ravintola helsinki alanya

jasuje

ainut mesta ei ole feikki juama ja puhtas paika DDDDDDDDDDDD

69

1045

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ddffddffdsf

      Hajoa ravintolasi tyhjyyteen. Kaikki suomalaiset tietää ja tuntee paikan plus omistajat. Siksi siellä ei käy enää kukaan koskaan.

      • jassuje

        miksi se puhut paska me on jassu etkö sinunle muda tekemisttä jos sinunle oskari kansa on ongelma vitto ei ole ravintola syy .......


      • sdfddddf
        jassuje kirjoitti:

        miksi se puhut paska me on jassu etkö sinunle muda tekemisttä jos sinunle oskari kansa on ongelma vitto ei ole ravintola syy .......

        Samaa porukkaa olet ja sen mukaan sinut myös arvostellaan. Siellähän sinäkin patsastelet First Alanyan nettisivuilla henkilökuntana.
        Valitettavasti näiden suhareiden touhuihin ei kannata ryhtyä.


      • ddddgkjklllfdg
        jassuje kirjoitti:

        miksi se puhut paska me on jassu etkö sinunle muda tekemisttä jos sinunle oskari kansa on ongelma vitto ei ole ravintola syy .......

        sitten sinä mainostat oskarin firmaa first alanya omassa baarissa. kenen syy sitten? voisi pelastaa jos joku kertoisi totuuden edes yhden kerran. on minulla työ suomessa, mutta ongelma siellä kun asuntoni ostin oskarilta. haluaisin tehdä muuta kun valittaa,mutta hoitakaa minun tapu


    • ddddffff

      Samaa kaikkea saastetta ja likaisuutta kun kaikki entisilläkin nimillä toimineet sillä paikalla. Joka vuosi uusi nimi ja parhaina vuosi kaksi Kaikkien tarrat ja pinttyneet liat vieläkin paikallaan.
      Miksiköhän ei ole avokeittiötä? Ai niin, ei voi näyttää asiakkaille minkä näköistä siellä on ja mitä siellä oikein touhutaan. Menkää ja syökää vanhoja pakasteita ja juokaa pontikkaa omalla vastuulla.

      • jassuje

        haista home me on tälä jos sinunle ongelma ei mun syy mun toiminta on puhtas elä syytä syytön ihmiset se et voi mita kannatta itte ole rehelinen satana narkarit ravintola helsinki ei otta narkarit DDDDDDDDDDDDD 905533366942 jos sinunle ongelma soitta minunle me on hyvä läkäri sina on numero tai anna oma me soittan ........


      • sdsdfsf
        jassuje kirjoitti:

        haista home me on tälä jos sinunle ongelma ei mun syy mun toiminta on puhtas elä syytä syytön ihmiset se et voi mita kannatta itte ole rehelinen satana narkarit ravintola helsinki ei otta narkarit DDDDDDDDDDDDD 905533366942 jos sinunle ongelma soitta minunle me on hyvä läkäri sina on numero tai anna oma me soittan ........

        Tällaisista vastauksista viimeisetkin paikkaan erehtyvät tajuavat missä mennään....Yksi Alanyan häpeäpilkuista.


      • ddddfffffff
        sdsdfsf kirjoitti:

        Tällaisista vastauksista viimeisetkin paikkaan erehtyvät tajuavat missä mennään....Yksi Alanyan häpeäpilkuista.

        näkyy uhoavan kuten velipoikakin..samaa verta


    • Kerran käynyt

      Entiseltä nimeltään Ravintola Tango ja Oscar Ercanin eli First Alanyan veljen paikka.
      Mahdollisesti ei myöskään työlupa-asiat kunnossa.

      • jassuje

        en tietänyt turkilainenki tarvi työ lupa etkö teille muda tekemistä vaikka mene kaljalle .......tarvittaan fiksu ihmiset tyhmet ulos DDDDDDDDDDD


      • Kerran käynyt
        jassuje kirjoitti:

        en tietänyt turkilainenki tarvi työ lupa etkö teille muda tekemistä vaikka mene kaljalle .......tarvittaan fiksu ihmiset tyhmet ulos DDDDDDDDDDD

        Tilataanpa valvontakäynti ja katsotaan.


      • gunes2007
        Kerran käynyt kirjoitti:

        Tilataanpa valvontakäynti ja katsotaan.

        Tilaa myös alkoholitarkastajat samaan paikkaan. Tulee isot rapsut jos ei ole laillista Turkin arvolisäverolla ostettuja juomia vaan tuotu esim taxfreestä.
        Paikka voidaan myös sulkea sen takia.


      • dsdsdqddd
        gunes2007 kirjoitti:

        Tilaa myös alkoholitarkastajat samaan paikkaan. Tulee isot rapsut jos ei ole laillista Turkin arvolisäverolla ostettuja juomia vaan tuotu esim taxfreestä.
        Paikka voidaan myös sulkea sen takia.

        Selväpä se. Tehdään myös näin. Jotenkin tuo ravintoloiden mätäpaise pitää saada sulki, kun ei näemmä poistu luoonollisen poistuman kautta. Aina vaan avautuu uudella nimelllä. Aina tyhjänä, ei koskaan ketään asiakkaita. Onko jopa epämääräinen rahanpesula?


      • afafafsf
        jassuje kirjoitti:

        en tietänyt turkilainenki tarvi työ lupa etkö teille muda tekemistä vaikka mene kaljalle .......tarvittaan fiksu ihmiset tyhmet ulos DDDDDDDDDDD

        Onko esimerkiksi Essi turkkilainen? Vitun tyhmä tyyppi olet. Tänne tulet mainostamaan ihan paskaa ja kaikkien vihaamaa ravintolaa. Ja jatkat vain suunsoittoa ja valehtelua. Nuoret huppanat tytöt saavat nyt 5 vuoden maahantulokiellon. Ja sinuahan se ei haittaa kun muutenkin käytännössä kuppi nurin ja konkka ovella. Nauttikaa nyt näistä kommenteista, joita kerran erehtyneet asiakkaat antavat.


      • ddddddfffffffffff
        afafafsf kirjoitti:

        Onko esimerkiksi Essi turkkilainen? Vitun tyhmä tyyppi olet. Tänne tulet mainostamaan ihan paskaa ja kaikkien vihaamaa ravintolaa. Ja jatkat vain suunsoittoa ja valehtelua. Nuoret huppanat tytöt saavat nyt 5 vuoden maahantulokiellon. Ja sinuahan se ei haittaa kun muutenkin käytännössä kuppi nurin ja konkka ovella. Nauttikaa nyt näistä kommenteista, joita kerran erehtyneet asiakkaat antavat.

        tuohan on totta.onahn siellä suomalaisia tyttöjä nimet niillä vain vaihtuu.ehkä ongelmia palkassa


      • Heh-heh-Helmi
        jassuje kirjoitti:

        en tietänyt turkilainenki tarvi työ lupa etkö teille muda tekemistä vaikka mene kaljalle .......tarvittaan fiksu ihmiset tyhmet ulos DDDDDDDDDDD

        Eihän siitä ole pitkäkään aika, kun Jassu hait Suomipalsoilla henkilökuntaa ravintolaasi! Ja kerroit kaikkien lupa-asioiden olevan tulevaa suomalaista henkilökuntaa varten valmiina :)


      • assass
        Heh-heh-Helmi kirjoitti:

        Eihän siitä ole pitkäkään aika, kun Jassu hait Suomipalsoilla henkilökuntaa ravintolaasi! Ja kerroit kaikkien lupa-asioiden olevan tulevaa suomalaista henkilökuntaa varten valmiina :)

        Kuulin huhuja että tuolta olisi poliisien toimesta viety vosuja jalat maata viistäen säilöön luvattoman työn vuoksi ja sitä kautta potku persiille ja kotimaahan vähintään 5 vuodeksi. Jos ei huhut pidä paikkaansa, niin kyseess' sitten enneuni.


    • jassuje

      tila ittä jos ot nin rehelinen ...........lopetta jauhaminen jos sinunle asja soitta minunle satana katelinen varmasti sinunle mene huonisti kun ot koko aika tälä konella mene tähät duni aivoton ihminen ............

      • Kerran käynyt

        Selvä asia. Minäpä otan asian hoitaakseni, kun kerran niin tahdot. Tällä kertaa tilaankin valvontakäynnin Antalyasta, että paikallinen hälytysjärjestelmä ei toimi.


    • kerran vielä

      Ihan oikeesti. se entinen tango ei vedä ketään asiakkaita sisään. ei karaoke sanat näy muulle yleisölle. ja mitä lie kaljaan on laitettu. ne pari kertaa ku siellä käynyt, oon menny ihan päihin 1 kaljasta. voin vielä kerran käydä kokeileen, sitte saa riittää. harmi omistajille ku ette saa asioita kuntoon.

    • jassuje

      tälä ihmiset vain puhu paska kuka järkävä ihminen ei tule tännä tämä on ihan katostorofi tämä mun ensi meinen ja viminen kerta me tun tännä me toivon kaikille hyvä vikko loppu jos et ittä nähnyt mita elä usko kätä toivon kaikki hyvin t jassu

      • Mita sa

        Sanoa?

        Eiko pizzassa ole makua?

        Mutta suomi ruma pilu saa edelleen.

        Ruma pilu pilu pilu tula tula tula mita mita sina sanoa?


      • dsddsadff

        Kannattaa harkita kahdesti ennen kuin tulee tänne mainostamaan palvelua joka ei ole mainostamisen tai kehumisen arvoista. Kun itse aloittaa niin täytyy kestää myös muiden vilpittömät vastaukset ja mielipiteet. Buahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhaaaaa. Hyvin päättyi tämäkin ilmaisen mainoksen yritys?


      • Hahahahha

        Hahahah jassu, kaikki tietää et sun ravintola helsinki (entinen tango) on ihan täyttä paskaa, sen takiahan siellä ei kukaan käy.. Ja tosiaan pienet sakothan sulle rapsahtais jos viranomaiset sais tietää essi mustosen olevan sulla töissä ilman työlupaa ja mistä kaikki suomi juomat sinne saat... Hahhshaaaa


    • Feikkishortsi

      Vedän shoooortsit jalkaan.

      Otan mikrofonin esiin ja laulan.

      Homot esiin.

    • ddedwdfewdf

      Missä tämä paikka on? Kävin kartan osoittamassa paikassa, niin sieltä löytyi vain se sama vanha hikinen Tanssiravintola Tango ja joku perkeleen naurettava Red Apple Restaurant. Ihan taitaa olla sekoiluhommaa?

      • täynnätapuasiaa

        kertokaa tango, apple tai helsinki miten kaikki on tapahtunut, minne ihmisten ja minun taput ovat menneet, onko paikka avattu minun rahalla ja muiden rahalla, kertokaa se yksi asia niin kaikki puheet loppuu. hoitakaa samalla ne tapumme


      • jassuje
        täynnätapuasiaa kirjoitti:

        kertokaa tango, apple tai helsinki miten kaikki on tapahtunut, minne ihmisten ja minun taput ovat menneet, onko paikka avattu minun rahalla ja muiden rahalla, kertokaa se yksi asia niin kaikki puheet loppuu. hoitakaa samalla ne tapumme

        jos sinunle muna tule esille t jassu


      • denizkizii
        jassuje kirjoitti:

        jos sinunle muna tule esille t jassu

        Kävin katsastamassa tuon paikan juhannuksen aikaan jotta tiedän mistä puhutaan. Lopputulema oli, että paikka on kauttaaltaan vastenmielinen.


      • Oikeudenk.odotelless
        täynnätapuasiaa kirjoitti:

        kertokaa tango, apple tai helsinki miten kaikki on tapahtunut, minne ihmisten ja minun taput ovat menneet, onko paikka avattu minun rahalla ja muiden rahalla, kertokaa se yksi asia niin kaikki puheet loppuu. hoitakaa samalla ne tapumme

        Taput ovat lainojen panttina pankeissa, osa asunnoista sen jälkeen myyty väärennetyillä papereilla. Asunnot ovat olleet Oscarin firman, hänen veljen tai jonkun bulvaanin nimissä. Oikeudenkäynti on kallista, mutta muutama on palkannut asianajajan ja jutut etenee. Tämä on tieto, ei arvaus. Mielenkiinnolla odotan lopputulosta.


      • Verionvettäsakeampaa
        jassuje kirjoitti:

        jos sinunle muna tule esille t jassu

        Oletko tietoisesti mukana Oscarin bulvaanina vai onko hän käyttänyt nimeäsi tietämättäsi? Olisi kiva tietää totuus - no, oikeudenkäynnissä varmaan tämäkin asia selviää.


    • Alanya is best

      Kävimme keväällä 2014, paikka oli todella siisti ja ruoka erinomaista.

      • täynnätapuasiaa

        Näkyikö toisten maksamia tapuja (asunnon omistuskirjoja) kehystettynä seinillä?


      • sddedfdfed

        Olisit eri mieltä kun näkisit mitä ja miten siellä keittiössä puuhaillaan- Siellä ei ole avokeittiötä juuri sen vuoksi että kukaan ei näe. Kuuluiko mikron plingahdus?


      • alanya is best
        sddedfdfed kirjoitti:

        Olisit eri mieltä kun näkisit mitä ja miten siellä keittiössä puuhaillaan- Siellä ei ole avokeittiötä juuri sen vuoksi että kukaan ei näe. Kuuluiko mikron plingahdus?

        Ootko käynyt muitten ravintoloiden keittiöissä?


      • ddddddd
        alanya is best kirjoitti:

        Ootko käynyt muitten ravintoloiden keittiöissä?

        Käyn vain ravintoloissa, joissa on avokeittiö. Kun keittiöön ei näe, niin on aina salattavaa. Tiedossa on kaikilla että ruiskuttelevat sprm tms. eritteitä, toisten ruoantähteitä, vanhaa tavaraa kun ei keittiön touhut ole julkisia.


      • alanya is best
        ddddddd kirjoitti:

        Käyn vain ravintoloissa, joissa on avokeittiö. Kun keittiöön ei näe, niin on aina salattavaa. Tiedossa on kaikilla että ruiskuttelevat sprm tms. eritteitä, toisten ruoantähteitä, vanhaa tavaraa kun ei keittiön touhut ole julkisia.

        Suomenki keittiöt ovat suljettuja ei niihin asiakkaat pääse. Ruoka sielä tangos oli hyvää ja sprmaa ei näkyny. Miks mollata sitä , sielä oli hyvä palvelu verrattuna esim. Heikin baariin jossa olis pitänyt ostaa asunto että olis positiivista kohtelua saanu. Ja aina pitää muistaa että Alanya ei oo suomi.


      • missämuntapu?
        alanya is best kirjoitti:

        Suomenki keittiöt ovat suljettuja ei niihin asiakkaat pääse. Ruoka sielä tangos oli hyvää ja sprmaa ei näkyny. Miks mollata sitä , sielä oli hyvä palvelu verrattuna esim. Heikin baariin jossa olis pitänyt ostaa asunto että olis positiivista kohtelua saanu. Ja aina pitää muistaa että Alanya ei oo suomi.

        Suomi on sivistysvaltio keittiöhenkilökunnan käyttäytymisessä halveksimiaan harhaoppisia kohtaan. Hyvä kun et tuosta paikasta kuitenkaan asuntoa osta. On nääs erinäinen joukko tapujaan vaillä näiltä veljiltä.


      • alanya is best
        missämuntapu? kirjoitti:

        Suomi on sivistysvaltio keittiöhenkilökunnan käyttäytymisessä halveksimiaan harhaoppisia kohtaan. Hyvä kun et tuosta paikasta kuitenkaan asuntoa osta. On nääs erinäinen joukko tapujaan vaillä näiltä veljiltä.

        Juu en asuntoa osta sieltä, mutta lomailemme ja relaamme siellä, Alanya hieno paikka. Järki päässä......ja tarkkana kuitenki...kaiken suhteen...


    • Hahhagaa

      Hahahah jassu, kaikki tietää et sun ravintola helsinki (entinen tango) on ihan täyttä paskaa, sen takiahan siellä ei kukaan käy.. Ja tosiaan pienet sakothan sulle rapsahtais jos viranomaiset sais tietää essi mustosen olevan sulla töissä ilman työlupaa ja mistä kaikki suomi juomat sinne saat... Hahhshaaaa

      • Hahhagaa

        4 työluvatonta suomalaista vosua ollaan jo saatu lähtemään viranomaisten puolesta järjestämälle kotimatkalle. Lujaa ovat lähteneet, klitorikset viheltäen ja häpyhuulet lerpattaen. Kohta lähtee lisää. Arvaa mistä lähtevät?


      • sutkit ihmeissään?
        Hahhagaa kirjoitti:

        4 työluvatonta suomalaista vosua ollaan jo saatu lähtemään viranomaisten puolesta järjestämälle kotimatkalle. Lujaa ovat lähteneet, klitorikset viheltäen ja häpyhuulet lerpattaen. Kohta lähtee lisää. Arvaa mistä lähtevät?

        Lähtölaskenta alkanut. Tänään tehty toimenpiteitä hyvän asian puolesta teemalla: työluvattomat vosut vittuun paikallisista rafloista!


    • jassujee

      Terve! Ravintola ei hoida teidän tapu asiaa... hakekaa tapunne apteekista! mieluiten rauhoittavia... mä olen jassu. Oon ollu 2 ja puoli vuotta täällä. Miksi sekoitatte ravintolan teidän tapu asiaan?? En ole ikinä edes myynyt asuntoja.. mitä sinä sanoa, meillä olla alanyan paras pizza. Ohut pohja. 33cm.. alanyan puhtain avokeittiö. Tulkaa vaikka tutkimaan! ole aikuinen, jos on ongelmia asunto asiassa. Selvittäkää asia asunnon välittäjän kanssa. Älkää sotkeko ravintolaa asunto asiaan! terveisin jassu. Tervetuloa ravintola helsinkiin

      • Mita sina sanoa?

      • alaniatar

      • missä minun tapu?

        Kannattaisiko yrittää vielä jollakin uudella nimellä? Neljäs vai viides? Kun ei näytä asiakkaita olevan nykyisellä nimellä. Muutamana iltana käveltiin ohi. Sesonkiaika. Ei ketään sisällä, luotaantyöntävä paikka. Jatkoimme matkaa kunnollisiin paikkoihin ja nautimme upeasta illasta. Nähtävyyskohteena ihan mielenkiintoinen ja viihdyttävä, hilpeyttävä herättävä miten sutkit tunarit yrittävät vaan, vaikka kaikki jo tietää paikan maineen.


      • missä minun tapu
        missä minun tapu? kirjoitti:

        Kannattaisiko yrittää vielä jollakin uudella nimellä? Neljäs vai viides? Kun ei näytä asiakkaita olevan nykyisellä nimellä. Muutamana iltana käveltiin ohi. Sesonkiaika. Ei ketään sisällä, luotaantyöntävä paikka. Jatkoimme matkaa kunnollisiin paikkoihin ja nautimme upeasta illasta. Nähtävyyskohteena ihan mielenkiintoinen ja viihdyttävä, hilpeyttävä herättävä miten sutkit tunarit yrittävät vaan, vaikka kaikki jo tietää paikan maineen.

        miksi siellä oli käydessämme drinksuilla sitten first alanyan mainos ja miksi oskar isolla äänellä tuolla toisella palstalla mainostaa "minun ravintolaa"..taputaikinaa pizassa


    • jessuja

      Tämäkin ylös. Sisältää tärkeää asiaa ja aidosti hyödyllistä infoa ko. porukasta.

    • alanyaaan!

      Hei,

      Huomena Alanyaan, tulen ehdottomasti katsomaan tämän paikan. Yleensä niitä mitä haukutaan ovat parhaita paikkoja.

      Ainakaan en halua mennä Heikin baariin, viimeksi sielä yritettiin laskuttaa paukuista joita emme olleet ottaneet. Hirveä tappelu laskusta Heikin siskon kanssa. Sitäpaitsi kaikki paukut maistuivat aivan samalle, eli jotain paikallista vodkaa tai jotain käytetty?

      • Annabella Alanya

        Tuolla ei laskut voi sekaantua muiden kanssa, koska muita ei ole. Muut tiwtävät ja tuntevat talon tavat.


      • viuviu
        Annabella Alanya kirjoitti:

        Tuolla ei laskut voi sekaantua muiden kanssa, koska muita ei ole. Muut tiwtävät ja tuntevat talon tavat.

        Paska paikka, omistaja lahopää!


      • I like Alanya
        viuviu kirjoitti:

        Paska paikka, omistaja lahopää!

        Paikka siisti. ja ruoka hyvää, typerää haukkumista. Ei moittimista palvelustakaan.


      • Sen baarin ex-vosu
        I like Alanya kirjoitti:

        Paikka siisti. ja ruoka hyvää, typerää haukkumista. Ei moittimista palvelustakaan.

        Aluksi ollaankin aina mielin kielin. Sitten se vedätys alkaa. Sama kaava aina. Turha tulla itkemään, että miksi ei ole varoitettu.


    • jassuje

      Terve! Ravintola ei hoida teidän tapu asiaa... hakekaa tapunne apteekista! mieluiten rauhoittavia... mä olen jassu. Oon ollu 2 ja puoli vuotta täällä. Miksi sekoitatte ravintolan teidän tapu asiaan?? En ole ikinä edes myynyt asuntoja.. mitä sinä sanoa, meillä olla alanyan paras pizza. Ohut pohja. 33cm.. alanyan puhtain avokeittiö. Tulkaa vaikka tutkimaan! ole aikuinen, jos on ongelmia asunto asiassa. Selvittäkää asia asunnon välittäjän kanssa. Älkää sotkeko ravintolaa asunto asiaan! terveisin jassu. Tervetuloa ravintola helsinkii

      • Tämäontieto,eiarvaus

        Terve itsellesi, ravintola ei sinänsä hoidakaan tapuasiaa, mutta kun osa Oscarin huijaamista asunnoista on/on ollut Sinun nimissä. Joten kun Oscar pian joutuu näistä asioista oikeuteen (kahteenkin samanaikaisesti: paikallinen ja kansainvälinen), niin ymmärtänet, että myös Sinun osuutesi tulee käsiteltäväksi joten älä esitä tyhmää. Kunhan rattaat vielä hetken pyörivät, niin asia julkistetaan useissa Alanyan medioissa.


      • RIooSU
        Tämäontieto,eiarvaus kirjoitti:

        Terve itsellesi, ravintola ei sinänsä hoidakaan tapuasiaa, mutta kun osa Oscarin huijaamista asunnoista on/on ollut Sinun nimissä. Joten kun Oscar pian joutuu näistä asioista oikeuteen (kahteenkin samanaikaisesti: paikallinen ja kansainvälinen), niin ymmärtänet, että myös Sinun osuutesi tulee käsiteltäväksi joten älä esitä tyhmää. Kunhan rattaat vielä hetken pyörivät, niin asia julkistetaan useissa Alanyan medioissa.

        Täällä Alanyassa tuon jo kaikki tietää. Ketään ei käy koskaan tuossa ravintolassa, ammottaa tyhjyyttään aina ja jopa parhaana sesonkiaikana, ihmeellistä kun vahingossakaan kukaan ei mene sinne. Oikein on ilo silmälle, kun siellä ei ole asiakkaita. Mukava naureskella ohimennessä näille tolloille. Niin ne vaan hyvin leviää nämä jutut.


      • Annabella Alanya
        Tämäontieto,eiarvaus kirjoitti:

        Terve itsellesi, ravintola ei sinänsä hoidakaan tapuasiaa, mutta kun osa Oscarin huijaamista asunnoista on/on ollut Sinun nimissä. Joten kun Oscar pian joutuu näistä asioista oikeuteen (kahteenkin samanaikaisesti: paikallinen ja kansainvälinen), niin ymmärtänet, että myös Sinun osuutesi tulee käsiteltäväksi joten älä esitä tyhmää. Kunhan rattaat vielä hetken pyörivät, niin asia julkistetaan useissa Alanyan medioissa.

        Vastenmielinen paikka, vastenmielinen sisustus, vastenmielinen henkilökunta, vastenmielinen omistaja, vastenmielinen ilmapiiri, koko Alanyan vastenmielisin paikka. Niin että joko tuli tarpeeksi? Niin ja meinasi unohtua, asiakkaat eivät ole vastenmielisiä, koska niitä ei ole.


    • Tapua odottelen.
    • missä mun tapu?

      Lähtikö teidän porukasta kukaan mukaan linnaan? Tuomioita kuulemma jaettu.

      • Kuka on

        joutunut linnaan?


      • Lakimies hoitaa

        Varma tieto on, että neljä tapausta on menossa oikeudenkäyntiin, rattaat pyörii parhaillaan. Jo jaetuista tuomioista en tiedä, tuskin on vielä, koska vieläkin pärräävät vapaalla jalalla. Sekä "Oscar" että veljensä.


    • Tango-mollissa

      Kävin paleltumassa toukokuussa paikassa, vettä tuli tuulen mukana sisään kun ei ollut seiniä ja alkoholi oli kaiketi lantrattu vedellä. puolituntia riitti mainiosti, kiitimme ja lähdimme.. ei toiste..

      • alanya is best

        Surkea tapaus kaiken kaikkiaan. Sääliksi käy, mutta kaippa kaikki on ansaittua?


      • I Love Turkish man
        alanya is best kirjoitti:

        Surkea tapaus kaiken kaikkiaan. Sääliksi käy, mutta kaippa kaikki on ansaittua?

        Tango mollissa se on kuule aivan omaa syytä , jos ei ilmat miellytä.
        Olen käynyt 14 kertaa Alanyassa ja tuo sinun mielipiteesi on uskomaton.
        Aina on aurinko hymyillyt , kun olen Alanyassa käynyt.
        Nauti sitten suomalaisesta räntäsateesta ja kännisistä suomi-urpoista.


      • alanya is best
        I Love Turkish man kirjoitti:

        Tango mollissa se on kuule aivan omaa syytä , jos ei ilmat miellytä.
        Olen käynyt 14 kertaa Alanyassa ja tuo sinun mielipiteesi on uskomaton.
        Aina on aurinko hymyillyt , kun olen Alanyassa käynyt.
        Nauti sitten suomalaisesta räntäsateesta ja kännisistä suomi-urpoista.

        Jo löytyi työluvaton aivopesty sokea vosu tännekin puolustelemaan ihan eri asiaa, kuin oli kyse.Ei kannattaisi kovin tulla ylpeäksi, jos turkkilaiselle on kelvannut. Kaikki muutkin kelpaa. Mistä näitä oikein sikiää, ai niin. Ihan sieltä alapäästä, minkä tasoisia jututkin.


      • Työväenluokaiset
        alanya is best kirjoitti:

        Jo löytyi työluvaton aivopesty sokea vosu tännekin puolustelemaan ihan eri asiaa, kuin oli kyse.Ei kannattaisi kovin tulla ylpeäksi, jos turkkilaiselle on kelvannut. Kaikki muutkin kelpaa. Mistä näitä oikein sikiää, ai niin. Ihan sieltä alapäästä, minkä tasoisia jututkin.

        lortot ovat häpeäksi Suomelle...


    • Missä mun tapu?

      Tärkeää asiaa kaikille suomalaisille tässä ketjussa.

      • Oikeudenk.odotelless

        Niinpä on. Kunpa saisi koottua yhteen paikkaan kaikki ne, jotka todellakin ovat laittaneet lakimiehen asialle täss asiassa ja jutut ovat menossa oikeuteen. Olisi kiva tietää juttujen yhteismäärä, itsellä varma tieto neljästä jutusta jotka etenee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe