Tauno tauskii

palo tane

Puoliksi irakilainen ja puoliksi persialainen muslimityttö Lili Al Khan ja viihdetaiteilija Tauno ”Tauski” Peltonen tapasivat maaliskuun lopulla eräässä helsinkiläisravintolassa.

Tapaamisen jälkeen kaksikko ryhtyi tapailemaan. Kesäkuussa Tauski ja Lili suuntasivat surullisen kuuluisalle lemmenlomalle Turkkiin, joka päättyi toissa viikolla, kun Lili pakeni Tauskia Suomeen.





Uusimmassa Seiskassa Lili kertoo, kuinka pikakihlaus muuttui päättymättömäksi painajaiseksi. Lili myös paljastaa, kuinka Tauski joi taukoamatta ja käyttäytyi kuin porsas.

– Hän haukkui minua kamalilla sanoilla. Hän otti tukasta kiinni niin, että minulta lähti pala päästä. Olin vain hiljaa. Minuun sattui todella paljon, Lili huokaa.

14

289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halvaantus sitte

      Onhan se ihan ok, jos joku kykenee vetää vitsiä pyörätuoleista .. Toki onhan se ihan hyvä jos keksii jotain uutta mut en itse ainakaan vetäis tällä asialla leikiksi. Huumorintajunsa kullakin.

      - Tulen pitämään myös keikoillani aina pyörätuolin kyydissä. Ja mikä parasta, olen treenannut myös oman pyörätuolishown, jossa rullaan yleisön seassa jakamassa nimmareita tuolista käsin. Painatan parhaillaan myös Tauski paitoja joissa lukee ”EHKÄ RULLAAN EHKÄ EN”.

      Pyörätuolia käyttävänä kummaksun kyllä tätä että miten Tauski viittii tälläsestä vitsiä heittää, pitäähän se jotain uutta keksiä vaikka sitten tällä tavalla...

    • Päivi

      Onkohan naishenkilöllä vai kova julkisuuden tarve päästä lehtiin. En usko tarinoita.
      Vain idiootin lukevat Seiskan valheita. Kustantajan tarkoitus on vain tehdä rahaa keksityillä ja liioitelluilla tyhjänpäiväisyyksillä.

      Tauski on Suomen komein, ihanin ja paras laulaja.

      • hupilehdet

        Heh heh, siehän se päiviemme ilo oot, suosikkilehtesi pääsisältö on kierrätysmiehet, riittää, että on joko kuuluisa tai paljon rahaa, niin viittivät sitte kertoa rahan tähren ensteks lutkamiehen erosta ja kuin kaltoin on kohdellut kumppaniaan ja sitte setä löytää uuren/aika usein nuaren, seuraa unelmien satuhäät ja hehkutellaan muutaman lehren verran, sitte seuraa taas eroja kerrotaan kuin paljon kauhee tää lutkis on.

        Sitten ne vaan kierrää näitä lutkikiksii uurelleen ja uurelleen lehressään. Ja rahaa tulee ovista ja ikkkunoista. Ihan mielenkiinnolla ois kyl hyvä tiettää minkälaiset on omistajatahot ja mitenkä liittyvät tähän piirin pyörimiseen.

        Taitaa ne tietyt tahot soitelle muute itse niit vihjepuheluitakiin, meinaan liian usein oon kuullu ettei niin oo tapahtunu ky väitetään. Ennen näit satukirjailijoit kutsuttiin iha vaan juarutädeiks, sitte ne halus saada kunniallise ammatin, en sit tiiä onko se sitä,häh. Terapiaan vaan koko jengi.


    • Exä eksä

      Allers julkaisut omistaa nämä suomi24 sivut ja niin myöskin seiskalehden yms.
      Tauski on sairas narsisti ja vaikka kookas äijä niin ei uskalla kuin hakata naisia!
      Tämä on totuus!

    • tauskin tunteva

      Tauski on aivan järkyttävän alhainen ihminen, vihaksi pistää tuollainen väkivaltainen naisia hakkaava omahyväinen psykopaatti, kehtaa täälläkin syyttää uhrejaan mitä karmeimmilla valheilla, olen jo vuosia seurannut tämän juoppo-narsistin sekoiluja, ja koko suomen kansa tietää että hän on todellista pohjasakkaa!

    • tyhjyuki

      tauski on mahtava mies ja filantrooppi, ym kaikki muut puhuu paskaa

      • Iiihana Tauski

        Olen nähnyt Tauski Peltosen esiintyvän. Hän on IHANA.
        Olen kateellinen hänen rouvilleen ja muille naisilleen.


    • Turpaan Vaan

      Iso joukko kauniita naisia on aina valmiina ottamaan turpiin Tauskilta, kunhan tuo ihana mies antaa heille edes vähän laatuaikaa.

    • Tytsy -63

      Mua ainaki kiihottaa Tauski ja tanssin keikoillaan hameessa ilman pikkarei ;)

    • Oon nähny

      "Tytsy -63"
      Ethän sä osaa edes tanssia oli housut tai ei!

    • Tytsy -63

      Myönnän, et en osaa tanssia... no koitan heilua biisin soidessa tanssilattial Tauskin lähel.

    • Esi esi

      Mitä nämä kommentit ovat,onko visvaa vai kusta päässä.ei toi tauski edes laula enää ite.kaikki tulee nauhalta,pian varmaan mieskin.kai te viellä silloinkin huojutte ilmaa pää täynnä

    • tosi kiinnostavaa

      tauskit ,hennat ym. ovat pellejä ,ja seiskan lukijat ovat pellejen kuninkaita.

    • Eikö vain ..

      Edellinen kommentoija on oppinut uuden sanan "pelle" ja käyttää sitä lähes joka toisessa sanassa.Dorka kun on... :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5670
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3597
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      210
      1732
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1712
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1176
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1135
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe