Kg/cm ja oletko parantumismyönteinen?

-life

Laittakaahan tämänhetkisiä pituuksianne ja painojanne ja ,että oletko parantumismyönteinen?

12

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piipiipiiiii

      oon ehkäpä n. 55/163,5. Paino hissaa siinä 54-57 päivän aikana että varma en oo..

      ja oon ja en oo. en haluu ahmia mutta laihtua haluan. joskus tuntuu että haluaisin "vaihtaa" sairautta, ottaisin mieluummin anoreksian..

      toisina päivinä tuntuu että oon liian läski paranemaan ja liian terve (oonko ees sairas ollenkaan, ainakaan tarpeeks - jos oon vaa itsekuriton läski), en oo kärsiny tarpeeks, ei mun elämä paremmaks muuttus oksentelun lopettamisella, ansaitsen vaan tän, rakastan tätä (vaikka inhoonkin) ja niin edespäin. Noina päivinä paranemismotivaatio on kyllä nolla.

      Toisaalta oon siinä mielessä paranemismyönteinen, että oon suostunu hoitoon (vaikakkin pitkin hampain).

    • tsiu

      164cm ja 57kg
      Laihtuminen tavoitteena, mut terveellisin keinoin.

    • tsiuuh

      169/58, bulimiasta parantunut ja onnellinen :)

    • -E-

      168/58

      EDNOS

      & yritän laihtua

    • ei bulimialle.

      173/63. Ikinä en ole bulimiaa sairastanut. Laihtuminen onnistuu halutessaan myös muilla keinoilla. Kyllähän sitä aina mielellään yrittää saada painonsa pysymään edes samassa tai muutama kilo pois, mutta EI OKSENTAMISELLE.

    • Miamamma

      54/168 ja parantelen itteäni :) 4 vuotta takana, tällä hetkellä eniten MIA

    • fjeiwpqjfiqoaö

      156/56. Oksenteleminen kausittaista, vasta olin 7kk oksentamatta, nyt taas joku oksentelukausi. Ehottomasti paranemismyönteinen!

    • hup

      174/98. Ehdottomasti olen paranemismyönteinen. Haluan kyllä laihduttaa normaalipainoon, mutta aika hankalalta tuntuu. Kalorit pitäis saada aika pieneen että paino tippuisi, mutta pienillä kaloreilla syömishäiriö alkaa oireilla huomattavasti enemmän :(

    • toivoton4

      163/47, ja en taida enää olla kauheen parantumismyönteinen :/ 7 vuotta tätä helvettiä takana, ja ikinä en oo ollu ku korkeintaan viikon oksentamatta :/ kroppa ihan hajalla, hampaista lähteny kiille, hiukset ohentunu,kuukautiset tosi epäsäännölliset (oli just vuoden poissa)
      Sydämen rytmihäiriö löytyy ja varsinkin välillä öisin oon ihan varma, että kuolen ku sydän jättää lyöntejä välistä ja hengittäminen tuntuu raskaalta :/

    • tästävoiparantua

      178/48
      oon nostanu painoa hitaasti nyt muutaman kilon, ja TODELLA parantumismyönteinen! oksentelua on vieläkin, mutta kroppa toimii ihan eri tavalla kun pitää ruoan sisällä ja syö pieniä määriä säännöllisesti. oon nyt kuukaudessa saanut nostettua hyvin painoa, ja elämä näyttää ja tuntuu aivan erilaiselta. alan löytämään itselleni uudelleen, ja tuntemaan oikeita asioita. ei himota ruoka, vaan pystyy keskittymään asioihin, ihmissuhteisiin, harrastuksiin, hyvinvointiin, töihin, kouluun, elämään. en koskaan uskonut enää tuntevani näitä asioita, mutta ihan oikeasti, pienillä askelilla eteenpäin ja zemppiä hurjasti kaikille kyseisen asian kanssa taisteleville, jokainen pieni suupala on askel terveeseen ja onnelliseen elämään !!

    • vuosia sitten

      Kun sairastin bulimiaa, käytin laksatiiveja ja oksentelin, ja mitat olivat parhaimmillaan 172/90. Sitten, kun laksat jäi ja ahmimis&oksentelu-kierrekin väheni niin että sitä tapahtui vaan ihan satunnaisesti, toisin sanoen aloin ihan oikeasti parantua, mitat olivat kohta 172/74.

      Miettikääpäs mistä tämä kertoo.

    • Kdomeofnrpn

      176/55. Joka päivä yritän ja haluan. Yleensä niin, että treenaan hullusti ja syön super terveellisesti, sitte tulee se päivä et syön "vahingossa" yhen pullan tmv ja siitä lähtee päivien oksennusputki. Kaks täysin ääripäätä et joko se täydellinen itsekontrolli johon ei mahdu MITÄÄN repsahduksia tai täydellinen kontrollin lähteminen (ihan ku joku muu ohjais mua). Ahmimiskohtaukset lähtee aina siitä et 1) olen ollut ihan liian kauan syömättä
      --> tähän on helppo vaikuttaa, yritän syödä tasasesti niin ettei pitkiä välejä tuu
      2) olen syönyt super terveellisesti kaks viikkoa, kotona on laskiaspullia. Iltapalan päätteeksi otan yhden. Ei maailma yhteen pullaan kaadu. Normaalit ihmiset syö joskus herkkuja, minunkin täytyy oppia olemaan itselleni vähän armollisempi. Syön pullan. Syön toisen. Tajuan että nyt kyllä lihoan. Peli menetetty. Syön syön syön syön, oksennan. Jos oon yksin kotona mitä luultavimmin tästä seuraa toinen kierros, kolmas, neljäs jne. Välissä tietty vaa'alla ramppaaminen.
      Näihin tilanteisiin on kaikista vaikein yrittää vaikuttaa tai estää ahmimista. Kun yritän olla itelleni armollinen ja sallia sen satunnaisen herkun, mut jos rehellisiä ollan en kyl muista yhtään kertaa et siitä herkusta nyt ois hyvää varsinaisesti seurannu. Muutama tapaus saaattaa olla että en ole oksentamaan päätynyt, mutta sit oon kyllä jollain superliikunnalla tai pienellä paastolla kompensoinu tätä järkyttävää kalorimäärää mikä siitä yhdestä suklaapatukasta tulee ":))).
      3) tilanteet että mulla on ihan jäätävä himo saada jotain, esim jätskiä ja suklaata. 70% tilanteista pystyn voittamaan ahmimishimon, loput 30% lähtee täysin käsistä.
      4) stressi/ahdistus. Ei tarvi olla ees nälkä tai tehdä yhtään mieli ruokaa, kun vaan syön syön syön ja Oksennan.

      Tärkeetä, mun mielestä on erotta tilanteita/tunteita jotka johtaa ahmimiseen ja oksentamiseen ja miettiä kaikkia mahdollisia keinoja joilla näitä vois estää tai ainakin vähentää. Mulla noi yllämainitut tilanteet on yleisimpiä, varmaan joku muukin voi tunnustaa jonkun noista tilanteista itelleen tutuksi. Mulla on se hyvä puoli että 3 vuoden pahan anoreksian jälkeen tätä on jatkunu vasta puol vuotta. Oon kuitenkin aika nuori, joten pelkään et en pääse tästä eroon ja mietin et millasta mun elämä on esim. 5-10vuoden päästä kun asun yksin eikä mikään oo rajottamassa mua ahmimasta tai oksentamasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      304
      3381
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      1361
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      158
      1053
    Aihe