kokemuksia WordDive kielikurssista netissä

maakrapu

Onko kellään kertoa kokemuksia WordDive kielikurssista netissä. Olen aikeissa lähteä kokeilemaan enlanninkielen opiskelua. Saako rahoilleen vastinetta? Joku varmaan ehdottaa jotain kansalaisopistoa ym, mutta ne eivät minun päivärutiineihin sovi. Travitsen opiskelua, joka ei ole aikaan eikä paikkaan sidoksissa.

58

62447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pirjo-Leena

      On kokemusta! Erinomainen palvelu! Sanavarasto laajenee hyvin ja ohjelma tunnistaa hyvin oman oppimisen tason. Kun sanan kuulee, siitä näkee kuvan, ja vielä esimerkkilauseessa se yhdistyy asiayhteyteen, niin sanat jäävät hyvin muistiin. Ensimmäinen viikko voi tuntua tuskallisekta, mutta sen jälkeen siitä tulee rutiini. Se on palkitsevaa, kun näkee aina tilastoissa kehittymisensä. Myös käyttöjärjestelmä on selkeä. Ohjelma myös ilmoittaa, milloin on hyvä lopettaa opiskelu ja jatkaa seuraavana päivänä. Toki voi opiskella myös vähemmän tai enemmän. Suosittelen!

    • -sm-

      Itsellä on ruotsin opiskelu menossa WordDiven avulla ja olen positiivisesti yllättynyt. Itselle ainakin sopii tämä monien aistien yhtäaikainen käyttö ja sanat jää mieleen uskomattoman helposti.

      Ruotsia jos nyt ensin kertais ja sitten kokeilis enkkua mikä nyt jollain tavalla hallinnassa, mutta sanavarastoa tarvis saada siihenkin lisää ja kieliopin kertauskaan ei olis pahitteeks :)

      Omasta puolestani voin ainakin suositella ko. ohjelmaa, on helppo sovittaa omiin aikatauluihin ja nopeasti tulee onnistumisen elämyksiä :)

    • Karre

      Toimii. Ainakin minulla jolla on melko kaukainen tausta opiskeluun. Olen tilanteessa 2100 opittua Englannin sanaa. Jotenkin tämä ohjelma imee mukaansa
      ja ei tunnu vaikealta. Aihelaajuutta riittää.
      Tämä etenee sinun ehdoilla ja kyvyillä, edistymisen mukaan. 10min sillon, tunti tällöin. Aamulla hetki, illalla lisää. Avatessa ohjelma tietää missä menet ja avautuu nopeasti edelliseen opiskeluhetkeen.

    • kiinostunutopiskelia

      Miten on, saako sieltä jonkun laisen opinto todistuksen? Tarvitsen todistuksen koululle että saan siitä kurssin ja voin valmistua ensi keväänä?

      • 1make1

        Itse sain ainakin jonkin todistuksen laajan brittienglannin suorittamisesta. Mun englannin taito oli tosi huono, ala-asteen tasoa. En pystynyt lukemaan englanniksi oikeastaan mitään muuta kuin ehkä ravintolan ruokalistaa. Nyt luen yliopiston englannin kielisiä kurssi kirjoja, jotka siis vaikeaa englantia. :-) Siis todellakin hintansa väärti. Siinä kielen oppii samoin kuin äidinkielensä, kokemusten kautta. Ei ole pänttäämistä vaan hauskaa tekemistä. Ennen yliopistoa minua pelotti, että miten selviän noista englanninkielisistä kirjoista. Nyt jos on valinnan varaa, niin saatan jopa valita englanninkielisen kirjan suomenkielisen sijaan, koska ne on monesti mielenkiintoisemmista aiheista ja paremmin tehtyjä. Toki kirjat ovat täynnä kapulakieltä ja vaikeita sanoja, mutta sanavarasto laajenee kokoajan, kiitos puhelimien nopean sanakirjan. Pääasia, että selviää leipätekstistä.


