Volvot halpoja huoltaa!

Ilman mitää huolia!

Ostin uuden Volvon vuosia sitten. Nyt olen huomannut että huollot ovat tosi edullisia ja mitään lisätöitä ei tarvitse tehdä.

Turvallinen mieli kun jos joskus tulee jotain niin Volvon tiepalvelu auttaa eikä maksa mitään!

Kyllä ruotsalaiset ovat tämänkin homman hoitaneet kotiin kun lukee joidenkin muiden merkkien huoltohinnoista ja suurista remonteista omistajan piikkiin jo alle sadassa tuhannessa ajokilometrissä!

22

480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vopro

      Kannattaisi opetella provoamisen jalo taito hyvin, sinä et sitä vielä hallitse, provo on taitolaji.

      • gs birotor

        Kerro nyt minulle vielä mikä tuossa aloituksessa oli provoamista?


    • Laittakaa vähän

      esimerkkiä toteutuneista huoltohinnoista, joita olette ihan oikeesti maksaneet Volvo-juollolle. Mulla ei ole Volvoa ja tuollainen aloitus, jossa vain kirjoitetaan että edullista on - ei kerro mitään. Toyotankaan hinnat eivät päätä huimaa, mutta 15 tkm:n välein niistä kertyy huomattava summa paljon ajavalle. Esim. 2x300 eur /30 tkm.

    • Myös Volvoilija!

      Erityisesti vanhemmille Volvoille Volvolla on huoltovaihtoehto jossa työn osuus on reilun satasen!

      On totta että Volvon merkkihuollot ovat järkevän hintaisia!

    • gs birotor

      Edellinen huolto maksoi 232€. Jakohihnan vaihto oli alta 500€

    • Jorge Ben

      Lopulta 10000e koneremontti, mikä kostautuu asioitten hoitamattomuudesta.

    • Ei minulla!

      Koneremontti on Volvossa tosi harvinainen!

    • On kokemusta!!

      Kyllä noita kymppitonnin remontteja tulee muissa merkeissä mutta ei Volvoissa!

    • 10-autoisti

      vai halpoja huoltaa, iso huolto (nokkahihna) n. 1300-1600€. Silti ostin taas
      Volvon jostain syystä....

      • Nimimerkki varattu

        S80 D5:
        - Nokkahihnan vaihto 650e muut mahdollisesti vaihdettavat osat.
        - Normaali huolto n. 500e
        - Vaihdelaatikon öljynvaihto 250e

        Edellisessä S60 2.5T jakopäänhihnan vaihto maksoi n. 800euroa, kun vaihdettavaa löytyi lisää mm. vesipumppu ja muutama "ohjausrulla" (mikä lie oikea nimi noille).


      • kallista_oon

        jotenkin vuoden vanhana volvoilijana tuntuu että sitä rahaa ei oikein kerry, tottahan on että viime vuonna meni 3700 bensaan ja remontteihin, vaikka korjaan itse.


    • Kaksi Volvoa!

      Missähän näitä remontteja teetetään!?

      Kakkosautoomme, Volvo S60 sedaniin jakohihnan vaihto maksoi merkkiliikkeessä tänä vuonna alle 400 euroa.

      Kaverin Volkswagen Golfissa hihnanvaihto maksoi muistaakseni tonnin.

      Kirjoittelevatko täällä valehtelevat muiden merkkien autokauppiaat!?

      • Nimimerkki varattu

        Merkkihuollossa ei vaihdeta tuohon hintaan kuin pelkkä hihna, jos niitä kääntörullia tai vesipumppu pitää vaihtaa niistä laskutetaan erikseen.


    • Hirveätkokemukset!

      Meillä oli Volkkari eikä tule enää!

    • skoda jyrää

      Onpa halpaa ja patkat oo! Valmet traktor service!

    • Asx2012

      Itsekin yllätyin Volvon huoltohinnasta positiivisesti. Viimeksi. V60 automaatin huolto merkkiliikkeessä alle 300 euroa sisältäen auton pesun. Volvo on vaimoni käytössä ja itse ajan Mitsubishillä, jonka vuosittaista huoltoa ei alle 500 euron saa. Volvossa lisäksi hyvin paljon lisävarusteita ja päivitettäviä ohjemistoja. Mitsuun eivät ole Deltassa edes navigaattoria saaneet päivitettyä. Taitaa omakin ajokki vaihtua kohta Volvoon, jossa hommat toimii.

    • mitä maksaa

      Mitäs maksaa uusi katti s80 seen, alkaa vittuilee mulla vikakoodilla, onko halpaa?

    • traktor service

      Miksi volvoissa on kalliit vakuutukset?

    • Vinkkinä vain

      Mietippä sitä ja ota selvää.

    • Juu_juu

      Viime vuoden rempat maksoivat 36 e.

    • Ainakinminulla

      Yllättäen Volvon vakuutukset ovat ihan pikkuautoluokkaa, liekö syynä ylivoimainen kolarikestävyys!!??

    • tarkkanäköinen

      Suhteellista tuo edullisuus 90xc iskunvaimetimet 1100euroa kulma lisäksi työt päälle . Sillä 6:lla tonnilla saa no. Meinaan on suhteellista, tuo aloittajan edullisuus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe