Ihastunut opettajaan :s

Tyty.

Taisipa käydä niin että menin ihastumaan omaan autokoulun opettajani. Mies on varmaan jotain neljänkympin ikäluokkaa ja minä olen vasta 17. Mies on niin huumorintajuinen ja mukava. Itse hiljainen ja ujo. En haluaisi antaa vaikutelmaa että olen hiljainen ja välinpitämätön. En ole sellainen, olen vain huono puhumaan. Harmi. Ei minulla mitään mahdollisuuksia ole, mutta ei ole kivaa enää kun on jo ihastunut. Alan kohta tulla kateelliseksi hänen vaimolleen :D Oikeasti, auttakaa!

24

603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kgkfjfkflfllffor yokkrkk

      Vaihda opettajaa jos mahdollista niin ehkä unohdat hänet.

    • Tyty.

      En raaski. :(

    • no222

      lähetä sille muutama tekstari ja kysele jotain ajo-opetuksesta ja huomaat kyllä vastaustyylistä kannattaako sitä opettajaa vielä lämmittää. Ole rohkea sillä hänkin voi olla ihastunut sinuun. Älä välitä sen vaimosta sillä asia on vain sinun ja opettajan välinen. Kesästäsi voi tulla unohtumaton hyvällä onnella.
      nm. Saman kokenut ja pidemmälle mennyt.

      • uicgkjgg

        Kehotat siis 17-vuotiasta aloittajaa ryhtymään nelikymppisen ukon panopuuksi. En suosittele.


      • Toinen 40v
        uicgkjgg kirjoitti:

        Kehotat siis 17-vuotiasta aloittajaa ryhtymään nelikymppisen ukon panopuuksi. En suosittele.

        Totta kai kannattaa antautua,tulee opelle hyvä kesäfiilis.


      • no no no
        uicgkjgg kirjoitti:

        Kehotat siis 17-vuotiasta aloittajaa ryhtymään nelikymppisen ukon panopuuksi. En suosittele.

        En kehota, elä säomaa elämää.


    • Tyty.

      Tämä mies on sellainen, ettei varmasti tekisi mitään hänen vaimonsa selän takana. Nolaisin vain itseni jos jotain yrittäisin, taitaisi sitten olla melko kiusallista mennä koko autokouluun sen jälkeen. Vihaan että rakastan häntä. Mutta silti, tuntuu niin pahalta, kun hän ei taida minusta välittää. :'( Haluaisin vain olla hänen seurassa, ei meidän tarvitsisi tehdä mitään sellaista, kunhan vain olla, vaikka eihän minulla mitään sitä vastaan olisikaan jos hän joskus jotain minulle tekisikin. :)

    • Järki hoi

      Olet ihastunut. Järki käteen, ettei myöhemmin elämässä kaduta.
      Ihastuksia tulee ja menee. Varattua ei kannata jäädä ihastelemaan. Odota sitä oikeaa.

    • Tyty.

      En jaksa ajatella muita. Olen joskus ollut ihastunut, mutta koskaan en ole tuntenut tällaista. En saa mielestäni häntä missään vaiheessa päivää. Tuntuu ihan, että tästä on tullut joku pakkomielle. En jaksa odottaa seuraavaa tuntia ja harmittaa kun koko autokoulu loppuu. En koskaan enää näe tätä miestä. Kamalaa ajatella. En halua menettää häntä, en voi vaan unohtaa! :'( Hirveä tunne...

      • veio

        Ei se autokoulu lopu kun teet joka kerta in´ssissä pienen mokan vikalla minuutilla.


      • veio

        Etsi netistä blogi.
        liikenne
        by
        veijo
        the
        veio.blogspot.fi
        Tai com ??
        Saat hetkeksi ajatukset muualle.


      • Tyty.
        veio kirjoitti:

        Ei se autokoulu lopu kun teet joka kerta in´ssissä pienen mokan vikalla minuutilla.

        Hehe, tuo kävi kyllä mielessä! Siihen menee kyllä sitten rahaa....


    • AjoOpehki

      Missä päin suomea tää tilanne on päällä?

      • pukki1

        Täällä pukki on päällä


    • Tyty.

      En uskalla sanoa mitään suunnista, koska minut tunnistettaisi sitten aivan varmasti, samoin kun opettaja. :D Mutta tuli mieleen, että joskus jos hän vie minut kotiin niin miksi en voisi vaikka pyytää kahville. Ajattelin sitten sitä että olisi kyllä parempi että olisin yksin siellä, vaikka eikai se mitenkään paha ole jos minun vanhemmatkin ovat siellä. Kiva jos jaksatte seurata tätä palstaa ja minun avunpyyntöjä. :D Olisiko se paha tuoda se mies kahville minun vanhempien läsnä?

      • -87k

        Osoita ihastumisesi aktiivisella ja suuntautuneella oppimisella. Voisithan ehdottaa kahvihetkeä syventävän vaiheen jälkeen..

        et todellakaan ole ainoa oppilas jolla on vastaavia ajatuksia.


    • Opekkkk

      Lähetä tyypille viesti ja kehu häntä tms. Kyllä ope poimii pointin.

    • Tyty.

      Pelottaa jo se hetki kun autokoulu loppuu. Pitääköhän alkaa kyttäämän ja "sattua paikalle vahingossa" että saisin nähdä. Voisin mennä juttelemaan. Onkohan se liian omituista, että jos törmää esim. kaupassa niin alkaa juttelemaan. Tuskin hän edes muistaa minut... :(

    • TissiEsa

      Näytä tissit sille?

    • toinen pukki

      Minulle kävi aikoinaan niin että tyty tahtoi kahville ja ensimmäiseksi kämpillä riisu kaikki vaatteet pois ja arvaatte mitä siitä seuras!!

      • -87k

        Valitettavasti hyväksytyksitulemisen tarve aiheuttaa joskus moisia väärinarviointeja. Ammatitaitoinen opettaja ei syö kuormasta.


    • Köyrivä ope

      Miksi ei voisi syödä kuormasta? Jos 18 kesäinen haluaa kokenutta kyytiä, onko se väärin?

      Kyllä meidän koulussa opet painaa oppilaita ja se on mukava piristys muuten niin kuivaan hommaan. Syventävän vaiheen oppilaat on ehkä niitä helpoimpia. Temput tuli tehtyä turvallisuustalossa kera hirvien.

      Tämä on vain elämää, älkää ottako asioita niin vakavasti.

      Ensi viikolla käyn ajamassa taas yhtä oppilasta. Syntymäpäivälahja 18 vuotiaaksi tulemisen kunniaksi. Nahkainen yllätys =)

      Koulullamme on kieltämättä panokoulun maine, joka hieman häiritsee.

    • Tyty.

      Minun autokoulu on siis jo ohi. Minulla on kamala ikävä sitä opettajaa, sillä tuskin on ikävä minua... En ole koskaan ollut suosittu poikien keskuudessa (enkä kyllä tyttöjenkään:D ) no, onko väärin laittaa mitään viestejä koska tuntuu niin ikävältä olla erossa hänestä? Hän varmaan nauraa ja pitää minua pilkkanaan koska olen näin nuori. Harvoin kai tämän ikäiset ihastuu noin paljon vanhempiin, mutta jostain syystä minä tunnen hänestä niin.

      • tiedänpä vaan

        Ehdota tapaamistä,sittenpä näet, mitä vastaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      346
      3895
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1719
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1480
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe