Novus Tabletti

Tietoa tarvisi

Onko kellää tietoa mihin Novus tabletti voisi verrata. Kun gigantin ja muut eivät myy. Mulle myytiin puhelimen välityksellä. Ottaisin jos tietäisi jotain tietoa laitteesta

20

950

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vertailu kannattaa

      Ihan tuntematon merkki minulle. Tietoja eri laitteista ja huom. eri ikäisten ostajien ostajien arvioinneista löytyy parhaiten verkkokauppa. com sivuilta. Sen kautta voi myös tilata tuotteita tai käydä lähimmässä elekronikkaa myyvässä liikkeessä katsomassa ja kokeilemassa. Kun ostan jonkun uuden laitteen etsin aina tietoa ja arvioin mikä sopii juuri minulla ja saan laitteen ostettua vaivattomasti postiennakolla,smartpost kätevin tapa minulle. Ei ole tullut yhtään huonoa tietotekniikka tms. ostosta verkkokauppa com kautta. Puhelinmyynti epäilyttää.

    • androidin t käyttäjä

      NEXUS nimellä on Tabletteja ja puhelimia myytävänä. Nexus on tunnettu merkki. Hyvä Android käyttöjärjestelmä, ja tuotteet liittyy Googleen. Eikun itse etsimään tietoa netistä jos olet kiinnostunut tabletin ostosta.

      • Suomalainen98

        Mistäs tiedät surkeaksi? Onko kokemusta? Tuo Acer on ainakin 7 tuumainen eikä 8 kuten Novus, ja se on ainakin meikäläiselle liian pieni. Kymppituumainen taas vähän liian iso.


      • siegbitte
        Suomalainen98 kirjoitti:

        Mistäs tiedät surkeaksi? Onko kokemusta? Tuo Acer on ainakin 7 tuumainen eikä 8 kuten Novus, ja se on ainakin meikäläiselle liian pieni. Kymppituumainen taas vähän liian iso.

        Huono prosessori ja näytön tarkkuuskin uupuu. Kaupanpäälle melkein suora kopio iPadista


    • Case

      Älä ihmeessä mene tuota laitetta hankkimaan. Monilla on jäänyt rahat sisälle eikä konetta ole saanut. Osta turvallisesti kivijalkaupasta niin saat mitä tilaat. USKO!
      keskustelu.suomi24.fi/node/12260910

    • tai sitten joku muu

      Onko joku laite hyvä, niin sehän riippuu hinnasta ja omista tarpeista (jos laitteen siis saa, kun tuossa oli esitetty epäilyjä). Ja tietysti kaikkien perusasioiden pitää toimia (kosketusnäyttö, liitännät, akku, toimii tökkimättä ja kuumumatta) ja pitää pystyä lataamaan sovelluksia.

      Jos ei tarvitse pelikonetta, niin ei tarvitse maksaa prosessoritehosta. Jos ei tarvitse tarkkaa näyttöä, niin sitten ei tarvitse maksaa tarkasta näytöstä.

      Itse ostin edullisemmaksi matkalaitteeksi ASUS Memo Pad HD 7:n (näyttö 1280x800), joka on eräänkin sivuston (muistaakseni Thrusted reviews) mukaan ainoa tai yksi harvoista edullisimmista tableteista, joita he voivat oikeasti suositella. Ja aluksi tuokin maksoi lähes 200 euroa. Nythän sen hinta on 100 euron lähellä. Tietysti jos haluaa hienomman näköisen laitteen ja grafiikkatehoa, niin kannattaa ostaa jotain 200-400 eurolla, kuten Nexus 7!

      Halpa, koska on näköjään esim. verkkokauppa.com:ssa poistotuote (ja näytti menneenkin sitten nopeasti, ehkä jotain muuta väriä vielä löytyy)
      http://www.verkkokauppa.com/fi/product/32098/dnjtn/Asus-MeMo-Pad-HD-7-Android-4-2-tablet-16-GB-laivastonsininen
      Itse löysin 99 eurolla ja voi sanoa, että on hyvä hintaansa nähden.

      • Suomalainen98

        Jos tykkää seiskatuumaisesta niin mikä ettei. Mun mielestä ärsyttävän pieni.


    • Kannattaa hankkia tunnetun merkkinen tabletti niin ei tule niin paljon ongelmia tai murheita.

      • jumprahuja

        Kannattaa hankkia halpis tabletti sillä jos ja kun huomaa tabletin yleissurkeuden voi sillä rantsussa heittää leipiä eikä paljoa kirpaise.

        (Epäekolooginen toimenpide, mutta olkoon).


      • NörttiX2232

        Enpä tiedä noista tunnetuistakaan. Kaveri on takuuhuollossa töissä ja siellä niitä tiettyjä merkkitabletteja on pinoittain. Lykkäävät suoraan uuden tilalle kun tietävät ettei vanhoja voi tai kannata korjata. Halpaa roskaa, merkki maksaa.


      • NörttiX2232 kirjoitti:

        Enpä tiedä noista tunnetuistakaan. Kaveri on takuuhuollossa töissä ja siellä niitä tiettyjä merkkitabletteja on pinoittain. Lykkäävät suoraan uuden tilalle kun tietävät ettei vanhoja voi tai kannata korjata. Halpaa roskaa, merkki maksaa.

        Juu mutta kestää pidempään.


    • Firma suomalainen??

      Novuksesta tietoa heidän työpaikkailmoituksestaan, jossa hakivat myyntineuvottelijoita.

      "Novus Tablet Technology on vuonna 2009 perustettu suomalainen tablet-laitteita valmistava teknologia-alan palveluyhtiö, joka toimii kolmella mantereella; Euroopassa, Aasiassa sekä Afrikassa. Yhtiöllä on 65 työntekijää toimipisteissään Turussa, Helsingissä, Birminghamissa, Dar es Salaamissa sekä Hong Kongissa.
      ...
      Myymme Novus Tablet -laitteita suomen kielellä, suomalaisille markkinoille. Toimistomme sijaitsevat Thaimaassa Pattayalla ja Filippiineillä Cebun saarella. Aktiivinen vähittäismyynti on vasta alkanut, joten markkinat ovat rajattomat ja sinulla on mahdollisuus kuulua osaksi tiimiiä, joka tulee tekemään yhdessä historiaa."

      • Case

        Se yksi tablettikauppa joka myytiin puhelimen kautta oli tehty ja maksettu helmi/ maaliskuulla on edelleen toimittamatta. Yhteydenottoon aluksi vastattiin ja luvattiin toimituskin mutta rahoja ei palauteta. Vedottiin toimitusvaikeuksiin. Enää ei puheluun vastata.
        Ottakaa opiksi tästä.


    • Moola

      Mulle tuli kanssa aika paljon myöhässä, mutta tuli kuitenkin. Itse laitteessa ei valittamista, toimii ok.

    • PPAP2

      älkkää hyvät ihmiset ostako novusta. vaikka ihmiset mokoman puljun takana ovatkin suomalaisia, niin ko. laitteilla ei ole mitään tekemistä suomalaisen työn kanssa. tilatkaa laitteita vain ja ainoastaan asiallisiksi todetuista verkkokaupoista. ei tule ainakaan pettymystä, eikä rahan menetystä.

      • Suomalainen98

        Missäköhän laitteissa sitten nykyään on kysymys suomalaisesta työstä? Nokia nyt on siinä rajoilla toistaiseksi, mutta suurin osa niistäkin kuten kaikki muutkin laatumerkit tehdään Kiinassa.


    • corvette

      Kirjoittelinkin jo toiseen keskusteluun asiasta, mutta minulle ainakin tabi tuli. On hyvä ja toimii.

      Mukana oli nappikuulokkeet jotka toimivat handsfreenä. Toimii puhelimena ja 3g kuuluvuus on samaa luokkaa kuin Lumiassa.

    • LSoy

      Novus firma on konkurssitilassa.Älä tilaa mitään.

      • Perkale

        Joo maksoin novuksen heinäkuus mutta ei ole näkynyt rahoja eikä tablettia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe