onko kokemuksia

sydän sanoo muuta

Onko kellään kokemuksia siitä että mies/nainen ottaa yllättäen yhteyttä uudestaan vaikka on sanonut ettei aio pitää enää ikinä yhteyttä? Siis eron jälkeen. Mulle tälläinen tilanne tuli eteen eilen. Oli yrittänyt soittaa illalla.
Tiedän että on turha odottaa yhteen paluuta tämän ihmisen kanssa vaikka itse haluaisin tämän kanssa vielä kokeilla. Tuntuu vaan oudolta että otti yhteyttä

10

438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13-13-13

      Kirjoitit, että yritti soittaa. Et siis vastannut? Mistä tiedät, miksi soitti? Oli ehkä unohtanut jotain? Tai muuta asiaa? Ja sinä olet jo palstoilla miettimässä yhteenpaluuta??
      Kannattaiskos ensin kuunnella mitä asiaa???

      • ....

        Soitti siihen aikaan että olin jo nukkumassa. Jos hitto kerran sanoo ettei halua pitää minkäänlaista yhteyttä niin ei sitten tarttis soitella vaikka ois unohtanut jotain. Mä olin tyytynyt jo siihen etten hänestä kuule enää yhtään mitään enkä todellakaan luule että sen miehen kanssa palaisin yhteen vaikka tunteita olisikin vielä


      • ....

        Ois hävittänyt mun numeron kokonaan eikä ois kirjoittanut sitä edes mihinkään ylös varmuuden vuoksi. Okei myönnän että toivoin että voitaisiin olla sen miehen kanssa vielä ystäviä mutta nyt sen tajusin että en sellaiseen kykene omien tunteiden takia. Järki sanoo että unohda ja jatka eteenpäin mutta sydän sanoo toista.


      • Mir612
        .... kirjoitti:

        Ois hävittänyt mun numeron kokonaan eikä ois kirjoittanut sitä edes mihinkään ylös varmuuden vuoksi. Okei myönnän että toivoin että voitaisiin olla sen miehen kanssa vielä ystäviä mutta nyt sen tajusin että en sellaiseen kykene omien tunteiden takia. Järki sanoo että unohda ja jatka eteenpäin mutta sydän sanoo toista.

        Hei.Samanlainen kokemus....olin jo pääsemässä suhteesta yli,koska ex jo uusi.Yllätten ottikin yhteyttä,ajattelee muka joka päivä,rakastaa,halusi nähdä.Tunteet ja rakkaus ei kuole hetkessä,tapasimme,juteltiin,rehellisesti kerroin,kerroimme,että syvät tunteet on molemmilla,mies sanoi rakasta sinua olen tässä.Sanat,läheisyys,kosketus,kainalo mihin tiukasti otti...antoi toivoa.
        Päivää ennen juhannusta tuli sp jossa kertoi,että ei tajunnut mitä teki ja puhui,oli kuulemaniin tolpiltaan pois.Kirjoitin ja kerroin,että et tainnut tietää mitä jälkeesi jätit,satutit syvältä,ei ainoastaan minua vaan nykyistään.Valheet paljastuu enemmin tai myöhemmin ja sanoin,että sitten sattu ja kipeästi.Mies ei ole sinut itsensä kanssa.Mutta joku vastuu pitää olla ihmisillä miten toista kohtelee.Aito rakkaus on rehellistä,nöyrää.Jokainen voi mielessään miettiä,mikä olo minulle jäi.


      • kuin myös
        Mir612 kirjoitti:

        Hei.Samanlainen kokemus....olin jo pääsemässä suhteesta yli,koska ex jo uusi.Yllätten ottikin yhteyttä,ajattelee muka joka päivä,rakastaa,halusi nähdä.Tunteet ja rakkaus ei kuole hetkessä,tapasimme,juteltiin,rehellisesti kerroin,kerroimme,että syvät tunteet on molemmilla,mies sanoi rakasta sinua olen tässä.Sanat,läheisyys,kosketus,kainalo mihin tiukasti otti...antoi toivoa.
        Päivää ennen juhannusta tuli sp jossa kertoi,että ei tajunnut mitä teki ja puhui,oli kuulemaniin tolpiltaan pois.Kirjoitin ja kerroin,että et tainnut tietää mitä jälkeesi jätit,satutit syvältä,ei ainoastaan minua vaan nykyistään.Valheet paljastuu enemmin tai myöhemmin ja sanoin,että sitten sattu ja kipeästi.Mies ei ole sinut itsensä kanssa.Mutta joku vastuu pitää olla ihmisillä miten toista kohtelee.Aito rakkaus on rehellistä,nöyrää.Jokainen voi mielessään miettiä,mikä olo minulle jäi.

        tiedän tunteen. itselleni kävi samalla lailla. mies "roikotti hirressä" hetken, ennenkuin uusi sai tietää meidän yhteydenpidosta ja kyytiähän sain, valinta kääntyi taas uuden suuntaan. ikävintä on että liian pian noiden tapahtumien jälkeen tapasin toisen miehen mutta olin liian rikki noista tapahtumista eikä ollut muuta mahdollisuutta kuin kiittää mielenkiinnosta, kukaan ei saa käyttää toista laastarina.

        pahimmat mikä seurasi oli usko itseensä, usko toisten "reiluuteen" näissä jutuissa.

        kai se aurinko paistaa risukasaankin joku päivä, silloin tämä ikävä katoaa ja ...


    • eräsex

      Noin kävi meilläkin. On/off liittoa kesti kolmen vuoden ajan. Itse tein ratkaisun että ei enää en halua olla missään tekemisissä. Tein lujasti töitä päästäkseni elämässä eteenpäin. Muutamaan kuukauteen ei nähty, ei puhuttu, ei siis mitään.Aloin voimaan jo paremmin, näin valon tunnelin päässä. Kunnes sitten soitti ja pyysi vielä mahdollisuutta, mielenrauha kuuleman löytyy yhteisestä kodistamme minun luona. Pehmenin ja lupasi tulla, että katsotaan miten käy.
      Peräti kuukausi meni hyvin. Hän vannoi katuvansa pettämistään ja toisia naisia.
      Ensimmäinen kakkonen ilmestyi uudestaan eteensä kyselmään kuulumisia. Mies vannoi että tuolla ei mahiksia meidän väliin enää. Seuraavana päivänä katosi. En saanut minkäänlaista selitysta , että miksi.
      En ole koskaan saanut mitään selvyyttä ainoastaan syytöksiä kuinka olen tehnyt väärin, kuinka olen katala, narsisti ym.
      Käräjille asti syyttelivät mutta hävisivät todisteiden puutteen vuoksi, siellä mies vielä kehtasi kieltää koskaan tahtoneensa mitään uutta mahdollisuutta, vaikka oli vannonut että kakkonen ei enää tule väliimme.

      Tuo mursi elämäni täysin, tunsin katoavani johonkin mustaan aukkoon josta paluu on kestänyt pitkään ja kestää edelleen.
      En koskaan hyväksy enkä ymmärrä noin kaksmielistä käytöstä. Kuinka muutamassa tunnissa(yönaikana, rakastelun jälkeen) muutuin rakastetusta halveksituksi ja katalaksi rikolliseksi. (joksi minua yhdessä nimittelevät)

      • sydän sanoo muuta

        Minusta on väärin että joku tulee suhteen väliin ennenkuin suhde on loppu kunnolla ja puhumalla pahaa selän takana ihmisestä jota ei ole koskaan tavannutkaan.

        Tällälailla minulle ja miehelleni tuli ero kun hänen naispuolinen ystävä alkoi puhua minusta että olenko hänelle se oikea kun asutaan eri paikkakunnilla (työpaikan takia) jne. Tämä nainen oli siis itse tästä miehestä kiinnostunut. Aina kun miehen luo menin vkl:ksi niin tottakai halusin viettää hänen kanssaan aikaa kaksisteen eikä oikein muutenkaan olisi ollut halua tutustua tähän naiseen. Yhtäkkiä tämä nainen lisäsi yhteydenpitoa tähän mieheen ja sen lisäksi hommasi miehelle työpaikan omalta työpaikaltaa eli lisää yhteistä aikaa. Pyytelyt kahville ja ties millä verukkeella kylään useammin.

        Tämä mies kuunteli tätä naista ja kavereitaan ja jätti minut. 3vk sitten ilmoitti seurustelevansa tämän naisen kanssa vaikka oli juuri sanonut rakastavansa vielä minua eikä kaivannut vakituista suhdetta kun ero minusta oli rankka. Sitten tuli yhtäkkiä tämä yhteyden otto myös fb kautta. Tunteet on edelleen sekaisin enkä tiedä onko tämä mies sen naisen kanssa tosissaan yhdessä vai onko tämä jonkinlainen kosto minulle kun tietää sen satuttavan ja pahasti


    • Kermikkä

      Kyllä ne ottavat yhteyttä moneenkin naiseen, kun oleskeluluvan kanssa tulee ongelmia tai uhka maasta karkottamisesta jonkun rikkeen takia.

      • sydän sanoo muuta

        On kyseessä ihan peri suomalainen mies. Ulkomaalaista en ottaa ainakaan itse


      • mir2
        sydän sanoo muuta kirjoitti:

        On kyseessä ihan peri suomalainen mies. Ulkomaalaista en ottaa ainakaan itse

        Olen itse ajatellut paljastaa ex uudelle,että mitä on puhunut ja tehnyt kanssani,koska en halua,että ex uusi luottaa täysin mitä hänelle puhutaan.Sanoinkin ex,että valveen paljastuu enemmin tai myöhemmin,kuten minulle kävi kun ex valehteli suhteemme alussa...mm.että oli naimissa,vaikkakin hänen avioliitto oli jo ollut pitääkään huono.Ex vaimo soitti minulle,katkerana mm.siitä,että hän oli aiheuttanut avioliitossaan pahaa miehelleen mm.narsistin piirteitä myös itse huomasin hänessä ja muidenkin kertomana.Mustaan syvään kuiluun putosin ex käytöksestä minua kohtaan...ja varmaan kantaa mielessään pahaa oloa...mutta ei minun kustannuksella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      254
      2423
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1824
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      333
      1545
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      175
      1539
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1075
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      85
      958
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      805
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      177
      800
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      215
      766
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe