Mopoilijat apuun!!

tunari ja tunturi

Hei kaikki ja toivottavasti autatte... mulla on meinaa aikamoinen ongelma! Ajoin veljen ikivanhal mopol ja se ei yhtäkkii enää toiminu ni päätin sitte sellasel pahhvisuikaleel kokeilla että onko siellä bensaa ni yllätys yllätys se putos sinne tankkii!:O Kertokaas nyt kaikki mopopojat et millee voisin saada sen sielt ulos?
(Olen siis 14 v tyttö joten en osaa kummempia)
Kiitos avusta

15

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuinkatoionmahollista

      Jaa a... saattaa olla mennyttä mopoa..

      • tunari ja tunturi

        OMG! Eiks oikeesti oo mitään tehtävissä? ?? Äääk mä niin tuun kuolee


      • mopopoika 16 v
        tunari ja tunturi kirjoitti:

        OMG! Eiks oikeesti oo mitään tehtävissä? ?? Äääk mä niin tuun kuolee

        Saattaa auttaa laittaa tankki täyteen ni se nousee pintaa?


    • Rx 50

      Entä jos vaikka valutat tankin tyhjäksi ja sitten otat sen pois sieltä? Ymmärsitkö nyt varmasti?

      • tunari ja tunturi

        No öööhhh... Een välttis koska se tankki on nii syvä tai sellane et se on varmaa siel pohjal... mut räjähtääkse tai jtn jos ajan sil? Ku jos se mopo kuumeenee kö se on sellai vanha paska ni jos se pahvi rupee palaa?:O


    • hm gn

      Ootko tosissas?
      Ei se siellä tankissa pala, jos palaisi, niin olisi isompiakin ongelmia, kuin palava pahvinpala.

      • tunari ja tunturi

        Jaaaa... mut hei eikai siitä hyötyykään voi olla, mut toimisko toi et täyttää tankin ni se nousee pintaa?


      • Rx 50
        tunari ja tunturi kirjoitti:

        Jaaaa... mut hei eikai siitä hyötyykään voi olla, mut toimisko toi et täyttää tankin ni se nousee pintaa?

        EHKÄPÄ,ehkäpä


      • tunari ja tunturi
        Rx 50 kirjoitti:

        EHKÄPÄ,ehkäpä

        Hei pliis oikeesti vai leikisti? Ku veli tulee kohta lomille ja jos sen huomaa nii meitsi delaaa!


    • ...

      Mikäs tunturi mahtaa olla kyseessä?

      • tunari ja tunturi

        Super Sport, sellanen mis on vihree tankki


    • Poika 16-

      Pistä mopo kyljelleen ja valuta bensat ja pahvit pois sieltä, vähän järkeä saa käyttää :D. Vedät vaikka pihdeillä sitten ulos sen suikaleen kun mopo on kyljellään.

      • tunari ja tunturi

        Okei kiitos kokeilen♡ Ja juu järkeä on hyvä käyttää mutta mä en oikeestaa tiedä kauheesri näistä mopedeista mitää mut ehkä tollee onnistun! Kiitti


      • tunari ja tunturi
        tunari ja tunturi kirjoitti:

        Okei kiitos kokeilen♡ Ja juu järkeä on hyvä käyttää mutta mä en oikeestaa tiedä kauheesri näistä mopedeista mitää mut ehkä tollee onnistun! Kiitti

        Sain sen ulos ja nyt voin turvallisin mielin palauttaa mopon omistajalleen. Eli kiitos sulle :*


    • järkikäteen

      ny sit vittu taas

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6402
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4123
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      268
      2543
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1508
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1367
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe