Henkselit

henkselihessu

Niin, minä olen tykästynyt henkseleihin, paljon paremmat käytössä kun vyö , housut pysyy jalassa, persvako ei vilku eikä housunkaulus kiristä, täydellistä !
Ja näin miehelle se vessassa käyntikään ei ole mikään ongelma, henkseleitä ei tarvitse irrotella pienemmän hädän yllättäessä.

PAITSI, olen nyt parisettiä käyttänyt henkseleitä, en just nyte muista minkä merkkisiä (halpoja olivat) ja niissä on radikaali ongelma, paitsi että ne lukot hajoaa ennenpitkää, kuten nytkin, niin niissä myös takapuolella on hyvin terävät piikit niissä kannatinlukoissa, jotka ennenpitkää rikkovat jokaikisen paidan mitä olen pitänyt. Paidat olis muuten hyviä mutta niissä on reiät henkselin kannattimien kohdalla, ärsyttävää >:(

Jotenka, josko on henkselinkäyttäjiä muitakin niin mikäs olis semmonen laadukkaampi merkki ja malli joka ei riko vaatteita ?

12

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henkselihessu

      äh ja unohtakaa, justiinsa tajusin että armeijassahan oli hyvät henkselit, joten tilaan inttihenkselit, kestänee normitaistelijan perjantai-illan örvellykset.

    • Jere123

      Henkselit on joo kyllä kätevät ja mukavat päällä.

      Mä olen itse tilannut viimeksi http://www.olkain.fi:stä henkselini ja niissä on ainakin ihan mukavat lukot, jotka eivät riko vaatteita tai paina.selkää.

      • Harri3

        Mä tilasin edellisten henkseleideni tilalle uudet frakkihenkselit (eli sellaiset kapeat henkselit) tuolta olkain.fi:stä. Yhden ongelman olen huomannut edellisiin henkseleihini verrattuna noissa uusissa.

        Nämä uudet frakkihenkseleiden päällispuoli ei ole yhtä sileä kuin edellisissä henkseleissäni ja siksi pusero tahtoo mennä ryttyyn tai nousta ylöspäin kumarrellessa kun henkselit eivät pääse liukumaan kunnolla paitojen välissä. Onko tietoa saisiko jostain kapeita henkseleitä, joissa on sileä pinta?


    • jani131

      Ite käytän farkkuhaalareita, kätevät ku henkselit valmiina ja hyvät ja tukevat jalassa. Kaapista löytyy myös parit farkut missä oli henkselit mukana, farkuissa napit joihin henkselit laitetaan.

      • henkseliman

        Oletko siis mies ja käytät farkkuhaalareita? Mistä päin olet?

        Olen myös mies ja käytän farkkuhaalareita. Olen luullut, ettei kukaan muu mies käytä farkkuhaalareita itseni lisäksi. Kätevää tosiaan nuo farkkuhaalarit, joissa on henkselit valmiina. Olisi hauska tavata joskus toinenkin mies kasvotusten farkkuhaalareissa.


    • ButtonUp

      Nappihenkseleitä olen käyttänyt jo useamman vuoden, huono puoli niissä on se että harvoin nykypöksyissä niitä nappeja on. Mutta neulalla ja langalla sekin onnistuu.

    • Jere123

      Kyllä mullakin leviksen farkkuhaalarit on ja ajoittain käytänkin niitä. Musta vaan farkkukangas ei kauheen hyvin toimi henkseleinä, ei jousta riittävästi ja siksi kiristää kumarrellessa liikaa.

      Musta klipsihenkselit on helpommat kuin nappihenkselit, ei tarvi niitä nappeja ommella kaikkiin farkkuihin, voi valita milloin käyttää vyötä ja milloin henkseleitä. Ne klipsit toimii samalla ihan hauskoina koristeina, välkkyvät housunkauluksessa puseronkin alta kumarrellessa

    • henkseliman

      Kuinka yleistä muuten on, että miehet käyttää farkkuhaalareita? Onko kellään tietoa tai mutu tuntumaa? Itselläni on siis Dickies farkkuhaalarit. Uskaltaako mies farkkuhaalareita käyttää päällä muualla kuin kotona? Aiheuttaako kovin suurta ihmetystä muissa ihmisissä farkkuhaalarit miehellä?

      • Jere123

        Miksi se nyt ihmetystä aiheuttaisi, siinähän ne farkkuhaalarit on vaatteita mitä muutkin. Ei ainkaaan mulle kukaan mitään negatiivista oo haalareista tullu kommentoimaan.

        Jos ei tykkää, että haalareiden henkselit näkyy niin voihan siihen farkkuhaalareiden päälle laittaa sitten vaikka puseron niin näyttävät tavallisilta farkuilta. Siinä vaiheessa tosin ehkä normaalit farkut ja klipsihenkselit on parempi vaihtoehto kun ne ovat mukavammat päällä.


    • jani131

      Joo oon mies ja käytän farkkuhaalareita. Löytyy shortsimallia ja ihan pitkälahkeisia. iteltä myös löytyy nuo dickiesin farkkuhaalarit. Aluksi en kehannu käyttää farkkuhaalareita julkisesti mutta ajattelin sitten ettei kiinnosta mitä muut ajattelee

      • henkseliman

        Kiva kuulla, että on muitakin miehiä, jotka käyttävät farkkuhaalareita itseni lisäksi. Minunkaan mielestä ei ole merkitystä, että mitä muut ajattelevat farkkuhaalareista, kunhan itse tykkää käyttää niitä. Itse olen saanut enimmäkseen positiivissävytteistä kommenttia käyttäessäni miehenä farkkuhaalareita. Missä päin Suomea liikut farkkuhaalareissa? Ei siis ole pakko vastata.


    • Terosas

      Vaatekaappia siivoillessa tuli vastaan vanhat henkselit: Ihan vitsinä kokeilin laittaa ne farkkujen kanssa - mutta huomasinkin kuinka kätevät ne oikeastaan on. Ei tarvi kiskoa housuja ylös yhtenään niinkuin vyön kanssa piti tehdä. Näin talvella ne kanssa saa kätevästi piiloon puseron alle. Nyt oon käyttänyt henkseleitä jokseenkin päivittäin töissä ja vapaalla ja ihmettelenkin, että kuinka niin harvat käyttää henkseleitä kun ovat niin kätevät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe