Lumia 625 vai 630, kumman ostan?

Tauno Tampio

Mitä eroa niillä on? Tyhmä kysymys mutta en ole asiantuntija.

4

682

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lumia 630 mallissa on nopeampi suoritin, tarkempi näyttö kuin tuossa mutta taas näyttö on hieman pienempi.

    • J.S.

      Töissä 625 pakotettuna. Muuten ok peli mutta vilkaisunäyttö puuttuu, joten käyttökokemus on p@ska. Eikä se näyttö muutenkaan häikäise...
      630:stä ei kokemusta.

    • Arvostelussa 630
    • l520

      Itse pidän 625 hiukan parempana vaikka tehot on hieman pienemmät ei sillä ole suurta käytännön merkitystä.Elikkä 625:ssä on ne tärkeät 630:sta puuttuvat etukamera/salama joista aina yleensä valitetaan jos ne puuttuu,vaikka ei ne tietysti kaikille ole välttämättömyyksiä.

      625 on paremmat nopeudet netti yhteyksissä LTE:llä höystettynä.Käyttiksellä ei ole niin suurta merkitystä koska 625 päivittyy myös viralliseen cyan 8.1 lähitulevaisuudessa.

      630 clearblack näyttö on varmaan paremmin luettavissa kirkkaassa päivänvalossa.625 on kiinteä akku kun taas irrotettava 630:ssä.625 ottaa parempia videoita 1080p vs 720p.

      Kiteytettynä jos et koe tärkeäksi salamaa- etukameraa- LTE on 630 ihan hyvä valinta,nämä vaan mitä itse miettisin jos noista pitäis valita.Lumia 8.0 ja 8.1 käyttäjänä mun on paljon helpompi arvioida noiden eroja käytännössä kuin jos en omistaisi lumiaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe