Ylellistä nuorelle?

Tuntematon3

Onko harvinaista, että jo 11- vuotiaalla alkaa valkovuoto ja menkat melkein aluillaan? sillä mulla on tää ongelma. Mua ärsyttää kun kaikki osat kasvaa.. kasvukipuja on hirveesti, ja mä hikoilen enemmän kuin muut mun luokalla; haisen samaten enemmän ja nopeammin. Onko tämä yleistä näin nuorelle? sillä eilen aloin miettimään miksi "kypsennyn" nopeammin kuin muut.. äiti sanoo että mä aikuistun, mutta onko se vielä hyvä asia mun ikäselle?

7

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohtalotoveri1

      Olen kohtalotoverisi, sama juttu D:

      • Tuntematon3

        jes, en oo ainoo :(


    • Tuntematon3

      - Lisään vielä: oon huomannu etten tarvii paljookaan unta (siis kyllähän kaikki tarvitsee unta, mutta menen aina keskiyön aikaan nukkumaan ja herään virkkuna jo melkein puoli kuusi.) mä välillä haukun ja kiusaan, mutta tietty pyydän anteeksi ja niin edelleen, ja oon kuulemma kauhee idiootti teini yhden mun "arkkivihollisen" mielestä.. kiroilen ihan sairaasti, mutta en vain mahda sille mitään.. yritän hillitä kieleni, mutta kuten sanoin et mahda sille yhtään mitään,, sanat vain tulee mun suusta! oon noin 157cm pitkä, painan 46kg, ja mun velikin sanoo mua joksin 30-vuotiaaks! mä en halua olla vielä aikuinen, haluan olla lapsi, elää lapsen elämää mutta se on vaikeaa, jokin minussa pakottaa olemaan täysidiootti, teinimäinen finninaama.. jos joku tekee pienen virheen mun on kommentoitava sitä negatiivisesti.. mut suurin ongelma: en pysty pyytämään anteeksi ilman omatunnon pakotusta..
      onko oikeasti mussa joku vikana, kun oon aikuistumassa jo liian nopeasti?

    • Kohtalotoveri1

      En usko, itelläni on menkat alkanu, mut alko vasta niiku kolme kuuta sitte?eiku kaks :DD ite oon 153, 38 johtuneet eräästä sairaudesta...

      • Tuntematon3

        hm, mä taas syytän itteeni kauheeks läskiks D: vaikka oon suht hyväpainonen, läski näyttää roikkuvan mun katseessa joka paikassa..

        Ja jee, kivaa oikeesti en oo ainoo tälläne varhaiskasvunen :o


      • Huono itsetunto :c
        Tuntematon3 kirjoitti:

        hm, mä taas syytän itteeni kauheeks läskiks D: vaikka oon suht hyväpainonen, läski näyttää roikkuvan mun katseessa joka paikassa..

        Ja jee, kivaa oikeesti en oo ainoo tälläne varhaiskasvunen :o

        Mulla sama ongelma :c
        Oon 162cm ja 43kg...
        Eli sehän on niiku alipainoo? Mut silti läski roikkuu joka paikast :c pidän kokoajan käsiä mun vatsan eellä ja mul on tosi huono itsetunto. Ollaan lähtemäs perheen kanssa 5pv päästä bulgaariaan ja oon nyt pakko kuurilla. Laihutan tosi kovaa vauhtii ja jopa isäki on ruvennu ihmettelee. Silti äitikin on myöntäny että ehkä mulla joku pieni pömppä on.
        Tää on niin ärsyttävää !!
        Oon varmaan ainoo joka kärsii tästä.
        Paino putoaa mutta vartalo pysyy samana ...
        Ja niinku sanoin... Mulla on kauheen huono itsetunto. Kaduillaki kattelen koko ajan et tuijottaaks ihmiset mua ja edellee kädet mahan eessä xd
        Pliis ihmiset, toivon etten oo ainoo.
        Jotkut varmaa sanoo et "oot sairas"
        Mut ihan tosi jotkut sanoo et sulla on pömppä maha ja se huonontaa mun itsetuntoa. Tässä iässähän sen pitäs parantua..
        Ääh miks ees kirjotan tänne. n


    • Kohtalotoveri1

      Syytän minäkin. Meissä on paljon saamaa :33

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2646
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1991
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe