Loputonta ikuista hirveää

Polttaa sattuu

Näen usein unta siitä, että taistelen jotain olentoa vastaan. Taistelu vain jatkuu ja jatkuu. En kykene voittamaan sitä, mutta vaikka loppumaton kamppailu on välillä lähes hirvittävää, jatkan sitä. Taistelu on jatkunut vuosia ja unessa usein jopa tuntuu siltä, että jopa ikuisesti. Ainakin niin kauan kun kykenen muistamaan.

Olento muuttaa usein muotoaan, mutta tiedän, että kyse on samasta olennosta. Välillä olento on näkymätön ja välillä groteskin naisen näköinen, jonka sormet ovat kuin miekan terät. Eivät samalla tavalla miekat kuin ihmisten maailmassa vaan terävät ja ne sormet naulaavat minut kiinni seiniin ja kattoon, sekä lattiaan. Sen jälkeen kun minut on naulattu seinään kiinni, olento repii toisella kädellä suoleni esille ja kietoo ne kaulansa ympärille ja samalla nauraa, mutta nauru ei kuullosta naurulta vaan ennemminkin siritykseltä ei sellaiselta kuin ääni kuulostaa vaan sellaiselta joka on kaikkialla ympärilläsi ja sillä ei ole mitään tiettyä paikkaa ikään kuin ääni kuuluisi kaikkialta eikä mistään tietystä suunnasta.

Olen nyt yli kolmekymmentä vuotta taistellut tätä olentoa vastaan joka yö, joka on aina tuntunut kuin tuhannelta vuodelta enkä tiedä kuinka kauan enää jaksan. Lähes joka yö häviän jollain uudella tavalla, jonka jälkeen minua kidutetaan lähes tuhansia vuosia kestävältä tuntuvan ajan.

Tästä huolimatta olen oppinut välttelemään olennon hyökkäystä vähän pitempään kuin edellisenä yönä pystyin. Välttely on paras mihin pystyn, koska aina lopulta häviän kuitenkin.

Ei kukaan kestä tälläistä kidutusta ikuisesti menettämättä lopulta koko ihmisyyttään. Ihmettelen miten olen kestänyt näinkin kauan tätä.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • capt. cöpenick

      Kysymys saattaa olla piilotajuisen sisäisen olentosi hahmosta. Noin 10 vuotta sitten näin pelottavan olennon unessa.
      Uhosin sille, nyt katsotaan kuka on kuka. Tulin haastamaan sitä lähietäisyydeltä. Olennolla oli huppari, mutta ei mitään kasvoja.
      Jähmetyin kauhusta ja yritin huutaa, mutta kauhu esti äänen.

      Kun kerroin kauhuolennosta, monet kokeneet ihmiset sanoivat tuon näkemäni olennon olleen piilotajuinen oma henkilö.
      Asia alkoi selvitä jälkeen päin. Mies oli pituiseni ja anorakkikin oli minun. Kun hyväksyin selityksen, olento ei koskaan enää ole unessa näyttäytynyt.

    • Pelkoja?

      Oliko sinulla kova ja pelottava lapsuus?

      • Polttaa sattuu

        Lapsuuteni oli hyvä. Isäni on hyvin menestynyt pienyrittäjä ja äitini on mielenterveys sairaanhoitaja. Vietin lapsuuteni omakotitalossa varakkaalla alueella (Kauniainen). Sain lapsena melkein kaiken mitä halusin.

        Olen syönyt vuosien varrella viittätoista eri psyykenlääkettä eikä olennon hyökkäykset ole siitä päättyneet. Nykyään en ole vuosiin Syönyt mitään lääkettä, koska ne eivät auta.

        Muutaman viikon hyökkäykset olivat poissa, kun sain joltain oudon näköiseltä tyypiltä Berliinissä kortin, jossa oli outo merkki ja toisella puolella outo kuva, mutta lompakkoni jossa kortti oli varastettiin ja heti sen jälkeen hyökkäykset jatkuivat uudestaan. Olen yrittänyt piirtää papersille ja asuntoon joka puolelle samanlaista merkkiä, mutta se ei tunnu auttavan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe