Naiset jotka laittautuvat!

18v

Naiset joilla on hieno meikki, isot hiukset, hienot vaatteet, korot kengissä ja tietty kaunis kroppa

24

452

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pellejä.

      Et voi olla tosissas.

      Sirkuksesta löytyy meikattuja pellejä.
      Huolta voi pitää itsestään, mutta meikeillä sitä ei tehdä.

      Niillä peitetään se, mitä ei haluta naamasta nähtäväksi. Ulkokuori on meikkaajalla ihan toinen, kuin se mikä näkyy ulospäin.
      Meikeillä saa alaikäisenkin näyttämään "vanhalta" täysikäiseltä ja niin myöskin toisinpäin.

      • 18v

        Niin tiedän että meikin alla voi olla melko toisen näköinen ihminen mutta minusta se ei ole mikään ongelma. Sinulla näyttää olevan vaan eri mielipide asiasta ja sinua ei niinkään viehätä meikatut naiset mutta ne ovat siitä huolimatta minun makuun.


      • meikattunainen :*

        Meikillä korostetaan kasvojen parhaimpia piirteitä, ja peittää ihon pieniä virheitä esim näppyjä ja punoitusta. Ei meikattu nainen tarkoita sitä että naamann olisi lapettu kilotolkulla pakkelia. Liika on liikaa tässäkin asiassa.


    • poika 20v

      musta nainen on kauniimpi luonnolisena ilman pakkelia tonneitein -__-

    • kysyn vaan :)

      Eikö ole muuta vaihtoehtoa kun hautautua kilojen pakkeleiden alle tai olla au naturel kainalokarvat rehottaen?

    • 18v

      En ihan ymmärrä kysymystäsi, mutta onhan niitä muita vaihtoehtoja mutta itse pidän että meikatut naiset ovat viehättävimpiä ja niin olen aina pitänyt :)

      • gfdgfdgfd

        Pidätkö sinä myös meikattuja miehiä viehättävinä?


    • HAHHAAHAA

      Ai naisilla kestää! Mulla toisenlaisia kokemuksia!

      • gfhgfhgfhgfghf

        Oletko huomannut että naisen "kohta vamis lähtemään juhliin" on yhtä pitkä kuin miehen "kohta valmis tulemaan juhlista kotiin"?


    • 20v

      Hyvä kuulla näinkin päin! :)

    • Näin se menee

      Moni nainen on kauniimpi, seksikkäämpi ja haluttavampi luonnonkauniina, suihkunraikkaana ja puhtaana ilman meikkejäkin. Aloittajalla on vielä paljon opittavaa naisista. Mielestäni niillä, joilla pyörii asiat liikaa ulkonäön ja meikkaamisen ympärillä, niin heillä ei ole asenteet ja itsetunto kohillaan, vaikka yrittävätkin väittää muuta. Kannattaisi hankkia muutakin elämää, kuin tuo liika ulkonäön kanssa tuhruaminen ja unohtaa turha pinnallisuus.

      • Mikään Ei riitä

        Kaikki naiset ovat kauniimpia meikattuina. Fakta.


    • Kyllä riittää

      Kaikki naiset ovat kauniimpia luonnollisen näköisinä, eli meikkaamittomina. Tämä on faktaa.

    • oon esittelemäsi meikattu ja kaunis nainen korot tietty..miehiä varten sitä laittaudutaan..aikaa vie meikin teko ja rahaakin..

      • hey biatch!!

        31 on jo wanha kääkkä, anteex vaa!! >:'o


      • hahha
        hey biatch!! kirjoitti:

        31 on jo wanha kääkkä, anteex vaa!! >:'o

        Sanoo 13-vuotias :)


      • Minun mielipide
        hahha kirjoitti:

        Sanoo 13-vuotias :)

        Mielummin 13-vuotias kuin 31-vuotias.
        Nuoremmat vanhenee kyllä ajan jakssa mutta vanhemmat eivät voi nuorentua. ;-)
        Itsekin olet varmaan ollut joskus lapsi, heh heh.
        Olen itsekin nuorta lihaa ja ylpeä siitä!


      • Kateus on väärin
        hey biatch!! kirjoitti:

        31 on jo wanha kääkkä, anteex vaa!! >:'o

        31 vuotias ei ole mikään vanha kääkkä. Sinä hey biatch olet tyypillinen pikkutyttö, joka on vaan kateellinen iästä ja aikuisten jutuista.


      • Myös mielipide
        Minun mielipide kirjoitti:

        Mielummin 13-vuotias kuin 31-vuotias.
        Nuoremmat vanhenee kyllä ajan jakssa mutta vanhemmat eivät voi nuorentua. ;-)
        Itsekin olet varmaan ollut joskus lapsi, heh heh.
        Olen itsekin nuorta lihaa ja ylpeä siitä!

        Sinulle minun mielipide, mielummin 31 vuotias, kuin enää mikään 13 vuotias tytön heitukka.

        Nuoremmat vanhenee ja näyttää liian vanhalta, jos käyttää liikaa meikkiä ja epäsopivia vaatteita. Vanhemmat voi kyllä nuorentua kauneusleikkauksilla ja botoxruiskeilla tai sitten sopivalla meikillä ja sopivilla vaatteilla.

        Olen myös ollut lapsi, meikannut ja pukeutunut olen ikäiselleni tytölle sopivalla tavalla.

        Olen myös nuori nainen ja ylpeä siitä.


    • Zimzsa

      Tykkään kanssa kun nainen on laitettu. Jotenkin kiihottaa kun tyttöystävä tulee treffeille huulet punattuna, meikki ja asu viimesen päälle, korkkarit totta kai.

    • Naturel is best

      Tykkään että naiset pärjää ilman turhia laittamisiakin. On paljon kiihottavampaa kun nainen on luonnollisen näköinen sauna/suihkupuhtaana.

    • Mmiinlii

      Ihanaa, että on näitäkin ihmisiä, jotka eivät puolusta pelkkiä luomueloveenoja:D tykkään laittautua, meikkausta erityisesti rakastan ja vaikka harvoin kukaan mun laittautumisestani valittaa niin ärsyttää ku etenki muut naiset tuntuu pitävän itsensä laittamista jonain kuolemansyntinä. Kulkekaa te suihkunraikkaina läpi elämänne, mutta antakaa muiden laittautua rauhassa, jos niin haluavat. Ei pitäisi teidän elämäänne haitata. :)
      Tosin arvostan kyllä luonnonkauneutta kaikkein eniten, mutta yleisesti ottaen jokainen näyttää mun mielestä paremmalta laitettuna!

      • Ei meikkipelle

        Ihanaa on myöskin, että on niitäkin jotka puolustavat pelkkiä luomueloveenoja. Laittaminen ei suinkaan ole kuolemansyntiä, mutta useinpien naisten meikkaamiset ja laittautumiset menee liian pitkälle, mikä näyttää todella naurettavalta. Kulkekaa te meikkipellet läpi elämän suttuisina ja antakaa meidän suihkunraikkaiden kulkea suihkunraikkaina, koska me osaamme arvostaa luonnonkauneutta ja emme ole turhan pinnallisia, se ei pitäisi haitata teitä meikkipellejä.

        Mun mielestä taas jokainen näyttää paremmalta ilman meikkejä, sitä paitsi harva osaa laittautua ja meikata silleen, ilman että näyttää pelleltä.


    • Molemmat:D

      Laittaudun, eli meikkaan, katson vaatteet yms.yms.yms. Plus! Olen suihkun raikas :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe