Valoon tietämättömyyden ajoista?

alfa123om222

Oli pelkää tietämättömyyttä väittää, että raamattu on ainoa pyhä kirja. On paljon väitteitä muitakin eräät puhuvat 28 pyhästä kirjasta, toiset 501 pyhästä kirjasta ja vielä on luku 36 525 mainittu. Raamattu voi olla erityislaatuinen pyhien kirjojen joukossa, mutta ainoa pyhä kirja se ei ole. Ja tulee ottaa huomioon, että pyhiä kirjoja ei kaikkia ole vielä edes kirjoitettu. Niitä voi tulla vielä lisääkin.

Esimerkiksi kirjassa Apostoliset Isät puhutaan jonkin verran Maailmanlopusta tai ainakin Lopun ajasta. Kahdentoista apostolin opetuksessa annetaan ohjeeksi: KOKOONTUKAA USEIN PYRKIEN EDISTÄMÄÄN SIELUJENNE PARASTA. Teitä ei nimittäin hyödytä koko se aika, jonka olette uskossa eläneet, jollette lopun aikana tule täydellisiksi. ...

(Eli ellette opi sietämään pahoja ja siunaamaan vihollisiannekin ja rukoilemaan vihamiestenne puolesta.).

..... Väärät profeetat lisääntyvät ja viettelijät, lampaat muuttuvat susiksi, rakkaus kääntyy vihaksi, laittomuus lisääntyy, toinen toistaan vihataan ja vainotaan, toinen toistaan annetaan alttiiksi, Silloin ilmestyy maailman eksyttäjä, muka Jumalan poikana ja tekee tunnustekoja ja ihmeitä. Maa annetaan hänen käsiinsä ja hän tekee suuria rikoksia, jollaisia ei milloinkaan ole tehty... Silloin koko luomakunta joutuu koetuksen helteeseen........

Eli vaikka kaikki tuo tapahtuu myös seurakunnassa ja neuvostoissa ja ystäväpiireissä ehkä jopa yhdistyksissä niin silti tulee kokoontua ja edistää sielujen parasta. Sillä on pakko oppia rakastamaan vihamiestä ja rukoilemaan hänen puolestaan. Sillä ellei tule täydelliseksi ei ole hyötyä siitä miten kauan tahansa on ollut uskossa.

Tämä johtuu siitä, että ne jotka ovat todella kärsineet kykenevät antamaan vihamiehille anteeksi. Jos me, joita vain ahdistaa muiden kärsimys ja laittomuus yleisesti yhteiskunnassa emme siihen kykene niin olemme säälittäviä uskossa. Itse en ole kokenut paljoa vihaa tai kärsimystä, mutta tiedän että tuhannet ovat olleet ennenkuulumattomien rikosten uhreja. Jos he eivät kykene antamaan anteeksi niin ei kai meidänkään tarvitse, mutta kun he kykenevät niin tulee meidänkin kyetä??? Seurakunnissa on susia, ennenkuulumattomia rikollisia ja alttiiksi antajia ehkä jopa paljon, mutta silti kehottaa tämä 12 apostolin opetus kokoontumaan ja antamaan anteeksi.

Näin siis PUHUTAAN PAKANOILLE kahdentoista apostolin välityksellä. Itse en kuulu pakanoihin, joten en tule paljoa kokoontuneeksi, vaan ennemmin vältän kokoontumisia jos se on mahdollista. Mutta PAKANOILLE on joskus opetettu näin.

10

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alfa123om2222

      Eletään ennenkuulumattomien rikosten aikaa ja laittomuuden aikaa ja laittomuuden salaisen vaikutuksen aikaa. Oma rakkauteni kylmeni sen takia, että minulta toivotaan apua tai huudetaan apuun, vaikka pitäisi huutaa yksin Jehovaa auttamaan. En voi auttaa kun rikokset suoritetaan aikaa vääristämällä ja muiden saatanallisten taikojen avulla näkymättömissä.

      Sota on jatkunut vuoden 2011 kesästä alkaen ennennäkemättömänä ja kuulun ilman muuta noihin kristittyihin joiden rakkaus on kylmennyt. Voisin vaikka omin käsin tappaa saman seurakunnan jäseniä. Ja kaikki pelkästään sen takia, että huudetaan apua, vaikka apua on mahdoton antaa. Pysyisivät hiljaa ja pitäisivät suunsa kiinni jos heillä ei ole evankeliumia levitettävänä.

      Enkä edes häpeä sittä tappamisvimmaa, joka minuun on tullut. Sanotaanhan raamatussa Jeesus syö maitoa ja hunajaa ja on tietämätön pahasta niin kauan kunnes Samaria ja Jerusalem tulevat raunioiksi. Itse olen näiden ennennäkemättömien rikosten vuoksi taipunut kunnioittamaan taivaan Jumalaa ja Mooseksen lakia. Pahan on aina kuulunut saada palkkansa.

      Muistaakseni keväällä 2012 Helsinki sai eräässä ajassa ydiniskun osuman. Ja Helsinkiä on pidettävä juuri Suomen mittapuuna Jerusalemina. Ei ole aika syödä maitoa ja hunajaa, vaan tehdä ero pahan ja hyvän välillä huolimatta siitä millaista propagandaa olemme kuulleet lapsuudesta asti rauhasta kaikkien kanssa jne.

      Tosiasia on, että eräässäkin seurakunnassa 2000-luvun alussa rukoiltiin seurakunnan sisäistä puhdistusta mitä voimallisimmin. Ja Jehova kehottaa edelleen rukoilemaan jatkuvasti: PÄÄSTÄ MEIDÄT PAHASTA!

    • Jeesuksen nimessä...

      Sitä Oikeasti Pyhää, on vain ja ainostaan se, ei mitään pahaa eikä värää ketään, eikä mitään Luojan hyväksemme luomaa kohtaan Oikeuden mukainen, se kaikille hyväksi Lain / Laillisuuden täyttymyksen, = Krist. Rakkaus, joka ei ole kenellekään pahaksi, Raamatun UT, Kristuksen Jeesuksen ja / apostoliensa Totuuteen perustuvien ja mukaisten / kaikkia kohtaan ja kaikille Oikeuden mukaisten opetusten ja ohjeiden mukainen ja perustuva.

      Kaikki muu on sitä pahaa, pahaksi olevaa ja koituvaa, niitä SYYSTÄ kaikki vääryys, Jumalan Sanan, = Raamatun UT opetusten ja ohjeiden VASTAISUUDESTA pahaksi / kärsimyksiksi ja turhiksi menetyksiksi seuraamuksia tuottavaa. Sitä, muista ja muusta niin väliä, = sitä "piru" vieköön, johtakoon ja hallitkoon, ja paha periköön, saatanan hyväksi ja puolesta / tuhoksi ja tuomioksi puolesta elämää, touhua ja politiikkaa!

    • Raamattu on ainoa pyhä kiraja,koska siinä tulee esiin ihmisen pelastsu jumanpojan kautta, Joka on Jeesus kristus missään muussa kirajassa sitä ei ole.

      Pakanat ovat niitä kansoja jota eivät ole kuuleen envankejumia pelastuksesta,eikä anteeksi annosta synnistä,hekin ovat synnin alaisia.

      • alfa123om2222

        Pakanoiden ajat päättyivät kun Israel perustettiin ja juutalaiset saivat takaisin Jerusalemin. Vertauskuvallisesti ne, joiden pitää tuhoutua, jotta Jeesus luopuisi maidosta ja hunajasta ja siirtyisi vahvaan ruokaan ovat Samaria = islam, Jerusalem = Kristinusko.

        Nuo ovat molemmat niin synnin alaisina, että niiden asiat ovat todella huonolla tolalla. Mutta tosiasia on, että tuo 12 apostolin opetus kehottaa heitä siti: KOKOONTUKAA YHTEEN. Vaikka joukonne ovat täynnä ennenkuulumattomia rikollisia kuten pedofiilejä, kiduttajia ja kavaltajia. Silti tulee kokoontua yhteen ja etsiä sielujensa parasta, vaikka ei ehkä enää pelastusta. Tulee etsiä siis sitä mikä edistäisi sitä, että syntisenäkin saisi elonpäiviä lisää. Tavallaan uskonto on sen lisäksi, että se ennen oli pelastuspaikka myös turvapaikka.

        Turvapaikka, jossa voi toivoa elävänsä hieman pidempään, vaikka ansaitsisi jopa kadotuksen niin kuin pedofiilit ja heidän suosijansa ansaitsevat. Se kykeneekö kirkko täyttämään tehtävää TURVAPAIKKANA on kyseenalaista, mutta ainakin kehotetaan KOKOONTUKAA YHTEEN ETSIMÄÄN SIELUJENNE PARASTA.


      • alfa123om2222 kirjoitti:

        Pakanoiden ajat päättyivät kun Israel perustettiin ja juutalaiset saivat takaisin Jerusalemin. Vertauskuvallisesti ne, joiden pitää tuhoutua, jotta Jeesus luopuisi maidosta ja hunajasta ja siirtyisi vahvaan ruokaan ovat Samaria = islam, Jerusalem = Kristinusko.

        Nuo ovat molemmat niin synnin alaisina, että niiden asiat ovat todella huonolla tolalla. Mutta tosiasia on, että tuo 12 apostolin opetus kehottaa heitä siti: KOKOONTUKAA YHTEEN. Vaikka joukonne ovat täynnä ennenkuulumattomia rikollisia kuten pedofiilejä, kiduttajia ja kavaltajia. Silti tulee kokoontua yhteen ja etsiä sielujensa parasta, vaikka ei ehkä enää pelastusta. Tulee etsiä siis sitä mikä edistäisi sitä, että syntisenäkin saisi elonpäiviä lisää. Tavallaan uskonto on sen lisäksi, että se ennen oli pelastuspaikka myös turvapaikka.

        Turvapaikka, jossa voi toivoa elävänsä hieman pidempään, vaikka ansaitsisi jopa kadotuksen niin kuin pedofiilit ja heidän suosijansa ansaitsevat. Se kykeneekö kirkko täyttämään tehtävää TURVAPAIKKANA on kyseenalaista, mutta ainakin kehotetaan KOKOONTUKAA YHTEEN ETSIMÄÄN SIELUJENNE PARASTA.

        Ei ole juonut luultavasti maitoa,laisinkaan.Pakanin luku on edellen täyttymättä.


      • alfa123om2222
        kuulija1 kirjoitti:

        Ei ole juonut luultavasti maitoa,laisinkaan.Pakanin luku on edellen täyttymättä.

        Raamattu on tilapäisesti poissa voimassa; siltä näyttäisi. Se johtuu siitä, että raamattu on kultaa eli viisautta arvoltaan. Mutta kun viisauteen (raamattu) liitetään ymmärrys (koraani) saadaan tietoa. Ja sananlaskujen mukaan tieto on kultaakin arvokkaampaa.

        Itse olen nykyisin saanut paljon tietoa siitä mitä Pyhässä Suomenmaassa tapahtuu. Tuo tieto ylittää tietenkin raamatun kirjoitukset. Raamattu on kyllä totta, mutta kun yhä on tilanne, että asukkaat ovat syntisempiä ja kadotuksen ansaitsevampia kuin mitä raamatun pahimmat persoonat niin ei ole ihme, että puhdistus on käynnissä.

        Miten sitten selviät tuosta Tilinteon hetken puhdistuksesta voittajana. Sinun on hyvä tietää, että Kristus, Abraham, Neitsyt Maria, Kolmas taivas ilmestyivät Suomessa vuonna 2003 ja Suomi sai silloin nimen PYHÄ SUOMENMAA. Jotta tiedät asian todellisen luonteen niin se on ainakin yksi tekijä, että tulee olla pyhemmät kuin mitä olivat maan entiset asukkaat.

        Paljon uutta tietoa on tarjollla minulla ajoista, valtakunnista ja muusta. Tulee tietää, että muilla ei samantyyppistä tietoa ole tarjolla. Pyhä Suomenmaan seuraava asujamisto tulee olemaan pyhiä.


      • hindu.
        alfa123om2222 kirjoitti:

        Raamattu on tilapäisesti poissa voimassa; siltä näyttäisi. Se johtuu siitä, että raamattu on kultaa eli viisautta arvoltaan. Mutta kun viisauteen (raamattu) liitetään ymmärrys (koraani) saadaan tietoa. Ja sananlaskujen mukaan tieto on kultaakin arvokkaampaa.

        Itse olen nykyisin saanut paljon tietoa siitä mitä Pyhässä Suomenmaassa tapahtuu. Tuo tieto ylittää tietenkin raamatun kirjoitukset. Raamattu on kyllä totta, mutta kun yhä on tilanne, että asukkaat ovat syntisempiä ja kadotuksen ansaitsevampia kuin mitä raamatun pahimmat persoonat niin ei ole ihme, että puhdistus on käynnissä.

        Miten sitten selviät tuosta Tilinteon hetken puhdistuksesta voittajana. Sinun on hyvä tietää, että Kristus, Abraham, Neitsyt Maria, Kolmas taivas ilmestyivät Suomessa vuonna 2003 ja Suomi sai silloin nimen PYHÄ SUOMENMAA. Jotta tiedät asian todellisen luonteen niin se on ainakin yksi tekijä, että tulee olla pyhemmät kuin mitä olivat maan entiset asukkaat.

        Paljon uutta tietoa on tarjollla minulla ajoista, valtakunnista ja muusta. Tulee tietää, että muilla ei samantyyppistä tietoa ole tarjolla. Pyhä Suomenmaan seuraava asujamisto tulee olemaan pyhiä.

        "Paljon uutta tietoa on tarjollla minulla ajoista, valtakunnista ja muusta. Tulee tietää, että muilla ei samantyyppistä tietoa ole tarjolla"

        Ensin sanoit että Mahdi tulee tänä kesänä, sitten epäilit koko mahdia, ja jos hän nyt syntyisikin, niin varmaan 20-40 vuotta kestäisi ennenkuin alkaisi toimintansa. Eli ainakin vaikutat epävarmalta.

        Ja kerro nyt se aika-skenaario: mitä ovat ne 1260 päivää?


      • alfa123om222
        hindu. kirjoitti:

        "Paljon uutta tietoa on tarjollla minulla ajoista, valtakunnista ja muusta. Tulee tietää, että muilla ei samantyyppistä tietoa ole tarjolla"

        Ensin sanoit että Mahdi tulee tänä kesänä, sitten epäilit koko mahdia, ja jos hän nyt syntyisikin, niin varmaan 20-40 vuotta kestäisi ennenkuin alkaisi toimintansa. Eli ainakin vaikutat epävarmalta.

        Ja kerro nyt se aika-skenaario: mitä ovat ne 1260 päivää?

        Mahdin suhteen olen ensin ajatellut, että koska Face on Mars kasvokuva löytyi 1976 niin siitä laskettuna 40 vuotta olisi 2016.

        Toiseksi ajattelin Stellarium ohjelma avulla astrolgiaa eli ajattelin Neptunus planeetan llittyvän Mahdiin. Sen perusteella ajattelin, että 2014 olisi todennäköinen.

        Sen lisäksi alkoi 2011 olla Haditheissa mainittuja merkkejä taivaalla. Silloin tällöin törmään netissä Haditheihin, jotka antaisivat kuvaa missä mennään. Viimeisin villitys on ollut, että Hän kuului Syyrian armeijaan ja on nyt matkalla Medinaan salapuvussa. Sekä sellainen, että hänet täytyy pakottamalla pakottaa astumaan esiin kansan ja avustajiensa toimesta. Hän ei ryhdy toimeen muuten.
        Törmäsin myös sellaiseen väitteeseen, että vasta vuonna 2009 alkoi tämä Mahdi villtys arabimaissakin.

        Itse sain tuon villityksen 2011 kun nykyiset sodat alkoivat ja tapahtui hengessä vierailuja taivaissa ja manaloissa. Nyt kun sitä ajattelee niin voihan olla, että nuo merkit taivaalla olivat demonien aiheuttamia näköharhoja. Jo vuonna 2003 alkoivat henkiset tapahtumat olla sellaisia, että kyettiin taivaan sinen väriä muttamaan astetta vaalempaan tai tummempaan tahdottaessa. Näköharhaa vai todellista; sitä en tiedä?

        Johdatusta varmaan on ollut tämä oma Mahdi-intoiluni, mutta oikeaa johdastusta vai väärää johdatusta sitä en vielä tiedä? Tämän vuosituhannen alku on ollut harvinaisen henkinen ja näkymätön eikä materiaalinen verrattuna viime vuosituhannen loppuun, joka oli materialismin kyllästämä.

        Ei minulla uutta tietoa ole teille vanhoille tämän foorumin lukijoille, vaan ajattelin lähinnä mahdollisia uusia lukijoita ja keskustelijoita.

        Tässä on tämä sama vanha aikaskenaario:
        http://koti.mbnet.fi/tapiok1/en/lastdays2.jpg


    • alfa123om222

      Joskus kauan sitten 2007-2008 Herra Zebaoth ilmoitti minulle, että olen jäämässä jälkeen Ilmestyskirjan suhteen. Hänen mukaansa silloin mentiin jo Ilmestyksen 13 lukua, vaikka itse olin vielä 12. luvun lumoissa.

      Tänään vilkaisin englanninkielistä raamattua ja huomaan monia asioita olevan menossa Ilm. 14, 15, 16 luvuissa. Ne eivät vain suomenkielisestä käännöksestä välity lainkaan. Esim. Ilm. 16:14 suomennos demonit tekivät ihmeitä olikin englanninkielisessä käännöksessä performing signs. Mikä on tietenkin ihan eri juttu.

      Ihmeteot ovat lähinnä aineen muuttamista toiseksi, mutta signs eli merkit ovat kirjoitusten merkkien jäljittelyä taivaalla yms. Ehkä nuo Mahdiin littyvät merkit selittyvät demonien tekosiksi. Siinä tapauksessa myös Egyptin hallava hevonen saattoi olla demonien tekemä merkki.

      Sääli, että vasta nyt sain käsiini tuon englanninkielisen tekstin. Se selventää monia seikkoja..

    • alfa123om2222

      Valitettavasti minun oma persoonani ja asemani hidastaa Mahdin tulemusta. Hänen täytyy olla ainoa toivo ja korkein ja tavotelluin persoona.

      Sain Jumalalta hyvin korkean aseman Ilmestyksen 2003 yhteydessä. Maan päällä ei voi olla kahta kalifia samaan aikaan. Vasta kun olen vainaa voi imaami Mahdi ilmestyä.

      Sairastellut kyllä olen paljon ja kuolema on ollut lähellä, mutta pari ehtoa on vielä täyttymättä. Saa nähdä mitä tapahtuu. Yritän olla mahdollisimman rauhallinen ainakin vuoteen 2016 asti, jos Herra suo?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe