Minkä lumian hankkisin?

L900 Omistaja

Alkanee olla lumia 900 jo vanhaa kauraa niin olisi tarvetta uudelle.

Täytyy tukea väh. HSDPA 21Mbit/s ->, videoiden katselua esim. Youtube, muistikortti paikkaa jotta voin hankkia tilavamman muistikortin, 100-300€ väliltä. Niin ja windows phone 8 tai jos tuolla hinta haarukalla saa 8.1.

Olen itse koettanut tutkia näitä, lukea arvosteluita nykyisistä lumioista mutten osaa päättää mikä olisi paras mahdollinen. Olen kova käyttämään nettiä päivittäin ja ei ole väliä onko kamera paska.

13

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • hoksauttaja.

        tarina on vuoden vanha, mikä kannattaa huomioida. hyvää asiaa kuitenkin


      • 520

        Ei vain taida osua aloittajan hintahaarukkaan... Itse suosittelen 625:ttä, tukee 4g yhteyksiä ja muistaakseni saa muistikortin. Tai sitten hiukan kalliimmalla 925 paremmilla ominaisuuksilla. Kumpaankin saa 8.1 päivityksenä kesän aikana.


      • kortittomia
        520 kirjoitti:

        Ei vain taida osua aloittajan hintahaarukkaan... Itse suosittelen 625:ttä, tukee 4g yhteyksiä ja muistaakseni saa muistikortin. Tai sitten hiukan kalliimmalla 925 paremmilla ominaisuuksilla. Kumpaankin saa 8.1 päivityksenä kesän aikana.

        Ei saa muistikorttia 925 niinkuin ei myöskään 930.


    • l520

      Suosittelen myös 625 4G puhelinta nimittäin sen saa nyt gigantin ale viikolla jo 149e eli samoissa hinnoissa kuin uutukainen Cyan puhelin 630 joka olis toinen hyvä valinta, alle 150e hintaluokassa nuo on omiaan juuri netti surffailuun.

      • L900 Omistaja

        Kiitoksia vastauksista ja ehdotuksista. Tarkkailtuani noita, lukien niin päädyin tuohon lumia 625. Vaikuttaa todella minunlaiselta puhelimelta ja pitää su varata gigantista ja ma käydä hakemassa pois.


      • varoituksen sana vielä
        L900 Omistaja kirjoitti:

        Kiitoksia vastauksista ja ehdotuksista. Tarkkailtuani noita, lukien niin päädyin tuohon lumia 625. Vaikuttaa todella minunlaiselta puhelimelta ja pitää su varata gigantista ja ma käydä hakemassa pois.

        Älä vaan osta lumia 625 koska siinä on 512 mb ram muistia. Jos selailet nettiä niin tuo ram täyttyy tosi nopeeta ja kaataa selaimen ja selaus on tuskaa. Itselläni on kokemusta lumia 720 ja nyt mulla on s4 4g ja eroa on kuin päivällä ja yöllä nettisurffailussa.


      • kokemusta lumioista

        Itse sain kauhuni 512 mb ram muistilla varustettuihin puhelimiin lumia 720 myötä. Selain kaatuili raskailla sivustoilla joskus selaaminen oli tuskaa. Nyt kun minulla on s4 4g niin surffailu on nopeaa ja tämä puhelin ei ole kertaakaan kaatunut toisinkuin l720 kaatui kerran viikossa.


    • että näin (820)

      Peräti kerran viikossa,huh siinäpä joutu pitkään odottamaan seuraavaa kaatumista,laskit päiviä,öitä ja tunteja poikineen

      • 520

        Joo trollit taas päässeet vauhtiin... Tuo 512m RAM itselläni (520) hidasti hiukan selaamista, ei kuitenkaan dramaattisesti. WP8.1 toi tähänkin nopeutusta.


      • L900 Omistaja
        520 kirjoitti:

        Joo trollit taas päässeet vauhtiin... Tuo 512m RAM itselläni (520) hidasti hiukan selaamista, ei kuitenkaan dramaattisesti. WP8.1 toi tähänkin nopeutusta.

        Vielä yhteen kysynykseen tarttisin vastauksen. Käykö 625 MicroSD tai MicroSDHC- muistikortit? Class 10 ainakin sopii ja 32Gt kortti mielessä. Ehkä tuo 64Gt on liian paljon.


    • 625

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe