Osoitteen selvittäminen?

tärkeä asia

Veljeni ei halua pitää yhteyttä ja on laittanut puhelinnumeronsa ja osoitteensa salaisiksi, koska en löydä hänen uutta osoitetta. Poliisi sanoo, ettei häntä voi pitää "kadonneena". Mistä voisi saada tietoa ihmisestä, joka haluaa salata olinpaikkansa?

28

497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fgdg<g<

      Ettei kukaan vaan vainoais? Tärkee asia juu..

      • kelluilija

        Tuo tuli minunkin mieleen.Jos olisi tärkeä asia,olisi voinut laittaa joitain yksityiskohtia joista olisi voinut tunnistaa kuka kysyjä on,josta kadonnut veli tunnistaa oman veljensä.Vihutkin voi etsiä.


    • lfkckjrkc

      Et mistään. Ihmisellä on oikeus salata olinpaikkansa ja "kadota" lähimmäisiltään ja suvultaan jos haluaa.

    • helposti.

      Laita ilmoitus lehteen, että on saanut mijoonaperinnön.

      • anarkisti

        Entäs jos veli ei lue lehtiä.Jokaiseenko roskalehteen se ilmoitus sitten pitää laittaa,voisi maksaa kymppitonnin.Tuskin lukee suomen sanomalehtiä.Älykäs ihminen tietää ne propagandakoneistoksi,joka levittää kirottuja valheita.


    • .........

      Kun olet käynyt osoitetoimistossa, etsimällesi henkilölle ilmoitetaan.
      Jos hän ei halua ottaa yhteyttä, et tavoita häntä.
      Perunkirjoitukseen on osallistuttava tai järjestettävä valtuutus. Lähiomaisen kuolemasta ilmoittaa poliisi.

      • Kukkupuhetta

        "Kun olet käynyt osoitetoimistossa, etsimällesi henkilölle ilmoitetaan."

        Tämä ei kyllä pidä paikkaansa. Jos maistraatista tiedustelee sellaisen henkilön yhteystietoja, joka on kieltänyt tietojensa luovuttamisen, ei tälle henkilölle ilmoitella, että joku on hänen yhteystietojaan tiedustellut.


    • kfkfkkk

      Jos veljesi ei tahdo pitää yhteyttä on hänellä siihen omat syynsä.Ehkä minä olen etsintäkuuluttama veljesi,vaikka epäilen että veljeni olisi kiinnostunut tietämään minusta mitään,sama koskee sisartani ja muuta sukua.Jos minut kaikesta huolimatta löydettäisiin,vaikka olen laittanut osoitteeni ja puhelinnumeroni salaisiksi,vaihtaisin nimeni.Jollei sekään auttaisi,muuttaisin maasta.

      • kirjis.fani

        Älä jaksa, Kirde.


      • kfkfkkk
        kirjis.fani kirjoitti:

        Älä jaksa, Kirde.

        ???


    • Matti565656

      Jos olet hänen veljensä,tietäisit hänen mailiosoitteensa.Mikäli et ole edes siitä tietoinen,ette ole varmaan yhteyttä toisiinne pitänyt.Yleensä on niin,että jos ihmistä kohdellaan suvun tai läheisten puolelta kuin hän olisi "ilmaa",se saattaa vaikuttaa juuri noin kuten veljelllesi kävi,että katkaisee yhteyden sukuun totaalisesti.Lisäksi mikäli hän on osaava tietoteknisesti,et löydä häntä milloinkaan,jollei hän itse ota sinuun yhteyttä.

      • pimpelo

        Suku on pahin.


      • äetikin

        Enpä itsekään tiedä toisen oman lapseni(aikuinen) maili-, tai muutakaan osoitetta. Kuivasti ilmaistuna ihminen osaa, kun itse haluaa, olla jopa kateissa kaikkein lähimmiltään.


    • kaukana

      Sano mielessäsi hyvästi,niin hänkin on tehnyt.

    • Tuitturi

      Varmaankin on kuollut

    • Tutkittua
    • Miksi etsit?

      Jospa kertoisit miksi etsit veljeäsi.Ehkä hän ottaa yhteyttä jos tunnistaa sinut?

    • 885896

      Älä etsi ketään!

    • Näkökulmaa

      Kohdelkaa läheisiänne rakkaudella silloin kun he ovat keskuudessanne,muutoin karkoitatte,ja menetätte heidät lopullisesti.

      • Kun tunnistat

        Jaa. voi sen noinkin ilmaista. Mutta? Voihan vanhempikin tehdä testamentin, niiuden lastensa hyväksi joita nyt ylipäätään näkee, ja joista on olemassa jokin yhteystietokin.

        Minkä ihmeen vuoksi esim. äiti etsisi vuosikausia lastaan- ellei hänellä ole ihan asiaakin, ja- muutenkin..
        Itse joskus ajattelee, ettei se onglmia ratko, vaikka miten kuka katoaisi. selvittämättömiä jää aina- läheisten ihmisten välille, epätietoisuus ja suru siinä mukana.
        Itse ainakin odotan. että tulee ns. kateista tavattavaksi asti. takavuosina katselin kerran mikä kadullakulkijoiden klyyvari oli tuttu. Oli. Tavattiinkin...


    • tt665544

      sano nimi niin löydän netin kautta puolessa tunnissa. Jos en nyt osoitetta niin paljon infoa ainakin, mut kerro mahollisimma npaljon hänestä, esim. ammatti, koulutus, tyttöystävän nimi, kotikaupunki viimeksi...

      • gurunix

        Kuinka luulet hänen tietävän veljensä tyttöystävien nimiä jollei ole veljeään rakastanut koskaan,ei edes lapsena ollessaan.Veli on tietotekninen ja osaa salata tietonsa.Turha nyt on vinkua missä hän on,sillä omaa syytäsi olet hänet menettänyt,ja vakuutan ettet löydä milloinkaan.Veljelläsi on varmasti suunnitelmia jos hänen asuinpaikkansa selviäisi,ja niin tekisin minäkin.On monia keinoja kun ne tietää ja on osaava,kiitos netin.Jos taas etsit kostoa hautoen,VARO! siinä MENETÄT oman henkesi.!!


    • Kadonnut veli

      Et löydä jos on tietotekninesti osaava,et löydä netistä mitään tietoja.

    • .......

      .

    • atu009

      laita pperintätoimisto asialle

      • Vastuu

        Perintätoimiston laittaminen asialle silloin kun ei ole aihetta on rikos josta joutuu vastuuseen rikoksen tekijä.


    • miksiihmeessä

      Miksi tahdot tietää hänen olinpaikkansa??

      • Semmoistase

        Minä en menisi hakkerin osoitetta selvittämään.He saattaa ryhtyä vastatoimiin,ja jonakin päivänä huomaatkin,että asioidessasi pankissasi tai käyttäessäsi luottokorttiasi,tiliäsi ei voikaan käyttää,sillä yhteiskunta on julistanut sinut olemattomaksi.Eräskin nainen kamppaili pitkään koska hänet oli julistettu kuolleeksi,vaikka olikin elossa.Asialla joku hakkeri jota milloinkaan ei saatu kiinni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe