Mistä töistä 2200 netto / kk ?

Tarvitsen

Tuo palkka riittäisi kattamaan menoni. Mistä ammateista saisi tuollaisen palkan?

27

4697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se o yleisin

      Insinööri

    • dösäkuski

      Bussikuski saa tuon verran käteen

      • Bussi

        EI saa


      • mikä on totuus
        Bussi kirjoitti:

        EI saa

        No paljon sitten dösäkuskit yleensä saa pääkaupunkiseutu/muu suomi käteen??


      • minäpä kerron
        mikä on totuus kirjoitti:

        No paljon sitten dösäkuskit yleensä saa pääkaupunkiseutu/muu suomi käteen??

        Linja-autonkuljettajan (hsl) bruttopalkka on -3000€/kk. Siihen sisältyy 1-2 viikonloppua kuukaudessa. Itse ajan nykyään pelkkää arkipäivävuoroa ja käteen jäävä osuus on noin 1700 - 1800€/kk.


      • VolvoFH 420
        mikä on totuus kirjoitti:

        No paljon sitten dösäkuskit yleensä saa pääkaupunkiseutu/muu suomi käteen??

        Rekkaa ajoin vielä muutama vuosi sitten kotimaassa. Palkka 3000-3500€/kk brutto päivärahat noin 500€

        Palkka hyvä, töitä paljon, autossa nukkumista ja muuta paskaa. Terveys loppui.


    • ton verran saan

      Huoltomies.1 v koemus.

      • Myös huoltomies

        Hyvä palkka sulla tuolla kokemuksella. Itsellä 10v vuotta takana ja varsinainen palkka (peruspalkka vuosilisät henk. koht lisät) noin 2300. Siihen kuukauden ylityöt ja muut palkkiot niin nousee 3-3,5 tonniin brutto riippuen vuodenajasta. Eipä tällä leveästi elellä pk-seudulla.


    • Jjjhhhnnn

      Mene automyyjäksi, minulla keskiansio tänä vuonna n.8000€ brutto autoetuineen, eikä tuohon ansioon tarvitse mitään ylitöitä vielä tehdä.

      • myyn mummoni

        Myisin heti kaikki autot hallin tyhjäksi, sitten hommat loppuis. Eli ei käy.


      • EN TUNNE AUTOJA

        MITÄ JOS EI TIEDÄ AUTOISTA MITÄÄN ?


      • 19+15
        EN TUNNE AUTOJA kirjoitti:

        MITÄ JOS EI TIEDÄ AUTOISTA MITÄÄN ?

        Ei ne automyyjät autoista mitään tiedäkään. Tärkeintä on, että osaat myydä p***aa ja pitää pokkasi.


    • alle 3500 ei töihin

      no eiköhän tuon verran nyt saa hommasta kuin hommasta!

    • hell finnish dry

      Kuivausasentajat tienaa tuonverran

    • ---

      ahtaajat tienaa 3500 käteen..

    • MYYNTITYÖ

      MYYNTI TYÖSSÄ JA TUBLATTUNA : JOS OLET SIINÄ HYVÄ ..MUTTA SEKIN RIIPPUU TUOTTEESTA JA KUKA ON ESIMIEHESI , JOS HÄN ESIM .ANTAA NE POTENTTIAALISESTI OSTAVAT ASIAKKAAT SUOSIKKI MYYJÄLLEEN , NÄIN ON KÄYTÄNTÖ MONESSSA MYYNTI FIRMASSA VAIKKA OLISIT KUINKA HYVÄ MYYJÄ .

    • Anonyymi

      Ihan sitä kysyn että miksi minä en kelpaa automyyjäksi??? Olen myynyt merkkiliikkeessä autojen varaosia kaksitoista tuotta. Olen ollut työelämässä seitsemäntoistavuotiaasta asti ja olen nyt päälle neljäkymmentä. Olen mies. Olen opiskellut työn ohessa kolme tutkintoa, kertoo siitä että en ole laiska. Minulla on mm. merkonomin paperit ja tradenomin paperit.

      Olen käynyt lukuisissa työhaastatteluissa automyyntiin liittyen mutta kun ei vaan tärppää..En oikein ymmärrä millaista tyyppiä noiksi automyyjiksi haetaan kun ei sitten millään nappaa mun kohdalla.

      • Anonyymi

        Ei sillä koulutuksella ole mitään merkitystä. Palkkaavat vain jos sattuvat löytämään tarpeeksi tyhmän ja halvan työntekijän. Samalla tavalla menee kaikilla aloilla. Epätoivoiset ja velkaantuneet on yleensä niitä parhaimpia kusetettavia. Kokeileppa ihan testiksi alentaa se palkkapyyntö sinne ihan minimiin niin mielellään kutsuvat haastatteluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä koulutuksella ole mitään merkitystä. Palkkaavat vain jos sattuvat löytämään tarpeeksi tyhmän ja halvan työntekijän. Samalla tavalla menee kaikilla aloilla. Epätoivoiset ja velkaantuneet on yleensä niitä parhaimpia kusetettavia. Kokeileppa ihan testiksi alentaa se palkkapyyntö sinne ihan minimiin niin mielellään kutsuvat haastatteluun.

        No haastatteluihin olen kyllä päässyt mutta en koskaan pidemmälle. Enkä pyydä mitään omiani vaan toki taulukon mukaan mennään. Sen takia minua kiinnostaa että millaisia tyyppejä ne automyyjiksi hakee kun en esim. ole laiska ja olen oma-aloitteinen sekä asiakaspalveluhenkinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No haastatteluihin olen kyllä päässyt mutta en koskaan pidemmälle. Enkä pyydä mitään omiani vaan toki taulukon mukaan mennään. Sen takia minua kiinnostaa että millaisia tyyppejä ne automyyjiksi hakee kun en esim. ole laiska ja olen oma-aloitteinen sekä asiakaspalveluhenkinen.

        Ehkä olen liian vanha jo tai liikaa käynyt kouluja automyyjäksi ja siksi mua ei haluta palkata. Tai sitten se vaan on yksinkertaisesti huono asia että olen ollut autoalalla noin kauan vaikkakin toki eri tehtävässä.


    • Anonyymi

      Kaikista ammateista saa sen tes-mukaisen minimipalkan. Kannattaa katsoa eri alojen tessit.

      • Anonyymi

        Ei muuten saa. Monissa ammateissa ja töissä ei ole TESsiä eli ei ole minimi palkkaa. Hyvä tuuri saa olla, jos sellaisen paikan löytää ja saa tunteja tarpeeksi, että tulee kunnollinen palkka.


    • Anonyymi

      Mistä muka saa noin kovaa palkkaa? Ei minusta mistään ellet suhteilla pääse johtajaksi laiskottelemaan ja pahoinpitelemään alaisia kaverin firmaan.
      Tietty voit aina yrittää kouluttautua muka alalle mistä tuollaista palkkaa voisi saada, mutta oletettavasti sinulle tarjotaan siitä huolimatta keikkahommantyyppistä lyhyt työtä. Saat olla onnellinen, jos työpaikan kanssa tulee terveydenhoito, koska se on jo harvinainen luksus etu.

      • Anonyymi

        Vai ei mistään saa tuollaista palkkaa? Ihan ammattikoulupohjalta valtaosasta ns. "miesten" ammateista saa tuollaista palkkaa... Sähkäri, putkari, iv-asentaja, jne jne. Kaikki 3 vuoden amiksen jälkeen. Kaikissa bruttopalkka on siellä 3k tienoilla. Ylitöillä sitten enemmän jos tarvii.


    • Anonyymi

      Vai nettona 2200/kk. Itse en ole koskaan saanut tuollaista summaa kuukaudessa nettona, hyvin harvoin edes bruttona. Minulla on yhdeltä alalta ammattitutkinto ja olen toisen alan maisteri, töitäkin on riittänyt, mutta ei niistä ole kummoista palkkaa koskaan maksettu. Kympin tunti on yleensä tarjottu, ja jos tekee paljon ylitöitä, pääsee yli kahden tonnin.

      • Anonyymi

        Kuulostaa tutulta, paitsi yleensä puuttuu ylitöiden mahdollisuus ja kaikki pitäisi ehtiä tehdä tietyssä ajassa kun ei haluta maksaa ylitöistä palkkaa, vaikka ei saisikaan mitään lisä prosentteja ylityötunneista.
        Siitä kyllä valitetaan jos et saanut kaikkea tarpeellista tehtyä perustyöajassa, ihan sama vaikka oli yhdellä usemman henkilön duunit.
        Täytyy sanoa, että suhteilla vain saa noin kovaa palkkaa mitä aloituksen tekijä haluaa.


    • Anonyymi

      On aivan turha puhua nettopalkoista! Sanotaan nyt vaikka, että jos brutto on 3000, niin siitä tuleva netto riippuu asuinpaikasta ja siitäkin, maksaako kirkollisveroa vai ei, lopulta muistakin seikoista.

      Minä olen eläkkeellä ja netto eläkkeistäni on hiukan päälle 2300 €/kk. Sillä tosiaan tulee hyvin toimeen ja jää säästöönkin. Hi-hi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1525
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1097
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      996
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      917
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      842
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      640
    Aihe