      • toimiiko
        1make1 kirjoitti:

        Itse sain ainakin jonkin todistuksen laajan brittienglannin suorittamisesta. Mun englannin taito oli tosi huono, ala-asteen tasoa. En pystynyt lukemaan englanniksi oikeastaan mitään muuta kuin ehkä ravintolan ruokalistaa. Nyt luen yliopiston englannin kielisiä kurssi kirjoja, jotka siis vaikeaa englantia. :-) Siis todellakin hintansa väärti. Siinä kielen oppii samoin kuin äidinkielensä, kokemusten kautta. Ei ole pänttäämistä vaan hauskaa tekemistä. Ennen yliopistoa minua pelotti, että miten selviän noista englanninkielisistä kirjoista. Nyt jos on valinnan varaa, niin saatan jopa valita englanninkielisen kirjan suomenkielisen sijaan, koska ne on monesti mielenkiintoisemmista aiheista ja paremmin tehtyjä. Toki kirjat ovat täynnä kapulakieltä ja vaikeita sanoja, mutta sanavarasto laajenee kokoajan, kiitos puhelimien nopean sanakirjan. Pääasia, että selviää leipätekstistä.

        onko opiskelu maksullista??


      • eiootosi

        Itse juuri aloitin Enkun opiskelun Word Divella. Olen opiskellut aikanaan yliopistossa Englannissa ja ajattelin herätellä ruostunutta taitoa pitkän tauon jälkeen. Mutta voi tuska mitä kiinalaistakidutusta! Kuka jaksaa jauhaa samoja lauseita kerta toisensa perään, vaikka olet jo vastannut oikein miljoona kertaa!!! Ei toimi ainakaan minulla tämä homma. Menee vaan hermot ja aika hukkaan.


      • albertiina63
        toimiiko kirjoitti:

        onko opiskelu maksullista??

        Kympin verran kuussa. Olen kerrannut saksaa ( 45 vuoden takaa ) kolmisen kuukautta. Hauskaa. Lopahdin der- die -das sukuvirheisiini.
        Nyt ilokseni laaja eestin kurssi ,vuoden , aksentti hivelee itäsuomalaisen korvaa diftongeineen! Kuta pitempi kurssi sitoutumisineen, sen edullisempi kuukauden hinta: parit pullakahvit kuppilassa pois. Ei kirpaise.


    • normi1

      ko. ohjelman ylläpito on ainakin todella ystävällinen

      itse ohjelmasta en niin tykännyt, vaikka sivut ovatkin hyvin toteutetut

      kannattaa kuitenkin kokeilla ilmaiseksi, kun se kerta on mahdollista!

    • abi-15

      Kannattaa ehdottomasti, etenkin jos ylppäreitä varten opiskelee niin saa rahatkin takaisin jos eei saa E:tä (kuten minä). Alkuun jotkin aihepiirit tuntu tosi vaikeilta, mutta sitten olikin superonnistuja fiilis ku rupes sujumaan. Suosittelen!!!

    • MisiKoo

      Kokemuksia on. Ilmainen tutustuminen johti ystävän avulla avattuun kahden viikon palkintojaksoon ja siitä maksulliseen palveluun. Eli voin suositella lämpimästi. Ohjelma kertaa ja tuo uutta juuri oikeassa suhteessa ja näin pitää oppimisen mielenkiintoisena, mutta ei liian vaikeana. Tehokkaalle oppijalle riittää vajaa puolikin tuntia päivässä. Opiskelin WordDiven Viroa muutaman viikon ennenkö piipahdin maassa ja osasin muutaman sanan jo sanoa paikallisella kielellä. Usein en kiitoksia ja suosituksia anna, mutta nyt niin teen!

    • Folkesson

      Soveltuu ruostuneen kielitaidon kohentamiseen todella hyvin. Olen positiivisesti yllättynyt. Tabletilla opiskelu on helppoa, kun sen voi ottaa esille missä tahansa. Hyvä hinta/laatusuhde.

      • Onko.tyyristä

        Minkä hintaista opiskelu on tutustumijakson jälkeen?


    • Turhaasontaa

      Ihan surkea palvelu. Panostaa ainostaan sanoihin mikä ei kielessä aina tärkeintä. Lupaa Etä englannin kirjoituksista. Itse hädin tuskin sain korotettua englannin syksyn Ctäni. Eli ei ollut apua mitenkään. Älkää kokeilko, iha p#ska sovellus

    • Lärdigsvenska

      Minä kokeilen ruotsin kielen ilmaisversiota ja olen nyt muutaman päivän sisällä oppinut todella tärkeitä sanoja; perhonen, perhosen toukka, Lappi, liite, kukkula, kalastaa...Ihan tehokkaasti sanat jää mieleen, mutta kaipaisin kyllä lauseoppia, kielioppia ja sanontoja. Saa nähdä tuleeko niitä kokeilujakson kuluessa. Oppiminen on helppoa ja tavallaan hauskaakin, melkein kuin pelaisi.

      • Anonyymi

        Tutustuhan vähän sinne valikoihin!!!!!


    • Ylioppilas

      Kävin kurssin läpi ja olihan se mukava tapa oppia uusia sanoja ja sanavarasto laajenikin hieman. Englannin yosta tuli kuitenkin harmikseni A, että kannattaa muistaa että se E tai L ei tuleihan automaattisesti kun kurssin on saanut läpäistyä että töitä pitää sen kurssin lisäksikkin paljon tehdä! Ps. Jos se E tai L ei tule niin muistakaa heti yotulosten saavuttua ilmoittaa se sinne worddivelle että saat rahat takaisin, sillä syksyllä se ei enää onnistu jos keväällä kirjotit ja tulokset sait!

      • 70v

        Aloita opinnot heti vaan! Word Dive on ok - ja siellä on tosi hyvä opastus ja palvelu jos tulee ongelmia. Paras juttu minun aikuisen kieliharrastuksessa! Opiskelen espanjaa ja WD on BRAVO!


    • abiturus

      Olen käyttänyt worddive ruotsin venäjän ja englannin opiskeluun. Ohjelma on hyvä lisä muun opiskelun rinnalle, mutta niinkuin aiemmin sanottu, ohjelma ei yksistään riitä , jos haluaa saada hyvän arvosanan yo-kirjoitukista. t. enkusta tänä syksynä B.

      Kuitenkin sanaston opetteluun ehdottomasti paras löytämäni ohjelma!!

    • einiinhyvä

      keskittyy liikaa pelkän sanaston opettamiseen :S

      • Käyttöenkku

        Olen aloittelemassa enkun elvytystä ja sanojen jankkaaminen tuntuu ainakin minulle hyödylliseltä, juuri niitähän puhuessa ja lukiessa tarvitsee. Ainakin ensivaikutelma on todella hyvä mutta ei minulla ole kokemusta muista kielten nettiopinnoista.


    • Kyfjfgjh

      Onko tämä sellaiselle joka haluaa aloittaa jonkun kielen opiskelun ihan nollatasolta?

    • Jere174

      En saanut rahoja takaisin, ilmeisesti jossain oli lukenut että kurssi pitää suorittaa kokonaan loppuun jotta saa rahat takaisin... kusetusta ja paska sovellus en suosittele kenellekkään!

      • IdiootitHelvettiin

        Totta helvetissä se kurssi pitää suorittaa kokonaan, jotta voisi saada rahansa takaisin. Oletko oikeasti noin idiootti vai näytteletkö vaan? Tosi hyvin kyllä vedät.


      • WordDiveTäysinTurha

        Vai että on ne word diven työntekijät täällä kommentoimassa. Word dive täyttä paskaa kuten aivosolusi


      • Tyhmävaityhmä

        Vanha keskustelu, mutta miten ihmeessä luulet että saat rahat takas jos et suorita kurssia läpi? Ne lupaa vähintään E:n sillä perusteella että kun kurssin saa suoritettua niin osaamistason pitäisi olla tarpeeksi hyvä kirjoituksiin. Vaikka trollihan sinä taidat olla, jos et niin en yhtään ihmettele mikset saanut tuota abikurssianaan suoritettua...


      • Anonyymi

        mä suoritin kokonaa loppuu ja en saanu ikin rahoja takas ku he ei löytäny järjestelmästä mun palautuspyyntö hakemusta. worddive o huijausta ja tehtävii ihan älyttömästi


      • Anonyymi
        IdiootitHelvettiin kirjoitti:

        Totta helvetissä se kurssi pitää suorittaa kokonaan, jotta voisi saada rahansa takaisin. Oletko oikeasti noin idiootti vai näytteletkö vaan? Tosi hyvin kyllä vedät.

        Törkeää kieltä sinä idiootti nimessäsi. Muistele miä äiti opasti ja käyttäydy myös näin kun et ihmistä näe, jolle ilkeilet. Itse lueskelen, josko tulisi vastaan ranskaa jatko-opiskkeleita. Nimittäin koulussa ja yliopistossa ranskantunneilla ei opetettu son- eli äänne-opiskelua, jota pääsin vajaan lukukauden Ranskassa opiskelemaan. Vau, se on tehokasta, koska kun ranska ei mene kuten suomi (ja ruotsi, saksa melkein) että yhtä äännettä vastaa yksi kirjain ja kirjiåoitusta pystyy näin lukemaan ääntäen ymmärrettävästi, niin on tärkeä oppia nuo son eli äänteet. Lisaksi kiinnostaisi tietää, miten ranskan kielioppia tässä järjestelmässä opiskellaan. Nimittäin kun siellä on niin paljon suomesta poikkeavaa, esim useampia passiiveja ja futuureja, lause palastellaan ihan erilailla jne niin olisi hyvä, jos näitä pääsisi oppimaan kuten nuorille ranskalaisille ne opetetaan mennen aina ihan alaluokkien tasolle, jos ei hiffaa. Esimerkiksi mulla on hakusessa milloin imperfekti ja milloin perfekti tai pluskvamperfekti, joitten nimet toki ranskaksi on jotain muuta. Becherellitmon, mutta ei niistä vaan avaudu. Kertokaa joku joka olette B1 tasolta parantaneet.


    • syöpä

      Paska sovellus.

      Ostohetkellä ei ole mitään kerrottuna siitä, että kurssi on määräaikainen (puhun siis ylioppilaskokeisiin valmistavasta kurssista)

    • Ukkipentti

      Saisiko maahanmuutto virastolta tiedot onko tulijat oppineet 3 viikossa suomen kielen? Pentti ukki

    • MannaMuusa

      Itse käyn tällä hetkellä Abi-kurssia Worddivella ja olen tyytyväinen. (Ajoittain opiskelu voi tuntua raskaalta ja vähän tylsältäkin). Itse olen kuitenkin semmoinen oppija, että tarvitsen pohjakseni tämmöisen kurssin. Aion ottaa Worddiveltä vielä laajan amerikan englanninkurssinkin tai oikeastaan käydä kaikki ne englanninkurssit, mitä heillä on tarjolla. Sen jälkeen alan lukemaan englannin kielisiä kirjoja, tekemällä kuunteluita, katsomalla BBC.tä päivittäin jne.

      Muita ideoita kielenopiskeluun?

      • Lukihäiriö_ei_ole_este

        Minun englannin kirjoitukset eivät menneet putkeen, mutta siitä viisastuneena suosittelen katsomaan sinua kiinnostavia tv-sarjoja englanninkielisellä tekstityksellä tai ilman tekstejä esim. House of Cardissa on hyödyllistä sanastoa eikä mukaansa tempaavasta juonesta ole haittaa.

        Englannin kirjoituksiin ei ole kovin pitkä aika, joten et ehdi lukea välttämättä kirjoja. Niiden sijasta kannattaa harkita BBC:n uutisten katsomisen lisäksi niiden lukemista esim. tuolta löytyi hyviä vinkkejä: http://www.bbc.co.uk/learningenglish/english/features/witn


      • Anonyymi

        Hei, suosittelen aloittamaan jollain helpolla kirjalla jo nyt, ja suosittelen sellaista, jossa helppo juoni ja jokapäiväistä keskustelua eikä tietysti haittaa, jos olet kirjan joskus lukenut äidinkielelläsi. Itse bettrasin kouluenglannin yliopistokäyttöön (kurssikirjat englanniksi, ja pari luennoitsijaakin) lukemalla tuttuja Agatha Christien dekkareita. Joka tuntematonta sanaa en käännättänyt (miehellä, nythän google translate vaikka on helppo apu) ja luin jonkun matkaa alleviivattuani sen pähkäiltävän. Aika harvoin lopulta jouduin niitä merkityksiä etsimään.


    • MannaMuusa

      Ohjelma painottaa sanaston oppimista, mutta ainakin itselläkin juuri tähän oli tarve. Opiskelen lukion abikurssin erikseen ja siellä käyn kieliopin läpi.

    • Lukihäiriö_ei_este

      Olen vuoden 2010yo, jonka englanninkielen kirjoitukset päätyivät hylättyyn arvosanaan. Pääsin yliopistoon ja kirjoitan parasta aikaa Pro Gradua englanniksi. Olen oppinut hyvin oman alan sanaston, mutta lukion perussanasto ja kielioppi on hukassa. Tämän vuoksi päädyin kokeilemaan Worddivea, koska työelämässä menestymisen ja valitsemani alan vuoksi on pakko puhua sujuvaa englantia. Valitsin worddiven pitkän britanianenglannin kurssin. Tähän mennessä olen ollut tyytyväinen, mutta muutaman kuukauden päästä näkee vasta todellisen hyödyn. Suosittelen lämpimästi kielen kertaukseen!

      P.S. Ehkä siirryn vielä suorittamaan Worddiven abien englannin kurssia ja kirjoitan englannin uudestaan.

    • asdsadpwqewqe

      Ei kokeneelle kielenkäyttäjälle. Itselle täysin turha abitreeni kurssi jossa tavoitteena E, samaa jo opitun asian opiskelua, käy tylsäksi sekä hyödyttömäksi, en suosittele.

    • entykkää

      en tykkää! hyvä kielten oppimiseen mutta itse sovellus on aivan huono. asetukset todella pieniä, ja sen jälkeen kun olet kirjautunut, niin laittaa koko ajan sähköpostia. osaisiko joku auttaa tässä?

      • Jenna98

        Mullekin tuli paljon viestejä mut ne viestit saa helposti lopetettua ja peruutettua. En muista kuinka sen tein vai otanko yhteyttä mutta jotenkin se hoitui eikä ole enää tullut uutiskirjeitä.
        Oli myös ongelma etten saanut kursseja auki mutta sain siihen nopeasti apua infosta


    • Wiinerleike

      Aivan mahtava...olisipa jotain tällaista omassa nuoruudessani ollut...omaksi ilokseni ryhdyin oppimaan ruotsin kieltä, joka jäi aikanaan ’just läpi’ tasolle.

    • Moppe

      Espanjaa 0-tasolta olen opiskellut puhelimen sovelluksella. Olen oppinut muutamassa kuukaudessa jo vaikka mitä ja lomamatkalla osaan tilata ainakin 2 olutta ;) Minulle tämä on ainakin toiminut erinomaisesti! Jos mietin kuinka olen opetellut englantia (töissä käytän sitä päivittäin sekä puhuttuna että kirjoitettuna), niin olisipa ollut keskikouluaikana word dive ! Olisin varmasti saavuttanut nykyisen tasoni jo 20 vuotta sitten.

    • Masia

      Aivan mahtava sovellus. Opettelen Espanjaa aivan nollatasolta ensi kevään Kuuban matkaa varten. Saan siten enemmän matkastani irti. Suosittelen.

    • Pettynyt12

      Olen ottanut molempiin yo-kokeisiini (ruotsin ja enkun) eikä sovellus mielestäni auttanut yhtään. En oppinut mitään uutta ja olisi ollut ihan sama käytänkö ohjelmaa vai en..
      Olin todella pettynyt, sillä niin moni kehui ohjelmaa, mutta minä ja n. 10 todettiin ettei kurssi hyödyttänyt yhtään vaan vei muulta opiskelulta arvokasta aikaa...

    • SamuliHemuli85

      Venäjää olen opiskellut jo toista vuotta kansalaisopistossa mutta pakko sanoa että opetustahti on mannerjäämaisen hidasta siellä.

      Nyt on omalla ajalla tullut Duolingoa käytettyä jo pari vuotta ja se on ihan ookoo vaikka aihealueet menevät kyllä jännästi:
      -viilataan tarkasti sana- ja lauserakenteita
      -osa lauseista aika monimutkaisia vasta-alkajalle
      -perussanasto kuten värit, numerot, kellonaika jne. ihan sivuosassa

      Mondlya olen käyttänyt myös mutta petyin sisältöön aivan täysin. Aihealueet kuulostavat todella hyviltä kuten matkustaminen, hotellin varaaminen ja ravintola MUTTA oikeasti sisältö on aivan täyttä huttua. Vahinko että maksoin tästä vuoden jäsenyyden.

      No nyt olen tuota WordDiveä yrittänyt käyttää venäjän oppimiseen mutta tuntuu että eihän tuossa ole MITÄÄN järkeä, tuskastuu tuollaiseen 1500 sanan sanapelin ratkomiseen jo puolessa tunnissa.

      Onko tuossa muuta kuin joku ihmeen sanapeli sun muuta, tuntuu että lauseita ja sanoja tulee ihan puskista ilman mitään logiikkaa.


      Ainakaan venäjänkielen opiskeluun ei taida olla mitään 100% hyvää ohjelmaa, pitääkin varmaan koodata sellainen itse >:C

    • Anonyymi

      Mielestäni aivan paska ja ei todellakaan ole hintansa arvoinen. Todella huonosti rakennettu sovellus. Mainokset ovat aikamoista klikkibeittiä ja ei ees kunnolla kerro mitä saat käyttöös tai mihin rahojasi olet laittamassa. Ennemmin suosittelen etsimään vaikka quizletistä (joka on sentään ilmainen) vaikeempia sanoka enkusta, lukemaan lehtiä ja käyttämällä sanakirjaa, niin siinä oppii yhtä hyvin tai jopa paremmin sanoja. Ja sitten voi kattoa vaikka jotain brittisarjoja englanniksi nii siinäkin oppii paremmin jopa

    • Pidän kurssista. Voin opetella englantia matkalla töihin ja kotiin.
      Ainoa haitta puoli on se että sitä pitää käyttää.

    • Anonyymi

      Worddive täyttä paskaa, ei vastannut oletuksia ja huono arvosana tuli!

    • Anonyymi

      Worddiven mukaan osaan ruattia todella hyvin mutta ihan oikeasti en sanaakaan. Kyllä nyt kai se luulee että osaan kun osaan tehtävät ulkoa.

    • Suositella tätä ei voi. Ostin pähkäilyn jälkeen koska halusin opiskella netissä englantia.. Pelkkää sanojen harjoittelua. Olisin mielelläni tutustunut etukäteen kurssin sisältöön, mutta se ei ollut mahdollista. Rahat menivät turhaan. Arvaa harmittaako?

    • Anonyymi

      Oon nyt opiskellut Worddivessa viikon ja vaikuttaa ihan hyvältä. Saapi nähdä alkaako joku juttu ärsyttää, mutta nyt vaikuttais toimivan. Oon oppinut useita sanoja ja toivon, että into jatkuu vielä pitkään. Ruotsia harjoittelen.

    • Anonyymi

      Hei,itse opiskelen Saksan alkeita,ja täytyy sanoa,että kurssi antaa enemmän kuin uskalsin toivoa,eikä se kuukausimaksu ole todellakaan liian suuri hyötyyn nähden .Ei muuta kuin TSEMPPIÄ

    • Anonyymi

      Olen muutaman kerran harjoitellut worddivellä joitain kieliä. On muuten ihan hyvä, mutta sanastot, mitä opettaa on turhia. Enemmän pitäisi olla käytännön puhetta ja kielioppia.

    • Anonyymi

      Olen tykännyt ohjelmasta. Sanoja on jäänyt paljon päähän ja olen myös oppinut ääntämään kaunista brittienglantia. En ole koskaan ollut hyvä englannin kielessä ja en oppinut kertauskursseilla. Lukiosta on aikaa. En opi oppitunneilla luokassa, koska opiskelu luokassa ei sovi minulle.

    • Anonyymi

      Muuten OK sovellus, mutta näitä ilmoituksia tulee usein:
      Sivustoon ei saada yhteyttäwww.worddive.com ei vastannut riittävän nopeasti.

      jos on aikaa 30min, niin tuo aika menee odotteluun.

      Kyse ei ole minun internetyhteydestä vaan vika on Worddiven päässä.
      Vika ilmenee niin mobiilidatalla että kiinteällä yhteydellä, puhelimelle kuin myös tabeltilla ja PC:llä. Heidän palvelin alhaallaa ja ärsyttävän usein.

      • Anonyymi

        Tänään taas Driwe palvelin ei vastaa??? Hyvin toimi siihen saakka kunnes yksi aamu ilmoittivat käyttökatkoksesta päivitysten vuoksi. Ja piti helpottaa palvelua. Joku opettelee IT alaa.


    • Anonyymi

      Millaisella lisenssillä opiskelette? Riittääkö 3kk mihinkään, vai pitäisikö ottaa 6kk?

    • Anonyymi

      ei toiminut! Luvattiin E sain B:n onneksi saa rahat takaisin😡

    • Anonyymi

      Eikö kukaan opiskele italiaa?
      WD auttaa huikeesti lausumisessa ja puheen rytmissä, tykkään!

    • Anonyymi

      On kokemusta ja aika monesta muustani kielten opettelu sovelluksesta. En tiiä miks, mut itel lopahtaa nois into niin nopeesti. Jankataa samoja asioita ja keskitytää välil iha turhii asioihi.

      Ite opin vasta tän kurssin avul https://www.languagesquickly.com/ ja ääneen yksinää enkuks puhumalla. Tos oli koostettu kaikki perus sanastot, lauseita ja tosi lyhkäsiä kielioppeja, et tällänen tyhmäki ymmärs ne vihdoin, nii jotenki niin kompaktisti, et pysy motivaatio opetella.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1831
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1164
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    Aihe