PewDiePie?

mielpide?

Mitä mieltä ootte Pewdsistä? :)

42

415

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paskaa

    • parastyyppii

      paras

    • jätänväliin

      Raiskaushuumori (ja muu miehen tuottama huumori ylipäätään) ja ääretön kirkuminen mikrofoniin ei pure yhtään. Faneistakin tullut surullisenkuuluisia huonon käyttäytymisen takia...

    • haukionlintu

      Pewds on paras ja joo se on mun mielipide älkää tulko rageemaa

    • falcon fan

      ihan perus, pakko kyllä myöntää että noita ei-pelivideoita katon aina välillä :D

      • t-gay

        pewdiepie är zi båsta


    • gamergirlll

      Ensimmäinen kokemukseni youtubettajista oli Pewdsin Sims-video ja sille tielle jäin!

    • qui1

      PewDiePew

    • epäilevä hyyppä

      Jännä tyyppi..... mut iha ok ( kai )

      ja on kyll totta Pewdsin fanit on surullisia katsella...

      • Pewdsfani

        Mä en ihan ymmärtäny, miten nii surulli sta katsella. Pewds on mahtava, enkä tässä yritä mollata niitä ihmisiä jotka eivät pidä hänestä.


      • erimakujalöytyy
        Pewdsfani kirjoitti:

        Mä en ihan ymmärtäny, miten nii surulli sta katsella. Pewds on mahtava, enkä tässä yritä mollata niitä ihmisiä jotka eivät pidä hänestä.

        Edellinen kommentoija tarkoittaa varmaan surullisella heidän käyttäytymistään ja mahdollisesti kommentointityyliä. (eksyin kerran jonkun pewdiepien videon kommentteihin ja tuntui että olisin astunut vuoden 2007 internettiin... never again)

        Käyttäytymisellä tarkoitan taas mm. "ET SÄ VOI PELATA TUOTA KUN PEWDS PELASI SITÄ MATKIJA, KUOLE", pewdiepien mainitseminen täysin aiheeseen liittymättömään videoon, heidän reaktionsa, kun joku mainitsee etteivät he pidä pewdiepiesta/kritisoivat häntä (anonyymiviha, nettikiusaaminen, tappouhkaukset....), pahimmat friikkifanit jne. Joitain pelien faneja ärsyttää taas se, että he eivät voi jutella jostain pelistä ilman pewdiepie-kommentteja.. kärjistetty esimerkki: "oMG PEWDS PLAYED THAT HE'S SO COOL *pewdiepien tekemä vitsi pelistä* BROFIST xDxDXD".

        Eihän kaikki fanit kuulu mihinkään edellämainituista eikä pewdiepiesta pitäminen tee kenestäkään huonompaa saati parempaa, mutta näitä "ärsyttäviä" faneja pulppuaa vähän kaikkialta, jonka seurauksena koko fanikunnan maine on mennyttä tavaraa ja vihaajia syntyy entisestään.


    • Meow :3

      Onhan sen videoita aina kiva katsella. Mut tykkään enemmän sen tyttiksestä Cutiepiemarzia:sta. Siltä saa kivoja meikki- ja pukeutumisvinkkejä. Mut takas topickiin. Tykkään varmaan kaikkein eniten pewdin pelivideoista.

      • Hdkdk

        Ai että Pewdsin pitäis tehdä meikkaus videoita että se olis mahtava?


    • iLoveHim

      No minä itse katon Pewdsiä, ja on mun mielestä aivan paras. Ymmärrän kyl et sen huumori ei pure ihmisiin, mutta olisko se koska nää vitun pölkyt ottaa ne vitsit tosissaan. Cmon! Itelläni en oo enää masentunu hänen takiaan ja oon aivan koukussa Felixiin ;3 En myöskään ymmärrä että miks ihmiset inhoo häntä ja sanoo paskaks. Sehän lahjottaa hyväntekeväisyyteen jne.

      Älkää ottako kaikkee tosissaan

      *brofist*

      • Broarmy

        Juu itekki Fanitan sitä ja tilaan sitä ja katon joka ikinen päovä sen videoit :D ja

        *Brofist* (Takaisin xD)


    • Viisi/viisi

      Tosi viihdyttävää materiaalia sillä on, esim. sen dark souls, last of us ja outlast playtroughit on hyvii

    • Lapland,madness

      Ihan hyvä, mutta PewDiePien fanit ovat suurimmaksi osaksi syöpää

    • vitu fangirlit

      Helvetti. Aloin kattoo sen videoita kun se teki amnesian lets playtä. Nykyään se tekee vaan jotain random videoita jotta saa rahaa ja huomioo eikä se ees oo nii hauska ku ennen

      • Lapland,madness

        Sä... Sä olet kirjaimellisesti itse fangirl/boy. "Ugh, se pelas ennen näitä. Se pitää vain pelata juuri niitä samoja tai muuten se on paska, koska sen pitää keskittyä vain siihen mistä minä ja juuri minä vain pidän!"


    • Enclavedefrghjkl

      Jotku sen videot on ihan hauskoja mutta suurimmaksi osaksi pelaa järkyttäviä paskapelejä ja en edes jaksa katsoa kyseistä videota.

    • pimeät suolet

      sen dark souls playthrough on enemmänki skipthrough. skippaa aivan saatanasti kohtia
      ei se ole mikään playthrough jos videot on 7min ja jätkä on pelin alussa ja sitte pelin lopussa. ei iskeny kattoo sitä. muuten kyl oisin voinuki

    • tuntiturpaa

      Pewd tekee youtuben avulla noiin 3 miljoonaa euroa vuodessa, että vissiin kannatti alottaa nuo pelivideot :D

    • gkpowegeowp

      Eka video jonka mä katoin Pewdieltä oli se mis hän teki videon youtuben vihakommenteista, nauroin katketakseni ja se saa vieläkin nauramaan kyyneleet silmissä. Tykkään!

    • brou

      Hieno mies :)

      • true story

        ja vanhemmat vieläkin sanoo,ettei pelaamisella saavuta mitään........ xD


    • druks

      en vihaa häntä mut mun mieles hänel on niin raivostuttavan kuulonen ääni etten pysty kattoon... sekin harmittaa ku pienemmät tahot matkii pewdiepieta

    • youtuben syöpä

      Aivan vitun yliarvostettu.

    • ----------------

      mielestäni Felix on aivan saatanan aliarvostettu joidenkin ihmisten keskuudessa. Tuntuu että kaikki näkee sen vain Pewdsinä eikä Felix Kjellberginä, eli se mitä hän oikeasti on jää varjoon. Felix saa miljoonat ihmiset iloisiksi joka päivä, uppoaa se huumori tai ei. Sehän myös lahjoittaa paljon hyväntekeväisyyteen ja järjestää hyväntekeväisyyskampanjoita. Sekö on teidän mielestä "youtuben syöpää"?

      Kaikki jotka vihaa pewdiepietä ei varmasti tiedä hänen elämästään paskaakaan. "se kiljuu!!?!" "se välittää vaan rahasta!!" "se tekee videoita vaan rahan takia!1". Näitä perättömiä kommentteja näkee ihan joka päivä. :D Felix ei kilju (paitsi amnesia-videoissa vuodelta 2011-2012) ja hän tekee videoita itsensä ja tilaajiensa takia. Joo on se rikas, mutta ei se niitä rahoja keneltäkään kinua, vaan saa sponsoreilta. Teidän ei tarvitse lahjoittaa niitä vitun rahojanne felixille jos ette halua.
      Felix on ihan mahtava persoona, ja vieläpä ihan saatanan hyvännäköinen.

      älkäähän sitten luulko mua joksikin fanitytöksi :D Sanoin vaan oman mielipiteeni asiasta

      • Pewdiepie muutti elämäni

        Joo oon ihan samaa mieltä! Kiitos Pewdiepien mulla ei oo enää nii kurja olo kui ennen. Mua välillä kiusataan koulussa mut vaan vähän. Mua vaa haukutaa, mut PewDiePien takii mä en rnää välitä siit paskast mitä muut sanoo. Ne saa sanoo mitä sanoo ei mua enää kiinosta samaltaval niiku mua ennen kiinosti. Kiittäisin Felixiä jos vaan voisin


      • Se saa rahaa mainoksista.
        Oletko hieman tyhmä?

        # todella hyvä idea vastata yli vuoden vanhaan aloitukseen


    • 16+12

      Ruatsi Huara

      • Mayullhgjfjgkgjvjvnv

        Mä en näe mitään Pewdipies ~__~


      • Totuudenääni

        Katoin kerran sen yhden videon youtubesta ja hetken päästä piti ruveta huutamaan ja mä ajattelin heti että etkö voi huutaa vielä kovempaa saatanan apina mun korva parat vittu en vieläkään tajua miten sillä on niin vitun monta ihmistä sitä kattomassa youtubes.


    • Pewdieonpaska

      110% täyttä paskaa.
      Oon katsonu kaverien pakottamana joku 15 videoo siltä ja oon saanu melkee kaikista syövän.
      Ja sen "fanit" ei helvetti "matkix pewdiee ku pelaat tota" yms ja pewdien fanithan koostuu 70% alle 13v pojista ja tytöistä. en kutsuis sitä ees saavutukseks

    • swedishman69

      Ihan homo pelle.

    • PokemonFan

      Pewds on yksi parhaimmista YouTubettajista jonka tiiän, en tajuu noita viha-kommentteja, mun mielestä sen videot on hauskoja, eikä tuu tylsää kun kattoo niitä, you go, Pewds!

    • Peeewdiepie

      Pewds on hyvä :)

    • Tissu.on.hintti

      Homo se on

    • PaskapeleilleKunniaa

      Monet sanoivat tuolla aiemmissa vastauksissa että eivät tykkää kun Pewds pelaa paskapelejä.
      Mä en jaksa kattoo järkeviä pelejä :D :D :D että joo...

    • Fanip

      Juu juu, Pewds kiroilee ja huutaa videoillaan. Juu, hänestä saa ensi silmäyksellä huonon kuvan. Mutta mitä tämä mies oikeasti tekee?

      -Lahjoittaa miljoonia euroja hyväntekeväisyyteen.
      -Saa miljoonat ihmiset nauramaan ja piristymään joka päivä.
      -Lataa YouTubeen kaksi videota päivässä, joka on muuten aika paljon.
      -Editoi kaikki videonsa itse, joka on erittäin kova homma.
      -Kuluttaa monia tunteja tietokoneella päivässä vain saadakseen faneilleen uutta materiaalia.
      -Joutuu keksimään koko ajan uusia ideoita videoihin.
      -Kuluttaa paljon rahaa esim. kameroihin ja tietokoneisiin, jotta voisi tehdä mahdollisimman hyviä videoita.

      Pewds ei tee ainoastaan pelivideoita. Hän myös avoimesti keskustelee asioista (esim. kommenteistaan), jotka ärsyttävät/mietityttävät häntä.

      Luuletteko, että kohta 50 MILJOONAA tilaajaa eivät ole ansaittuja? Pewds aloitti ujona poikana, joka pelasi vain tiettyjä pelejä. Tilaajamäärä nousi nousemistaan ja nousee edelleen.

      Ennen kuin vihaatte, katsokaa muutama video. PewDiePien videoiden takana on tavallinen ruotsalainen mies, joka tekee kovaa työtä vain sen eteen, että miljoonat ihmiset saisivat joka päivä uutta katsottavaa ja naurettavaa.

      Olen puhunut.

      • Anonyymi

        Ehkä mutta se just ärsyttää tubettajissa kun ei osaa muuta tehdä kun tubee


    • YouTubeLover

      Ei oo mun makuun, mutta muutaman hyvän videon oon kattonu. Tykkään muutamista "pienemmistä tahoista" kuten joku aiemmin sanoi. Seuraan silti kanavaa.

      Harva ymmärtää, että hän tekee ihan yhteistyötäkin muiden tubettajien kanssa ja mitä matkimiseen tulee niin bullshittiä. Varmasti monet tubettajat saavat ideoita toisiltaan ja niitä tykätään katsoa. Se on nykyaikaa.

      Ennen fanitettiin enemmän leffatähtiä ja muusikoita, nykyään tubettajia. Siksi edellä mainitutkin ovat yhä enemmän esillä eri sosiaalisen median kanavissa, mukaanlukien YouTube. Ei ole pewdiepieltä pois todellakaan, jos joku tekee samasta aiheesta videon. Tämä 'joku' ei välttämättä edes tiedä, että sellainen on tehty vaan fanit ovat pyytäneet ja mitä sitten vaikka tietäisi? Sehän toimii samoin kuin musacoverit. Jokainen tuo siihen videoon oman mausteensa 🤷

      Ja oikeasti JOKAISELLA joka MENESTYY tubettamisella on sitä jotain mistä ihmiset pitävät ja se on persoona, karisma, luovuus, taito. Mä voisin tehdä nyt vaikka try not to laugh challenge- videon mikä olis totaalisen perseestä, koska en vaan ole hyvä. Keskitän energiani muuhun mitä osaan. Kiitos ja mukavaa viikonloppua 😘

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5700
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      212
      1765
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1722
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      93
      1188
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1145
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      876
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe