nyrkistä vapaa-ajalla

uksimän

Kysynpä nyt ihan tyhmyyttäni. Että jos työkaveri lyö esim minua turpaan vapaa-ajalla, niin onko se automaattisesti potkut töistä? Siis jos asia menee poliisin kautta käräjille. Niin onko tästä lyhyt tie myös työtuomioistuimeen? Ja miten näissä yleensä käy, saako turpaan lyöjä potkut vai pelkän varoituksen?

Kysymys koskee siis vapaa-aikaa. Työpaikan sisällähän asia olisi selvä, potkut tulisi heti. Mutta miten menee vapaa-ajalla, jos tekijä on kollega, ja molemmat tietävät että ovat samassa työpaikassa.

Haluaisin tietää, koska eräs työkaveri on uhkaillut minua. Tosin ei ole kertaakaan toteuttanut uhkailujaan. Mutta esim turpaanvedolla on uhkaillut. Syytä en tässä jaksa nyt ruveta kertomaan, koska mikään syy ei oikeuta lainopillisesti turpaanvedolle.

Kiitos wasta-uksista.

16

1284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen5

      Ei kait vapaa-ajan tapahtumat työpaikalle kuulu, eihän siinä olisi mitään järkeä.

    • Anonyymi

      Kyllä vain kuuluu....jos solvaa sekin otetaan huomioon työpaikalla!.

      • Anonyymi

        Miten ilkeet tollasii itsestäs kertoo, sä kuulut hoitoon et ole terve!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ilkeet tollasii itsestäs kertoo, sä kuulut hoitoon et ole terve!

        Ätmimies taas esiintyy muka kiusattuna naisena! Sairas reppana! Sotkee niin monen ihmisen elämät valehtelemalla! On ilmeisesti kateellinen eräälle naiselle, jonka työpaikat tuhonnu täysin keksityillä valheilla, näin senäyttää menevän jälleen kerran, eikä kukaan auta, ei jaksa enää! Miks tota ei viedä pois täältä tekee fyysistä ja psyykkistä väkivaltaa.......! Pitääkö uhrin lähteä kotimaastaan pois turvas hakeen, et itäätmi saa raihassa tehdä pahojaan kavereoneen! Tarina on tosi!


    • Anonyymi

      Työkaverisi syyllistynyt laittomaan uhkaukseen siispä, ota nauhalle(kännykkä taskuun nauhottamaan) ja pistät pienen tarran taskun ulkopuolelle jossa lukee "nauhoitan ääntä", täten et syyllisty salakuunteluun ja tuota nauhaa voidaan käyttää oikeudessa.

      Jos se sinua lyö vapaa-ajalla niin syyllistyy pahoinpitelyyn tms, ei se potkuja töistä silti saa.

      • Anonyymi

        Joissakin työpaikoissa edellytetään puhdasta rikosrekisteriä. Jotenkin jo se, että epäillään rikoksesta, menee työnantajan tietoon.


    • Anonyymi

      Mielenkiintoinen ajatus

    • Anonyymi

      Ei pitäisi olla, suoraan ainakaan. Eri asia on, jos työpaikalla työaikana lyö, silloin myös potkut voivat olla lyöjälle edessä.
      Alkuviikosta meillä töissä yksi idiootti pimahti yhdestä ainakin isoksi osaksi itse aiheuttamastaan tilanteesta ja alkoi nitisemään ja mussuttamaan vähän kaikkea.
      On välillä muutenkin vähän rasittava joskus, tulee esim haahuilemaan jalkoihin kun oon itse tekemässä jotain, ja sitten alkaa siitäkin valittamaan mulle, kun en pidä sellaisesta. Jos ei muuta, niin taukotiloissa tauolla haahuilee jaloissa tiellä heitellen esim että no eihän tässä mikään kiire ole kenelläkään mihinkään. Tms.
      Voisi nyt silti antaa ottaa ruuan mikrosta rauhassa ym, että pääsisii syömään, kun pomo muutenkin välillä kitisee, että tauot venyy jne.
      Mutta tosiaan, tuo tilanne, itse valittaa aina muiden "ryntäilystä" ym häsläämisestä, mutta tuolla kertaa itse ryntäsi heti aamusta siviilit päällä ottamaan viimeiset kahvit pannusta itselleen mun nenän edestä ja sanoi jotain että voithan sä jäädä tähän keittelemään kahvia lisää, mistä vähän annoin palautetta. Vielä kun itse aina painottaa, että muut pitää kanssa ottaa huomioon kaikessa.
      Suuttui niin että vinkui kuin pieni mörökölli aikansa ja sitten vielä mussutti että mua pitäisi vetää turpiin ja kyllä tekisi niin mielikin.
      Mä aattelin vaan että no antaa paskan olla ja lähdin menemään alakertaan, ajattelin että painun sitten tupakalle siksi aikaa, että työt alkaa. Kello oli siis 5 tai 10 vailla 6 ja työt alkaa klo 6.
      Pelästyi kai itsekin tai sitten joku sanoi hänelle asiasta jotain, kun hän ryntäsi perään ja pyyteli anteeksi ja selitteli kaikkea paskasta yöstä ym tm.
      Mulle on ihan sama, mitä keneläkin on kotona, kun mä käyn töissä vaan työn takia ja mun mielestä kotiolot ei ole edes tekosyy pimahdella muille enkä mäkään omia kotisotkujani kaada työkaverieni niskaan silloin, jos mulla niit äsattuu olemaan.
      Totesinkin vain että mitäpä tuolla on väliä mulle ainakaan. Ja mua saa kyllä tulla ihanvapaasti vetämään pataan ihan milloin vaan mieli tekee tai tarvetta on muuten vain. Mutta kunhan sitten pitää mielessä, että siinä vaiheessa mä lataan takaisin täysillä enkä varoitaa edes ja sitten se homma jatkuukin niin kauan, että joku on ihan varmasti sairaalassa. Että mut kannattaa pudottaa sitten kerrasta, jos meinaa mun takaisinlyömisestä selvitä ehjin nahoin.
      No, jätkä kai rauhottui, vaikka selitti vielä tapelleensa jonkun sukulaisensa kanssa tms ja soittaneensa suuta siksi.

      • Anonyymi

        Sen verran jatkoa tähän kahviryntäilijän touhuihin.
        Pari päivää sen jälkeen, kun oli rynnännyt aamulla pitkin poikin saadakseen viimeiset kahvit pannusta itselleen, meillä oli töissä yksi palaveri, mistä jäi pullaa yli.
        No, eka yksi toinen tyyppi selitti iltavuorolaiselle, että sehän ei sitten tarkoita sitä, että koko "ylijäämävarasto" syödään iltavuoron jälkeen(mikä nyt mielestäni oli vähän outoa, kun onhan iltavuorola ihan yhtäläinen oikeus ahmia talon maksamia pullia kuin aamuvuorollakin).
        Mutta seuraavana aamuna huomasin töihin tullessani, että pullalaatikko oli taukotilan pöydällä ja se oli hävinnyt sillä välin, kun olin vaihtamassa vaatteita.
        Yks työkaveri kyselikin että jäikö sitä pullaa vielä jäljelle eiliseltä, en kyllä siinä vaiheessa oikein tajunnutkaan sanoa mitään.
        Mutta kun menin alakertaan toimiston kautta, niin huomasin, että tämä mun turpiinvetoa mussuttanut kahviryntäilijä istui tietokoneen äärellä ja oli ottanut tämän pullaboksin itselleen viereensä.
        EI mua nyt muuten haittaa, mulla on kyllä vara ostaa omatkin pullat, mutta jotenkin vain niin vitun lapsellista. Tuijotti vielä näyttöä muka niin tärkeän kiireisen näköisenä. En viitsinyt mitään sanoa vaikka mieli teki. Ja jos olisin tiennyt tuon siinä vaiheessa, kun työkaveri kysyi yläkerrassa pullista, niin olisin kyllä sanonut suoraan, että se loota lähti näemmä nälkää näkevän matkaan.
        Vitun idiootteja nuo jotkut työkaverit.
        Tämä uhittelija joskus vastaavissa tilanteissa on rynnännyt ennenkin omimaan viimeiset herkut taukotilasta itselleen ja mekastanut samalla että otetaan nyt kiireesti, ettei talon lihavat pääse ottamaan viimeisiä. Satun nyt itsekin olemaan ylipainoinen..
        Ja muutenkin, sälli itse joskus aikanaan läpsi mua mm. vatsalle, mikä nyt on ihan silkkaa vittuilua ja muutenkin sellaista toimintaa, mistä en pidä.
        Niin jätkällä ei olisi kyllä senkään puolesta ollut varaa seota noin kun sekosi, kun hänelle tehtiin sama. Olkoonkin vaikka olisi nyt kuinka huonosti tahansa nukkunutkin yönsä ja tapellut iskänsä kanssa jne jne.
        Tuollainen vielä olisi aikanaan pitänyt päästää kotiin, kun alkoi kutsumaan itseään mun luokseni, kun kotona oli tylsää tm. Ei kyllä onnistunut ihan silläkään, koska mielestäni sellaisessa ihmisessä on oikeasti jotain ihan helvetisti vialla, joka kutsuu itseään toisen luokse kyläilemään. Ja tällä kertaa ainakin olin näemmä ihan oikeassakin. Ja muutenkin, kun tuolla työpaikassani on tätä toisen kotiin tuppaamiseta ollut ennenkin.
        Ystävät on eri asia, heille ovet ovat aina avoinna, mutta ei nyt tällaisille ihmisille, eikä siihen tosiaan riitä edes tekosyyksi saati oikeaksi perusteeksi kutsua itseään toisen "reviirille", että ollaan samassa paikassa töissä. Varsinkaan kun aloitti senkin jo muutaman yhteisen työviikon jälkeen.
        Muutenkin haukkui tuona aamuna mut joksikin ruttunaamaksi/kroonisesti pahantuuliseksi tyypiksi, vaikka annoin hänelle ihan samantasoista palautetta ryntäilystä, kun mitä hän on mulle antanut sen vuoksi, että haluan nyt ottaa samantien ruokani mikrosta pois, kun se on lämmintä yms.
        Ja mieluummin kyllä olenkin tällainen "ruttuvittunaama" kuin utollainen hänen kaltaisensa 2-naamainen tekopirteä tyyppi, kuka on aina kaikesta muka niin iloinen ja kaikki on ihkufantsua sun muuta ja sitten kuitenkin haukkuu muita selän takana leuat levällään.
        Sais vaan tehdä työnsä rauhassa ja olisi kiva, jos tuollaiset tyypit pitäisi sen nenänsä siellä, missä kuuluukin, eli omassa perseessään ja antaisivat muiden olla rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran jatkoa tähän kahviryntäilijän touhuihin.
        Pari päivää sen jälkeen, kun oli rynnännyt aamulla pitkin poikin saadakseen viimeiset kahvit pannusta itselleen, meillä oli töissä yksi palaveri, mistä jäi pullaa yli.
        No, eka yksi toinen tyyppi selitti iltavuorolaiselle, että sehän ei sitten tarkoita sitä, että koko "ylijäämävarasto" syödään iltavuoron jälkeen(mikä nyt mielestäni oli vähän outoa, kun onhan iltavuorola ihan yhtäläinen oikeus ahmia talon maksamia pullia kuin aamuvuorollakin).
        Mutta seuraavana aamuna huomasin töihin tullessani, että pullalaatikko oli taukotilan pöydällä ja se oli hävinnyt sillä välin, kun olin vaihtamassa vaatteita.
        Yks työkaveri kyselikin että jäikö sitä pullaa vielä jäljelle eiliseltä, en kyllä siinä vaiheessa oikein tajunnutkaan sanoa mitään.
        Mutta kun menin alakertaan toimiston kautta, niin huomasin, että tämä mun turpiinvetoa mussuttanut kahviryntäilijä istui tietokoneen äärellä ja oli ottanut tämän pullaboksin itselleen viereensä.
        EI mua nyt muuten haittaa, mulla on kyllä vara ostaa omatkin pullat, mutta jotenkin vain niin vitun lapsellista. Tuijotti vielä näyttöä muka niin tärkeän kiireisen näköisenä. En viitsinyt mitään sanoa vaikka mieli teki. Ja jos olisin tiennyt tuon siinä vaiheessa, kun työkaveri kysyi yläkerrassa pullista, niin olisin kyllä sanonut suoraan, että se loota lähti näemmä nälkää näkevän matkaan.
        Vitun idiootteja nuo jotkut työkaverit.
        Tämä uhittelija joskus vastaavissa tilanteissa on rynnännyt ennenkin omimaan viimeiset herkut taukotilasta itselleen ja mekastanut samalla että otetaan nyt kiireesti, ettei talon lihavat pääse ottamaan viimeisiä. Satun nyt itsekin olemaan ylipainoinen..
        Ja muutenkin, sälli itse joskus aikanaan läpsi mua mm. vatsalle, mikä nyt on ihan silkkaa vittuilua ja muutenkin sellaista toimintaa, mistä en pidä.
        Niin jätkällä ei olisi kyllä senkään puolesta ollut varaa seota noin kun sekosi, kun hänelle tehtiin sama. Olkoonkin vaikka olisi nyt kuinka huonosti tahansa nukkunutkin yönsä ja tapellut iskänsä kanssa jne jne.
        Tuollainen vielä olisi aikanaan pitänyt päästää kotiin, kun alkoi kutsumaan itseään mun luokseni, kun kotona oli tylsää tm. Ei kyllä onnistunut ihan silläkään, koska mielestäni sellaisessa ihmisessä on oikeasti jotain ihan helvetisti vialla, joka kutsuu itseään toisen luokse kyläilemään. Ja tällä kertaa ainakin olin näemmä ihan oikeassakin. Ja muutenkin, kun tuolla työpaikassani on tätä toisen kotiin tuppaamiseta ollut ennenkin.
        Ystävät on eri asia, heille ovet ovat aina avoinna, mutta ei nyt tällaisille ihmisille, eikä siihen tosiaan riitä edes tekosyyksi saati oikeaksi perusteeksi kutsua itseään toisen "reviirille", että ollaan samassa paikassa töissä. Varsinkaan kun aloitti senkin jo muutaman yhteisen työviikon jälkeen.
        Muutenkin haukkui tuona aamuna mut joksikin ruttunaamaksi/kroonisesti pahantuuliseksi tyypiksi, vaikka annoin hänelle ihan samantasoista palautetta ryntäilystä, kun mitä hän on mulle antanut sen vuoksi, että haluan nyt ottaa samantien ruokani mikrosta pois, kun se on lämmintä yms.
        Ja mieluummin kyllä olenkin tällainen "ruttuvittunaama" kuin utollainen hänen kaltaisensa 2-naamainen tekopirteä tyyppi, kuka on aina kaikesta muka niin iloinen ja kaikki on ihkufantsua sun muuta ja sitten kuitenkin haukkuu muita selän takana leuat levällään.
        Sais vaan tehdä työnsä rauhassa ja olisi kiva, jos tuollaiset tyypit pitäisi sen nenänsä siellä, missä kuuluukin, eli omassa perseessään ja antaisivat muiden olla rauhassa.

        Eihän se oikeuta muille alkamaan, jos oma elämä on jotenkin pielessä.
        Tietty ainakin oman kokemukseni perusteella jotkut, joilla on tietynlaista "taustaa" erinäisten asioiden tiimoilta, ovat juurikin tuollaisia.
        Aineiden käyttö nyt vaikka jääkin pois, niin niiden aiheuttamat vauriot pääkoppaan ja luonteeseen jäävät. Sellaiset usein myös tuppaavat toisten nurkkiin, koska niissä vanhoissa kuvioissa se on ihan normaalia, että esimerkiksi toisen kotiin vain mennään niin kuin omaansa.
        Ja tuollaisille kaikki on muka aina niin hiton ihanaa ja silti ajoittain pimahtelevat ihan ihme jutuista. Sellaisistakin, mitä itse tekevät. Tai juurikin etteivät kestä saada palautetta sellaisesta, mistä itse ovat aina huomauttamassa ja mitä itsekin silti tekevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran jatkoa tähän kahviryntäilijän touhuihin.
        Pari päivää sen jälkeen, kun oli rynnännyt aamulla pitkin poikin saadakseen viimeiset kahvit pannusta itselleen, meillä oli töissä yksi palaveri, mistä jäi pullaa yli.
        No, eka yksi toinen tyyppi selitti iltavuorolaiselle, että sehän ei sitten tarkoita sitä, että koko "ylijäämävarasto" syödään iltavuoron jälkeen(mikä nyt mielestäni oli vähän outoa, kun onhan iltavuorola ihan yhtäläinen oikeus ahmia talon maksamia pullia kuin aamuvuorollakin).
        Mutta seuraavana aamuna huomasin töihin tullessani, että pullalaatikko oli taukotilan pöydällä ja se oli hävinnyt sillä välin, kun olin vaihtamassa vaatteita.
        Yks työkaveri kyselikin että jäikö sitä pullaa vielä jäljelle eiliseltä, en kyllä siinä vaiheessa oikein tajunnutkaan sanoa mitään.
        Mutta kun menin alakertaan toimiston kautta, niin huomasin, että tämä mun turpiinvetoa mussuttanut kahviryntäilijä istui tietokoneen äärellä ja oli ottanut tämän pullaboksin itselleen viereensä.
        EI mua nyt muuten haittaa, mulla on kyllä vara ostaa omatkin pullat, mutta jotenkin vain niin vitun lapsellista. Tuijotti vielä näyttöä muka niin tärkeän kiireisen näköisenä. En viitsinyt mitään sanoa vaikka mieli teki. Ja jos olisin tiennyt tuon siinä vaiheessa, kun työkaveri kysyi yläkerrassa pullista, niin olisin kyllä sanonut suoraan, että se loota lähti näemmä nälkää näkevän matkaan.
        Vitun idiootteja nuo jotkut työkaverit.
        Tämä uhittelija joskus vastaavissa tilanteissa on rynnännyt ennenkin omimaan viimeiset herkut taukotilasta itselleen ja mekastanut samalla että otetaan nyt kiireesti, ettei talon lihavat pääse ottamaan viimeisiä. Satun nyt itsekin olemaan ylipainoinen..
        Ja muutenkin, sälli itse joskus aikanaan läpsi mua mm. vatsalle, mikä nyt on ihan silkkaa vittuilua ja muutenkin sellaista toimintaa, mistä en pidä.
        Niin jätkällä ei olisi kyllä senkään puolesta ollut varaa seota noin kun sekosi, kun hänelle tehtiin sama. Olkoonkin vaikka olisi nyt kuinka huonosti tahansa nukkunutkin yönsä ja tapellut iskänsä kanssa jne jne.
        Tuollainen vielä olisi aikanaan pitänyt päästää kotiin, kun alkoi kutsumaan itseään mun luokseni, kun kotona oli tylsää tm. Ei kyllä onnistunut ihan silläkään, koska mielestäni sellaisessa ihmisessä on oikeasti jotain ihan helvetisti vialla, joka kutsuu itseään toisen luokse kyläilemään. Ja tällä kertaa ainakin olin näemmä ihan oikeassakin. Ja muutenkin, kun tuolla työpaikassani on tätä toisen kotiin tuppaamiseta ollut ennenkin.
        Ystävät on eri asia, heille ovet ovat aina avoinna, mutta ei nyt tällaisille ihmisille, eikä siihen tosiaan riitä edes tekosyyksi saati oikeaksi perusteeksi kutsua itseään toisen "reviirille", että ollaan samassa paikassa töissä. Varsinkaan kun aloitti senkin jo muutaman yhteisen työviikon jälkeen.
        Muutenkin haukkui tuona aamuna mut joksikin ruttunaamaksi/kroonisesti pahantuuliseksi tyypiksi, vaikka annoin hänelle ihan samantasoista palautetta ryntäilystä, kun mitä hän on mulle antanut sen vuoksi, että haluan nyt ottaa samantien ruokani mikrosta pois, kun se on lämmintä yms.
        Ja mieluummin kyllä olenkin tällainen "ruttuvittunaama" kuin utollainen hänen kaltaisensa 2-naamainen tekopirteä tyyppi, kuka on aina kaikesta muka niin iloinen ja kaikki on ihkufantsua sun muuta ja sitten kuitenkin haukkuu muita selän takana leuat levällään.
        Sais vaan tehdä työnsä rauhassa ja olisi kiva, jos tuollaiset tyypit pitäisi sen nenänsä siellä, missä kuuluukin, eli omassa perseessään ja antaisivat muiden olla rauhassa.

        Syökää kanaa, niin ei tarvitse mussuttaa. Pullaa tai muutakaan.
        Ja vettä tulee hanasta, sitä riittää niin ettei tarvitse vetää viimeisiä toisen nenän edestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran jatkoa tähän kahviryntäilijän touhuihin.
        Pari päivää sen jälkeen, kun oli rynnännyt aamulla pitkin poikin saadakseen viimeiset kahvit pannusta itselleen, meillä oli töissä yksi palaveri, mistä jäi pullaa yli.
        No, eka yksi toinen tyyppi selitti iltavuorolaiselle, että sehän ei sitten tarkoita sitä, että koko "ylijäämävarasto" syödään iltavuoron jälkeen(mikä nyt mielestäni oli vähän outoa, kun onhan iltavuorola ihan yhtäläinen oikeus ahmia talon maksamia pullia kuin aamuvuorollakin).
        Mutta seuraavana aamuna huomasin töihin tullessani, että pullalaatikko oli taukotilan pöydällä ja se oli hävinnyt sillä välin, kun olin vaihtamassa vaatteita.
        Yks työkaveri kyselikin että jäikö sitä pullaa vielä jäljelle eiliseltä, en kyllä siinä vaiheessa oikein tajunnutkaan sanoa mitään.
        Mutta kun menin alakertaan toimiston kautta, niin huomasin, että tämä mun turpiinvetoa mussuttanut kahviryntäilijä istui tietokoneen äärellä ja oli ottanut tämän pullaboksin itselleen viereensä.
        EI mua nyt muuten haittaa, mulla on kyllä vara ostaa omatkin pullat, mutta jotenkin vain niin vitun lapsellista. Tuijotti vielä näyttöä muka niin tärkeän kiireisen näköisenä. En viitsinyt mitään sanoa vaikka mieli teki. Ja jos olisin tiennyt tuon siinä vaiheessa, kun työkaveri kysyi yläkerrassa pullista, niin olisin kyllä sanonut suoraan, että se loota lähti näemmä nälkää näkevän matkaan.
        Vitun idiootteja nuo jotkut työkaverit.
        Tämä uhittelija joskus vastaavissa tilanteissa on rynnännyt ennenkin omimaan viimeiset herkut taukotilasta itselleen ja mekastanut samalla että otetaan nyt kiireesti, ettei talon lihavat pääse ottamaan viimeisiä. Satun nyt itsekin olemaan ylipainoinen..
        Ja muutenkin, sälli itse joskus aikanaan läpsi mua mm. vatsalle, mikä nyt on ihan silkkaa vittuilua ja muutenkin sellaista toimintaa, mistä en pidä.
        Niin jätkällä ei olisi kyllä senkään puolesta ollut varaa seota noin kun sekosi, kun hänelle tehtiin sama. Olkoonkin vaikka olisi nyt kuinka huonosti tahansa nukkunutkin yönsä ja tapellut iskänsä kanssa jne jne.
        Tuollainen vielä olisi aikanaan pitänyt päästää kotiin, kun alkoi kutsumaan itseään mun luokseni, kun kotona oli tylsää tm. Ei kyllä onnistunut ihan silläkään, koska mielestäni sellaisessa ihmisessä on oikeasti jotain ihan helvetisti vialla, joka kutsuu itseään toisen luokse kyläilemään. Ja tällä kertaa ainakin olin näemmä ihan oikeassakin. Ja muutenkin, kun tuolla työpaikassani on tätä toisen kotiin tuppaamiseta ollut ennenkin.
        Ystävät on eri asia, heille ovet ovat aina avoinna, mutta ei nyt tällaisille ihmisille, eikä siihen tosiaan riitä edes tekosyyksi saati oikeaksi perusteeksi kutsua itseään toisen "reviirille", että ollaan samassa paikassa töissä. Varsinkaan kun aloitti senkin jo muutaman yhteisen työviikon jälkeen.
        Muutenkin haukkui tuona aamuna mut joksikin ruttunaamaksi/kroonisesti pahantuuliseksi tyypiksi, vaikka annoin hänelle ihan samantasoista palautetta ryntäilystä, kun mitä hän on mulle antanut sen vuoksi, että haluan nyt ottaa samantien ruokani mikrosta pois, kun se on lämmintä yms.
        Ja mieluummin kyllä olenkin tällainen "ruttuvittunaama" kuin utollainen hänen kaltaisensa 2-naamainen tekopirteä tyyppi, kuka on aina kaikesta muka niin iloinen ja kaikki on ihkufantsua sun muuta ja sitten kuitenkin haukkuu muita selän takana leuat levällään.
        Sais vaan tehdä työnsä rauhassa ja olisi kiva, jos tuollaiset tyypit pitäisi sen nenänsä siellä, missä kuuluukin, eli omassa perseessään ja antaisivat muiden olla rauhassa.

        On kyllä aika lapsellisia idiootteja teillä töissä, joilta näemmä käy ainakin jonkin asteinen kiusaaminenkin. Eikä tosiaan kestetä sitä samaa, mitä itse tehdään. Näemmä.
        Onko minkä ikänen tyyppi jam inkä ikäisiä ylipäätään? Ja onko perheellinen?
        Joltain parikymppiseltä perheettömältä nulikalta tuollaisen käytöksen vielä jotenkin ymmärtää, vaikka ei ole hyväksyttävää myöskään.
        Mutta jos on vaikka nyt edes joku 30-40v perheellinen, niin sellaisen luulisi olevan jo mies ja osaavan käyttäytyä sen mukaan.
        Vaikka eihän se sitä katso, jos vintti on pimeänä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä aika lapsellisia idiootteja teillä töissä, joilta näemmä käy ainakin jonkin asteinen kiusaaminenkin. Eikä tosiaan kestetä sitä samaa, mitä itse tehdään. Näemmä.
        Onko minkä ikänen tyyppi jam inkä ikäisiä ylipäätään? Ja onko perheellinen?
        Joltain parikymppiseltä perheettömältä nulikalta tuollaisen käytöksen vielä jotenkin ymmärtää, vaikka ei ole hyväksyttävää myöskään.
        Mutta jos on vaikka nyt edes joku 30-40v perheellinen, niin sellaisen luulisi olevan jo mies ja osaavan käyttäytyä sen mukaan.
        Vaikka eihän se sitä katso, jos vintti on pimeänä...

        On jo perheellinen ja ikääkin on reilusti yli 30v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se oikeuta muille alkamaan, jos oma elämä on jotenkin pielessä.
        Tietty ainakin oman kokemukseni perusteella jotkut, joilla on tietynlaista "taustaa" erinäisten asioiden tiimoilta, ovat juurikin tuollaisia.
        Aineiden käyttö nyt vaikka jääkin pois, niin niiden aiheuttamat vauriot pääkoppaan ja luonteeseen jäävät. Sellaiset usein myös tuppaavat toisten nurkkiin, koska niissä vanhoissa kuvioissa se on ihan normaalia, että esimerkiksi toisen kotiin vain mennään niin kuin omaansa.
        Ja tuollaisille kaikki on muka aina niin hiton ihanaa ja silti ajoittain pimahtelevat ihan ihme jutuista. Sellaisistakin, mitä itse tekevät. Tai juurikin etteivät kestä saada palautetta sellaisesta, mistä itse ovat aina huomauttamassa ja mitä itsekin silti tekevät.

        Joo tuolla läpsijällä kahviryntäilijällä muuten on ainakin omien puheidensa mukaan aika rankkaakin huumetaustaa takana. Että vaikutukset kaiketi ovat jääneet, vaikka kamankäyttö onkin loppunut.
        Sitä kanssa muuten ihmettelen ja on välillä niin helvetin raskasta kuultavaakin, kun melki joka välissä aina täytyy ottaa sitä omaa entistä elämäänsä puheeksi ja selittää oikein, kuinka on vetänyt kamaa aikanaan ja elänyt huonoa elämää muutenkin. Ei helvetti..
        Vaikka kai se kuuluu siihen raittiina pysymiseen tämä tietynlainen "rehellisyys", mutta onko sitä vittu joka helvetin välissä pakko selittää, mitä ja miten on vetänyt ja mitä toilailuja+seurakusia siitä on ollut ja tullut..?
        Ja kun mun mielestä sellainen elää ihan yhtälailla sitä elämää edelleenkin, eli mikään ei ole muuttunut.
        Siis jos on vaikka 5v doupannut ja 5v ollut kuivilla kamankäytöstä puhuen, niin kyllä sitä kamaelämää on silti kestänyt jo sen 10v. Eka puolet käyttänyt ja toisen puolen jauhaa sen käytöstä.
        Vitun raskasta kuunneltavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tuolla läpsijällä kahviryntäilijällä muuten on ainakin omien puheidensa mukaan aika rankkaakin huumetaustaa takana. Että vaikutukset kaiketi ovat jääneet, vaikka kamankäyttö onkin loppunut.
        Sitä kanssa muuten ihmettelen ja on välillä niin helvetin raskasta kuultavaakin, kun melki joka välissä aina täytyy ottaa sitä omaa entistä elämäänsä puheeksi ja selittää oikein, kuinka on vetänyt kamaa aikanaan ja elänyt huonoa elämää muutenkin. Ei helvetti..
        Vaikka kai se kuuluu siihen raittiina pysymiseen tämä tietynlainen "rehellisyys", mutta onko sitä vittu joka helvetin välissä pakko selittää, mitä ja miten on vetänyt ja mitä toilailuja seurakusia siitä on ollut ja tullut..?
        Ja kun mun mielestä sellainen elää ihan yhtälailla sitä elämää edelleenkin, eli mikään ei ole muuttunut.
        Siis jos on vaikka 5v doupannut ja 5v ollut kuivilla kamankäytöstä puhuen, niin kyllä sitä kamaelämää on silti kestänyt jo sen 10v. Eka puolet käyttänyt ja toisen puolen jauhaa sen käytöstä.
        Vitun raskasta kuunneltavaa.

        Pataan vaan ensi kerralla, kun törttöilee taas noita omiaan.


    • Anonyymi

      Ei pitäisi olla ongelma sinänsä, vapaa-aika on kuitenkin jokaisen henkilökohtaista aikaa mikä ei kuulu pomolle paskankaan vertaa. Eli jos vaikka työntekijä päätyy tappeluun, niin sitten päätyy, pomolla ei ole oikeutta antaa mitään työhön liittyviä sanktioita tai kurinpitotoimenpiteitä vaikka olisi nyt työntekijöiden keskinäisiä vääntöjä.
      Toki pomolle tulee siitä takkiin, jos tappelija(t) joutuu saikulle matsaamisen takia ja sen vuoksi voi ainakin pitää puhuttelua tms.
      Itse ainakin kyllä vedän pataan samantien varoittamatta, jos joku työkaveri käy kimppuun. Ihan sama, vaikka menisi työpaikka alta ja Saramäki kutsuisi.
      Toissapäivänä just yksi hermoheikko raivohullu kusipää veti helvetinmoiset huutoraivarikilarit, kuten tykkää ja pruukaa vetää käytännöllisesti katsoen kaikesta. Onneksi asiakkaita ei ollut just sillä hetkellä paikalla hakemassa tilauksiaan, kun olimme lähettämössä minne tuli karjumaan täyttä huutoa.
      On siis ihan oikeasti jonkun lääkityksen tarpeessa, kilahtelee ihan ihmeesti mitättömistä asioista ja niin täysillä, että on kaljuiaan myöden punainen kuin rapu ja huutaa kuin laivan sumusireeni.
      On muutenkin vitun outo hiippari, sammuttelee aina joka paikasta valoja, että työmaalla pitäisi puolipimeässä kulkea ja tehdä töitä, kehuu vielä että tekee sillä rahaa talolle, kun säästää talon sähköjä.
      No, huusin kyllä takaisin samantien, kun olen vain niin vitun kyllästynyt tuollaiseen kilariherkkään velliperseeseen, kenelle ei kuitenkaan mikään mene edes perille mitä sanoo. Sitten on ihan paskat housussa nöyränä raivarinsa jälkeen, kun alkaa tajuamaan vähän tilannetta taas.
      Mutta no, ei ole ainakaan vielä heittäytynyt raivareidensa aikana väkivaltaiseksi ketään kohtaan, mutta en ainakaan ihmettelisi sen raivohuutamisen perusteella jo, etteikö sitä joku kerta saattaisi vielä tehdä. Ja silloin, jos niin käy ja satun oelmaan kohteena, niin silloin vedän kyllä takaisin pataan tosiaan. Sanokoot laki mitä tahansa.
      Toivottavasti nyt vaan sitä päivää ei tule, että sekoaa niin pahasti, että alkaa huitomaan nyrkeillään tai esim. fileerauspuukoilla tai jotain.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe