Minkälainen peli on facelift kuutonen 2011 eteenpäin?
Miten paranneltu 2008 julkaistusta mallista?
Onko ruosteongelmaa?
Ittellä oli 2005-2008 maksa kuutonen -03 ja ruostu helmat, ovet, lokasuojan kaaret. Takuu toimi kohtuullisesti. Muuten aivan loistava peli. Nyt iski autokuume ja maksa on yks vaihtoehdoista.
Kuutonen 2011----
6
190
Vastaukset
- 13131313
Mulla 2011 dynamic, helmat, puskuri ja perälauta umpiruosteessa, älä hyvä mies osta moista ruostekasaa, ellet halua 20 tonnin kukkapenkkiä itselles !
- TA05
Mä en muistanu et mazdassa kukkii muovikin. Muisti palaa pätkittäin!
- M6 08
Mulla 08 6 ei ruostetta edes puskurissa, aikanaan ruostesuojasin pesen säännollisesti
vahaan kaksi kertaa vuodessa. Ei vikoja paitsi se takaluukun avaus nappi. - mames1
Mulla kans -08 kutonen. Ei pienintäkään ruosteen hippua missään. Sama ongelma löytyy kyllä kuin edelliseltäkin vastaajalta, eli takaluukun nappi toimii vain ajoittain.
- MZD22
Mulla oli 2010 pre-fl ja 2011 fl alla, molemmilla tuli paukutettua tuollaiset 130 tkm. Dieseleitä molemmat, keskiteholla 163 heppaa.
Ekan hylkäsin pikku supikolarin jälkeen, silloin ei tuohon versioon saanut xenoneja ja kuutosen halogeeneilla_ei_tee_mitään. Fl:ään sai kääntyvät xenonit joten jipii!
Ekan jousitus oli tosiaan sporttinen, eipähän kallistellut kurveissa, mutta...
Faceliftiin uhottiin pienempää melutasoa. Olihan se keulasta hiljaisempi... jousitus parempi normiajoon. Eipähän vaan säädetty lämppäriä ratista enää. Eikä takapenkin turvavyötilannetta nähnyt kojelaudasta. Huononnuksia.
Xenonit olivat pahuksen hyviä pitkillä ja kääntyvinä myös sisäkurveissa, mutta liikennemerkkejä niillä ei näe, kuvio on leikattu matalaksi lähivaloilla varmaan kääntyvyyden takia. Kivaa nähdä valkoinen tie edessä, muttei pientareita...
Turboahdin kutistettiin faceliftissä, uudempi herää hiukan virkeämmin, mutta lopussa ei riitäkään voimaa. Huano juttu. Nykykolmonen kimpoaa kolmosella 140 vauhtiin vertailun vuoksi, fl 6 tikahtuu 130:n kohdalla. Nelosella. Viitosesta viitti puhuakaan... miettikää, kumpi lähtee alussa äreämmin...
Kuutonen on kuitenkin aikansa tuote, kyllä sillä pärjää ;-)- Mazdailia2.2MP
Minkä ihmeen takia dieseliä pitäisi vinguttaa korkeilla kierroksilla? Maksimi teho 163 heppasessa tulee 3500:ssa, sen jälkeen teho ja vääntö laskee. Kokeilin tänään että yli 5 tuhatta varvia ottaa helposti mutta kyllä siinä jo tuntui hyytymisen merkkejä. Parempi turbo joka herää pienillä kierroksilla herkästi kuin isompi turbo joka alakierroksilla jäässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031545
Välillä käy mielessä
olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.781174- 881117
- 1391016
Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta
Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt580975Mika Muranen juttu tänään
Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras1937Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."
Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih8882- 19852
Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."
Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum9684Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa
On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida8650