Pillua tekisi kovasti mieli

IsoMustaMuna

Kaikki käy. Vastatkaa jos tekee mieli munaa.

34

865

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyihyihyhy

      Olet sairas.

      • zxcxz

        Aivan luonnollinen asia. Minuakin välillä panettaa.


    • 76547777

      Minä olen valmis maksamaan pillusta.

    • buhahahhahaa

      Mitenköhän tämä viestiketju liittyy kauppatieteisiin?

      Vai onko tarkoituksena kertoa, että kysyntää on, mutta tarjontaa ei?

      • 75546778

        Nimenomaan.


      • hehhehhee
        75546778 kirjoitti:

        Nimenomaan.

        Kannattaa piirtää tarjontakäyrä, ja arvioida, missä pisteessä tarjonta joustaa.


      • horororo
        hehhehhee kirjoitti:

        Kannattaa piirtää tarjontakäyrä, ja arvioida, missä pisteessä tarjonta joustaa.

        Lisää minimipalkka niin kyllä sitä tarjontaa alkaa löytymään


      • 986235653
        horororo kirjoitti:

        Lisää minimipalkka niin kyllä sitä tarjontaa alkaa löytymään

        Olen 24v enkä ole koskaan saannut pillua. Taidan lähteä ammattilaiselle korjaamaan tilanteen, kun ei täältäkään heru.


      • tarjontaa_
        986235653 kirjoitti:

        Olen 24v enkä ole koskaan saannut pillua. Taidan lähteä ammattilaiselle korjaamaan tilanteen, kun ei täältäkään heru.

        tarjontakäyrä on liian korkealla?


      • 0877645
        horororo kirjoitti:

        Lisää minimipalkka niin kyllä sitä tarjontaa alkaa löytymään

        up


    • 976443358

      Tänään kävin maksullisella uittamassa munaani. Ammattilainen otti 120€ tunnista.

      • kgnvkcnck

        Ja sitten ihmetellään, kun opintotuki ei meinaa riittää mihinkään.


      • 876435798
        kgnvkcnck kirjoitti:

        Ja sitten ihmetellään, kun opintotuki ei meinaa riittää mihinkään.

        Kesätyörahoillahan minä kävin. Ei oo varaa uittaa munaa lomien jälkeen.


    • panomies isomunainen

      Syksyllä sitten nussit kaikki mursuhyoria perseenreikään ja ammut kuumat lastit naamalle

      • sheriffi_

        sheriffi!


      • nainenkkk

        Niin siis miehiä pannaan peppuun, naisia rakastellaan jonnekin ihan muualle. Pienelläkin pärjää siinä hommassa. Eikös miesten tarjonta ole suurempi. Sinne vaan homoleikkejä leikkimään, ei tarvii tuhlata kesälomarahoja :)


      • 8666437855
        nainenkkk kirjoitti:

        Niin siis miehiä pannaan peppuun, naisia rakastellaan jonnekin ihan muualle. Pienelläkin pärjää siinä hommassa. Eikös miesten tarjonta ole suurempi. Sinne vaan homoleikkejä leikkimään, ei tarvii tuhlata kesälomarahoja :)

        Naisethan itse sanovat, että kyllä koolla on väliä. Semmoinen luo aikamoista stressiä tämmöiselle pienen omaavalle, joten parempi käydä maksullisella, niiltä ei tule valitusta. Minä olen tämän ketjun ap enkä todellakaan ole kirjoittanut noita naisia loukkaavia juttuja. Naiset on ihania.


      • nainenkkk
        8666437855 kirjoitti:

        Naisethan itse sanovat, että kyllä koolla on väliä. Semmoinen luo aikamoista stressiä tämmöiselle pienen omaavalle, joten parempi käydä maksullisella, niiltä ei tule valitusta. Minä olen tämän ketjun ap enkä todellakaan ole kirjoittanut noita naisia loukkaavia juttuja. Naiset on ihania.

        Eiköhän ole aika harvinaista omata niin pientä, ettei sille mitään käyttöä ole :) Nainen ei tosin ikinä halua miestä, jonka tietää käyneen joskus maksullisissa.


      • Panomies isomunainen
        nainenkkk kirjoitti:

        Eiköhän ole aika harvinaista omata niin pientä, ettei sille mitään käyttöä ole :) Nainen ei tosin ikinä halua miestä, jonka tietää käyneen joskus maksullisissa.

        Täältä voi lueskella esimerkiksi tosielämän kokemuksia siitä, kun nainen on saanut liian pientä. Nopeasti unohtuu lässytykset siitä, ettei koolla olisi mitään väliä. Kyllä koolla on naisille väliä.

        http://www.vauva.fi/keskustelu/3921819/ketju/pienin_penis_jota_olet_saanut


      • nainenkkk
        Panomies isomunainen kirjoitti:

        Täältä voi lueskella esimerkiksi tosielämän kokemuksia siitä, kun nainen on saanut liian pientä. Nopeasti unohtuu lässytykset siitä, ettei koolla olisi mitään väliä. Kyllä koolla on naisille väliä.

        http://www.vauva.fi/keskustelu/3921819/ketju/pienin_penis_jota_olet_saanut

        Ainakin oon ajatellut, että 5cm mittanen on urbaanilegendaa. Luulisi, että aika harvinaista kuitenkin.


    • panomies isomainen

      Naisia nyssitaan siiihen reikään mihin mies haluaa kalunsa tunkea. Nainen on esine ja väline miehen seksuaalisen tyydyksen saamiseksi.

      • nainenkkk

        Intiaan vaan, niin tunnet olosi kotoisaksi


      • Sutenööri

        Audimies puhuu


    • panomies isomunainen

      sain viime viikonloppuna juhannuspillua! tekipä todella hyvää tikata ämmää kunnolla.

      • kysynpävain

        antoiko kyseinen juhannusdaami antamisen ilosta, säälistä vai rahasta?


      • Aallon proffa
        kysynpävain kirjoitti:

        antoiko kyseinen juhannusdaami antamisen ilosta, säälistä vai rahasta?

        Pidetään keskustelut kauppatieteessä!


      • dominoa kerrakseen
        kysynpävain kirjoitti:

        antoiko kyseinen juhannusdaami antamisen ilosta, säälistä vai rahasta?

        Ei kannata ottaa niin tosissaan.

        Tuo edellinen kommentoija saa piparia ainoastaan kaupan keksihyllyltä.


      • aaltoon pääsen!
        dominoa kerrakseen kirjoitti:

        Ei kannata ottaa niin tosissaan.

        Tuo edellinen kommentoija saa piparia ainoastaan kaupan keksihyllyltä.

        Onko kellään teistä tullut anaalialueen tulehdusta tuon kokeen jälkeen? Hirveesti tulee möhnää vaikkei kakata.


      • panomies isomunainen
        kysynpävain kirjoitti:

        antoiko kyseinen juhannusdaami antamisen ilosta, säälistä vai rahasta?

        Hurmasin ämmän puheillani ja komealla ulkonäölläni. Myöhemmin yöllä tyydytin sen mahtavan kokoisella karvattomalla siittiimelläni. Naisen nautinto on tosin minulle sivuseikka, silloin kun haluan pussit tyhjentää. Huomenna sitten lähdetään uudestaan tussua mettästämään.


      • nainenkkk
        panomies isomunainen kirjoitti:

        Hurmasin ämmän puheillani ja komealla ulkonäölläni. Myöhemmin yöllä tyydytin sen mahtavan kokoisella karvattomalla siittiimelläni. Naisen nautinto on tosin minulle sivuseikka, silloin kun haluan pussit tyhjentää. Huomenna sitten lähdetään uudestaan tussua mettästämään.

        Äläs nyt mene karvoja ajelemaan, naiset tykkää miehistä karvoilla...ainakin suurinosa. Paitsi selkäkarvat ja rintakehä jos muistuttaa apinaa. Karvaton mies näyttää homolta.


    • panomies isomunainen

      Onkos pillua tullut viimeaikoina kenellekkään?

      Mä pääsin nussimaan vajaa viikko sitten ja oli kivaa! Isot tissit ja ajeltu pimpsa, jota oli ilo nuolla.

    • pilluton

      en ole koskaan päässyt pillun äärelle

    • Aalto-opiskelija

      Ei ole pillua tullut, mutta onneksi myös perseessä on reikä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe