TREEN AUTOKESKUKSEN "PALVELU"

Fuck-the-AK

Mistä ihmeestä ko.pulju rekrytoi väen, kun huoltopalveluissa on ihme pellejä hommis?
Viime kerralla annoin palautetta isoimmallekin bossille asiattomasta kohtelusta ja
heikosta asiakaspalvelusta ja nyt sitten tämä ..lkun lutkuttaja kostaa eikä ota autoa
edes työn alle. Harmi että vika on sellanen ettei sitä voida korjata muualla kuin merkkiliikkees. Selityksiä riittää ja syitä keksitään kuin liukuhihnalta mihin millonkin
vedoten miks ei. No auto seisoo...täytyy ottaa selvää voiks hakee korvauksia?

Siispä jos joskus aiot valittaa tee se jossain muualla esim. tällä saitilla nimettömänä,
suorasta palautteesta kun Treen Autokeskus "rankasee" boikotilla tai jopa "porttikiellolla".

82

398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käytöstavat

      ei kusipäitä tarvitse palvella, katso peiliin ja ota opiksesi.

      • Fuck-the-AK

        itte ..lkunlutkuttajakin heräs ja ehkä pikkasen ees kirpas. nimimerkkis ei oo kovin osuva etkä sä ees osaa palvella et siis tiedä mistä kirjotat. tarviihan sitä ollakin
        kusipää ett sortuu yleensäkään odottaa toisen samanlaisen palvelevan.


      • Käytöstavat kullakin

        "kätöstavat" kertoo millä asenteella Treen pisteessä on palvelun taso ja miten asiakkaista ajatellaan. Lieneekö turha miettiä kummalla osapuolella on urea-
        liuosta otsalohkossaan?


      • Juudas

        On vissiin .usipäitä liikkeellä runsain mitoin kun kaupittelin kulkuneuvoa vaihdossa
        ja kuulin muutamasta liikkeestä saman kysymyksen.."miksi sieltä Tampereen seudulta kaupataan vaihdossa aina Nissania, Dodgea, Jeeppiä tai Fiatia?" Onhan
        se pieni ihme kun porukkaa haluaa luopua niinkin hyvän merkkikorjaamon palveluista
        vai mitä "käytöstavat ????"


    • as2

      Jotenkin kyllä tulisi mieleen aloittajan tekstistä että nyt ei välttämättä vika ole ollut autokorjaamossa...

      • Fuck-the-AK

        Kerro ihmees "as2" mistä niin päättelet? Kenties duunis ko.puljun huoltopalvelus?


      • A.P.K.
        Fuck-the-AK kirjoitti:

        Kerro ihmees "as2" mistä niin päättelet? Kenties duunis ko.puljun huoltopalvelus?

        "käytöstavat" taisit kirjottaa viestis peilin edessä...vaihda alaa asiakaspalveluun susta
        ei näimmä ole


      • isänmaan toivot
        A.P.K. kirjoitti:

        "käytöstavat" taisit kirjottaa viestis peilin edessä...vaihda alaa asiakaspalveluun susta
        ei näimmä ole

        Jos nämä äidin kasvatuksella pilatut tissiposket luulet saavansa hyvää palvelua jos itse ei käyttäydy, niin on syytä mennä itkemään äidin helmaan jos ei itse sitä tajua.


      • as2
        Fuck-the-AK kirjoitti:

        Kerro ihmees "as2" mistä niin päättelet? Kenties duunis ko.puljun huoltopalvelus?

        En itse asiassa asu edes siellä päinkään enkä ole ko korjaamossa edes käynyt.
        Näin pääsääntöisesti tuo asian kertomisen tapa vaan tuntuu olevan semmonen että et taida ihan olla asiakkaana helpoimmasta päästä.
        Mutta jos vika nyt tosiaan oli tuossa korjaamossa niin kerro nyt ihmeessä tarkemmin mitä tapahtui.
        Myöskin tuo että jos eivät enää halunneet sinua palvella kertoo että et varmaan käyttäytynyt kovin asiallisesti.
        Itse olen kyllä töissä korjaamossa ja kyllähän se tilanne on se että kaikkia asiakkaita vaan ei voi miellyttää mutta ei niitä kyllä tarvitse palvellakkaan.


      • Fuck-the-AK
        as2 kirjoitti:

        En itse asiassa asu edes siellä päinkään enkä ole ko korjaamossa edes käynyt.
        Näin pääsääntöisesti tuo asian kertomisen tapa vaan tuntuu olevan semmonen että et taida ihan olla asiakkaana helpoimmasta päästä.
        Mutta jos vika nyt tosiaan oli tuossa korjaamossa niin kerro nyt ihmeessä tarkemmin mitä tapahtui.
        Myöskin tuo että jos eivät enää halunneet sinua palvella kertoo että et varmaan käyttäytynyt kovin asiallisesti.
        Itse olen kyllä töissä korjaamossa ja kyllähän se tilanne on se että kaikkia asiakkaita vaan ei voi miellyttää mutta ei niitä kyllä tarvitse palvellakkaan.

        Kaikki oli ok, siihen asti kunnes huollon pomo alko toimia omin päin sillon alux ja
        sen jälkeen käänsi oman mokansa mun syyks huoltomyyjän tuella..totta .itus palaa käämi sellasesta. Annoin silti asiallisen palautteen suoraan ko.tyypin esimiehelle ja sain takas todella asiallisen vastauksen pahoitteluineen päivineen.
        Sessiosta on menny 8kk ja kuvittelin ett kaikki on ok, kunnes huoltomyyjä päätti
        kostaa viestin johtoportaaseen ja valehteli ett mulla olis ikuinen porttikielto.
        Enkä mä tosin käyttäskään ko.lafkaa ellei ois ihan pakko. Ihan kaikille selvennyksex
        missään vaihees en oo nimitelly tai muuta vastaavaa pl. tolle autokeskuksen
        reppanalle joka täällä parillakin nimmarilla yrittää esittää aina oikees olevaa.
        Mitään muuta syytä tähän kiusantekoon ei oo kuin tuo palaute johtoportaaseen,
        liekö saanu hali-hali kaksoset piiskaa johdolta, joka tapaukses ..atanan naivia ja
        epäkypsää käytöstä. Lisään viä, etten mä tosiaan oo ainoo jota noi pellet on
        laittanu alta lipan, ehkä vaan ainut joka teki sen ensin omalla nimellään eikä
        porannu kasvottomana netis


      • "kaiken saanut"?
        Fuck-the-AK kirjoitti:

        Kaikki oli ok, siihen asti kunnes huollon pomo alko toimia omin päin sillon alux ja
        sen jälkeen käänsi oman mokansa mun syyks huoltomyyjän tuella..totta .itus palaa käämi sellasesta. Annoin silti asiallisen palautteen suoraan ko.tyypin esimiehelle ja sain takas todella asiallisen vastauksen pahoitteluineen päivineen.
        Sessiosta on menny 8kk ja kuvittelin ett kaikki on ok, kunnes huoltomyyjä päätti
        kostaa viestin johtoportaaseen ja valehteli ett mulla olis ikuinen porttikielto.
        Enkä mä tosin käyttäskään ko.lafkaa ellei ois ihan pakko. Ihan kaikille selvennyksex
        missään vaihees en oo nimitelly tai muuta vastaavaa pl. tolle autokeskuksen
        reppanalle joka täällä parillakin nimmarilla yrittää esittää aina oikees olevaa.
        Mitään muuta syytä tähän kiusantekoon ei oo kuin tuo palaute johtoportaaseen,
        liekö saanu hali-hali kaksoset piiskaa johdolta, joka tapaukses ..atanan naivia ja
        epäkypsää käytöstä. Lisään viä, etten mä tosiaan oo ainoo jota noi pellet on
        laittanu alta lipan, ehkä vaan ainut joka teki sen ensin omalla nimellään eikä
        porannu kasvottomana netis

        kyllä kirjoituksestasi paistaa läpi henkinen kypsymättömyys ja sosiaalinen vajaavaisuus, saati kirjoitusx asux jne...
        Toista osapuolta kuulematta olen kuitenkin täysin heidän puolellaan ja tulet vastaisuudessakin olemaan vaikeuksissa vastaavissa tilanteissa.
        annattaisi oikeasti miettiä omaa toimintaa ja käyttäytymistäsi.


      • Fuck-the-AK
        "kaiken saanut"? kirjoitti:

        kyllä kirjoituksestasi paistaa läpi henkinen kypsymättömyys ja sosiaalinen vajaavaisuus, saati kirjoitusx asux jne...
        Toista osapuolta kuulematta olen kuitenkin täysin heidän puolellaan ja tulet vastaisuudessakin olemaan vaikeuksissa vastaavissa tilanteissa.
        annattaisi oikeasti miettiä omaa toimintaa ja käyttäytymistäsi.

        Jollei siis kirjota kirjakielellä eikä hyväksy toiselta osapuolelta asiatonta käytöstä ja
        omin päin toimimista maksavana asiakkaana on mielestäs kypsymätön jne?
        No jokaisella on oikeus mielipiteeseen myös idiooteilla.
        Onneksi harvoin tulee vastaan täysin alalle sopimattomia klovneja joten ei joudu
        kovin usein vastaavaan tilanteeseen. Jos mä oon vääräs miks näilläkin saiteilla
        on kymmeniä jotka kertoo samaa tarinaa? Jaa niin , me kaikki ollaan henkisesti
        ja sosiaalisesti epäkypsiä...kaiken saanut ääliö


      • A.P.K.
        "kaiken saanut"? kirjoitti:

        kyllä kirjoituksestasi paistaa läpi henkinen kypsymättömyys ja sosiaalinen vajaavaisuus, saati kirjoitusx asux jne...
        Toista osapuolta kuulematta olen kuitenkin täysin heidän puolellaan ja tulet vastaisuudessakin olemaan vaikeuksissa vastaavissa tilanteissa.
        annattaisi oikeasti miettiä omaa toimintaa ja käyttäytymistäsi.

        Jep, mä liityn kans henkisesti kypsymättömien jengiin. Mä en myöskään hyväksy
        sovittua vastoin toimimista, huonoa asiakaspalvelua jne. Kaiken saanut on saanut
        myös ego- ja asennevamman tyhjäpäisyyden lisäks


      • palveluyrittäjä
        as2 kirjoitti:

        En itse asiassa asu edes siellä päinkään enkä ole ko korjaamossa edes käynyt.
        Näin pääsääntöisesti tuo asian kertomisen tapa vaan tuntuu olevan semmonen että et taida ihan olla asiakkaana helpoimmasta päästä.
        Mutta jos vika nyt tosiaan oli tuossa korjaamossa niin kerro nyt ihmeessä tarkemmin mitä tapahtui.
        Myöskin tuo että jos eivät enää halunneet sinua palvella kertoo että et varmaan käyttäytynyt kovin asiallisesti.
        Itse olen kyllä töissä korjaamossa ja kyllähän se tilanne on se että kaikkia asiakkaita vaan ei voi miellyttää mutta ei niitä kyllä tarvitse palvellakkaan.

        Kerro "as2" määritelmä helposta asiakkaasta? Onko se sellainen aivoton ja tahdoton nukke joka ei reagoi jos esim. sovitusta on poikettu? Jos olen jotain tästä ymmärtänyt
        aloittaja on reagoinut sopimusrikkoon reklamoiden. Tällä tavalla jokainen normaalisti
        tekeekin. Kyllä ihmettelen myös tapaa millä Autokeskus asiaan suhtautuu, normaalissa käytänteessä jos asiakas reklamoi aiheesta se pyritään hyvittämään
        jotenkin asiakkaalle. Itse et ilmeisesti ole asiakaspalvelutehtävissä kun väität ettei kaikkia tarvitse palvella. Totta kaikkia ei voi mielyttää, mutta ei ikinä jätetä palvelematta. Aina taustalla kummittelee maine ja mistä sitä tietää minkäkin asiakkaan kontaktit-


      • olisijosolismuttakun
        palveluyrittäjä kirjoitti:

        Kerro "as2" määritelmä helposta asiakkaasta? Onko se sellainen aivoton ja tahdoton nukke joka ei reagoi jos esim. sovitusta on poikettu? Jos olen jotain tästä ymmärtänyt
        aloittaja on reagoinut sopimusrikkoon reklamoiden. Tällä tavalla jokainen normaalisti
        tekeekin. Kyllä ihmettelen myös tapaa millä Autokeskus asiaan suhtautuu, normaalissa käytänteessä jos asiakas reklamoi aiheesta se pyritään hyvittämään
        jotenkin asiakkaalle. Itse et ilmeisesti ole asiakaspalvelutehtävissä kun väität ettei kaikkia tarvitse palvella. Totta kaikkia ei voi mielyttää, mutta ei ikinä jätetä palvelematta. Aina taustalla kummittelee maine ja mistä sitä tietää minkäkin asiakkaan kontaktit-

        Reklamointi ei automaattisesti tarkoita hyvitystä tai vastaavaa. Ensin pitää olla tapahtunut virhe joka oikeuttaa hyvitykseen tms. Se että joku teinix kiukuttelee, eikä ymmärrä asioita aiheuta korvausvelvollisuutta tai vastaavaa.
        Jos aloittaja kertoisi tapauksen sen verran kattavasti, että asiaan voisi ottaa kantaa, tuollaisia turhan itkijöitä on täällä ollut aiemminkin.


      • Ei enään
        olisijosolismuttakun kirjoitti:

        Reklamointi ei automaattisesti tarkoita hyvitystä tai vastaavaa. Ensin pitää olla tapahtunut virhe joka oikeuttaa hyvitykseen tms. Se että joku teinix kiukuttelee, eikä ymmärrä asioita aiheuta korvausvelvollisuutta tai vastaavaa.
        Jos aloittaja kertoisi tapauksen sen verran kattavasti, että asiaan voisi ottaa kantaa, tuollaisia turhan itkijöitä on täällä ollut aiemminkin.

        Varmasti turhan itkijöitä riittää, mutta se ei oikeuta huonoon tai ylimieliseen palveluun.
        Itselläkin on vuosia sitten vastaava tapaus enkä ole kokenut missään muussa merkkihuollossa yhtä nuivaa ja ylimielistä suhtautumista kuin Treen Autokeskuksen
        huollossa. Palvelu on ystävällistä vain siinä vaiheessa kun työ otetaan vastaan, jos ja kun tulee jotain huomautettavaa alkaa asenne "sähän et mitään meille mahda ollaan
        kuule sen verta iso organisaatio". Auto ja merkki meni vaihtoon lähes samantien, eikä
        ikinä enään tule niitä merkkejä minkä edustus on Autokeskuksella.


      • Fuc-the-AK
        olisijosolismuttakun kirjoitti:

        Reklamointi ei automaattisesti tarkoita hyvitystä tai vastaavaa. Ensin pitää olla tapahtunut virhe joka oikeuttaa hyvitykseen tms. Se että joku teinix kiukuttelee, eikä ymmärrä asioita aiheuta korvausvelvollisuutta tai vastaavaa.
        Jos aloittaja kertoisi tapauksen sen verran kattavasti, että asiaan voisi ottaa kantaa, tuollaisia turhan itkijöitä on täällä ollut aiemminkin.

        Mitä kohtaa sä et tajunnu "olisijosolismuttakun"? Vastasin jo "as2:lle" ja siinä se o
        lyhyesti ja ytimekkäästi. Sä oot ehkä kiukutteleva teinix, mä en. Mä en oo ruikuttanu
        korvauksia ja oon valmis maksaan iha normi hinnan korjauksesta mutt minkäs teet
        kun nyyttejään imevä pelle haluu kostaa. Eniten mä ihmettele Keräsen touhua kun
        se puolustelee niitä kahta asennevammasta saapasta, millä pihdeillä ne se kasseja
        puristaa? Anyway kokoajan tulee uusia selityksiä mutt kaikesta paistaa armoton
        katkeruus viestistä johtoportaaseen ja homma on vedetty henkilökohtasex. Voit
        olla huoletta siä tiskis takana iso pyörä pannaa pyöriin heti huomena.


      • Jaloin äänestänyt
        Ei enään kirjoitti:

        Varmasti turhan itkijöitä riittää, mutta se ei oikeuta huonoon tai ylimieliseen palveluun.
        Itselläkin on vuosia sitten vastaava tapaus enkä ole kokenut missään muussa merkkihuollossa yhtä nuivaa ja ylimielistä suhtautumista kuin Treen Autokeskuksen
        huollossa. Palvelu on ystävällistä vain siinä vaiheessa kun työ otetaan vastaan, jos ja kun tulee jotain huomautettavaa alkaa asenne "sähän et mitään meille mahda ollaan
        kuule sen verta iso organisaatio". Auto ja merkki meni vaihtoon lähes samantien, eikä
        ikinä enään tule niitä merkkejä minkä edustus on Autokeskuksella.

        Onhan Autokeskus iso organisaatio jota kumartelevat kuluttajaneuvonta yms.
        Parasta mitä voi tehdä asialle on äänestäminen jaloilla ja vaihtaa auton merkkiä,
        sellaiseen jonka valtuutettu korjaamo on jokin muu kuin Autokeskus.


      • juridisti
        Jaloin äänestänyt kirjoitti:

        Onhan Autokeskus iso organisaatio jota kumartelevat kuluttajaneuvonta yms.
        Parasta mitä voi tehdä asialle on äänestäminen jaloilla ja vaihtaa auton merkkiä,
        sellaiseen jonka valtuutettu korjaamo on jokin muu kuin Autokeskus.

        Monopoliasemastaan huolimatta ei ole pakkoa ottaa korjattavaksi mitään autoa,
        mutta siitä huolimatta uskomattoman tökeröä ja huonoa asiakaspalvelua jollei
        korjata ja asiakkaalle koituu siksi ylimääräisiä kuluja. Suosittelen aloittajalle
        lämpimästi muiden tavoin vaihtamaan merkkiä niin pian kuin mahdollista.


      • Fuck-the-AK
        juridisti kirjoitti:

        Monopoliasemastaan huolimatta ei ole pakkoa ottaa korjattavaksi mitään autoa,
        mutta siitä huolimatta uskomattoman tökeröä ja huonoa asiakaspalvelua jollei
        korjata ja asiakkaalle koituu siksi ylimääräisiä kuluja. Suosittelen aloittajalle
        lämpimästi muiden tavoin vaihtamaan merkkiä niin pian kuin mahdollista.

        Joo-o, merkki vaihtuu heti kun auto saadaan tien päälle takasi. On ne veikeitä heeboja Autokeskuksella, kaikki peesaa toisiaan, eikä muutosta palveluasentees
        ole näkyvis. Niikun joku totes toises "keskustelus" läpeensä ..ska firma johtoo myöden
        koko Autokeskus. No perästä kuuluu....


      • henkisiä ongelmiako?
        Fuck-the-AK kirjoitti:

        Joo-o, merkki vaihtuu heti kun auto saadaan tien päälle takasi. On ne veikeitä heeboja Autokeskuksella, kaikki peesaa toisiaan, eikä muutosta palveluasentees
        ole näkyvis. Niikun joku totes toises "keskustelus" läpeensä ..ska firma johtoo myöden
        koko Autokeskus. No perästä kuuluu....

        Oletko kilpailjan rölli vai muuten kusipäinen asiakas?
        Juttusi on ehkä ketjun tyhmin väkäys ilman mitään oikeaa ´tarinaa, vain jotain epämääräistä itkua?!?!


      • Fuck-the-AK
        henkisiä ongelmiako? kirjoitti:

        Oletko kilpailjan rölli vai muuten kusipäinen asiakas?
        Juttusi on ehkä ketjun tyhmin väkäys ilman mitään oikeaa ´tarinaa, vain jotain epämääräistä itkua?!?!

        Henkisiä ongelmiako ?...en ole varma ketä nimittelet ja epäilet kilpailijan rölliks.
        Jos mua, niin voin kertoo etten ole kumpaakaan. Henkiset ongelmat tuntuu olevan
        ihan muualla ts. sulla. Luulet sä ihan tosissas, ett mä kirjotan jutun juurta jaksaen
        täällä? Jos luulit, sä oot todella sekasin. Asenteestas päätellen vieläpä sylttytehtaalla
        töissä. Koko episodista on todisteet..pelle ja aikanaan taitavat päätyä julkisuuteen.
        Jos sulla ei ole oikeesti mitään asiaa, niin älä tee sitä täälläkään. Vielä tulee se
        päivä millon nähdään kummalla täs on enempi kusta kupolissa?


      • 172
        Fuck-the-AK kirjoitti:

        Henkisiä ongelmiako ?...en ole varma ketä nimittelet ja epäilet kilpailijan rölliks.
        Jos mua, niin voin kertoo etten ole kumpaakaan. Henkiset ongelmat tuntuu olevan
        ihan muualla ts. sulla. Luulet sä ihan tosissas, ett mä kirjotan jutun juurta jaksaen
        täällä? Jos luulit, sä oot todella sekasin. Asenteestas päätellen vieläpä sylttytehtaalla
        töissä. Koko episodista on todisteet..pelle ja aikanaan taitavat päätyä julkisuuteen.
        Jos sulla ei ole oikeesti mitään asiaa, niin älä tee sitä täälläkään. Vielä tulee se
        päivä millon nähdään kummalla täs on enempi kusta kupolissa?

        Ja epämääräisenä itkuna jatkuu.


      • Fuck-the-AK
        172 kirjoitti:

        Ja epämääräisenä itkuna jatkuu.

        vaihtamalla koko ajan nimimerkkiäs sä siis kuvittelet olevas fiksu...nyt on selvää
        kumpi täs on vaikee tapaus jolla on kusta kupolis. Sulla näyttää olevan lisäks
        kakkostakin. Kaikki saa kirjottaa mitä haluu, myös sun kaltaset idiootitkin.
        Keep on moving motherfucker


      • Säälin sua 172
        172 kirjoitti:

        Ja epämääräisenä itkuna jatkuu.

        Todellakin säälittävä reppana tämä Autokeskuksen työntekijä joka repii kitusiaan
        täällä eri nimimerkein, kait se on pakko puolustaa näillä sivuilla työnantajaansa
        vaikkakin linja on vajaa-älyisen touhua.


      • henkinen ankkuri
        henkisiä ongelmiako? kirjoitti:

        Oletko kilpailjan rölli vai muuten kusipäinen asiakas?
        Juttusi on ehkä ketjun tyhmin väkäys ilman mitään oikeaa ´tarinaa, vain jotain epämääräistä itkua?!?!

        Sun jorinasko on järkeviä? Et kommentoi aiheeseen, et kerro mitään esmes
        parempaa tietoa tapahtuneesta, tyydyt katkerana vain herjaamiseen ja nimittelyyn?
        Kyllä sun juttus on enemmän epämäärästä itkua. Katkeruutes varmaankin juontaa siitä ettet ole menestynyt koulussa, ihmissuhteissasi ja muussakaan elämässäsi
        kovinkaan hyvin, mutta hei sullakin on paikkas tässä maailmassa, sun seurassas
        menestyjät ja fiksut oikein loistaa.


      • Fuck-the-AK
        henkinen ankkuri kirjoitti:

        Sun jorinasko on järkeviä? Et kommentoi aiheeseen, et kerro mitään esmes
        parempaa tietoa tapahtuneesta, tyydyt katkerana vain herjaamiseen ja nimittelyyn?
        Kyllä sun juttus on enemmän epämäärästä itkua. Katkeruutes varmaankin juontaa siitä ettet ole menestynyt koulussa, ihmissuhteissasi ja muussakaan elämässäsi
        kovinkaan hyvin, mutta hei sullakin on paikkas tässä maailmassa, sun seurassas
        menestyjät ja fiksut oikein loistaa.

        Ihan nappiin "henkinen ankkuri" . Oon jo aika varma kuka Autokeskuksen hyypiöistä
        kirjottelee monella nimmarilla uskotellen itelleenkin ett jengi ei diggaa mun jutusta.
        Nimittelyä yms. sai jo kuulla heti kun homma lipes käsistä, mutt mä en välitä, kaikilla on oikeus kirjottaa mitä haluu. Ei se vaan pysty heittää mitää faktaa kun tiedos on
        ett juttu kulkee kertomallani tavalla.


      • voi sokeaa ja tyhmää
        Fuck-the-AK kirjoitti:

        Ihan nappiin "henkinen ankkuri" . Oon jo aika varma kuka Autokeskuksen hyypiöistä
        kirjottelee monella nimmarilla uskotellen itelleenkin ett jengi ei diggaa mun jutusta.
        Nimittelyä yms. sai jo kuulla heti kun homma lipes käsistä, mutt mä en välitä, kaikilla on oikeus kirjottaa mitä haluu. Ei se vaan pysty heittää mitää faktaa kun tiedos on
        ett juttu kulkee kertomallani tavalla.

        Nyt poika on menettänyt henkisen hallintansa ihan täysin.
        Ei täällä kukaan kyseisen liikkeen edustaja kirjoittele, vaan ihan tavalliset autoilusta kiinnostuneet ihmiset ja tietenkin turhat röllit.

        Sulla on varmasti useasti mudenkin vastapelureiden kanssa ongelmia, mutta et vaan ymmärrä katsoa peiliin?


      • Fuck-the-AK
        voi sokeaa ja tyhmää kirjoitti:

        Nyt poika on menettänyt henkisen hallintansa ihan täysin.
        Ei täällä kukaan kyseisen liikkeen edustaja kirjoittele, vaan ihan tavalliset autoilusta kiinnostuneet ihmiset ja tietenkin turhat röllit.

        Sulla on varmasti useasti mudenkin vastapelureiden kanssa ongelmia, mutta et vaan ymmärrä katsoa peiliin?

        Vai on henkinen hallinta menetetty...ja ihan tavalliset ihmiset..joo-o. Taidat siis kuulua
        turhiin rölleihin? Ainakin nyt sun nimimerkkis on osuva sokee ja tyhmä.
        Noista ongelmista vastapelureiden kans sen verran, ett vastaavia tilanteita ei synny
        kovinkaan usein vaan todella harvoin. Kysein tapaus on silti ainutlaatunen koska
        ikinä ei ole tullu vastaan samanlaista. Peiliin vois tässä tapaukses katsoa ihan muualla kun mun kotona, sen sä jo tiesitkin, mutt muille kertoakseni vaan.
        Viestis perusteella voi hyvinkin olla samaa mieltä "henkisen ankkurin" kans moni
        muukin kuin mä, sä oot täydellinen luuseri joka purkaa pahaa oloaan kitusiaan repien
        saitilla.


      • nyt ahistaa kovin
        Fuck-the-AK kirjoitti:

        Vai on henkinen hallinta menetetty...ja ihan tavalliset ihmiset..joo-o. Taidat siis kuulua
        turhiin rölleihin? Ainakin nyt sun nimimerkkis on osuva sokee ja tyhmä.
        Noista ongelmista vastapelureiden kans sen verran, ett vastaavia tilanteita ei synny
        kovinkaan usein vaan todella harvoin. Kysein tapaus on silti ainutlaatunen koska
        ikinä ei ole tullu vastaan samanlaista. Peiliin vois tässä tapaukses katsoa ihan muualla kun mun kotona, sen sä jo tiesitkin, mutt muille kertoakseni vaan.
        Viestis perusteella voi hyvinkin olla samaa mieltä "henkisen ankkurin" kans moni
        muukin kuin mä, sä oot täydellinen luuseri joka purkaa pahaa oloaan kitusiaan repien
        saitilla.

        oletko vieläkään kertonut mistä olet noin suivaantunut, periaatteesta vai jostain oikeasta syystä?
        itsepäinen ainakin olet ja ilmeisesti et ymmärrä milloin kannattaa ja pitää antaa periksi.
        Meillä on vain sinun yksipuolinen näkökantasi tapahtumasta ja siitä ei voi juurikaan tuomiota julistaa, aina pitäisi tietää tapahtumien todellinen kulku ja taustat.
        Mutta voisit oikeasti lopettaa tuon lapsellisen lässyttämisen ja alkaa elämään kuten normaalit ihmiset ja saat mielellesi rauhan.


      • Fuck-the-AK
        nyt ahistaa kovin kirjoitti:

        oletko vieläkään kertonut mistä olet noin suivaantunut, periaatteesta vai jostain oikeasta syystä?
        itsepäinen ainakin olet ja ilmeisesti et ymmärrä milloin kannattaa ja pitää antaa periksi.
        Meillä on vain sinun yksipuolinen näkökantasi tapahtumasta ja siitä ei voi juurikaan tuomiota julistaa, aina pitäisi tietää tapahtumien todellinen kulku ja taustat.
        Mutta voisit oikeasti lopettaa tuon lapsellisen lässyttämisen ja alkaa elämään kuten normaalit ihmiset ja saat mielellesi rauhan.

        Oon pahoillani kun sua ahistaa kovin ihan mun takia...hengittele paperipussiin hetki
        niin pitäis helpottaa vähän.
        Luetun ymmärtäminen ei tunnu olevan sun vahvimpia puolias kun et ole löytäny
        syytä mistä oon suivaantunut. Tunnustan ett oon itsepäinen mutt silti tajuan millon
        on syytä antaa periks, nyt ei ole sellane case. Tätä tapausta ei voi olan kohautuksella
        vaan ohittaa, on ihan pakko jatkaa lässytystä vaikka ihan sun iloks. Voit olla huoletta
        ei mun mielenrauha näin pienistä järky


      • Hoitoon ohjaaja
        nyt ahistaa kovin kirjoitti:

        oletko vieläkään kertonut mistä olet noin suivaantunut, periaatteesta vai jostain oikeasta syystä?
        itsepäinen ainakin olet ja ilmeisesti et ymmärrä milloin kannattaa ja pitää antaa periksi.
        Meillä on vain sinun yksipuolinen näkökantasi tapahtumasta ja siitä ei voi juurikaan tuomiota julistaa, aina pitäisi tietää tapahtumien todellinen kulku ja taustat.
        Mutta voisit oikeasti lopettaa tuon lapsellisen lässyttämisen ja alkaa elämään kuten normaalit ihmiset ja saat mielellesi rauhan.

        Höh, vai ei voi tuomioita julistaa...kummallista kun olet itse jo tuominnut alottajan ahdistuneeksi ..sipääksi ja ties miksi. Ihmettelen myös "ilmeisesti et ymmärrä milloin kannattaa ja pitää antaa periksi", pitäisikö siis antaa periksi kokemansa vääryys
        siksi että Autokeskus on iso organisaatio? Pitääkö mielestäsi antaa tilaisuus
        öykkäröinnin jatkumiselle? Jos tälläinen sattuu ja alkaa ahdistaa kannattaisi edes harkita ammattiapua ja hankkia lääkitys.


      • ja vielä kannustusta
        Hoitoon ohjaaja kirjoitti:

        Höh, vai ei voi tuomioita julistaa...kummallista kun olet itse jo tuominnut alottajan ahdistuneeksi ..sipääksi ja ties miksi. Ihmettelen myös "ilmeisesti et ymmärrä milloin kannattaa ja pitää antaa periksi", pitäisikö siis antaa periksi kokemansa vääryys
        siksi että Autokeskus on iso organisaatio? Pitääkö mielestäsi antaa tilaisuus
        öykkäröinnin jatkumiselle? Jos tälläinen sattuu ja alkaa ahdistaa kannattaisi edes harkita ammattiapua ja hankkia lääkitys.

        Jos saisi asiallisen selvityksen mitä on tapahtunut, niin silloin voisi muuttaa mielipidettään, mutta tuollainen ylimalkainen itkeminen kaltoinkohtelusta ei anna mahdollisuutta tehdä muuta johtopäätöstä kuin ihmetellä teinipojan sitkeöstä itkua keskustelupalstalla.
        Ihan vinkkinä, ei asia varmasti muutu yhtään paremmaksi jos täällä itkeskelee kurjuuttaan.


      • Fuck-the-AK
        ja vielä kannustusta kirjoitti:

        Jos saisi asiallisen selvityksen mitä on tapahtunut, niin silloin voisi muuttaa mielipidettään, mutta tuollainen ylimalkainen itkeminen kaltoinkohtelusta ei anna mahdollisuutta tehdä muuta johtopäätöstä kuin ihmetellä teinipojan sitkeöstä itkua keskustelupalstalla.
        Ihan vinkkinä, ei asia varmasti muutu yhtään paremmaksi jos täällä itkeskelee kurjuuttaan.

        Sorry en mä oo mikään teini enään, enkä sitä paitsi oo itkeny kurjuuttani. Ei mulla
        ole kurjaa tai mielenrauha mitenkään järkkyny vaikka sä oot jo kertonu näkemykses musta. Kaikki saa kirjotella mitä lystää. Juttu on viä kesken joten en mä täällä ala
        "lässyttään" yksityiskohtasesti, mutt sen verran voin kertoo, ett jos oisin joku etnisen
        vähemmistön edustaja AK joutuis maksaa tonnien korvaukset syrjinnästä. Mun tapaukses ei oo noudatettu hyvää kauppatapaa tai mitään muutakaan ohjetta mitä
        korjaamoille on annettu. Enkä mä oo todellakaan ainoo, näillä saiteilla n toinenkin
        juttu mis on useita vastaavia tapahtumia...eivät ne turhasta lässytä vai?

        Lisään viä ett 10 vuotta sitten AK:ssa palveltiin ja asiat hoitu mallikkaasti ainakin mun osalta, väki on vaihtunu niin kuin tyylikin..mikään ei toimi eikä pidä.


      • Proo
        henkisiä ongelmiako? kirjoitti:

        Oletko kilpailjan rölli vai muuten kusipäinen asiakas?
        Juttusi on ehkä ketjun tyhmin väkäys ilman mitään oikeaa ´tarinaa, vain jotain epämääräistä itkua?!?!

        Miksi ihmeessä vastailet jos juttu on susta ketjun tyhmin väkäys....henkisiä ongelmiako?


      • Saahaukkuakin
        "kaiken saanut"? kirjoitti:

        kyllä kirjoituksestasi paistaa läpi henkinen kypsymättömyys ja sosiaalinen vajaavaisuus, saati kirjoitusx asux jne...
        Toista osapuolta kuulematta olen kuitenkin täysin heidän puolellaan ja tulet vastaisuudessakin olemaan vaikeuksissa vastaavissa tilanteissa.
        annattaisi oikeasti miettiä omaa toimintaa ja käyttäytymistäsi.

        Kuin myös sinun kirjoituksistasi, teksti oikein huokuu, että olet henkisen ankkurin kuvaileman ihmistyypin edustaja "kaiken saanut ?" . Paljastat teksteissäsi lisäksi
        miksi sinua satuttaa ko.aihe, olet suurella todennäköisyydellä toinen osapuoli tässä
        kinassa ts. Autokeskuksen palveluksessa. Kertoisit mielummin oman näkemyksesi asiasta ala-arvoisen herjaamisen ja nimittelyn tilalla.


      • AK=1
        Fuc-the-AK kirjoitti:

        Mitä kohtaa sä et tajunnu "olisijosolismuttakun"? Vastasin jo "as2:lle" ja siinä se o
        lyhyesti ja ytimekkäästi. Sä oot ehkä kiukutteleva teinix, mä en. Mä en oo ruikuttanu
        korvauksia ja oon valmis maksaan iha normi hinnan korjauksesta mutt minkäs teet
        kun nyyttejään imevä pelle haluu kostaa. Eniten mä ihmettele Keräsen touhua kun
        se puolustelee niitä kahta asennevammasta saapasta, millä pihdeillä ne se kasseja
        puristaa? Anyway kokoajan tulee uusia selityksiä mutt kaikesta paistaa armoton
        katkeruus viestistä johtoportaaseen ja homma on vedetty henkilökohtasex. Voit
        olla huoletta siä tiskis takana iso pyörä pannaa pyöriin heti huomena.

        No jokos se iso pyörä pyörähti vai ollaanko vasta pyörän pyörittelyn alussa?


      • Fuck-the-AK
        AK=1 kirjoitti:

        No jokos se iso pyörä pyörähti vai ollaanko vasta pyörän pyörittelyn alussa?

        On jo pyörimäs ja piakkoin saadaan tuloksiakin. Älä huolestu jutusta tulee julkinen
        ts. lehdis ja mahdollisesti myös telkussa puidaan juttua. Kaikki on nyt kiinni ylemmän
        johdon toimista, johon he ovat luvanneet palata heti lomiensa jälkeen. Kyllä säkin
        saat tietää heti kun juttu ratkee AK=1


      • Hantta 66
        "kaiken saanut"? kirjoitti:

        kyllä kirjoituksestasi paistaa läpi henkinen kypsymättömyys ja sosiaalinen vajaavaisuus, saati kirjoitusx asux jne...
        Toista osapuolta kuulematta olen kuitenkin täysin heidän puolellaan ja tulet vastaisuudessakin olemaan vaikeuksissa vastaavissa tilanteissa.
        annattaisi oikeasti miettiä omaa toimintaa ja käyttäytymistäsi.

        Kuin myös sun "kaiken saanut" (paitsi älyn lahjoja). Käyttikö faijas sua pienenä hyväkseen vai miks sä oot noin katkera? Vai kuvittelet sä omistavas kaikki ne firmat
        joita näillä sivuilla arvostellaan? Voisko joku alaa lukenu kertoo mitä tää tyyppi sairastaa?


      • Psyco Bob
        Hantta 66 kirjoitti:

        Kuin myös sun "kaiken saanut" (paitsi älyn lahjoja). Käyttikö faijas sua pienenä hyväkseen vai miks sä oot noin katkera? Vai kuvittelet sä omistavas kaikki ne firmat
        joita näillä sivuilla arvostellaan? Voisko joku alaa lukenu kertoo mitä tää tyyppi sairastaa?

        Tuskin muuta kuin narsismia. Veikkaan, että monen nimimerkin tyyppi on hiljainen
        harmaa hiiri normaali elämässä ja purkaa sitten patoutumiaan täällä nauttien provoilusta.


      • pieni "yhteisö"
        Saahaukkuakin kirjoitti:

        Kuin myös sinun kirjoituksistasi, teksti oikein huokuu, että olet henkisen ankkurin kuvaileman ihmistyypin edustaja "kaiken saanut ?" . Paljastat teksteissäsi lisäksi
        miksi sinua satuttaa ko.aihe, olet suurella todennäköisyydellä toinen osapuoli tässä
        kinassa ts. Autokeskuksen palveluksessa. Kertoisit mielummin oman näkemyksesi asiasta ala-arvoisen herjaamisen ja nimittelyn tilalla.

        Mistä teineille on tullut käsitys, ette Suolessa pyörii ihan koko suomen kansa ja kirjoittelee kuspäisiä juttujaan?
        Haukkua saa, mutta kohtuullisuus on siinäkin asiassa paikallaan ja tietenkin pitäisi kertoa asian taustat ja tapaus hieman paremmin kuin tämä aloittaja, joka ei kerro itse asiasta mitään ja itkee ja mellastaa raivonlailla.


      • Raivo 66
        Hantta 66 kirjoitti:

        Kuin myös sun "kaiken saanut" (paitsi älyn lahjoja). Käyttikö faijas sua pienenä hyväkseen vai miks sä oot noin katkera? Vai kuvittelet sä omistavas kaikki ne firmat
        joita näillä sivuilla arvostellaan? Voisko joku alaa lukenu kertoo mitä tää tyyppi sairastaa?

        Kuinka voi ymmärtää noin väärin? Kysymyhän on siitä ettei kannata raivota sekopäänlailla missään tiskillä, vaikka olisi erimieltä asioiden laadusta ja tänne perustelemattomien juttujen vuodatus raivopäissään ei vie kyseistä asiaa yhtään eteenpäin, korkeintaan lisää asianomaisen omaa raivoa, kuten tässäkin ketjussa on huomattu.


      • raivo vs. järki
        Fuck-the-AK kirjoitti:

        Joo-o, merkki vaihtuu heti kun auto saadaan tien päälle takasi. On ne veikeitä heeboja Autokeskuksella, kaikki peesaa toisiaan, eikä muutosta palveluasentees
        ole näkyvis. Niikun joku totes toises "keskustelus" läpeensä ..ska firma johtoo myöden
        koko Autokeskus. No perästä kuuluu....

        "Joo-o, merkki vaihtuu heti kun auto saadaan tien päälle takasi".

        Arvaa kuka kärsii tuosta toimesta taloudellisesti eniten?
        Vaihtoehdot: 1. raivostunut autoilja joka kärsii autonvaihdossa tappiot vai,
        2. korjaamo joka menettää kuspäisen asiakkaan ja auto kuitenkin palaa
        seuraavan omistajan kautta takasin kyseisen korjaamon asiakkaasi?


      • Psyco Bob
        raivo vs. järki kirjoitti:

        "Joo-o, merkki vaihtuu heti kun auto saadaan tien päälle takasi".

        Arvaa kuka kärsii tuosta toimesta taloudellisesti eniten?
        Vaihtoehdot: 1. raivostunut autoilja joka kärsii autonvaihdossa tappiot vai,
        2. korjaamo joka menettää kuspäisen asiakkaan ja auto kuitenkin palaa
        seuraavan omistajan kautta takasin kyseisen korjaamon asiakkaasi?

        Oletkos ihan varma että uusi omistaja vie autoa ko. merkkikorjaamolle raivo vs. järki?
        Mistä päättelet että aloittaja "raivoaa" ko.korjaamolle jotenkin? Entä mistä päättelet, että tiskillä on raivottu tms. ? Et sittenkään ole narsisti vaan se itse "kuspää".


      • Psyco Bob
        Raivo 66 kirjoitti:

        Kuinka voi ymmärtää noin väärin? Kysymyhän on siitä ettei kannata raivota sekopäänlailla missään tiskillä, vaikka olisi erimieltä asioiden laadusta ja tänne perustelemattomien juttujen vuodatus raivopäissään ei vie kyseistä asiaa yhtään eteenpäin, korkeintaan lisää asianomaisen omaa raivoa, kuten tässäkin ketjussa on huomattu.

        Ei kannattaisi tehdä psykoanalyysiä ellei taidot riitä "raivo 66"!!!


      • Psyco Bob
        pieni "yhteisö" kirjoitti:

        Mistä teineille on tullut käsitys, ette Suolessa pyörii ihan koko suomen kansa ja kirjoittelee kuspäisiä juttujaan?
        Haukkua saa, mutta kohtuullisuus on siinäkin asiassa paikallaan ja tietenkin pitäisi kertoa asian taustat ja tapaus hieman paremmin kuin tämä aloittaja, joka ei kerro itse asiasta mitään ja itkee ja mellastaa raivonlailla.

        Voi voi, sinähän se tässä etupäässä olet ylittänyt rajan haukkumisen kohtuullisuuden
        suhteen "pieni yhteisö" tai mikä muu nimimerkkisi. Harkitse ihan tosissasi edes lääkitystä?


      • raivoitkualoitus
        Psyco Bob kirjoitti:

        Voi voi, sinähän se tässä etupäässä olet ylittänyt rajan haukkumisen kohtuullisuuden
        suhteen "pieni yhteisö" tai mikä muu nimimerkkisi. Harkitse ihan tosissasi edes lääkitystä?

        no lue koko ketju alusta asti, niin voit tulla toisiin aatoksiin.


      • oiva nikki sulla
        Psyco Bob kirjoitti:

        Ei kannattaisi tehdä psykoanalyysiä ellei taidot riitä "raivo 66"!!!

        aika hyvä elämän opetushean tuo on, vai meinaatko, että sekopäinen raivoaminen vie asioita eteenpäin hyvään lopputulokseen?


      • herää teini
        Psyco Bob kirjoitti:

        Oletkos ihan varma että uusi omistaja vie autoa ko. merkkikorjaamolle raivo vs. järki?
        Mistä päättelet että aloittaja "raivoaa" ko.korjaamolle jotenkin? Entä mistä päättelet, että tiskillä on raivottu tms. ? Et sittenkään ole narsisti vaan se itse "kuspää".

        olet poika melkoisen pihalla.


      • Psyco Bob
        raivoitkualoitus kirjoitti:

        no lue koko ketju alusta asti, niin voit tulla toisiin aatoksiin.

        Olen lukenut ja ymmärtänyt myös lukemani. Tässä aloituksessa on arvosteltu henkilöstöpolitiikkaa ei "haukuttu" itse korjaamoa. Ainoastaan sinua on haukuttu
        kun onnistuneesti olet provosoinut itse nimitellen lähes kaikkia kuspäisksi ym.
        Raivoitkuvastauksiesi perusteella et voi muuta odottaakaan. Tule ihmeessä kaapistasi ulos ja kerro oma näkemyksesi mistä te aloittajan kanssa kinaatte.
        Viimeaikaisten viestiesi pohjalta olen varma että olet kinan toinen osapuoli.


      • Psyco Bob
        herää teini kirjoitti:

        olet poika melkoisen pihalla.

        Oletan kuitenkin että olet itse lähempänä teini-ikää kuin minä joten jätä pojittelu.
        Tekstejäsi lukiessa on kokolailla selvää kumpi meistä on pihalla?


      • Fuck-the-AK
        Fuck-the-AK kirjoitti:

        On jo pyörimäs ja piakkoin saadaan tuloksiakin. Älä huolestu jutusta tulee julkinen
        ts. lehdis ja mahdollisesti myös telkussa puidaan juttua. Kaikki on nyt kiinni ylemmän
        johdon toimista, johon he ovat luvanneet palata heti lomiensa jälkeen. Kyllä säkin
        saat tietää heti kun juttu ratkee AK=1

        Non ni AK=1 ym. nassuttajat. AK:n johto palasi lomilta ja tarttui toimeen luvatusti.
        Homma pyritään sopiin miesten kesken kuten ois ollu tarpeen heti alux. Parempi myöhään kuin ei millonkaan. Kunhan soppari on syntyny saat tiedon asiasta täältä.


      • Proo
        oiva nikki sulla kirjoitti:

        aika hyvä elämän opetushean tuo on, vai meinaatko, että sekopäinen raivoaminen vie asioita eteenpäin hyvään lopputulokseen?

        Missä kohtaa on sekopäistä raivoamista? Olet sä tajunnu saittien idean? Täällä kirjotellaan ja vaihdetaan mielipiteitä...sun kaltaset dorkat vaan pilaa koko idiksen
        aivottomalla vuodatuksilla


      • psykopaattinen bobi
        Psyco Bob kirjoitti:

        Olen lukenut ja ymmärtänyt myös lukemani. Tässä aloituksessa on arvosteltu henkilöstöpolitiikkaa ei "haukuttu" itse korjaamoa. Ainoastaan sinua on haukuttu
        kun onnistuneesti olet provosoinut itse nimitellen lähes kaikkia kuspäisksi ym.
        Raivoitkuvastauksiesi perusteella et voi muuta odottaakaan. Tule ihmeessä kaapistasi ulos ja kerro oma näkemyksesi mistä te aloittajan kanssa kinaatte.
        Viimeaikaisten viestiesi pohjalta olen varma että olet kinan toinen osapuoli.

        aloittaja ei ole mitenkään kuvannut kuinka tilanne on päässyt tuohon nalliin, tai edes mikä on syynä erimielisyyteen. silläkö perusteella puolustelet kiukuttelevaa ja huonosti käyttäytyvää nuorta asiakasta? en ole osapuoli, mutta nämä hemmoitellut ja kasvattamattomat teinit eivät ymmärrä ettei noin voi käyttäytyä ja sitä saa mitä tilaa.
        ymmärrätkö sinä?


      • terapeuttista?
        Proo kirjoitti:

        Missä kohtaa on sekopäistä raivoamista? Olet sä tajunnu saittien idean? Täällä kirjotellaan ja vaihdetaan mielipiteitä...sun kaltaset dorkat vaan pilaa koko idiksen
        aivottomalla vuodatuksilla

        vai pitäisikö katso peiliin, ainakin joskus?


      • vai ite fuck´the?
        Psyco Bob kirjoitti:

        Oletan kuitenkin että olet itse lähempänä teini-ikää kuin minä joten jätä pojittelu.
        Tekstejäsi lukiessa on kokolailla selvää kumpi meistä on pihalla?

        setä sekoilee?


      • vai tv:hen, hehee
        Fuck-the-AK kirjoitti:

        Non ni AK=1 ym. nassuttajat. AK:n johto palasi lomilta ja tarttui toimeen luvatusti.
        Homma pyritään sopiin miesten kesken kuten ois ollu tarpeen heti alux. Parempi myöhään kuin ei millonkaan. Kunhan soppari on syntyny saat tiedon asiasta täältä.

        hehee ja sitten heräsin. Helle ei sovi kaikille, aiheuttaa harhoja ja hallusinaatioita.


      • Psyco Bob
        psykopaattinen bobi kirjoitti:

        aloittaja ei ole mitenkään kuvannut kuinka tilanne on päässyt tuohon nalliin, tai edes mikä on syynä erimielisyyteen. silläkö perusteella puolustelet kiukuttelevaa ja huonosti käyttäytyvää nuorta asiakasta? en ole osapuoli, mutta nämä hemmoitellut ja kasvattamattomat teinit eivät ymmärrä ettei noin voi käyttäytyä ja sitä saa mitä tilaa.
        ymmärrätkö sinä?

        Miksi mielestäsi edes pitäisi yksityiskohtaisesti asioita puida keskustelupalstoilla?
        Kuka lukisi jotain romaania huonosta palvelusta tms. Olisit nimittelyn sijaan kysellyt
        jos mainitsemasi teesit kiinnostavat...sitä tarkoittaa keskustelupalsta.
        En ole mielestäni puolustellut ketään tosin on myönnettävä, että onnistuit provosoimaan myös minua. Mistä päättelet aloittajan iän? Ei puhekielellä kirjoittaminen tarkoita automaattisesti sitä , että kyseessä on nuori ihminen, tunnen esim. 63v. stadia puhuvan miehen joka skrivaakin stadiks. Mielestäsi siis ei saa antaa
        asiallistakaan palautetta jos se on negatiivista? Aloittaja ei nähdäkseni ole öykkäröinyt, kaikkea en tapauksesta tiedä mutta mistään aloittajan viesteistä ei tule
        ainakaan minulle sellaista kuvaa. Eikä ikävä kyllä nyky Suomessa saa aina hyvää
        palvelua vaikka itse osaisikin käyttäytyä


      • Psyco Bob
        vai ite fuck´the? kirjoitti:

        setä sekoilee?

        On sinulla puheet...vai setä sekoilee, nyt minä olen ite fuck´the? Harhoillasi ei ole rajaa


      • Psyco Bob
        vai tv:hen, hehee kirjoitti:

        hehee ja sitten heräsin. Helle ei sovi kaikille, aiheuttaa harhoja ja hallusinaatioita.

        Puhut asiaa, sinusta sen huomaa ihan heti.


      • Proo
        psykopaattinen bobi kirjoitti:

        aloittaja ei ole mitenkään kuvannut kuinka tilanne on päässyt tuohon nalliin, tai edes mikä on syynä erimielisyyteen. silläkö perusteella puolustelet kiukuttelevaa ja huonosti käyttäytyvää nuorta asiakasta? en ole osapuoli, mutta nämä hemmoitellut ja kasvattamattomat teinit eivät ymmärrä ettei noin voi käyttäytyä ja sitä saa mitä tilaa.
        ymmärrätkö sinä?

        Et ole osapuoli...lievästikin ilmastuna sairas perverssio sulla, tuntematta taustoja,
        tapauksen yksityiskohtia ja silti puolustelet ko.firmaa...aivan..ja olet valmis tuomitseen
        arvostelijan kaikilla mahdollisilla nimillä..sä olet ainoa joka tässä on sairas ja vielä
        täys idiootti. Olet sä oikee multipersoona kun joka viestiin pitää kehitellä oma nimimerkki riippuen kuinka idioottinen viestis on


      • Fuck-the AK
        vai tv:hen, hehee kirjoitti:

        hehee ja sitten heräsin. Helle ei sovi kaikille, aiheuttaa harhoja ja hallusinaatioita.

        En oo maininnu, ett homma koskis pelkästään AK:ta vaan kaikkia korjaamoja, joissa
        laskutetaan olemattomista tms. Tiedät sä mistä ohjelmasta mä puhun? Ai niin, ei
        idiootit kato telkkaa, sä taidat tumputtaa joka ilta AK:n sivuja tuijotellen???


      • Fuck-the-AK
        terapeuttista? kirjoitti:

        vai pitäisikö katso peiliin, ainakin joskus?

        Miks et kato ees joskus jos se on terapeuttista? Sä tarvisit sitä roppakaupalla


      • Terve mieli
        henkisiä ongelmiako? kirjoitti:

        Oletko kilpailjan rölli vai muuten kusipäinen asiakas?
        Juttusi on ehkä ketjun tyhmin väkäys ilman mitään oikeaa ´tarinaa, vain jotain epämääräistä itkua?!?!

        "oletko kilpailijan rölli vai muuten kusipäinen asiakas?" kyselee hemmo joka ei ole
        AK:n palkkalistoilla....ihan varmaan juu. Taitaa nimimerkki kertoakin itse kirjoittajasta
        "henkisiä ongelmia"


      • ei malttais odottaa
        Fuck-the AK kirjoitti:

        En oo maininnu, ett homma koskis pelkästään AK:ta vaan kaikkia korjaamoja, joissa
        laskutetaan olemattomista tms. Tiedät sä mistä ohjelmasta mä puhun? Ai niin, ei
        idiootit kato telkkaa, sä taidat tumputtaa joka ilta AK:n sivuja tuijotellen???

        Koska juttu tulee julkisuuteen?


      • itkiöitä riittää
        Proo kirjoitti:

        Et ole osapuoli...lievästikin ilmastuna sairas perverssio sulla, tuntematta taustoja,
        tapauksen yksityiskohtia ja silti puolustelet ko.firmaa...aivan..ja olet valmis tuomitseen
        arvostelijan kaikilla mahdollisilla nimillä..sä olet ainoa joka tässä on sairas ja vielä
        täys idiootti. Olet sä oikee multipersoona kun joka viestiin pitää kehitellä oma nimimerkki riippuen kuinka idioottinen viestis on

        keskustelun ja raivon perustellahan täällä kaikki kertoo mielipiteensä, vai kuinka. Ennemmin uskon liikkeen hoitavan asiat sivistyneesti kuin yx teini joka ei kerro asiaa ja käyttää tuollaista kieltä.


      • Proo
        itkiöitä riittää kirjoitti:

        keskustelun ja raivon perustellahan täällä kaikki kertoo mielipiteensä, vai kuinka. Ennemmin uskon liikkeen hoitavan asiat sivistyneesti kuin yx teini joka ei kerro asiaa ja käyttää tuollaista kieltä.

        Kuten sanottua ...sairas perverssio sulla multipersoona


      • Fuck-the-AK
        ei malttais odottaa kirjoitti:

        Koska juttu tulee julkisuuteen?

        Omalta osaltani juttu ratkee alkuviikosta. Jostain syystä haluavat nyt sopia asian.
        Jollei syystä tai toisesta päästä sopuun, niin juttu muuttuu julkiseks...enter ja lähtee
        lehtiin yms. Malta vielä hetki....


      • Fuck-the-AK
        itkiöitä riittää kirjoitti:

        keskustelun ja raivon perustellahan täällä kaikki kertoo mielipiteensä, vai kuinka. Ennemmin uskon liikkeen hoitavan asiat sivistyneesti kuin yx teini joka ei kerro asiaa ja käyttää tuollaista kieltä.

        Ja tollanen räkänokka vastaa vielä pahempaa kieltä käyttäen. Kun sais nimes selville
        laittasin sulle jonkun tattoo-luolan lahjakortin, ett voisit hakkauttaa Autokeskus -textin
        kukilla tai sydämillä reunustaen. Voisit sitt ihalla peilin ees lafkaa joka on sulle noin
        rakas.


      • Palveluyrittäjä
        itkiöitä riittää kirjoitti:

        keskustelun ja raivon perustellahan täällä kaikki kertoo mielipiteensä, vai kuinka. Ennemmin uskon liikkeen hoitavan asiat sivistyneesti kuin yx teini joka ei kerro asiaa ja käyttää tuollaista kieltä.

        Sen siitä saa kun keskittyy liikaa solvaamiseen ja nimimerkkien keksimiseen. Lisäksi
        on sen verran "sokea ja tyhmä" ettei ymmärrä lukemaansa. Aloittaja on kertonut mistä on suivaantunut selkeästi mm. vastauksessaan sinulle. Viestien perusteella
        aloittajakin on edennyt sivistyneesti mistä kielii, että he ovat neuvottelemassa asiasta.
        Palstalla kirjoitusasulla tai -tyylillä ei ole mitään merkitystä, et kai sinäkään ole sellainen rääväsuu normi elämässä mitä täällä esität, vai oletko?

        Vain sinun viesteistäsi on havaittavissa raivoa samaa kuin Autokeskuksellakin, et suvaitse arvostelijoita jotka ovat negatiivisia. Ota jokin muu harrastus "itkijöitä riittää".


      • Palveluyrittäjä
        Palveluyrittäjä kirjoitti:

        Sen siitä saa kun keskittyy liikaa solvaamiseen ja nimimerkkien keksimiseen. Lisäksi
        on sen verran "sokea ja tyhmä" ettei ymmärrä lukemaansa. Aloittaja on kertonut mistä on suivaantunut selkeästi mm. vastauksessaan sinulle. Viestien perusteella
        aloittajakin on edennyt sivistyneesti mistä kielii, että he ovat neuvottelemassa asiasta.
        Palstalla kirjoitusasulla tai -tyylillä ei ole mitään merkitystä, et kai sinäkään ole sellainen rääväsuu normi elämässä mitä täällä esität, vai oletko?

        Vain sinun viesteistäsi on havaittavissa raivoa samaa kuin Autokeskuksellakin, et suvaitse arvostelijoita jotka ovat negatiivisia. Ota jokin muu harrastus "itkijöitä riittää".

        Taisi ainoa valittaja siirtyä toiseen harrastukseen...ennenminkin taisi työnantaja käskeä lopettamaan aivopierut kun sopu syntyi.


      • F-T-AK
        Psyco Bob kirjoitti:

        Oletkos ihan varma että uusi omistaja vie autoa ko. merkkikorjaamolle raivo vs. järki?
        Mistä päättelet että aloittaja "raivoaa" ko.korjaamolle jotenkin? Entä mistä päättelet, että tiskillä on raivottu tms. ? Et sittenkään ole narsisti vaan se itse "kuspää".

        Moi moninimi-pervo, Nyt on ihan varma, ettei uus omistaja vie autoo AK:een korjattavaks, sen verta kauas se myytiin. Joko on veri alkanu nousta vintille asti vai onko edelleen molemmat kamarit pimeenä? Eiks ole noloo kun pomos käski sun
        lopettaa "aivopierut"? Sun idiootti-juttujas tulee ikävä...hauskaa tumputus-syksyä sulle


    • Fuck-the-AK

      Nonnii. Palaverit on pidetty. Keränen oli liikkeellä oikealla asenteella joten oli helppo
      sopia asiat ja jatkaa puhtaalta pöydältä. Toivotaan, ett homma pitää kutinsa. Nyt
      "rääväsuu" voi relata, mä en enää lässytä enkä poraa täälä tän casen osalta. Ilmeisesti rölli on saanu pataansa kunnolla kun ei oo pitkiin aikoihi kommentoinu
      idiootti-texteillään...taitaa olla siviilis samanlainen ..tun ruikuttaja joten ei ois ihme
      vaikka poski tummuis ja leegot sinkoilis.

      • mutkuitkujuu

        Ja kuka uskoo ja mitä uskoo?
        Vieläkään ei ole kerrottu mistä riita alkoi ja mihin sopimukseen päästiin.


      • Proo
        mutkuitkujuu kirjoitti:

        Ja kuka uskoo ja mitä uskoo?
        Vieläkään ei ole kerrottu mistä riita alkoi ja mihin sopimukseen päästiin.

        Et sä osaa edes lukee? Tajuut sä yleensäkään mistään mitä sä luet jos siis osaat?
        Riidasta on kerrottu ja sopuun on päästy. Mitä välii mitä on sovittu jos molemmat on tyytyväisiä...ttu sä oot kipee


      • Terve mieli
        Proo kirjoitti:

        Et sä osaa edes lukee? Tajuut sä yleensäkään mistään mitä sä luet jos siis osaat?
        Riidasta on kerrottu ja sopuun on päästy. Mitä välii mitä on sovittu jos molemmat on tyytyväisiä...ttu sä oot kipee

        Ei monen merkin mies? ole kipeä, pelkästään narsistinen perfektionisti. Antaa "kaverin" rauhassa purkaa yksinäisyyden tuomia patoutumia.
        On myös ymmärrettävä hänen kaltaisiaan kovalla kurilla isän kasvattamia
        henkisesti häiriintyneitä yksilöitä


      • kuka vastaa?
        Proo kirjoitti:

        Et sä osaa edes lukee? Tajuut sä yleensäkään mistään mitä sä luet jos siis osaat?
        Riidasta on kerrottu ja sopuun on päästy. Mitä välii mitä on sovittu jos molemmat on tyytyväisiä...ttu sä oot kipee

        niinpä, mistä riita tuli, mikä oli perimmäinen syy. Sopu voi olla se, että isoherra kuunteli ja pahoitteli ja fuckpoika on iloinen jälleen?


      • Terve mieli
        kuka vastaa? kirjoitti:

        niinpä, mistä riita tuli, mikä oli perimmäinen syy. Sopu voi olla se, että isoherra kuunteli ja pahoitteli ja fuckpoika on iloinen jälleen?

        Voi pyhä yksinkertaisuus, et siis osaa lukea ainakaan kunnolla syy riitaan kun kaikilla muilla on tiedossa paitsi sinulla. Ihan aikuisten oikeesti, mitä sovun sisällöllä on merkitystä jos asenteet ovat vihdoin kohdanneet ja kumpikin osapuoli aloittaa puhtaalta pöydältä?? Joka tapauksessa sinun analysointikykysi on surkea, selkeä
        narsistinen perfektionisti siis, jolla on henkisiä ongelmia roppakaupalla.


      • F-t-AK
        kuka vastaa? kirjoitti:

        niinpä, mistä riita tuli, mikä oli perimmäinen syy. Sopu voi olla se, että isoherra kuunteli ja pahoitteli ja fuckpoika on iloinen jälleen?

        Mä vastaan..sain anteeks pyynnön ja riittävän summan rahaa korvaukseks kaikesta.
        Tarkempaan en sulle kerro. Yleensä veri pakkautuu kerrallaan vain ala- tai yläpäähän
        sulla näemmä vaan alapäähän. Armoton stondis tuntuu olevan koko ajan liekö AK:n
        kotisivut syynä?


      • toivot. kasvoit
        F-t-AK kirjoitti:

        Mä vastaan..sain anteeks pyynnön ja riittävän summan rahaa korvaukseks kaikesta.
        Tarkempaan en sulle kerro. Yleensä veri pakkautuu kerrallaan vain ala- tai yläpäähän
        sulla näemmä vaan alapäähän. Armoton stondis tuntuu olevan koko ajan liekö AK:n
        kotisivut syynä?

        Et sinä mitään saanut, korkeitaan pahoittelut. Ei liikkeet mitään rahaa anna, korkeitaan jonkun huollon tai t-paidan.
        Jaksoit kuitenkin meuhkata ja toivottavasti tämä loppuu tähän.


      • F-T-AK
        toivot. kasvoit kirjoitti:

        Et sinä mitään saanut, korkeitaan pahoittelut. Ei liikkeet mitään rahaa anna, korkeitaan jonkun huollon tai t-paidan.
        Jaksoit kuitenkin meuhkata ja toivottavasti tämä loppuu tähän.

        Pitäis sun tietää, ett sain rahaa...tai mitä väliä mä .askat nakkaan sun mielipiteistäs.
        Niin ja pitihän mun meuhkata...takas vaikka idiootit pitäis jättää omaan arvoonsa.
        Älä järkyty, mutt mun osalta tää case on ohi. Odota vaan kyllä joku muukin takuulla
        kirjottelee tänne ihan sun ilokses niin pääset taas räksyttään ja krjotteleen noita
        apu-koulu tasosia textejäs...keep on moving motherfucker.


      • Terve mieli
        toivot. kasvoit kirjoitti:

        Et sinä mitään saanut, korkeitaan pahoittelut. Ei liikkeet mitään rahaa anna, korkeitaan jonkun huollon tai t-paidan.
        Jaksoit kuitenkin meuhkata ja toivottavasti tämä loppuu tähän.

        Huomasitko monen nimimerkin mies, että vain sinä olet "meuhkannut" nimitellen muut ovat vain antaneet vastineen takaisin. Toivottavasti kasvoit myös ja lopetat
        moiset älyvapaudet tähän.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3010
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2089
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      1863
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe