Kevan pomo

Uskottavuus ???

Kevan uusi johtaja haluaa työsuhdeautoksi Skodan !!!!????. Ajatelkaas jos vaikkapa 70-luvun lopulla olis joku toimitusjohtaja halunnut Skodan työsuhdeautoksi, olisi se naurettu ulos koko lafkasta. Bemmistä nousi edellisellä johtajalla kova kohu, niin tää uus pomohan se vasta nuoleskelija onkin, ei nouse kohu kun valitsee itäauton.

34

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pähkinänakkeli

      Pois potkitun pomon auto oli joku pahainen 40 tonnin bimmeri, uusi johtaja haluaa 50 tuhannen euron Skodan. On äijällä sentään joku tolkku noissa asioissa.

      Ja jos trollit ovat jaksaneet lukea otsikoa pidemmälle, nin tietenkin heitä harmittaa nuo uuden johtajan mielipiteet autosta:

      "– Tämä oli toimitusjohtajan oma toive, hän on ollut Skodan käyttäjä ja on kokenut sen hyväksi autoksi. Jukka Männistöllä on ollut Skoda työsuhdeautona aiemmissa tehtävissään vuodesta 2010 alkaen, henkilöstöjohtaja Katri Viippola kertoo."

      • 5+2

        Kuvaavaahan on, että tuosta valinnasta nousi ihan etusivun uutinen. No onhan se toki melkoinen juttu, kun isoherra valitsee Skodan työsuhdeautokseen.

        Ehkä tässä kuitenkin haluttiin varmistaa, ettei asiasta nouse herravihaälämölöä ja siinä takuulla onnistuttiin.


    • Erinomainen.

      Totta kai tasoa pitää nostaa. Edellisen pomon Bemari oli monta tonnia halvempi kuin uuden johtajan Skoda. Laadukasta kyytiä tiedossa, mikä tärkeälle johtajalle suotakoon, onhan hänella merkistä todellista kokemusta kuten täällä reaalimaailmassa meillä muillakin.

      BMW työsuhdeautona olisi 70-luvulla herättänyt sääliä sekin, köyhien autohan se silloin oli. Mutta niin Bemarin kuin Skodankin maailma muuttuu, tuskin kukaan fiksu haluaa leimautua Bemarin käyttäjäksi modernina aikana. Kevan edellisen johtajan kommentti onkin kuvaava, Hän pahoitteli viime syksynä, ettei voi enää viedä lapsia ratsastamaan BMW:llä ...

    • dfddoo

      On sinullakin murheet. Hanki elämä. Luin jutun ja siinä todettiin, että mitäpä hyvää vaihtamaan.

    • Skoda rulez

      Kannattaa katsoa se äänestys sieltä jutun lopusta. Kysyttiin, ottaisitko mieluummin Bemarin vai Skodan. Tällä hetkellä vastaustilanne on:

      BMW 118i 38 % - Skoda Superb 61 %.

      • Hiljaista on ...

        Nyt tällä palstalla hetkeksi hiljenee kun trolli etsii hilltömästi keinoja ip:n häivyttämiseksi, jotta pääsee painamaan sitä bemarinappia 10000 kertaa ...


      • 8+18

        Niin, että pikkubemaria ottaisi vähemmän työsuhdeautokseen kuin Skodan kalleimman ja suurimman mallin.

        Ok, sinänsä kova juttu. Yleensähän työsuhdeutojakin valitsevat ottavat mieluummin hyvästatuksisen ja premiunmerkin kuin kansanauton, jolla hieman kyseenalainen imagokin..
        Jossain kuitenkin ilmeisesti raja menee eli pelkkä status ei aina riitä. Hyvästatuksinen pikkuauto ei pärjää näköjään isolle autolle, jolla status/imago ei kovin hyvä.
        Sinänsä ihan järkevääkin.


    • fiksu veto sinänsä

      Keva on nyt ollut niin tuulisessa paikassa, että matalaa profiilia on ihan pakko pitää.
      Mikä mökä olisikaan taas noussut, jos uusi toimitusjohtaja olisi valinnut jonkun premiummerkin työsuhdeautokseen.
      Jos mekastus nousi jo siitäkin, että valitsi halvan pikkubemarin. Bemarilla on premiunauton maine, vaikka tuo jokamieshintainen pikkubemari sitä ei ollutkaan.

      Skoda myötä ei tule kenelläkään mitään sanomista, ihan hinnasta riippumatta. Skodaa ei takuuvarmasti kukaan miellä premiumiksi, vaan hyvin tavalliseksi jokamiesluokan kansanautoksi.

      Fiksu veto sinänsä uudelta toimitusjohtajalta. Tästä ei varmasti kukaan herravihaajakaan kehtaa nostaa metakkaa...

      • Bimi ja se

        Joo ja onhan skôda itäautoksi ihan ok.


    • N.a.u.r.a.t.t.a.a.

      Trolleilla on hirveä tuska ja hätä, kun saatiin taas uusi todiste Skodan laadukkuudesta ja edustuskelpoisuudesta.

      • Naurahan pois

        Täh?
        Missä tuollaisia todisteita olisi saatavissa?
        Eiköhän jokainen ymmärrä Kevan uuden pomon tilanteen... Ei autovalinta todellakaan todista yhtään mitään, muuta kuin ettei statusautoa uskallettu valita.
        Sinänsä ihan hyvä juttu tuossa tapauksessa.


    • purkuun heti
    • työsuhde silentat

      joo se varmaan purkaa illat pitkät skeidaansa ja kiroaa hölmöyttään,oikea hinta tuolle kotterolle olisi alle 20th eur.

    • linja pitää

      Keva on työläisten eläkevakuutusyhtiö ja sen johtajalla pitää olla oikea proleauto.

      • Sossulle monoa ok

        Näin. Kuntasektori on syytä lakkauttaa ja yksityistää kaikki. Mutta kukas sinut sitten elättää?


      • hienosti päätelty
        Sossulle monoa ok kirjoitti:

        Näin. Kuntasektori on syytä lakkauttaa ja yksityistää kaikki. Mutta kukas sinut sitten elättää?

        Vain älykäs Skodamies pystyy tuollaiseen, no ei kai se olisi Skodaan muuten päätynytkään.


      • Eikö?
        hienosti päätelty kirjoitti:

        Vain älykäs Skodamies pystyy tuollaiseen, no ei kai se olisi Skodaan muuten päätynytkään.

        Niin. Kuka sinut elättäisi, ellei SkodaPERHE maksaisi veroja.

        Tiedätkö mitä Keva tekee?


      • voi Jorma hyvä
        Eikö? kirjoitti:

        Niin. Kuka sinut elättäisi, ellei SkodaPERHE maksaisi veroja.

        Tiedätkö mitä Keva tekee?

        Moni Skodaperhe on yhteiskunnalta nettosaaja, minä olen valitettavasti ollut koko työelämäni ajan vahvasti nettomaksaja. En ole käyttänyt edes julkisia kulkuneuvoja tai julkisen terveydenhuollon palveluita enkä tule näillä näkymin käyttämäänkään.


      • Eikö vain?
        voi Jorma hyvä kirjoitti:

        Moni Skodaperhe on yhteiskunnalta nettosaaja, minä olen valitettavasti ollut koko työelämäni ajan vahvasti nettomaksaja. En ole käyttänyt edes julkisia kulkuneuvoja tai julkisen terveydenhuollon palveluita enkä tule näillä näkymin käyttämäänkään.

        Työterveyshuolto ja lasten vakuutukset kattavat meidän työssäkäyvien terveydenhuoltomenot sekä oma auto vie perille. Silti hieman rispektiä kuntasektorille. Kiitos.


      • Niinpä niin
        Eikö vain? kirjoitti:

        Työterveyshuolto ja lasten vakuutukset kattavat meidän työssäkäyvien terveydenhuoltomenot sekä oma auto vie perille. Silti hieman rispektiä kuntasektorille. Kiitos.

        Koulutus, äitiyslomat, isyysvapaat, päiväkodit, esikoulut, ala-asteet, yläasteet, infrastruktuuri, terveyshuolto, verovähennykset, julkiset palvelut jne jne. Vähennä ne veroistasi ja katso mitä jää jäljelle?


      • Elättäjäši pian?
        voi Jorma hyvä kirjoitti:

        Moni Skodaperhe on yhteiskunnalta nettosaaja, minä olen valitettavasti ollut koko työelämäni ajan vahvasti nettomaksaja. En ole käyttänyt edes julkisia kulkuneuvoja tai julkisen terveydenhuollon palveluita enkä tule näillä näkymin käyttämäänkään.

        Kun täytät 18 saattaa tilanne muuttua. Ei kesätöistä tarvinnut veroja maksaa mutta jo amiksessa olisit vahvasti saajapuolella. Sossuun pääset kävellen mutta amiksen jälkeen julkisia kulkuneuvoja voit joutua käyttämään. Vain kunnon koulutus takaa että sulla on etulyöntiasema vaikkapa entisen itäblokin maista tulevien työntekijöiden kanssa. Silloin vain sinusta tulee omaa eläkettäsi tienaava veronmaksaja, tosin aika pitkä työura edessä...


      • Näitä possuja...
        voi Jorma hyvä kirjoitti:

        Moni Skodaperhe on yhteiskunnalta nettosaaja, minä olen valitettavasti ollut koko työelämäni ajan vahvasti nettomaksaja. En ole käyttänyt edes julkisia kulkuneuvoja tai julkisen terveydenhuollon palveluita enkä tule näillä näkymin käyttämäänkään.

        Luulet esittäväsi kovinkin fiksua? Päivän moukkamaisin teksti pienine "heittoineen". Ikäänkuin ei tunnistettaisi palstan toista loanheittelijää.


      • Voi voi
        Elättäjäši pian? kirjoitti:

        Kun täytät 18 saattaa tilanne muuttua. Ei kesätöistä tarvinnut veroja maksaa mutta jo amiksessa olisit vahvasti saajapuolella. Sossuun pääset kävellen mutta amiksen jälkeen julkisia kulkuneuvoja voit joutua käyttämään. Vain kunnon koulutus takaa että sulla on etulyöntiasema vaikkapa entisen itäblokin maista tulevien työntekijöiden kanssa. Silloin vain sinusta tulee omaa eläkettäsi tienaava veronmaksaja, tosin aika pitkä työura edessä...

        Eiköhän itäautoperheissä ole aina totuttu siihen, että joku muu saa kaiken maksaa, yksilön vastuu itsestä on olematon.


    • Kova tasoinen kaveri

      Tottakai skoda suberb onkin parempi kuin neeekerimallin bemari niinkuin autona. Eriasia kuka kehtaa ajaa skodalla? Jos verrataan 5 sarjan bemaria ja suberbia niin ei liene epäselvää minkä valtaosa ottaisi autoksren. Bmw 518d alkaen 46 tonnia. Jos otetaan saman hintanen itäauto niin kyllä minä ainakin mielummin bemarilla ajaisin. Ajan kuitenkin tällä hetkellä ihan uudella XC60 volvolla joten edes bemari ei riittänyt vaan vaadin itselleni 70 tonnin auton:)

      • Hyvä sylvi !?!

        No voi voi. Ajat muka 70 tonnin Volvolla, ja tulit silti Skoda-palstalle? Taas tuli todisteltua kuinka hyvä auto Skoda on, kun se pelottaa Volvo-kuskejakin.


    • Pakon edessä

      Saattoi jopa tulla annettuna, eli joko skodillakki tai bussikortti, kun Ladaakaan ei enää saa. Hallituksen on pakko kohottaa imagoa avobemarisekoilujensa jälkeen.

    • Räyhähengille bmw

      Onhan tuokin pomo saanut ajaa Skodalla työsuhdeautona jo 2010 alkaen. Kyllä tuo on aika selkeä trendi, kun saa valita Skodan työsuhdeautoksi kerran, kokeilee sitten jotain perinteisempää merkkiä välissä ja sitten palaa Skodaan. Ongelmien määrä pyrkii yllättämään noilla muilla.

      Kuten sieltä alaosan äänestyksestä näkyy, kaksi kolmannesta suomalaisista ei bemarilla ilkeäisi ajaa. Ei ihme, mutta on myönnettävä että bemarikuskit on käytöksellään itse edesauttamassa myös voimakkaasti negatiivisen mielikuvan esittämisessä.

    • Varma on varmaa

      Kevan sijoitukset sucks, polkupyörä olisi sopivin.

    • uskottavuusPalannut

      No nyt on saatu järkimies Kevan johtoon huuhaa-akan tilalle.

    • Emme elä 70-luvulla:

      .

      Olisi aloittajankin jo pikku hiljaa syytä siirtyillä 2014 -luvulle jolloin Skoda on kova sana

      .

      • kovaa on

        Skodissa melu, muu on skeidaa.


    • Itäauto?

      Teillä ei aluetuntemus ole parasta luokkaa. Aitoja itäautoja ovat japanilaiset ja korealaiset, ne ovat kaikkein itäisimmät maankolkat mistä meillekin tulee autoja ja mistä merkki on peräisin.

      Tsekki on ehtaa länttä, lännempänä kuin Suomi.

      • noin sitä uskoo

        Kyllä Suomessa tehty Mersu on länsiauto mutta Tsekeissä kasattu Skoda on iltäauto.


      • itäauto on käsite

        Itäautohan on käsite.
        Ei sillä ole mitään tekemistä maantiedon kanssa. Nuorimmat eivät ehkä tätä ymmärrä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe