Naxos, Sant Antoniossa majoittuneet

apris

Hei
Olen varannut matkan Sant Antonioon ja nyt luin jostain että lähellä olevan diskon äänet häiritsee pitkälle yöhön, onko näin?

8

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SE Naxos-fani sembre

      Hei apris!
      Tulin reilu viikko sitten kotiin Naxosista ja olin majoittuneena Sant Antonioon.
      Joskus aiemmin siellä ollessani melua on ollut enemmän, mutta nyt tuo dicon jytä ei häirinnyt ainakaan meitä.
      Ei siis kuulunut sisälle (vaan parvekkeella ollessa).
      Sant Antonio on kiva pikku "hotelli" ja palvelu asiallista =D
      Mukavaa matkaa sinulle!
      Ps. Heinäkuussa jo tosi kuuma siellä!
      (viikko sitten jo 35C)

      • apris

        Hei!
        Kiitos vastauksestasi. Tuo huoli poistui, ajattelin että jos siellä ei saa viikkoon nukuttua niin on väsyneempi lomalta tullessa kuin sinne lähtiessä.
        Tuosta Sant Antoniosta vielä kysyisin sen verran että voiko siellä jättää avainta respaan päivän ajaksi (jossain oli maininta että ei ole vastaanottopalvelua) ja pystyykö viimeisenä päivänä varaamaan huoneen pidemmäksi aijaksi, kun lähtö on vasta illalla? Onko huoneissa hiustenkuivain?
        Kuinka lähellä on bussipysäkki millä pääsee Taorminaan?
        Sitten ottaisin mielelläni vinkkejä hinta/laatu suhteelta hyvistä ruokapaikoista ja tietysti rannoista.
        Olen huomannut että sinulta paljon kirjoituksia naxoksesta ja tiedät montakertaa siellä käyneenä paljon tuosta paikasta.
        Itse olen käynyt muutamavuosi sitten keväällä naxoksessa ja yövyin La Rivassa. Silloin oli vaan tosi huonot ja sateiset kelit ja ajattelin ottaa nyt varman päälle että aurinkoa ainakin riittää...


    • Naxos fanitus =D

      Hei apris!
      Huonetta ei voi ottaa pidemmäksi aikaa =(
      Kysyin sitä lomallani erään henkilön puolesta...
      MUTTA kaikki suomalaiset saavat viedä laukkunsa, johonkin (ennalta kerrottuun) huoneeseen huoneiden luovuttamisajan jälkeen.
      Me kysyttiin ja saatiin viedä jo aamu 10ltä, kun lähdettiin rannalle (ettei tarvinnut sieltä kesken päivän sitten lähteä laukkuja raahaamaan).
      Ja se huonekin, jonne laukut sai viedä oli samassa kerroksessa, kuin meidän huone.
      En ole ihan varma, että onko joka kerroksessa huone sitten laukkuja varten, kun tyttäreni lähti pois edellisviikolla, niin hänkin sai jättää laukkunsa oman kerroksen huoneeseen =)
      Me, kun jo huokailtiin, että jos joudutaan viemään sinne samaan huoneeseen minne tyttäreni edellisviikolla.
      Olisimme joutuneet raahaamaan kauheat kantamuksemme sinne, mutta ei onneksi tarvinnut =D
      Hiustenkuivaimet on ainakin suurimmassa osassa huoneita.
      Me menemme bussiin aina bussiasemalta, kun lähdemme Taorminaan.
      Sinne on varmaan n.300-400m matkaa Sant Antoniolta.
      Suosittelen La Romantican rantaa!!!
      En tosin tiedä mitä siellä nykyään maksaa rantatuoli tai varjo, kun itse pääsen sinne aina ilmaiseksi =D
      Olisiko n 3e kpl.
      Katsottiin Lido Di Naxosin rantatuolien hintoja ohi kävellessä, niin taisi olla ainakin 8e!
      Ja ruokapaikkanakin La Romantica on päivällä ok!
      La Capanniina rantakadulla on myös hyvä ruokapaikka =)
      Ja La Mucca Pazzaakin voin suositella, sieltä saa mm hyvät hevosenlihapihvit!
      Sant Antonion porukka on mukavaa ja uskon, että kaikki onnistuu!
      Kahvitkin hain yhtenä aamuna parvekkeelle!
      Oli oikein mukava juoda ne kaikessa rauhassa katsellen sitruunalehtoa ja linnunlaulua kuunnellen =D
      Niin ja kyllä avaimen voi mielestäni jättää lähtiessään aina avaintaululle!
      Itse kuljetan sitä aina mukanani.
      Hyvää matkaa sinulle!

      • apris

        Hei
        Kiitos tiedoista! Ihan mukavalle kuulostaa. Matkakuume tässä alkaa jo nousta. Viikko vielä töitä ja sitten lomalle. Vielä mietin sitä, että voiko Sant Antoniossa käydä suihkussa viimeisenä päivänä ennen lähtöä? Varmastikin on aika hikinen olo hellepäivän jälkeen.
        Mukavaa kesän jatkoa sinulle.


    • toinenkävijä

      Sant Antoniossa on pelkkä kattosuihku, ei suihkuletkua

    • Riiiia

      Sant Antonion siivooja hätistelee pois huoneista kun haluaa "siivota" huoneet eli vaihtaa vaan lakanat ja silloin on mentävä joko ulos tai parvekkeelle eikä huoneeseen saa jäädä

    • 10+10

      Ihan ok ja rauhallisella paikalla sijaitsee. "Kodinomainen" paikka, joten varmasti osa kokee sen häiritsevänä. Mistään varsinaisesta hotellista ei oikein kyse. Siivous oli oman huoneeni kohdalla ihan ok, tavanomainen hotellisiivous (sängyt, roskat, wc, ilmastoinnin vesikanisteri, parvekkeen ja huoneen lattioiden pyyhintä). Kaikki työntekijät taitavat olla sen vanhemman papan lapsia, lapsien puolisoita tai lapsenlapsia.

      Aamiaisella pääosa ruuista tuodaan lautasella keittiöstä ja samalla saa ison pannun kahvia. Vastaanottoa tai muita palveluja ei ole, joten avainta ei kannata jättää ruokailuhuoneeseen. Ovet lukitaan yöksi, mutta vanhempi herra usein katsomassa televisiota myöhään iltaan, joten ehkä sisälle onnistuu pääsemään, vaikka avaimen olisikin jättänyt alas. Huoneissa hiustenkuivaaja, parveke sekä ilmastointi/ lämmitin. Ehkä suihkumahdollisuus järjestyy viimeisenä päivänäkin, jos siitä sopii hotellilla. Rannoillahan on joka tapauksessa suihkut. Aurinkomatkoilla viimeinen päivä lähes normipäivä, kun paluulennot vasta yöllä. Viimeisenä päivänä voi myös auringonoton sijaan käydä esim. Taorminassa, jonka turistikohteet käy muutamassa tunnissa läpi. Busseihin pääsee "takaa" menevältä tieltä, mutta myös bussiasemalle on vain lyhyt kävelymatka.

      • apris

        Hei!
        Nyt on Naxoksen matka takana. Oli oikein mukava ja rentouttava loma. Hotelli Sant Antonioon olin ihan tyytyväinen, kaikki tarpeellinen löytyy. Aamiainen oli ihan riittävä ja oikein maukas tuoreine leivonnaisineen. Eikä mitään suurempia meluhaittoja. Naapuri talon koirat haukkuivat jonkin verran, mutta en kokenut sitä mitenkään kovin häiritseväksi.
        Kävin kansainvälisellä retkellä Sisilian kylät ja sitä voin suositella henkilöille jotka tykkäävät luonnosta, upeista maisemista ja vanhoista pikku kylistä. Itse tykkäsin tosi paljon tästä reissusta. Oppaana oli mukava paikallinen vanhempi rouva.
        Terveiset ja kiitokset matkaseurasta vielä naapuri huoneen Leenalle jos joku päivä eksyt tänne lueskelemaan näitä juttuja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe