Jos nainen yrittää iskeä, niin miten "torjutaan" hienosti?

En tätä itke mutta..

Kohtuullisen usein kadulla tai jossain joku tuntematon nainen alkaa haromaan hiuksiaan kun menen ohi tai tekee silmillään sellaisen isku jutun, hymyilee vain tai tuijottaa minua sellaisella tietyllä tavalla.

Vaikka pidänkin siitä niin, jos minua ei kuitenkaan kiinnosta niin olen vain kävellyt ohi ilme värähtämättä ja teeskennellyt etten tajunnut välttääkseni kiusallisen tilanteen ja etten loukkaisi.

Sen jälkeen kuitenkin katsovat minua vihaisesti. Teen samalla tavoin usein vaikka kiinnostaisikin koska en tiedä mitä sanoisin.

Asun kuitenkin Helsingissä. Jos vielä joudun tilanteeseen niin miten siis teen tyylillä ilman henkisiä viiltoja?

18

760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin

      Sormus sormeen.

      • Ei oo vaimoo

        ja vihaan sormuksia


    • kokemusta peliin

      Jatka vaan samaan tyyliin. Ellet itse reagoi, tai peittelet sen hyvin niin nainen kyllä ymmärtää sen torjunnaksi. Se siitä.

    • Mami opettaa

      >Jos vielä joudun tilanteeseen niin miten siis teen tyylillä ilman henkisiä viiltoja?

      Ei naiset (siis oikeat, tervejärkiset ja tasapainoiset) naiset pienestä vedä hernettä nenään ja verenpainettaan nostamaan, näytä vaikka suoraan keskaria yms. pikkunartuille jotka ei torjuntaa pysty kestämään.

    • mahdisonni

      Jännä ilmiö tuo naisten hiusten hipelöinti, vaikka enhän minä nyt 100% varma ole että mun takia hipelöisivät mutta sattumoisin aina pistän merkille kun tulen joidenkin naisten läheisyyteen niin heti alkaa hiusten nypläily vaikkei sitä hetkeä aikaisemmin tapahtunut, aina se sama että sormilla laitetaan niitä hiuksia sinne korvan taakse uudestaan ja uudestaan. Pitäskö tässä tuntea itsensä nyt ihan halutuksi urokseksi.

      • pitkäletti

        Naah, älä kuvittele liikoja. Ei se hiusten näplääminen tarkoita yleensä mitään. Jos sitten alkaa muita merkkejä kiinnostuksesta olla voit jo ehkä epäillä jotain.


      • mahdisonni
        pitkäletti kirjoitti:

        Naah, älä kuvittele liikoja. Ei se hiusten näplääminen tarkoita yleensä mitään. Jos sitten alkaa muita merkkejä kiinnostuksesta olla voit jo ehkä epäillä jotain.

        Nopea vilkuilu ja hiusten nypläys näyttää alkavan siitä hetkestä kun minut huomaavat? Nojoo, toiveajattelua...


      • 10+9
        mahdisonni kirjoitti:

        Nopea vilkuilu ja hiusten nypläys näyttää alkavan siitä hetkestä kun minut huomaavat? Nojoo, toiveajattelua...

        No jos se sun mielestä on flirtin merkki niin olkoon... kokeile kepillä jäätä, sillä se selviää. Kysy vaan suoraan "mulleko flirttailet?" Saatat yllättyä.
        En nyt viitsi kertoa minkä takia hiuksia voi siirtää kasvoilta pois ihan muuten vaan. Menis yli ymmärryksen miehillä.


      • Johnny Ox

        Toinen muuten vastaava käytöksen muutos on kävelytyylissä.
        Olen täs vuosien mittaan pistänyt merkille, et usein yksin kävellessään nainen kävelee ihan normityylillä, mutta annas olla, jos siinä on joku mies lähettyvillä kävelemässä samaan suuntaa niin johan on jumalauta, kun ko naisen lanteet alkaa keinua askelten tahtiin aika helvetisti. Persukset tosiaan keinuu, kuin...no jääköön sanomatta mutta kuitenkin.
        Itse olen ollut pari kertaa siinä tilanteessa, kun olen ollut kävelemässä niin, että joku mimmi menee siinä edellä. Aluks menee normaalisti, mutta jossain vaiheessa, jos/kun on vilkaissut mua kohden, niin hetken päästä juuri tää efekti, perse alkaa keinumaan kuin laiva myrskyssä.
        Tuskin ovat nyt iskemässä tms, kuten aloittajaa, mutta varmasti on kuitenkin huomionhakuisuutta. Tai no voihan se olla, että ainakin joku näistä mimmeistä on kuvitellut, että mä tulen tekemään aloitteen, jos mun edessä tarpeeksi nilkuttaa mutta tiedä sitten..
        Luulisi kyllä näin tasa-arvon aikana, että koittais jollain muulla tavalla päästä miesten puheille.


      • Köyhän huvitus....
        Johnny Ox kirjoitti:

        Toinen muuten vastaava käytöksen muutos on kävelytyylissä.
        Olen täs vuosien mittaan pistänyt merkille, et usein yksin kävellessään nainen kävelee ihan normityylillä, mutta annas olla, jos siinä on joku mies lähettyvillä kävelemässä samaan suuntaa niin johan on jumalauta, kun ko naisen lanteet alkaa keinua askelten tahtiin aika helvetisti. Persukset tosiaan keinuu, kuin...no jääköön sanomatta mutta kuitenkin.
        Itse olen ollut pari kertaa siinä tilanteessa, kun olen ollut kävelemässä niin, että joku mimmi menee siinä edellä. Aluks menee normaalisti, mutta jossain vaiheessa, jos/kun on vilkaissut mua kohden, niin hetken päästä juuri tää efekti, perse alkaa keinumaan kuin laiva myrskyssä.
        Tuskin ovat nyt iskemässä tms, kuten aloittajaa, mutta varmasti on kuitenkin huomionhakuisuutta. Tai no voihan se olla, että ainakin joku näistä mimmeistä on kuvitellut, että mä tulen tekemään aloitteen, jos mun edessä tarpeeksi nilkuttaa mutta tiedä sitten..
        Luulisi kyllä näin tasa-arvon aikana, että koittais jollain muulla tavalla päästä miesten puheille.

        Vilkas mielikuvitus!


    • 199

      hiusten harominen ei todellakaan tarkoita mitään muuta kuin että luet liikaa naisten lehtiä...
      tapasin kerran miehen joka ei osannut jutella mitään kunnollista, tyypillisiä iskureploja putos huulita yks toisensa jälkeen, joille vaan hymyilin. kyllästy sitten kun ei saanut vastakaikua. kun erottiin aloin sukia tukkaani ja jäbä vaan hymähti. no lol! en todellakaan ilmaissut kiinnostustani häntä kohtaan haromalla tukkaa.

    • dsvgsdg

      Siinäpä nyt sahaatte oksaanne poikki kun kiellätte kaikki flirttimerkit. No, eipä sitten kannata lähestyä naisia kun ei kerta mikään ole varmaa.

      • tigerlillydoo

        Vähän niinkuin ettei nainen lähesty miestäkään koska signaalit ovat aika heikot (ellei sälli ole kännissä, aivan hel*etinmoinen turn-off).

        Jutella voin kelle tahansa, ei se tarkoita että välttämättä flirttaan tai sellaista odottaisin toiselta. Olen muutenkin niin huono huomaamaan miesten vihjeitä, tai tulkitsen ettei se minulle kuitenkaan ollut.

        Mut oikeesti hiuksia tulee näprättyä ja pöyhittyä välillä sen enempää ajattelematta. Hymyilen ihmisille koska en halua näyttää kärttyisää naamaa. Silmäniskuja en sentään jakele, noh, ellen vitsaile, mutten usko että niitä on tulkittu flirtiksi. Jos on niin sit on.

        Mistäs minä tiedän? Mitä enemmän ikää ja kokemusta karttuu niin sen vähemmän tiedän....


    • bumm

      HAHAHAHA Hiusten haromisen tulkitseminen iskuyritykseksi... ei jeesus :D

    • hdjhdrtjh

      AP, ALA HAROMAAN MUNAASI!

    • sinkkupave

      jooei ne mitkään merkit mitään ole, ihan turhaa yrittää tulkita mitään kun ei ne mitään tarkoita. Jatketaan vaan samaan malliin sinkkuilua, kyl ne sit tulee sanomaan jos kiinnostaa vaikka nussia.

    • Alottaja

      Mahdisonnista en tiedä, mutta itse en ole tulkinnut mitään iskuyritykseksi pelkän hiusten näpäämisen perusteella. Ovat lisäksi katsoneet sellaiseen tyyliin, enkä puhu hymystä. Kun kävelee ohi niin sitten vihainen katse suoraan kohti. Olen ihan 100% varma, että iskuyritys. Kerran eräs ulkomaalainen nainen luuli, että minä yritän iskeä ja lähti seuraamaan minua ympäri taloa, tuli parin metrin päähän ja odotti kai, että sanon jotain. Joskus eräs naisporukka sanoi suoraan, että tule tänne.

      Erään testin perusteella tunnistan ihmisten ilmeet keskivertoa paremmin 19/20.

      En näytä miltään supermallilta. Riippuu ilmeestäkin aika paljon. Minulle vielä uskaltaa puhua, en koskaan muista kenenkään jännittäneen sitä.

      Mutta vastaukset ovat tyypillisesti hyödyttömiä. Mutta eiköhän tämä tästä.

      Peace out!

    • heheheh

      taitaa olla toiveunta....:):)

      tuskin ketään miestä naiset haitaksi asti ja jatkuvasti yleisillä paikoilla alkaa iskee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6013
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3801
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      238
      2108
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1840
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1279
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1055
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe