help

peloissaan

siis noin 7 viikkoa aikaa yhdynnästä jossa mies ei lauennu sisälle harrastime seksiä joka päivä noin viiden päivän ajan(ei lauennu siis kertakaan sisälle) kunnes menkat alkoivat.olivat siis ihan normaalit menkat ja kestivät sen 5päivää.menkkojen jälkeen tein kahtena päivä yhen raskaustestin ja kummatkin näytti negaa.sen jälkeen ollu noin 2-3 viikkoo sit niukemmat menkat(mulla siis ei oo kovin säännöliset menkat,välil on hyvinkin runsaat ja välil niukemmat)ja nyt tän viikon aikana epäilen että on ollu ovulaatio(venyvää limaa).alavatsas ollu menkkamaista tunnetta.nännit kipeet(muistaakseni joskus ennenkin ollu ennen menkkoja).mulla siis on jo kolme vuotias poika ja koko sen kolmen vuoden aikana erittyny puristamal nestettä rinnoista.siis suora kysymymys kuuluu et onko mitenkää mahdollist et olisin noitten menkkojen( ja ovulaation?) ja negatiivisten testien jälkeen raskaana?siis raskaus ei ole toivottua

15

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peloissaan

      up

    • peloissaan

      kukaan ei osa vastata?

    • jotain apua..

      Epätodennäköistä, mutta mahdollista. Tee uusi testi, se kyllä näyttää plussaa jos raskaana olet. Olisit kuitenkin kutakuinkin viikolla 9, niin ei se enää väärää negaa antaisi.

      Tietysti kannattaa sitä ehkäisy puolta miettiä uudemman kerran. Keskeytetty yhdyntä ei pidemmän päälle kovin kivaa ole, eikä myöskään turvallista sillä vaikka mies tunteekin laukeanisen ajoissa, niin hekuma voi olla niin iso että eipäs tulekkaan pois ajoissa. Ja jos satunnainen kumppani on kyseessä, niin tauditkin on riskinä.

      Mutta tee tosiaan testi heti huomenna niin sillä se selviää :)

    • peloissaan

      huono tehä uus testi ku täysin varaton :( mut eihän ovulaatio kuitenkan tulis jos olis raskaana.ja olihan ne niukemmat menkatkin siin välil mikä on mulle ihan normaalia,ja kun siinä viel oli muutenkin kova stressi joka usein vaikuttaa mun kuukautiskiertoon.ku yhdynnän jälkeen oli kuitenkin aika runsaat menkat et eiks se kohdun limakalvo kuitenkin valu pois siin menkkojen aikana.ja kaik noi oudot oireet tuli ovulaation aikana kuitenkin.nännit oli tosi kipeet vaan kaks päivä.ja on sellaist kuplintaa joka puolella vatsas,siis ihan ylä,alavatsas ja sivuilla yms.mut jos oikein käsitän ni seki tulis ennen menkkoja ilmavaivoist ja vatsakin sekaisin.luulen et taidan olla harhaluuloinen :P

      • peloissaan

        ja siis ei ollu niin random tyyppi ja kertoi kyl ettei viel kukaan tähän päivään mennees oo hänelle paksuks tullu joten uskoin ja juu tyhmästi tein ku itekki tiiän ettei se keskeytetty oo mikään ehkäisykeino :S toivottavasti oon harhaluuloinen ja ei olis ensimmäinen kerta.


      • hohhoijll

        Sä et voi tietää koska sulla on ovulaatio oikeasti käynnissä, huoh... Jos on täysin, täysin varaton, kannattaisi jättää seksin harrastus, koska siinä voi aina sattua ja tapahtua ehkäisystäkin huolimatta....


    • peloissaan

      juu olis sen voinu jättää väliin mut joskus sitä on naisellakin halut monen vuoden tauon jälkeen.ja ei sil hetkel tuu kauheasti mietitty

    • peloissaan

      ja kyylähän nainen oman kroppansa tuntee,tai ainakin pitäis kaikkine limoineen päivineen.ja oon käsittäny noi valkovuodon eri vaiheet ja koostumukset.ja kirkas limahan tarkoitti ovulaatiota.niin ainakin olen joka paikast lukenu.kyl oon huomannu millo on tällaista vuotoa kuukaudessa.mulla ny vaan sattuu lemaan epäsäännöllistä ja on aina ollutkin.mut kyl sitä huomaa kuin limat valuu kun vessas käyn :P ja vatsa on nyt kipeenä ja ilmavaivat ja just lakin et viikon pääst suunilleen voi alkaa menkat.mut mul on niin epäsäännöllistä et tosi vaikeeta arvata sellaisii.ja mul on yleensä kovat menkkakivut ja yleensä viikko ennen menkkoja rinnat kipeet ja turvotusta vatsas ja kahvist menee vatsa sekaisin ja itkettää ja ärsyttää kaikki ja kokon ajan tarttis napostella jotain :S ja unohdin mainita et mul on jo yks kolme vuotias lapsi ja odotusaikana en muista et olis muita oireita ollu kuin hirvee väsymys.siis ihan oikeesti nuikuin koko päivän ja yön ja heräsin vaan vessaan ja syömään ja koskaan ei tullu tarpeeksi levätty vaan aina teki mieli nukkuu lisää :D ja ei mul ainakaan mitään epätavallista väsymystä oo ollu nyt paitsi ny mitä tää kauhee flenssu aieutti pai päivää.

      • peloissaan

        siis korjaan sanan"kyylähän=kyllähän"


      • 7+2
        peloissaan kirjoitti:

        siis korjaan sanan"kyylähän=kyllähän"

        Kirjotuksestas päättelisin kyl ettet oo paksuna mut ajan mittaa sen näkee ja eikö sul oo ketää tuttua joka sen verra vois vaik lainata että saisit yhe testin hommattua..?


      • peloissaan
        7+2 kirjoitti:

        Kirjotuksestas päättelisin kyl ettet oo paksuna mut ajan mittaa sen näkee ja eikö sul oo ketää tuttua joka sen verra vois vaik lainata että saisit yhe testin hommattua..?

        no on niin huono tilanne nyt ettei oo ketään tällä hetkellä jokai pystyis lainata.:S toivottavasti vaan oon harhaluuloinen.oon sellainen joka stressaa pienistäkin asioista.ja kyl mä täs just kalenterist katoin ni yhdnnän jälkeisten menkkojen aikaan oli toiset menkat ja ihan viel ajalleen(28pv)ja siit nyt kierron puoles välis luultavasti ovis ja seuraavin menkkojen pitäis alkaa noin 2pv ens kuuta tai aikaisemmin.ja esikoista kun odotin ni menkat loppui kuin seinään.


      • peloissaan
        peloissaan kirjoitti:

        no on niin huono tilanne nyt ettei oo ketään tällä hetkellä jokai pystyis lainata.:S toivottavasti vaan oon harhaluuloinen.oon sellainen joka stressaa pienistäkin asioista.ja kyl mä täs just kalenterist katoin ni yhdnnän jälkeisten menkkojen aikaan oli toiset menkat ja ihan viel ajalleen(28pv)ja siit nyt kierron puoles välis luultavasti ovis ja seuraavin menkkojen pitäis alkaa noin 2pv ens kuuta tai aikaisemmin.ja esikoista kun odotin ni menkat loppui kuin seinään.

        siis jälkeen ei akana :D


      • järkyttävää!!
        peloissaan kirjoitti:

        no on niin huono tilanne nyt ettei oo ketään tällä hetkellä jokai pystyis lainata.:S toivottavasti vaan oon harhaluuloinen.oon sellainen joka stressaa pienistäkin asioista.ja kyl mä täs just kalenterist katoin ni yhdnnän jälkeisten menkkojen aikaan oli toiset menkat ja ihan viel ajalleen(28pv)ja siit nyt kierron puoles välis luultavasti ovis ja seuraavin menkkojen pitäis alkaa noin 2pv ens kuuta tai aikaisemmin.ja esikoista kun odotin ni menkat loppui kuin seinään.

        Anteeksi nyt kun sanon, mutta on todella järkyttävää että äidillä ei ole varaa ostaa testiä! Siis miten sinä olet raha-asiat sössinyt? Mitä te syötte? Mitä jos jotain äkillistä tapahtuu ja tarvitsette rahaa?

        Ei aikuisen ihmisen kuulu olla noin vastuuton raha ja ehkäisyasioissa! Järkyttävää.

        Ja kyllä, minäkin olen hetken aikaa elänyt hoitovapaalla yksin eli rahaa on ollut erittäin vähän, mutta aina rahat riitti niin että koskaan en "pennitön" ollut. Enkä sossun luukullekkaan mennyt.


    • negaa

      testin tein ja vahvaa negaa näyttää :) eli ihan oma pää teki kepposia.yhden testin teen viel huomenna.

      • 10+3

        Toivottavasti selvisit säikähdyksellä. Mut jatkoa ajatellen, keskeytetty yhdyntä ei ole todellakaan varma ehkäisykeino, sillä raskaaksi voi tulla myös ihan touhutipasta joita mieheltä voi tulla useitakin yhdynnän aikana. Ja harvinaistahan se on, mut on mahdollista ovuloida myös raskauden aikana.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      333
      3739
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1448
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1270
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1254
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1211
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe