruisessa kuvassasi!

        Joillain äijillä on timmiys noussut kuin kusi hattuun ja aina pitää halveerata lihavia. Vanha nahka on vanha vaikka olisi kuinka kuosissa pysynyt. Itse ei huomaa omaa ikääntymistä kun katsoo peiliin joka päivä mutta toisten vanheneminen huomataan että kauheaa kun se oli muuttunut tyttö tai poika ajoista.

        Mulla timmissä kunnossa oleva tuttavapariskunta kuuskymppiset mutta nahka on ryppyistä läheltä katsoessa. Kaukaa ei kyllä huomaa. Eivät ne sen iloisempia tai huumorintajuisempia ole kuin muutkaan. Kauniina ei pysy kukaan vaan on ihan huuhaata. Kumma kun ei saa muuttua, vanheta, lihoa, ei tulla selluliittia yms. vanhuuden vaivoja vaan pitäisi pysyä jonain kaksikymmpisenä lopun ikää. Naisilla voi tulla niin kamalat vaihdevuosi vaivat ettei paljon naurata. Itselläni on ne alkaneet ja olen muuttunut totisemmaksi, huumoria ei ole niin kuin ennen. On tullut varautuneemmaksi ja äkkipikaisemmaksi. Ei sullakaan naisista paljoa näy olevan kokemusta ja liekö yksinelävä trimmaamiseen vain keskittynyt torvelo. Ikä ei näy viisauttakaan kaikille tuovan, ei suvaitsevaisuutta eikä mitään muutakaan jos on pyörinyt vain oman napansa ympärillä.


      • hyvä olo
        Kauneusko pääasia? kirjoitti:

        Joillain äijillä on timmiys noussut kuin kusi hattuun ja aina pitää halveerata lihavia. Vanha nahka on vanha vaikka olisi kuinka kuosissa pysynyt. Itse ei huomaa omaa ikääntymistä kun katsoo peiliin joka päivä mutta toisten vanheneminen huomataan että kauheaa kun se oli muuttunut tyttö tai poika ajoista.

        Mulla timmissä kunnossa oleva tuttavapariskunta kuuskymppiset mutta nahka on ryppyistä läheltä katsoessa. Kaukaa ei kyllä huomaa. Eivät ne sen iloisempia tai huumorintajuisempia ole kuin muutkaan. Kauniina ei pysy kukaan vaan on ihan huuhaata. Kumma kun ei saa muuttua, vanheta, lihoa, ei tulla selluliittia yms. vanhuuden vaivoja vaan pitäisi pysyä jonain kaksikymmpisenä lopun ikää. Naisilla voi tulla niin kamalat vaihdevuosi vaivat ettei paljon naurata. Itselläni on ne alkaneet ja olen muuttunut totisemmaksi, huumoria ei ole niin kuin ennen. On tullut varautuneemmaksi ja äkkipikaisemmaksi. Ei sullakaan naisista paljoa näy olevan kokemusta ja liekö yksinelävä trimmaamiseen vain keskittynyt torvelo. Ikä ei näy viisauttakaan kaikille tuovan, ei suvaitsevaisuutta eikä mitään muutakaan jos on pyörinyt vain oman napansa ympärillä.

        Kaikille ei tule vaihdevuosivaivoja. Olen 54v ja olen elämäni kunnossa. Uskon että Se johtuu siitä, että olen jo n. 30v syönyt terveellisesti, kasvisruokaa, ei sokeria. Ei tupakkaa, vain vähän viiniä joskus. Kestävyys- ja jaksaminen on hyvää ja mieliala pysyy myös hyvänä. Joka päivästä löytyy hienoja hetkiä. Myös seksuaalinen halukkuus on jopa lisääntynyt vuosien myötä.


      • ilkeäkö ?
        timmi mies kirjoitti:

        Bailut olivat sinänsä hyvät, mutta suurin osa näistä mummeleista oli muuttunut myös henkisesti tylsämielisiksi. Poissa olivat nauravat, iloiset tytöt ja tilalla vakavamielisiä selluliitti-tätejä. Miehillä oli sentään hauskaa vanhoja aikoja muistellessa.

        Pakko toki myöntää, että elämä ei ole oikeudenmuukaista, mutta emme me miehet ole elämää luoneet. Sekin täytyy myöntää, että muutama mieskin oli repsahtanut, lähinnä viinaan, ei niinkään ruokaan kuten useimmat naiset. Joukosta löytyi kyllä pari ihan "WAU!"-tapausta, joten ei se maan vetovoima niin musertavaa ole, jos vain haluaa pysyä kauniina.

        Mukavaa loppuelämää, näytät hyvältä ainakin tuossa pikkuruisessa kuvassasi!

        Joku mies pitää itseänsä komeana vaikka kaljamaha kulkee puoli metriä edellä.
        Pitäisi ottaa malka ensin omasta silmästä ennen kuin menee toisen ulkonäköä arvostelemaan. Vaikka hyvä sanontahan se on mies ilman mahaa kuin pankki
        ilman rahaa =))))


      • timmi mies
        Kauneusko pääasia? kirjoitti:

        Joillain äijillä on timmiys noussut kuin kusi hattuun ja aina pitää halveerata lihavia. Vanha nahka on vanha vaikka olisi kuinka kuosissa pysynyt. Itse ei huomaa omaa ikääntymistä kun katsoo peiliin joka päivä mutta toisten vanheneminen huomataan että kauheaa kun se oli muuttunut tyttö tai poika ajoista.

        Mulla timmissä kunnossa oleva tuttavapariskunta kuuskymppiset mutta nahka on ryppyistä läheltä katsoessa. Kaukaa ei kyllä huomaa. Eivät ne sen iloisempia tai huumorintajuisempia ole kuin muutkaan. Kauniina ei pysy kukaan vaan on ihan huuhaata. Kumma kun ei saa muuttua, vanheta, lihoa, ei tulla selluliittia yms. vanhuuden vaivoja vaan pitäisi pysyä jonain kaksikymmpisenä lopun ikää. Naisilla voi tulla niin kamalat vaihdevuosi vaivat ettei paljon naurata. Itselläni on ne alkaneet ja olen muuttunut totisemmaksi, huumoria ei ole niin kuin ennen. On tullut varautuneemmaksi ja äkkipikaisemmaksi. Ei sullakaan naisista paljoa näy olevan kokemusta ja liekö yksinelävä trimmaamiseen vain keskittynyt torvelo. Ikä ei näy viisauttakaan kaikille tuovan, ei suvaitsevaisuutta eikä mitään muutakaan jos on pyörinyt vain oman napansa ympärillä.

        En minä sitä timmiyttä livenä kohkaa koska se näkyy jo päältä, mutta täällä on hyvä vähän herätellä, että rappeutuminen alkaa jo kaksikymppisenä ja jokainen voi itse jossain määrin valita vauhdin millä se tapahtuu.

        Vitsit hääkakusta lihottavana ruokana ovat valitettavasti täyttä totta niin monen kohdalla.

        Mikä ihme siinä on, että sitä ruokaa täytyy mättää leipäläpeen niin tolkuttomasti ja sitten kehuskella 80-kiloisena olevansa "tavallinen suomalainen nainen"?

        Tuossa sinulle onkin vastattu, että kuusissakymmenissä voi nainenkin olla timmissä ja seksikkäässä kunnossa. Millaisia ajatuksia se sinussa herättää? Lisää katkeruutta saamattomuutesi takia?
        Onneksi sentään myönnät olevasi lihava ja katkera. Siitä on hyvä lähteä kohti iloisempaa tulevaisuutta. Lihavat ovat kaikkea muuta kuin leppoisia ja kun saat pari- kolmekymmentä kiloa painoa pois niin olet takuulla paljon iloisempi ja polvesi kestävät kuormansa loppuun saakka.

        Erehdyt luullessasi että olen yksineläjä. Minulla on ollut parisuhde teini-iästä lähtien, tosin kumppanin olen vaihtanut kevyempään ja huom. vanhempaan ja olemme erinomaisen onnellisia.
        En käy salilla, vaan saan liikuntaa töissä, kotona ja mökillä, ts. "teen kotona kaiken", kuten moni nainen väittää. En tosin ole koskaan nähnyt naista korjaamassa kattoa, riehumassa kirveen kanssa halkopinolla tai käyttävän mitään moottorityökaluja ruohonleikkuria lukuunottamatta. Astioden ja pyykin panemista koneeseen en laske edes työksi, eikä siivoaminenkaan juuri kaloreita kuluta. Juuri nämä muka "kaiken" tekevät ovat niitä karmeimpia kärttyisiä läskejä.

        Näillä pienillä vinkeillä sinustakin voi tulla seksiä tihkuva puuma, jos vain haluat.


    • BingBing bo

      Kuvakulmalla on paljon merkitystä, ja tietysti kuvanmuokkausohjelmia on kännykätkin täynnä.Sitten sinne nettiin tungetaan se hyvä kuva ja todellisuus iskeekin päin näköä kun näkee luonnossa saman ihmisen.. ei mitään järkeä.

    • savumissi

      Vetäkää lisää röökiä niin kyllä se nahka siinä parkkiintuu :D

    • Turhaa niin turhaa

      Keinotekoinen maailma sanoisin. Onko ihmiset sen onnellisempia, maailma on liian ulkonäkökeskeinen. Usein leikatuilla on omituisen kireä iho ja hymy ei ole enää normaali leikkauksen jälkeen. Katsokaa vaikka vanhempia leikeltyjä esim. Ruotsin Silvia ja onhan näitä omassa maassakin. Kyllä sen huomaa heti ketä on leikelty. On kuin joku ilmeetön nukke kun iho ei enää jousta.
      Nuoren ihmisen silmät saa suuremmiksi ihan pelkästään meikilläkin, ei siinä leikkauksia tarvita joihin liittyy aina riskejä. Pitää muistaa että yksikään leikkaus ei tapahdu ilman riskiä. On kokonaan toinen asia jos leikellään sairauden tai tapaturman aiheuttamien virheiden ja ongelmien vuoksi. Muu ihmisen leikkely on aivan tarpeetonta. Ihmisiä kuoleekin esim. rasvaimuun.

    • Rupsahdusko?

      Voi olla, mutta kyllähän ihminen muuttuu vanhetessaankin. Ja tätä käy nuorellakin iällä jo.
      Itse esimerkiksi olin jo reilusti erinäköinen 28v verrattuna siihen, miltä näytin 18v.

    • aitoblondi

      Itselleni tuntemattomat haukkuvat silikonibimboksi vaikka tissini luomut ovatkin. Olen 22 vuotias nainen ja käynyt läpi muutamat kauneuskisat joissa kuuli aina kommentteja että "et pärjää maailmassa ilman kirurgin veistä". Plastiikkakirurgiamaailmassa ihmiset ovat pinnallisia. Ja tarkoitan nyt nuoria naisia jotka menevät pilaamaan ulkonäkönsä vain että saadaan vähän itsetuntoa kohennettua. Itse en ole käynyt enkä tule käymään. On kehotettu menemään ottamaan botoxia, se kuulemma tekisi minusta kauniin muidenkin silmissä, sanoi eräs tunnettukin naishenkilö plastiikkakirurgian maailmasta. Kai se joidenkin mielestä sit on niin kaunista olla puoliksi muovinen.. Mut hei ripsienpidennyksissä en näe mitään väärää kuten en myöskään kynsienlaitossa tai hiuksissa sillä ne eivät muokkaa sua "pysyvästi". mut mielipiteensä kullakin.

    • aitobrunetteh

      sammaa mieltä ku aitoblondi. mulle on sanottu ihan samaa pääkaupunkiseudulla ja nuoria oikein kehotetaan ja painostetaan menemään leikkauksiin. luomu rockss

    • tasa-arvoa1

      Naiset ovat aivan saatanan feikkejä. Siksi ei ole epäeettistä, jos mieskin valehtelee tulotasonsa.

      Jos naiset laittaisivat kaiken sen energiansa luoteensa kehittämiseen, minkä he laittavat ulkonäköönsä, maailma olisi paljon parempi paikka elää.

      Sen sijaan meillä on näitä seksiä tihkuvia kusipäitä, joista ei ole vaimoksi tai äidiksi, koska he ovat niin itseään täynä.

    • animesilmät

      Johtuiskohan myös siitä että netissä on pajon esm malleja meikkauseen miten silmät saa näyttämään suuremilta... se on muoti ilmiö. Ns animesilmät...
      Plus se että kuvia osataan parennella koneella, se ei enää ole vain mainoksien yms median osaamisalaa aikana jolloin on jokaisella kone käytössä...

    • T o t t a !!!!!!!!!!

      KUVA otettu SKYPEN kautta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Näytän paaaaaljon nuoremalta .

    • louis vuitton käsilaukku

      cheap jeans online
      Cheap MAC Makeup UK Online
      cheap pandora charms sale online
      Cheap Ray Ban Shop Online
      cheap tiffany jewelry online
      louis vuitton laukut
      Louis vuitton bags
      Louis Vuitton Outlet
      Louis Vuitton Laukku

    • moindso

      meikkaamalla saa silmät isomman näköseksi eli tuskin on tarvinnu mitään luomia leikata

    • paremmin pärjääjä

      mitä ihmeellistä siinä on? arkipäiväistä juttua, joka köyhiltä ja persaukisilta velkarahalla sujuu. sit voikin taas rääkyä miten ei rahat riitä elämiseen, lapsiin eikä mihinkään. velka rasittaa ja venyttää uudet silmäpussit ja venyttää posket. hoh hoijaa tätä turhuuksien turhuutta: elämänmittaisen alkoholismin jälkiä yritetään poistaa...

    • rups rups

      Valokuvia on nykyään niin helppo muokata mieleisekseen, ei siinä kirurgia tai botoxia tai tekoripsiä tarvita.

      Ihminen, joka käyttää meikkiä päivittäin, vanhentaa ihoaan. Ne kitit ja pakkelit eivät ole mitään ihonhoitoa.

      Ja onhan se niinkin, että ihmiset alkavat "rupsahtelemaan" jo 20-vuotiaina.

    • otappa itse käsivaralla naamastasi kuva hieman yläviistosta,
      ja avot. silmät näyttää suuremmilta ja leuka kapeammalta.
      ei siihen mitään kauneusleikkauksia eikä kuvankäsittelyjä tarvi,

    • silleen se menee
    • Ei kai nyt kukaan Facebookiin itsestään huonoa/epäonnistunutta kuvaa laita! Itse on fotoshoppaa kuviani, koska en osaa sitä tehdä ja kauneusleikkauksissa en ole toistaiseksi käynyt. Luonnossa minua luullaan säännöllisesti ikäistäni nuoremmaksi. Toisaalta mikäs minua vanhentaisi, kun en juuri käytä alkoholia tai tupakoi. (Nehän ne pahimmat ihon vanhentajat taitavat auringonoton ohella olla - siis viina ja tupakki.)

      • Frank_69

        Mä kävin Tallinnassa suurennuttamassa sukukalleuteni, siis 5-8cm sain lisää pituutta.
        Nyt sitä kelpaa sitten esitellä uimahallissa, että uimarannalla :)
        Vaikka suurinosa naisista aina hokeekin, että koolla ei mukamas olisi merkitystä, niin ainakin niitä " kookkaan kokeilijoita" on ollut tähän asti aina jonoksi asti :)
        Jännä juttu, jos sillä ei kerta ole mitään merkitystä vai onko tuo sanonta vaan keksitty naisten keskuudessa lohduttamaan sitä omaa pienimunaista kumppania, tiedä häntä?
        Ainakaa itseäni ei ole operaatio kaduttanut ja aivan sama mitä tapahtuu tai miltä se näyttää kun olen 80.v eipä se taida edes toimia enään siinä vaiheessa ;)


      • Mahtikalu%
        Frank_69 kirjoitti:

        Mä kävin Tallinnassa suurennuttamassa sukukalleuteni, siis 5-8cm sain lisää pituutta.
        Nyt sitä kelpaa sitten esitellä uimahallissa, että uimarannalla :)
        Vaikka suurinosa naisista aina hokeekin, että koolla ei mukamas olisi merkitystä, niin ainakin niitä " kookkaan kokeilijoita" on ollut tähän asti aina jonoksi asti :)
        Jännä juttu, jos sillä ei kerta ole mitään merkitystä vai onko tuo sanonta vaan keksitty naisten keskuudessa lohduttamaan sitä omaa pienimunaista kumppania, tiedä häntä?
        Ainakaa itseäni ei ole operaatio kaduttanut ja aivan sama mitä tapahtuu tai miltä se näyttää kun olen 80.v eipä se taida edes toimia enään siinä vaiheessa ;)

        Et sentään Facebookissa esittele sitä? @^@


    • cele

      Mun silmät tosiaan näyttävät pirteämmiltä ja kirkkaammilta ihan tavalliset piilarit silmissä. Ovat ns. kertakäyttö piilarit....

    • LUOMULEHMÄ

      Kulmakarvojen muotoilu ja pigmentointikin mielestäni suurisilmäisemmäksi ja samalla naurettavan näköiseksi. Semmonen hämmästynyt ilme kasvoilla :)

      • lnnostunutsonni

        Sinulla onkin sian silmät vaikka muuten muistutat lehmää. Vittukin on kuin lehmänvittu ja utareet kohti maata.


      • Nam, nam!
        lnnostunutsonni kirjoitti:

        Sinulla onkin sian silmät vaikka muuten muistutat lehmää. Vittukin on kuin lehmänvittu ja utareet kohti maata.

        Ne molemmat voi leikkauttaa terhakoiksi ja niin myös tehdään. Mikään ei ole niin ihana kuin tällainen itsestään huolta pitävä nainen.


      • vieläkin seisoo
        Nam, nam! kirjoitti:

        Ne molemmat voi leikkauttaa terhakoiksi ja niin myös tehdään. Mikään ei ole niin ihana kuin tällainen itsestään huolta pitävä nainen.

        Tapasin lauantaina tälläisen pilIuleikatun silikonit omaavan naikkosen, eikä pyytänyt edes rahaa!
        Olin kertakaikkisen rakastunut, kun tytteli malttoi hädintuskin odottaa kämpille pääsyä, että sai heittää kuteet nurkkaan ja esitellä itsensä joka sopukkaa myöten.

        Pakko myöntää, että pienessä hiprakassa tälläinen vähän luonnoton barbi on j ä r j e t t ö m ä n s e k s i k ä s ! ! !

        Kosisin kun tietäisin numeron. Tämän jälkeen riippurintaiset, lörppähuuliset harmaavarpuset kiinnosta pätkääkään.


    • anneliesee

      Meillä on suvussa kauhean roikkuvat silmäluomet kaikilla, itse leikkautin omani jo 19-vuotiaana. Kirurgi ihmetteli myös sitä kun poistettavaa oli niin paljon.. Olen kyllä oikein tyytyväinen että kävin leikkauksessa tallinnassa the lookissa. Ilme pisristyi kummasti :)

    • smokeyeye

      Kyllä, täällä 18v nuori. Sehän on tosi ihmiskohtaista. Toisilla on luonnostaan roikkuvat ja toisilla iän myötä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe