kannattaa

uskomatonta1

Kyllä tuntuu tuo netinkautta tehtävä niinkutsuttu pimee kauppa kummasti kannattavan.

10

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nousuun

      Toivoisi todellakin, että verottaja puuttuisi viimeinkin myös tuohon veronkiertoon, sillä puuttuuhan se paljon pienempäänkin. Enpä usko että monikaan netinkautta myyvistä ilmoittaa verotukseen mitään saamistaan voitoista ja tuntuvat tienaavan paremmin, kuin moni pienipalkkainen työssä käyvä ja veronsa maksava.

      • Myymummos

        Jos omaansa myy niin se verottajalle kuulu!


    • Hä HÄÄÄääääää

      Vituttaako nyt ihan hirvesti kun et osaa mitään myydä, 5k€ /kk nettikaupasta on ihan kevyttä kauraa, ei edes tartte kotoaan mihinkään lähteä ja mitkä tärkeintä PUHTAANA KÄTEEN:
      Mee vaan aamulla sinne paskaduuniis nuuskimaan nurkkia alle 2k€ kuukausipalkallas........................ai niin sähän saat maksaa siitä verot.
      Revi siitä käppänä elämäniloo ittelles.

    • Vellihousu

      Kyllä verottajalle olis tutkimista noissa jobbareiden autokaupoissa. Meidän tutuilla on naapuri joka vaihtaa joka kuukausi parhaina kaksikin autoa oman vakiautonsa rinnalla, viksaa vähän aluvannetta ja vahaa jne.. pintaan niin kyllä kauppa vaan kummasti käy. Tuskin viitsii tappiolla puuhastella.
      Verottaja ei vaan jaksa, viitsi tai halua puuttua asiaan.

      • PEKKINEN

        Mitä helvettiä se sulle kuuluu hanki elämä...


      • Vellihousu
        PEKKINEN kirjoitti:

        Mitä helvettiä se sulle kuuluu hanki elämä...

        Hitto sehän olet sinä,empä olisi arvannut.


    • loppuuko

      Nettikauppa on törkeää veronkiertoa, johon verottajan puututtava viimeinkin, onhan tämä surkuhupaisaa, jos joku pieni talkootyökin on jo veronalaista, mutta nettikauppaaminen ei ole, ei ole mikään selitys, että myy omia tavaroita, jos niistä otetaan voittoa, eriasia jos annetaan ilmaiseksi.

      • Koolko000

        Harvoimpa käytetyn tavaran hinta on korkeampi kuin uutena ollut, eli ei siinä voittoa tule! Myy sinäkin niin ei tarvitse olla kateellinen!


    • kyllon perkele ihmiset katteelisia kyttääjiä :)

    • uskomatonta2

      jokainen tehköön mitä haluaa, suomi on vapaa maa. jos joku myy tavaraa, antakaa sen myydä. tollot.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2863
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      20
      1042
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe