Vekastore

Tosi store

Huittisissa kirjoilla oleva nettikauppa näyttää olevan täyttä huijausta.
Asiakaspalvelusta ei ole tietoakaan.Poikottin koko firma.

11

1427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syytäkin varoa

      Eikös tuo ole lopetettu,osa porukasta ajelee ruohonleikkureita ja osa hyvällä
      "asiantuntemuksella" isännöi Huittislaisia.Elikkäs huijarit monipuolistavat isku-
      kykyään pahaa aavistamattomiin uhreihin nähden.

      • Huvittaa

        Hahahha, naurattaa oikein tuollainen "ajattelu"... Kannattais ottaa varmaan asioista selvää ennen kuin puhuu läpiä päähänsä. Itsellä on ainakin toiminut tilaus ja toimitus todella hyvin ks. nettikaupan kanssa.


    • miettinyt

      Mikä se oikein kopulta oli ja mitä se nyt puuhaa..?

    • Huijattu3

      On aivan luokaton verkkokauppa.Kauppaan ei saa mitenkään yhteyttä.Seuraavaksi otan yhteyttä kuluttajaneuvojaan.Tilaustani olen odottanut jo 2 kuukautta.Tälläiset verkkokaupat nakertavat verkkokauppojen luotettavuutta.

      • pitkä odotus

        Odotellut olen minäkin. Ei vastaa puhelimeen tai numero ei oikeastaan ole käytössä, näin vastataan. Viesteihin ei vastata. Lähdin oikein katsomaan Huittisten palstalta puhutaanko täällä mitään ko. nettikaupasta. Maksanut olen, mutta taitaa olla mennyttä.

        Tästä keskusteluketjusta saa sen kuvan, että kaveri on paikkakunnalla tunnettu ja hoiteleekin jotain isännöintiä tms. Mikä virma se mahtaisi olla, soittaisin sinne. Kyllä kai se huittislaisiakin harmittaa kun ihan toiselta puolelta maata kysellään paikkakunnan keskustelupalstalla siellä olevasta firmasta.


    • Monster sucks

      Ainakin Huittisten Talohuolto on samassa katuosoitteessa, niin varmaankin samaa puljua tai saman omistajan.

    • ympyrianne

      Yksi myös Kiinteistöympyrässä tuosta sakista

    • mopo-uuno

      Joo kattelin kanssa mopooni mangneettoa, olis ollu halvin saatavissa oleva ja ilmeisesti sama tuote kuin muuallakin. Ajattelin kuitenkin että käyn ohiajaessani tekemässä kaupat, hyvä niin.

      Mutta osaako kukaan neuvoa mistä Huittisissa nykyisin voi tehdä pappatunturin varaosaostoksia?

    • petetty9

      Minäkin menin erehdyksissäni ostaman mopon osan tuolta verkossa, osa maksettu elokuun alussa, osaa ei vaan näy eikä rahoja saa takaisin eikä mitään yhteyttä koko firmaan. Pakko alkaa kuluttajasuojaviraston kautta selvittää asiaa. Paytrail heidän maksujaan välittää ja laitoin sinnekin viestin että tietävätkö että toimivat tällaisen huijarifirman kanssa yhteistyössä. Harmittaa ihan vietävästi.

    • Enpä tiedä

      Minä ostin eilen sunnuntaina vekastoren nettikaupasta myös mopon osan ja tänään maanantaina paikallinen myyjä soitti että tule hakemaan osa heidän liikkeestä. Heiltä löytyi sopiva osa vielä hyllystä.

    • Menkää kysymään

      Tietääkseni tuo Vekastore on ns. lopettanut tuon "kivijalka"- myymisen eli kauppa ei ole arkisin avoinna. Yleensä lauantaisin ovet ja myymälä ovat kuitenkin auki, ainakin itse olen useasti nähnyt. Nettikauppaa kuullemma hoitaa yksi henkilö, joten ymmärrettävää on, että kaikkiin viesteihin ei ehditä nopeasti vastaamaan. Itse käytän paljon Ebay:tä ja sieltä osia saa välillä odottaa 8 viikkoa...
      Eli ellei ole pokkaa itsellä mennä vaikka liikkeeseen kysymään mikä vialla niin erikoista, sitä on täällä keskustelupalastalla porata!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe