Kaipaan hellyyttä ja kosketusta

Hulluks tuun

Oon parisuhteessa oleva mies, ja ongelma on puolison "kylmyys". Seksiä saan käytännössä niin paljon kuin haluan, mutta kaipaan kosketusta ja hellyyttä. Tätä puolisoni ei minulle tarjoa pyytämättä ja pyytämällä teen itseni ihan yhtä tyhmäksi, kuin kirjoittamalla tänne :P Mutta pakko oli avautua..

Olis mahtavaa jos joku joskus ottais kädestä kiinni ja sanois, että tykkään susta, tai halais töistä tultua yms, mutta kun ei niin ei.

Pieniä asioita aikuiselle ihmiselle, eikä tästä palstasta mitään apua oo, mut tulipahan avauduttua. :)

15

1993

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hulluksi jo tullut

      Meidän perheessä asia on toisinpäin.
      Mies ei välitä...ja syykin tuli aivan sattumalta selville. Hänellä on ollut seksisuhde yli vuoden naimisissa olevan , huomattavan paljon nuoremman naisen kanssa.
      En osannut edes epäillä tälläistä, koska sala tapaamiset on sovittu aina työpäivän aikana tapahtuviksi.
      Et ole tyhmä !
      Istu alas vaimosi kanssa ja keskustelkaa asiasta ihan vakavasti !!!!!!!!!!!!!!!!!

      • hulluks tulossa

        Eipä se ole helppoa sinullakaan. Toivottavasti saatte asianne kuntoon, tavalla tai toisella. Meillä tähän tuskin liittyy pettämistä, lähinnä vissiin vaan ku puoliso itse ei kaipaa tollasta, ni ei osaa sitä muillekkaan tarjota..

        kyllähän toi pettäminenki mielessä joskus käynyt, mutta samaa jyystöähän se olisi ja sitä en kaipaa.


    • Hellyyttä

      Onpas harmi, hän on sitten sen luontoinen että ei välitä hellyydestä. Todennäköisesti asia ei tule muuttumaan, koska ihmiset ovat erilaisia, kuinka kauan olette olleet yhdessä/tunteneet? Teidän täytyy oikeasti keskustella asiasta tai teet aloitteen ja kysyt vaikka seksin jälkeen että voisimmeko olla tässä vain vähän aikaa.. mutta kyllähän siinä tulee vähän sellainen tyrkky olo, jos pyytämättä ei onnistu.. Onkohan naisesi yhtä paljon rakastunut sinuun kuin sinä häneen?

      Meidän suhteessa on taas paljon läheisyyttä, koska molemmat haluavat sitä, luulin ettei kukaan muu halua halata kumppaniaan kun hän tulee töistä, mutta minä halaan ja suutelen aina miestäni, kerron rakastavani ;) Ei hänellä ole mitään sitä vastaan, taitaa tykätä ja monesti asiat etenee makuuhuoneeseen sitä.. ;) Ja meidän suhteessa on monia muitakin tällaisia pieniä hellyydenhetkiä..

      • hulluks tulossa

        Tykätään toisistamme, mutta ollaan oltu kauan yhdessä. Kai sekin vaikuttaa asiaan. Tiedän myös, että tuskin tulee asia muuttumaan ja se tässä ahdistaakin, kun muuten on asiat kunnossa. Miks en voi olla tavallinen mies ja tykätä vaan siitä itsestään :-D ?? Olisikohan kaalimato.comissa myydä puhallettavaa Frank Pappaa, ku sehän aina sanoi, että kosketelkaa toisianne?? No vitsit vitsinä, kai tää tästä ja kai tähän tottuuki..


    • Halipusumoottori

      Mietin tässä että onko vaimosi stressaantunut?
      Tai miten hän suhtautuu jos sinä lähestyt häntä hellien?
      Ei kai hän luule sinun silloin olevan vain seksin tarpeessa?
      Juu olisi tosi hyvä jos saisit otettua asian puheeksi, voisi olla teille molemmille yllättävän hyvä asia.
      Ei ole harvinaista että pariskunnat tulkitsevat toisiaan vuodesta toiseen väärin ihan puhumattomuuden vuoksi.
      Onnea Matkaan

    • Lasin toisella puolella.

      Aloittajalle: minulla on samatilanne paitsi että olen nainen.
      Meillä on tämä tilanne jo 8.v meillä on kaksi lasta ja mieheni rakastaa heitä ylikaiken ja hän on maailman paras isä.
      Minä olen perheen ulkopuolinen, tunne on hirveä.
      Herään yksin, menen yksin nukkumaan, aina yksin, siivoa yksin, olen ulkopuolinen aina.
      Olen vielä nuori (27.v) yksinäinen vuodet näkyvät ulkoisesti mutta ehkä vielä joskus saan kokea sen tunteen kun jonkun sydän sykkii minulle.
      Niin ja Seksiä on meilläkin ja siihen suostun koska se on ainut jolloin minuun kosketaan, odotan että saan oman tilanteeni ( rahallisesti ) kuntoon että pääsen eroon tästä suhteesta, eihän tästä voi enään yksinäisemmäksi tulla den jälkeen.
      Sitä vaan laittaa silmät kiinni ja toivoo että joskus olisi rakastettu, se olikin hartain toiveeni lapsena ja sain kaiken muun paitsi rakkauden elämääni.

      • tummaperhonen

        Olipas tuttuja ajatuksia ja tunteita! Kaikki ihmiset eivät kykene tunteisiin se on vaikea myöntää, mutta näin on.

        Meitä on monta, jotka eivät löydä rakkautta ja hellyyttä. Jos ei ole saanut rakkautta ja hyväksyntää lapsena ei osaa oikein vaatia sitä eikä tulkita viestejä, sitten käy niinkuin sinulle ja minulle.

        Tosin en tiedä, jos sinä olet saanut rakkautta lapsena, minä sain vain vihaa ja väkivaltaa ja nöyryyttämistä. '

        Jotenkin se jatkumo jatkuu, jos ei osaa katkaista sitä ja ruveta vaatimaan elämänlaatua.

        Toivottavasti sinulla ei ole kovin pahaolo. Minulla on ollut aika hirveä, mutta yritän tulla voimakkaaksi ja löytää omanarvontunteen.

        Ei kukaan ole yksinäisempi edes yksin, kuin yksinäinen parisuhteessa ollessaan, silloin aina toivoo jotain ja pettyy. On selkeämpää olla yksin niin ei edes toivo ja pety.


      • Lasin toisella puolen
        tummaperhonen kirjoitti:

        Olipas tuttuja ajatuksia ja tunteita! Kaikki ihmiset eivät kykene tunteisiin se on vaikea myöntää, mutta näin on.

        Meitä on monta, jotka eivät löydä rakkautta ja hellyyttä. Jos ei ole saanut rakkautta ja hyväksyntää lapsena ei osaa oikein vaatia sitä eikä tulkita viestejä, sitten käy niinkuin sinulle ja minulle.

        Tosin en tiedä, jos sinä olet saanut rakkautta lapsena, minä sain vain vihaa ja väkivaltaa ja nöyryyttämistä. '

        Jotenkin se jatkumo jatkuu, jos ei osaa katkaista sitä ja ruveta vaatimaan elämänlaatua.

        Toivottavasti sinulla ei ole kovin pahaolo. Minulla on ollut aika hirveä, mutta yritän tulla voimakkaaksi ja löytää omanarvontunteen.

        Ei kukaan ole yksinäisempi edes yksin, kuin yksinäinen parisuhteessa ollessaan, silloin aina toivoo jotain ja pettyy. On selkeämpää olla yksin niin ei edes toivo ja pety.

        Minä oon kotona saanut rakkautta ja vanhempani ovat yhdessä.
        Tapasin mieheni ensin ystävä pohjalta, hän oli masentunut ( koulu kiusattu ) ja tiesin että jos en häntä auta jää elinkaari enemmän kun lyhyeksi.
        Mieheni voimistui ja oli rakastava ja hellä.
        Aloin odottamaan esikoistamne ja kuulautta ennen laskettua aikaa hän ilmoitti ettei voi minua rakastaa koska olen lihava.
        Siitä alkoi alamäki ja oli aina joku asia missä minä olin tehnyt väärin ja oli syy sille etten ansainnut rakkautta enkä kosketusta.
        Nyt olen vahvistunut niin että osaan sanoa vastaan eli suuttua mutta mitään riitoja ei käydä loppuu eikä keskustelua voi käydä koska minulla on väärät mielipiteet tai nalkutan, en ole ansainnut halausta, aina löytyy joku syy.
        Mieheni kuitenkin on täysin erilainen lapsia kohtaa, maksaisin jos saisin edes osan siitä lämmöstä.
        Kukaan ei tiedä tilannetta ja puhun miehestäni muille vain hyvää ja olen muille oikeastaan keksinyt kulissin mitä haluisin elätä. Se antaa voimaa itselleni.
        Tätä kirjoittaessa olen komerossa itkemässä koska odotin formuloiden ajan että mies katsoo ruokalistan että onko siinä kaikki, hän sanoi että nyt en ketjua ja kun formulat loppuivat häntä ei enään kiinnostanut.
        Eli noinkin pienet asiat hän sulkee minut ulkopuolle.
        Sitä toivoo että joku hakisi tästä suosta pois ja pian.


      • sääliksi käy lasta
        Lasin toisella puolen kirjoitti:

        Minä oon kotona saanut rakkautta ja vanhempani ovat yhdessä.
        Tapasin mieheni ensin ystävä pohjalta, hän oli masentunut ( koulu kiusattu ) ja tiesin että jos en häntä auta jää elinkaari enemmän kun lyhyeksi.
        Mieheni voimistui ja oli rakastava ja hellä.
        Aloin odottamaan esikoistamne ja kuulautta ennen laskettua aikaa hän ilmoitti ettei voi minua rakastaa koska olen lihava.
        Siitä alkoi alamäki ja oli aina joku asia missä minä olin tehnyt väärin ja oli syy sille etten ansainnut rakkautta enkä kosketusta.
        Nyt olen vahvistunut niin että osaan sanoa vastaan eli suuttua mutta mitään riitoja ei käydä loppuu eikä keskustelua voi käydä koska minulla on väärät mielipiteet tai nalkutan, en ole ansainnut halausta, aina löytyy joku syy.
        Mieheni kuitenkin on täysin erilainen lapsia kohtaa, maksaisin jos saisin edes osan siitä lämmöstä.
        Kukaan ei tiedä tilannetta ja puhun miehestäni muille vain hyvää ja olen muille oikeastaan keksinyt kulissin mitä haluisin elätä. Se antaa voimaa itselleni.
        Tätä kirjoittaessa olen komerossa itkemässä koska odotin formuloiden ajan että mies katsoo ruokalistan että onko siinä kaikki, hän sanoi että nyt en ketjua ja kun formulat loppuivat häntä ei enään kiinnostanut.
        Eli noinkin pienet asiat hän sulkee minut ulkopuolle.
        Sitä toivoo että joku hakisi tästä suosta pois ja pian.

        Älkää noin onnettomat ihmiset tehkö lapsia tänne kärsimään!!! Lapsi tarvitsee tasapainoiset vanhemmat!!!


      • Ei ulospääsyä?

        Sama täällä. Pätkätyöläinen ei noin vaan voi erota.Minua ei halaa tai merkkipäiviäni muista kuin lapset.


      • kuulostaa ikävältä
        Lasin toisella puolen kirjoitti:

        Minä oon kotona saanut rakkautta ja vanhempani ovat yhdessä.
        Tapasin mieheni ensin ystävä pohjalta, hän oli masentunut ( koulu kiusattu ) ja tiesin että jos en häntä auta jää elinkaari enemmän kun lyhyeksi.
        Mieheni voimistui ja oli rakastava ja hellä.
        Aloin odottamaan esikoistamne ja kuulautta ennen laskettua aikaa hän ilmoitti ettei voi minua rakastaa koska olen lihava.
        Siitä alkoi alamäki ja oli aina joku asia missä minä olin tehnyt väärin ja oli syy sille etten ansainnut rakkautta enkä kosketusta.
        Nyt olen vahvistunut niin että osaan sanoa vastaan eli suuttua mutta mitään riitoja ei käydä loppuu eikä keskustelua voi käydä koska minulla on väärät mielipiteet tai nalkutan, en ole ansainnut halausta, aina löytyy joku syy.
        Mieheni kuitenkin on täysin erilainen lapsia kohtaa, maksaisin jos saisin edes osan siitä lämmöstä.
        Kukaan ei tiedä tilannetta ja puhun miehestäni muille vain hyvää ja olen muille oikeastaan keksinyt kulissin mitä haluisin elätä. Se antaa voimaa itselleni.
        Tätä kirjoittaessa olen komerossa itkemässä koska odotin formuloiden ajan että mies katsoo ruokalistan että onko siinä kaikki, hän sanoi että nyt en ketjua ja kun formulat loppuivat häntä ei enään kiinnostanut.
        Eli noinkin pienet asiat hän sulkee minut ulkopuolle.
        Sitä toivoo että joku hakisi tästä suosta pois ja pian.

        Kuulostaapa surkimukselle ukkosi,eihän ton noin pidä mennä todellakaan. Mikset eroa jos olet etenkin nuori,ei kukaan kulta pieni pakota sua olemaan tuollasen kanssa.Ajattele se niin että sä et ole syypää,ukkos luonteessa ja suhtautumisessa naiseen on jotain todella pielessä ja että ei ihmiset muutu!Entä jos alkaa vielä väkivalta,lupaathan että lähdet.Ei tuolla mitään tee.


    • Sad but true

      Mulla kans sama tilanne. Olen monesti vaimolle maininnut, että haluaisin hellyyttä ja huomiota. En tietenkään oleta, että koko ajan oltais kuin vastarakastuneet, mutta olis hienoa tuntea ja kuulla olevansa tärkeä edes kerran viikossa. Olis kiva jos mua kosketettais vaikka vaan ohimennen, tai korvaan kuiskattais jotain hellää. Alan olemaan kyllästynyt, kun en tällaista saa tuntea. Aika ajoin tunnen tästä suurta surua... Toivottavasti jonain päivänä asiat palaa ennalleen.

    • 5+10

      Toi on tärkeetä. Että ne ihmiset jotka on lähellä, ovat sitä oikeesti. Eivät vaan valu läpi elämän samoissa kuvioissa. Ottaa syliin, sanoin ja elein kertovat päivä toisensa jälkeen että arvostan sinua, haluan olla lähelläsi. Kantaa, jakaa, rakastaa. Juuri sinua kaikista maailman ihmisistä. Toivon itse joku päivä tapaavani ihmisen joka arvostaa sitä että joka päivä valitsen hänet.

    • yksin yhdessä

      Hellyyden ja välittämisen puutteesta kärsin minäkin naisena. Meillä on ollut hyvä ja rakastava suhde, pikkuhiljaa tässä viimeisen vuoden aikana miehen tunteet ovat viilentyneet. Ei ole enää suukottelua toisen töistä tullessa, ei yhteistä juteltavaa, ei koskettelua, ei ohimennen toisen hipaisemista. Seksistäkin on aikaa jo kuukausi. Miten toinen muuttuu niin itsestään selvyydeksi ettei enää panosteta suhteeseen. Kolmatta pyörää suhteessamme ei ole. Olen yksin tässä suhteessa ja kärsin. Sain kuitenkin kerran otettua asian puheeksi ja kysyin mihin rakkaus ja välittäminen on kadonnut. Hän kertoi rakastavansa minua mutta ei pystynyt edes silmiin katsomaan sen sanoessaan.

      En jaksa enää anella häneltä aikaa ja välittämistä, saati sitten seksiä. Enkä minä muuta halunnut kun saada tuntea olevani rakastettu ....

      • Ex-kynnysmatto

        Keskusteltaisiin kyllä vieläkin jos suhde olisi ollut rehellinen ja tasa-arvoinen.Mutta toista ei voi väkisin istuttaa alas keskusteleen,jos sen tapa on paeta kaikkia eheytysyrityksiä,pelata !juoda,valehdella ja pettää uuden mahdollisuuden saatuaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe