Pillereiden hyödyt

VälitänHänestä

Itse miehenä arvostan että naiseni syö maksamani pillerit. Saa harrastaa seksiä rauhassa ilman "varomista", laskea sisään tai karvoitukselle ihan miltä tuntuu.

Nauttivatko naiset seksistä jonka pillerit saavat aikaan?

14

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 215698*

      Pillerit eivät saa aikaan seksiä.

      • VälitänHänestä

        Kyllä saa, koska en harrasta seksiä jos kumppani ei syö pillereitä.

        En minä hänelle pillereitä "syötä", maksan ne mielelläni sillä haluan osallistua omalta osaltani ehkäisyyn. Pari kertaa pillerit ovat pääseet loppumaan. Ei ole kumihommat kiinnostaneet, panemista on jatkettu vasta kun apteekissa on käyty.


    • pillerivauvanäiti

      Kai sitten tiedät että ne pillerit eivät oikein käytettynäkään ole 100%:n varmoja?

    • Piuhat solmuun!

      Toi ei voi olla muuta kuin provo! Siis mies syöttää naiselle pillereitä. Kuulostaa ihan samalta touhulta kuin hanhet, joita pakkosyötetään, jotta saadaan aikaan kirroottista maksaa kulinaristien lautasille.

      Ja pillereillä pitäisi saada aikaan seksiä.

      Jos tarina on tosi, toivon naisparan käyttävän sen verran älynystyröitään, että lähtee pakoon ja pian. Mutta vaikuttaa olevan sen verran zombie, ettei näe parastaan. On delegoinut kaiken ajattelun miehelle. Upeaa.

      En söisi pillereitä yhdenkään miehen käskystä. Ja jos olisin vauvoja pelkäävä mies, vetäisin joko käteen tai hankkisin sterilisaation.

      • VälitänHänestä

        Vastaan sinullekin, löysin jutun vähän samasta aiheesta: http://keskustelu.suomi24.fi/node/8922911

        Naiseni syön pillereitä vain ehkäisyn vuoksi, koen seksimme erittäin hyväksi kun ei tarvitse käyttää kumia. Tämä on mielestäni suhteessa aivan normaalia. Hän on omillaan toimeentuleva ja kykenee itsenäiseen ajatteluun.


      • valivalivaaaaaali

        Hei piuhat solmuun tiukkis! Eikö ole hyvä, että joku mies maksaa ehkäisyn ja selkeesti kertoo mielipiteensä? Juurihan se kirjoitti että nainen osaa itse ajatella...


    • kyllä mä sanon..

      Oletko koskaan kysynyt, miten "hauskalta" naisestasi tuntuu tunkea ylimääräsiä hormooneja kehoonsa vain sen takia, että sinä nauttisit? Todellista välittämistä.. joo-o. Olisitko sinä valmis vastaavaan, jos miehille joskus löytyisi vastaava pilleri? Äläkä keskity nyt painon nousuun, kireeseen pinnaan, turvotuksen tunteeseen, rintojen arkuuteen, limakalvojen kuivuuteen, veritulpan pelkoon, verenpainehäiriöihin tai haluttomuuteen. Listaa voi toki jatkaa mielin määrin. Keskity vain siihen, miten "onnellinen" nainen olisi, kun seksin harrastaminen on niin helppoa.

      • ihan hyvä olo

        No mutta jos sillä naisella ei olekaan mitään noista oireista ja itsekin nauttii enemmän? Mulla on pillerit enkä ole ikinä noin kiukkuinen kuin sinä.


      • kylä mää sanon
        ihan hyvä olo kirjoitti:

        No mutta jos sillä naisella ei olekaan mitään noista oireista ja itsekin nauttii enemmän? Mulla on pillerit enkä ole ikinä noin kiukkuinen kuin sinä.

        Odotin tuo miehen vastaavan, en muitten kokemuksia. Ja huom! Olen lopettanut pillerit just ton kiukkusuuden takia, voit varmaan kuvitella mitä se siihen aikaan oli jos tuo kommenttini on mielestäsi kiukkuinen.


      • VälitänHänestä
        kylä mää sanon kirjoitti:

        Odotin tuo miehen vastaavan, en muitten kokemuksia. Ja huom! Olen lopettanut pillerit just ton kiukkusuuden takia, voit varmaan kuvitella mitä se siihen aikaan oli jos tuo kommenttini on mielestäsi kiukkuinen.

        No, ne ei sitten kaikille sovi. Meille tämä järjestely käy oikein hyvin. Ei hän ole huomannut mitään kummempia tuntemuksia. Naisillehan nuo on tehty mutta kyllä minäkin niitä voisin syöä jos olisi tarve.


    • A. Autio RAahe

      Itsehän lasken aina lakanalle HEH HEH

    • sinivuokkonen88

      Mielestäni sinun olisi aiheellista esittää ko. kysymys omalle naisellesi. Omasta puolestani voin vastata, että en nauttinut. Pillerit kuivattivat paikat saharaksi ja seksiä ei tehnyt tippaakaan mieli. Lisäksi pillerit vähensivät jostain syystä tuntoaistia sillä alueella. Mutta tokihan monet naiset syövät pillereitä ymmärtämättä lainkaan, miltä seksi ilman niitä saattaisi tuntua. Elämä on pieniä valintoja..

      • Puhero

        Sinäkö harrastat keskeytettyä? Varmaan miehelle tosi nautinnollista..


    • Tuhero

      Nuo pillerit ovat oiva keksintö. Olen kaverini luona maalla käymässä ja majoittuneena rantasaunantupaan. Hänen serkkunsa tuli eilen ja Sanna halusi tulla myös nukkumaan tänne saunalle koska nukkuu aina samassa paikassa käydessään täällä. Illalla kymmenen aikaan kun katsoimme uutisia niin aloimme jutella samalla kaikenlaisista asioista. Yksi aihe johti toiseen ja illan toiseksi paras hetki oli se kun hän sanoi: Syön pillereitä, tule tänne viereeni. Paras oli kun sain laskea sisään ja nukahtaa hänen viereen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe