Särkkiksen delfiineillä kaikki hyvin(kö)

luvluvluvdolphins

Niillä on tosi hyvät oltavat siellä (olen nähnyt) minun mielestäni vihreiden aloitus siihen että delfiinit kärsii, joten uusia ei oteta on vale, koska jos viimeneinen delfiini joutuu olemaan yksin kaikkien muiden kuoltua nimi se vasta eläinrääkkäystä olisi! Mitä mieltä olette karsikko oikeasti delfiinit siellä vai onko niillä hyvä elämä ?

11

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloittajadelfiinikeskust

      Niin*

    • Meuhkavouhka

      Puheet delfiinien kärsimisestä on minun mielestäni ihan samalla tasolla kuin jos väitettäisiin, että kotieläimet (koirat ja kissat) kärsivät jos ne eivät saa kulkea vapaasti.

      Tai että sienet kärsivät, kun ne poimitaan eivätkä ne saa kasvaa vapaana.

    • Vankeja ikänsä ovat

      Kyllä delfiinien paikka on meressä eikä pienessä betonialtaassa ihmisten huvituksena.

    • hahahahaaaahaaa

      Oletko käynyt särkänniemen delfiini-show'ssa ja delfiinit näytti iloisilta koska ne hyppeli kivasti? Sen perusteella en menisi sanomaan eläinten hyvinvoinnista mitään....

      • aloittaja269468

        Olen ollut niiden taka tiloissa ja nähnyt että niillä on hyvin isot altaat ja todella hyvä olla siellä :) ja ei ne siellä iloisesti hyppisi jos ne kärsisivät


    • upeat olot niillä

      Nuo delfiinit ovat oikein onnenpekkoja, ovat sata kertaa mieluimmin Tampereen altaassa, kuin meren kylmyydessä.

    • asdfasdf

      aatteen perimmäinen tarkoitushan on saada kaikki ihmisten hoidossa olevat eläimet kiellettyä.
      tätä kuvastaa hyvin tämä nykyhetken tilanne jossa käydään nyt kaiken muun kimppuun kun turkistarhaus sai päättäjiltä lainvoimaisen luvan jatkaa vaikka(vihernarsisti)huusivat suureen ääneen että heidän lakialoituksensa takana on kokoSuomen kansa (alle kaksi prosenttia kansasta).

    • iha ookoo

      Kaikesta huolimatta, vaikka kannatan delfiinien kohdalla vapautta, mutta sitten toisaalta nuo delfiinit eivät osaa haikalla vapautta, koska ikinä eivät ole merissä uivien sukulaisten tavoin elänyt. Mielestäni on hienoasia, että nuo delfiinit välillä "mokaa" näytöksissä ja sitten kuulutetaan, että tuo kyseinen persoona on sellainen, että haluaisi suoraan jo vaikeampiin temppuihin. Eli sii nuo nisäkkäät eivät ole pakotettuja tekemään temppuja, mutta eivät ne passivoituneitakaan ole, sekin näkyisi kurjissa oloissa oleville. No sitten vielä se, että nuo vanhimmat asukit ovat olleet kyllä todella pitkäikäisiä ja lisääntyvätkin siellä, mikä on poikkeus noin niin kuin yleensä "vangittuna olleille delfiineille".

      Tiesittekö muuten, että delfiinit ovat iätajat eläneet ns. symbioosissa ihmisten kanssa.?

    • Delffinaario

      Jos se delfiini, joka jää vietäisiin Floridaan, niin se voisi oll siellä loppuikänsä uusien frendiensä kanssa pörräämässä ja pärräämässä.

      Ei tartteis kellua kaakelialtaassa. Ja kelitkin ois sille jees. Ja miksei ne kaikki voisi muuttaa, jos niitä on monta?

      • Laiva ohoi

        Delffinaario hohoi! Eihän ole onnistunut yksikään apinoiden lauma siirto vankeudesta vapauteenkaan, sillä niitähän pitäisi yksitellen koettaa siirtää laumoihin, jotka eläneet vapaudessa aina. Ei nuo delfiinitkään joita Särkkiksessä on, selviäisi ja tuskin edes muutosta toisaalle hengissä säilyisivät. Hyvä heillä on olla omassa kodissaan.


    • kotoa halua lähteä

      Delfiinit ei halua kotoaan mihinkään, ei viihdy Tampereen delfiinit Floridassa, kun Tampereella on niin upeat olot niillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3473
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1183
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      175
      1110
    Aihe