Panovyökysymys

Leikkikalukauppa

Kertokaapa, siskot, että millaisia fiksuja vibraattorimallisia dildoja käytätte sträpäreissänne. Minua kiinnostaisi erityisesti ns. ajavan osapuolen fiilikset, eli tunteeko myös top dildon aiheuttaman värinän ja kuinka voimakas tuntemus on.

12

546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihanaaaaa

      No, eipä se ajajasta miltään tunnu, tietenkin mukava nähdä kun toinen nauttii ja piehtaroi kiimassaan. Minä ainakin olen päässyt hekumaan vasta sitten kun olen ensin saattanut tyttöystäväni paratiisiin. Tiedän, että tyttöystäväni tekee saman minulle ja enemmänkin.

    • maryak

      exällä oli pari dildoa joista ainakin sanoi saaneensa tuntemukset. nyt en yhtään muista mistä oli ostettu.

    • lesbo voi parantua

      Jos tyttöystäväsi haluaa että ostatte dildon niin pohjimiltaan kun ajat sitä hän ajattelee syvällä mielen sopukoissaan tuntevansa lanteillaan miehen hellät kädet ja muovisen kylmän dildon sijasta kovan mutta kuitenkin pehmeän sekä lämpimän kullin.

      • lesbo sanoo asian

        No kyllä mustakin suoraan sanottunu tuntuu, että lesbo joka himoitsee sisäänsä fallosta, sitten vaikka dildoa, haluaa kyllä oikeasti miestä. Siis, jos haluat naista, miksi ei nainen sulle riitä, vaan pitää mukaan ottaa miehen elitä jäljittelevä kuminen lelu? Ei nyt millään pahalla.

        Kyllähän siis naisen taidot, sormet ja kielityöskentely ovat aivan parhaita tapoja tuottaa nautintoa ja saada aikaan orgasmeja. Olen aina ajatellut että lesbon anatomia ja halutkin ovat sen mukaan rakentuneet, että hän nimenomaan haluaa naista rakastella ja naisen tapoja rakastella. Kyllä se mun mielessä herättää sellasen ajatuksen, että jos joku haluaa itselleen nautintoa tekopippelillä, hän ei naisesta nauti seksuaalisesti vaan haluaisi miestä.

        Että oisko siinä sitten muut ulkoiset tekijät vaikuttaneet naiseen, että hän haluaa naisen kanssa seurustella, mutta se sisäinen miehen halu kuitenkin vaatii sänkyyn ne kumipippelit korvaamaan sitä puutetta?

        Mie oon lesbo ja pari kertaa entisten tyttöytävien kanssa sängysaä kokeillut jotain seksileluja, vaikken edes omasta aloitteestani tai halustani. En ole innostunut. Mun alapää ei edes saa mitään nautinnollisia tuntemuksia falloksen työntelystä sisään, musta se on vain puuduttava tunne. Sen sijaan g-pisteen ja klitoriksen käsittely sormin ja suulla ovat mulle ainoat keinot saada aikaan kiksejä ja orgasmin.

        Nyt en ole suhteessa, mutta edellisissä suhteissa olen saanut vain positiivistä palautetta sängyssä, eli tyttöystäväni eivät mitään extraa ole kaivanneetkaan. Paitsi yksi - hän olikin hetero ennen kuin tapasi minut. Hän alkoikin olla taas miesten kanssa erottuamme.

        Ps. Lesboudesta EI voi parantua, se ei ole sairaus. Se on synnynnäinen ominaisuus ihmisessä. Voisitko sinä ukko jo painua pellolle tältä palstalta ja keksiä parempaa tekemistä itsellesi.. Vaikutat aika yksinäiseltä ja epätoivoiselta.


    • -----------

      "Olen aina ajatellut että lesbon anatomia ja halutkin ovat sen mukaan rakentuneet, että hän nimenomaan haluaa naista rakastella ja naisen tapoja rakastella."

      Lesbojen anatomia ei tietääkseni eroa mitenkään hetero naisten anatomiasto joten on luonnollista että lesbo nauttii kullista. Lesbous on häiriö ihmisen henkisessä kehityksessä jolle on luultavasti monia eri syitä. Tekokikkeliä halua lesbo saa kyllä seksuaalisen tyydytyksen muutenkin mutta hakee alitajuisesti seksuaaliseen tyydytykseen liittyvää henkistä tyydytystä jonka hetero nainen saa olleessaan miehen kanssa.

      ps. runkkauksen lisäksi lesbopalstojen lukeminen on yksi harvoja elämäni iloja:D

      • lesbo sanoo asian

        Meitä yhdistää se, että minäkin vietän nykyään päiväni usein runkatessa ja tätä palstaa lukiessa.

        Mutta asiaan. Lesbous ei ole mikään häiriö vaan päinvastoin oikea onnenpotku ;) Minä en ainakaan tyytyväisempi voisi olla.

        No naisten anatomiastahan sinulla ei ole mitään hajua. Minä tiedän että naisten emättimet ovat pääosin samanmallisia, MUTTA, niissä piilee ratkaisevia eroja. Mitkä osat kullakin naisella on herkimmät jne. Nämä piirteey yhdistettynä naisen mieleen ja seksuaalisiin tuntemuksiin.

        Minä olen päätellyt aina että lesbon alapää ja yläpää toimivat yhdessä niin, että lesbo nauttii eniten naisen kanssa rakastelusta, suu -ja käsityöskentelystä. Ei suinkaan falloksen eestaas työntelystä.

        Jotenka, aika outo ajatus minusta, että kumikullia sisäänsä huutava nainen ei muka milessään haluaisi miestä.


    • kunmiukko

      "MUTTA, niissä piilee ratkaisevia eroja. Mitkä osat kullakin naisella on herkimmät jne. Nämä piirteey yhdistettynä naisen mieleen ja seksuaalisiin tuntemuksiin. "

      Olen toki lukenut naisen anatomiasta mutta en muista yhdessäkään artikkelissa kenenkään gynekologin maininneen että naisten emättimissä olisi jotain eroja vaan kyllä se klitoris löytyy kaikilta samasta paikasta jollei ole kyse jostain epämuodostumasta. Hetero naisesta kulli tuntuu hyvältä sisällä mutta varsinaisesti nainen saa orgasmin kun miehen häpyluu hieroo klitorista yhdynnässä. Moni hetero nainen on kertonut että saa orgasmin nuolemallakin mutta kuitenkin saa täyden tyydytyksen vasta yhdynnässä ts. se tuntuu oikealta seksiltä kun mieskin saa samalla. Eikö ihmisillä ole yleensä älyllistä mielenkiintoa seurata monia eri keskustelu vaikka ne eivät kuuluisikaan omaan elinpiiriin.

      • ruuuuuuusa

        "Olen lukenut naisen anatomiasta"

        HAHHAHHAHHAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHHAHHAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHHAHHAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHHAHHAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHHAHHAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHHAHHAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

        "Miehen häpyluu hieroo naisen klitorista"

        HAHHAHHAHHAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHHAHHAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHHAHHAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHHAHHAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHHAHHAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHHAHHAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA


        Eeei v*ttu, huomaa ettet sää oo paljo pukille päässy XD XD XD XD


    • tumppis

      Naisilla on muuten isompi ns penis kuin miehillä. Klitta vain pienen pieni jäänhuippu.
      Yksilöistä riippuen, klitat paisuu samalla lailla kiihottuneessa tilassa kuin miehilläkin. Ne päänupit, eli klitat ovat vain niin pieniä, mutta jotkut voivat "tumputtaa" niitä ihan peukalon ja etusormen avulla.
      Tämä oli täysin OT. Halusin vain päteä tällä yleissivistävällä asialla.

      • 11111111111

        TIedän kyllä että klitasta on näkyvissä jäävuorenhuippu mutta ei koko klitassa ole samaa tuntoa kuin esim. peniksen varressakaan samaa tuntoa kuin terskassa. On tiedossa että runsaasti kasvuhormoneita nauttineiden naisurheilijoiden täytyy teipata klitoriksensa kiinni että se kestää aloillaan.


    • 20056

      itse näen dildon vain apuvälineenä, ikäänkuin pidempänä ja paksumpana sormena. Ei se mitään korvaa tai edusta, mutta on ihan kivaa vaihtelua ja sträppäri antaa mahdollisuuden uusiin asentoihin.

      Dildon käyttö ei tee yhdestäkään lesbosta salaa kulliakaipaavaa heterobisseä, ihan naurettava ajatus. Oma seksuaalinen identiteettini ei kaadu seksilelujen käyttöön eikä kenenkään muunkaan kohdalla pitäisi. Nauttikaa mistä nautitte.

    • Nautintoovaan

      Strappi= muovinen apuväline jolla tyttö saa nautintoa kun sillä leikkii oman kullan kanssa joka myös on tyttö. Penis= Oikean miehen oikea nahkainen elin jonka yhteydessä voidaan puhua myös karvoista, "pippelinhajusta", spermasta, kiveksistä ja muusta mukavasta mikä nyt ylipäätään liittyy mieheen ja miehisyyteen ja seksiin miehen kanssa. Näin ollen en ymmärrä lainkaan kuinka joku voi tosissaan väittää dildoa/ strappia käyttävien tyttöjen haluavan munaa vain sen takia että dildolla tehtävä liike on edestakaista niin kuin miehen peniksellä tehtävä penetraatio??! Käsittämätön väite - silloinhan sormetkin ja niillä tehtävä edestakaisin-liike voitaisiin rinnastaa siihen, että kaikki jotka haluavat sormilla hinkkaamista emättimen sisältä haluavatkin oikeasti miestä ja pippeliä? Mikä logiikka huhhuh... Strappi ei ole mikään munan korvike - minkäköhän takia useimmat lesbot etsivät epätoivoisesti dildoja jotka eivät näyttäisi niin penikseltä ?? Kaalimato on hyvä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2072
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe