DNA ei toimi Vuorisen

vtuttaa jo

ruokakaupan parkkipaikalla,aina sama juttu kentät häipyy nettiyhteys ei edes edge toimi puhelimessa 3g puhumattakaan.Piti taas vaihtaa kännyä jossa saunalahti ja kuten näette saunis toimii..dna toimii kyl muual rixus mut ei kumelas.t.vuorisen parkista

26

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kumelasucks

      perseestä koko seutu

    • kännykkä

      siellä ruokakaupan parkkipaikallako sinä asut????

    • Riksu-Hyvinkää

      Juu, saman huomannut. Itselläni tosin telefinland. Pitää kait vaihtaa saunalahteen. Elisa on keskittynyt Riihimäkeen ja myös Hyvinkäällä sairaalan ympäristössä ei kuulemma dna toimi, eikä edelleenkään oma telefinlandkaan. Just tilasin netin kautta saunalahden liittymän kännykkään sekä mokkulaan. Josko alkais toimimaan.

      • vaihtoon tyytyväinen

        Ei tartte vaihtaa saunalahteen. Vaihda kauppaa!


      • Riksu-Hyvinkää
        vaihtoon tyytyväinen kirjoitti:

        Ei tartte vaihtaa saunalahteen. Vaihda kauppaa!

        Pääasiassa asioin ihan Prismassa ja satunnaisesti pikkuostoksissa poikkean Vuorisella. :D


    • tuuttaa tuttaa

      ???? miksi pitäisi toimia, kauppaanhan olet menossa? Vai oletko niitä henkilöitä jotka jauhavat omia asioitaan isoon ääneen kaupassa ja varsinkin kassajonossa, yrität tunkea korttiasi siinä samalla lukiaan ja sähläät tunnuslukujen kanssa kun et pysty keskittymään maksutapahtumaan....saatika huomioisit asiakaspalvelian tervehtimällä.

    • Nettiriippuvainen

      huoltoaseman miesten vessan kolmannen käymälän kohdalla aina sama juttu, kentät häipyy nettiyhteys ei edes edge toimi puhelimessa 3g puhumattakaan. Piti taas vaihtaa kännyä jossa saunalahti ja kuten näette saunis toimii.. Hyh hyh ko saisse haisee! No nyt on koko puhelin paskassa ko ei tämä surffaaminen ja perseen pyyhkiminen onnistu samaan aikaan... Haluaako joku ostaa tämän?

    • 10+18

      Vaihda liikettä. Suosin itse vain sellaisia alueita, missä asiat toimivat.

      • Marsmars

        Ai niinku eteen,taakse ja sinne ja tonne....


    • Pimiö

      Hymiö Hymiö Hymiö Hymiö

    • TeleFinland =)

      Hahaa, pienet on ongelmat täällä =)

    • Hyvin on toiminut

      Kyllä minulla on DNA toiminut helvetin hyvin Vuorisen parkkiksella, olen todella usein kävellyt kauppaan ja myös kaupasta himaan päin ja puhunut samalla puhelimessa, eikä ole ollut kertaakaan vuosien nimeen mitään yhteysongelmaa.

    • toimiipa

      Ookko muistanu painaa luuri näppyä.

      • bcxfjk

        kyse oli pikemminkin puhelimen toimimattomasta nettiyhteydestä (lue katvealue) vuorisen p paikalla,dna tulisi tutkia asiaa sillä miksi kumela on katveessa


    • VOI PYHÄ....

      Kumpaakohan nyt taas mollataan,kauppaa vai omaa romu kännyä? Mene aina kännys kanssa vaikka abc pihaan toljottamaan ja tule sitten kauppAAN.

      • lukija vastaa

        Ei tässä mollattu kännykkää eikä kauppaa. Tässä oli kyse verkkoyhteydestä.


      • Digisiginox
        lukija vastaa kirjoitti:

        Ei tässä mollattu kännykkää eikä kauppaa. Tässä oli kyse verkkoyhteydestä.

        Mäki oon puhunu verkoyhteyksesä kävellen luuris suulla ja toinen ottaa korvaa vaik autos.


      • lukija vastaa
        Digisiginox kirjoitti:

        Mäki oon puhunu verkoyhteyksesä kävellen luuris suulla ja toinen ottaa korvaa vaik autos.

        Täh?


      • toimikaa..
        lukija vastaa kirjoitti:

        Täh?

        niin siis dna tässä kuuluis herätä,varmaan hauskaa kumeran alueen dna mokkula omistajilla


      • lukija vastaa
        toimikaa.. kirjoitti:

        niin siis dna tässä kuuluis herätä,varmaan hauskaa kumeran alueen dna mokkula omistajilla

        Niinpä. En vaan tiedä, voiko Dna sille asialle oikein mitään tehdä? Ja tosi kiva, jos on vaikka tehnyt parin vuoden kytkysopimuksen, niin sitäkään kauppaa ei voi todennäköisesti perua. Onneksi itse hiljattain hankin Saunalahden tänne muuttaessa. En kylläkään asu Kumelan lähellä.


    • Silava.

      Onneksi Vuorisen kauppa porskuttaa ilman kännyköitäkin.

      • Raakaa faktaa

        Vai porskuttaa? Vuodesta toiseenhan sen liikevaihto vaan pienenee ja työväki siellä vähenee.


    • herkuttelija.

      Vuorisen kauppa on tässä kaupungissa ainoa, josta voi ostaa hyvää varhaisperunaa.

      • hyvää tavaraa

        Hyvä siellä on lihatiskikin, ostaessani sieltä en tarvitse DNA:ta, enkä kaupasta tullessanikaan.


      • kiertelijä

        Oikeastaan samaa perunaa myydään myös keskustan k-kaupassa, mutta kalliimmalla hinnalla. Ainakin viime viikolla vielä oli.


      • kiertelijä
        hyvää tavaraa kirjoitti:

        Hyvä siellä on lihatiskikin, ostaessani sieltä en tarvitse DNA:ta, enkä kaupasta tullessanikaan.

        Lihatiskille lähtee pisteet myös minulta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1831
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1164
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    Aihe