Ihastunut asiakkaaseen...

hiemanhullu

Näin on siis päässyt käymään ja olen ihastunut asiakkaaseen ammatissa, jossa henkilökohtainen tutustuminen johtaisi todennäköisesti potkuihin. Hitto. Millä saan piiskattua itsestäni nämä tunteet ulos!?

81

2141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stamkundens förmån

      Kai se asiakassuhde joskus päättyy?!

      • turhaa sittenkin

        Niin mitä sitten? Saako asiakkaan perään soitella muka sitten? Eikö se ole häirintää, jos ilmenee ettei asiakasta kiinnostakaan?


      • Hiemanhullu
        turhaa sittenkin kirjoitti:

        Niin mitä sitten? Saako asiakkaan perään soitella muka sitten? Eikö se ole häirintää, jos ilmenee ettei asiakasta kiinnostakaan?

        Meillä firmassa teoriassa asiakassuhteen jälkeen voisi soitella, jos vain oma kantti antaisi myöten ja olisi varma ettei toinen kokisi häirintänä. Tai siitä ei ole sääntöä olemassa. Asiakassuhteen aikainen suhde olisi ehdoton nou nou. T.ketjun aloittaja


    • Lezzieee

      Ei tunteita saakaan ulos. Itsekin etsiskelen tällä hetkellä OFF nappulaa.. mutta ei vaan löydy. Vaikka mitä järki sanoisikaan..
      Tapauksessasi tunne saattaisi ehkä hieman laantua, kun et yksinkertaisesti tapaa tätä henkilöä enää..

    • Psy

      Olen hoitajana psykogeriatri osastolla...enkä halua ihastua asiakkaaseen koskaan millään tavalla :D

      • yks tämmönen vain

        Ehkä sun kannattaa yrittää tutustua henkilöön. Itse olen taas siinä asiakkaan asemassa.... odottelen koska vois lakata olemasta asiakas. Tsemppiä ja voimia tuskaisuudelta tuskin voi välttyä.


    • Huokaus...

      Olispa kyse musta :)

      • sydän syrjällään

        Missäpäin Suomea olet?


    • ........

      Eikä minun olotilaani helpota yhtään jutella kanssasi kun ajattelen sinusta kaikkea muuta kuin mikä olisi tarkoitus tässä tilanteessa ;)

    • asiakas..

      Voisitko vähän tarkentaa? :)

    • olet ihana

      Välitän sinusta todella kovasti ja tahdon sinulle pelkkää hyvää. Tilanne vaan on kovin vaikea. Joka kerta kun näen sinut en voi ajatella kuin että voisin sulkea sut syliini.. Pitäisi osata puhua järkeviä ja olla avuksi, mutta tuntuu, että suustani pääsee vaan järjettömyyksiä. Toivottavasti en ole loukannut sinua mitenkään.

      • Huokaus...

        Tuo on juuri sitä mitä minäkin häneltä toivoisin. Olen salaa miettinyt, että ottaisi nyt vaan syliin ja pitäisi siinä hetken. Se tekisi niin hyvää.. mutta on kai aika yleistä että sitä helposti retkahtaa ihmiseen joka kuuntelee ja auttaa ja varsinkin jos nainen on vielä ihana. Minun auttajani ei kyllä mitään järjettömyyksiä ole laukonut ja tuskin hän on edes lesbo :D mutta saahan sitä haaveilla :)


    • samaa koen nytkin

      En usko, että olet loukannut häntä. Ethän loukkaisi sellaista, kehen olet ihastunut, eikö? Ja joka kerta, kun näette, sinusta tuntuu aina vain vaikeammalle pitää itsesi kasassa ja kurissa, et pysty keskittymään ja tuntuu kuin tulisit hulluksi. Olenko oikeilla jäjillä?

    • asiakas in love

      Salassa - eihän henkilökohtaisesta tutustumisesta tarvitsisi kenellekään mainita ;)

      • Nekkutikku

        Mäkin olen, mut asiakas ei ilmeisimmin muhun. Yritä nyt siinä sitten olla asiallinen ja neutraali.. ei ihan helppoa tosiaankaan.


      • tuli mieleen
        Nekkutikku kirjoitti:

        Mäkin olen, mut asiakas ei ilmeisimmin muhun. Yritä nyt siinä sitten olla asiallinen ja neutraali.. ei ihan helppoa tosiaankaan.

        Missäs ammateissa te olette? Jos saa kysyä.


      • konttu

        Niinpä ;)


    • .......

      Tietääkö asiakkaasi että sinäkin pidät naisista tai voisiko sitä mistään päätellä?

      • it sucks, yes

        En ole ap, mutta vastaan silti. Olen nimittäin ihastunut asiakas.

        Mistä sen voisi tietää, pitääkö se asiakaspalvelija terveydenhuoltoalalla naisista vai ei. Noissa paikoissa kun lähtökohtaisesti kaikki on vain ammatillista ystävällisyyttä eikä siitä uskalla tulkita mitään en enempää. Aika suoraan hänen pitäisi kyllä tehdä asia tiettäväksi, mutta sehän ei luonnollisestikaan ole hänelle työpaikallaan mahdollista. Joten pattitilanne. Kukaan ei tee mitään eikä luultavasti saa koskaan tietää asiasta sen enempää. Parempi vaihtaa jossain vaiheessa terveysasemaa, ettei enää törmätä vahingossakaan. Poissa silmistä, toivottavasti sitten joskus myös poissa mielestä. NIinhän se yleensä toimii, ajan kanssa.


    • *214*

      Olin kerran ihastunut. Nyt enää emme näe. Ikävä kuitenkin jäi.

      • asiakas olin mä...

        Miksi ette näe? Jos asiakkuus on päättynyt, niin etkö voisi ottaa yhteyttä itse ihan muuten vain, jos yhtään aistit että aikoinaan oli jotain, ja kaipaat häntä yhä?


      • *214*
        asiakas olin mä... kirjoitti:

        Miksi ette näe? Jos asiakkuus on päättynyt, niin etkö voisi ottaa yhteyttä itse ihan muuten vain, jos yhtään aistit että aikoinaan oli jotain, ja kaipaat häntä yhä?

        Anteeksi vain, mutta se et ollut sinä.


      • noh...
        *214* kirjoitti:

        Anteeksi vain, mutta se et ollut sinä.

        Entäs minä sitten? ;) ainakin jäin kaipaamaan ihanaa naista. Hän mielestäni yritti ilmaista että piti minusta mutta mitä olisin voinut tehdä? En ole varma tulkitsinko ystävällisyyden väärin ja sinne hän jäi. Nyt uudet kuviot ja tuskin hän enää minua edes muistaa tai sitten kaipaa niin kuin mimäkin häntä...


      • *214*
        noh... kirjoitti:

        Entäs minä sitten? ;) ainakin jäin kaipaamaan ihanaa naista. Hän mielestäni yritti ilmaista että piti minusta mutta mitä olisin voinut tehdä? En ole varma tulkitsinko ystävällisyyden väärin ja sinne hän jäi. Nyt uudet kuviot ja tuskin hän enää minua edes muistaa tai sitten kaipaa niin kuin mimäkin häntä...

        No, toivotaan ainakin, että hän sinua vielä muistaa ja teillä ainakin olisi ollut jotain molemminpuolista=)

        Itse ainakin lähdin tuolta pois ennen häntä. Eipä huolinut Facebook-kaverikseen, joten se siitä sitten. Parasta vain sitten unohtaa.


      • asiakas olin mä...
        *214* kirjoitti:

        Anteeksi vain, mutta se et ollut sinä.

        Nimimerkki varmaan sai luulemaan, että tarkoitin olevani se jota kaipaat. En luule, vaan tarkoitin auttaa ehdottamalla, että mikset tee asialle jotain sen jonkun kanssa. Ei kai hän koko maailmasta ole hävinnyt? Ihan vinkkinä vain.


      • *214*
        asiakas olin mä... kirjoitti:

        Nimimerkki varmaan sai luulemaan, että tarkoitin olevani se jota kaipaat. En luule, vaan tarkoitin auttaa ehdottamalla, että mikset tee asialle jotain sen jonkun kanssa. Ei kai hän koko maailmasta ole hävinnyt? Ihan vinkkinä vain.

        Siksi, että yritin aikoinani, mutta näköjään en kelvannut kuten tuosta aikaisemmasta viestistäni voi lukea. En myöskään halua enkä jaksa olla mitenkään erityisemmin tyrkky, koska sellainen en oikeasti ole... Ei varmasti ole hävinnyt maailmasta, ei, kaikkea vaan hyvää sinne sille naiselle ja hyvää sekä menestyksekästä työuraa=)


      • ......
        *214* kirjoitti:

        No, toivotaan ainakin, että hän sinua vielä muistaa ja teillä ainakin olisi ollut jotain molemminpuolista=)

        Itse ainakin lähdin tuolta pois ennen häntä. Eipä huolinut Facebook-kaverikseen, joten se siitä sitten. Parasta vain sitten unohtaa.

        Jospa hän koki että hylkäsit hänet kun lähdit...


      • *214*
        ...... kirjoitti:

        Jospa hän koki että hylkäsit hänet kun lähdit...

        Enpä usko tai no, ei sitä koskaan voi tietää...En saanut mahdollisuutta edes sanoa näkemiin tai hyvästi, kiitos syrjinnän ja työpaikkakiusaamisen. Kiitos kuitenkin lohduttavista sanoista=) Eiköhän se tästä.


    • slow

      Muistan ja kaipaan aivan tajuttomasti..voi kun olisin sanonut enemmän, tehnyt enemmän mutta..ehkä liian myöhäistä

    • gillis.

      Itse ihastuin baari työntekiään mut sillä oli toinen nainen joten luovutin :(

    • olet ihana

      En usko että koskaan olisi liian myöhäistä! Voi kun näkisin sut vielä, ja kun vaan jotenkin uskaltaisin sulle sanoa miten paljon tykkään. Joka tapauksessa toivon vaan että pystyisit olemaan onnellinen, tavalla tai toisella.

      • hmmhmm

        Siis joka kerta kun näet sanoit aiemmim ja nytkö et enää näe säännöllisesti? Sinäkö olet ap? Hmmm nyt ei tiedä enää kuka kaipaa ketä :D


      • olet ihana
        hmmhmm kirjoitti:

        Siis joka kerta kun näet sanoit aiemmim ja nytkö et enää näe säännöllisesti? Sinäkö olet ap? Hmmm nyt ei tiedä enää kuka kaipaa ketä :D

        en ole ap.


    • f*ck

      kannattaa heti panostaa laatuun, jos jollain kissanpiiskalla koittaa niin ei varmaan onnistu. Ostat ihan kunnon raipan, sillä kun vetelet niin varmasti kipu vie kohti onnea. Muistat että kannattaa piiskata paikkoihin jotka ei näy, muuten saatat saada maineen joka on rajumpi kuin haluaisit.
      Selkä on kivulias paikka, joten sinne kannattaa piiskata vasta kun on oikein mojovat ajatukset. Reidet kestää enemmän kipua, ja niistä on hyvä alkaa. Muutama kunnin piiskan isku ja katsot miten se mieli haluaa sinne asiakkaaseen sujahdella. Jos se karkaa samantien niin vähän voimaa siihen lyöntiin rohkeasti vaan.

      Jos iho menee rikki, piiskaat liian lujaa ja sun kandee vaihtaa aluetta herkemmille alueille johon voimaa ei tarvitse niin käyttää.

      Hyviä piiskauksia!

    • lonesome

      Headline:
      OPEN LETTER

      To:
      f*ck

      Message: WTF was that supposed to mean?

      From: me w/ love

      • initials

        (Clear. Fuck outed herself!)

        Headline
        OPEN LOVE LETTER

        I miss you anyway.
        Ich vermisse dich trotzdem.


    • Vatsaflunssa Man

      Yyyyy…. yyyh ….yyyyyyy--öööööö—KKKKKKKK !!!

    • sekaisinsinusta

      En vaan saa silmiäni irti omistasi kun nähdään. Pelkään, että ahdistelen sinua yrittämällä hakeutua seuraasi liikaa. Todennäköisesti on onkin juuri niin. Mutta olet tehnyt itsellesi paikan sydämessäni, juuri siihen kohtaan joka on ollut vuosia tyhjänä. Tahtoisin halata sinua ja sanoa että olet ihana. Ehkä vielä joskus.

      • Sekaisinsinusta

        Asiakassuhde kaupan alalla päättyi, ikävä jäi, nyt toivon että tapaisin hänet vapaa-ajalla jotta voisin selvittää saisiko tunteeni vastakaikua.


    • jokajoo

      Itse olen se asiakas ja ihan äärettömän ihastunut... Joka kerta meillä on niin hauskaa yhdessä ja kiusoittelemme toisiamme jatkuvasti ja koko ajan. Heitämme hyväntahtoista herjaa ja aina kun viestittelemme niin kyselet kaikkea mistä olemme aikaisemmin puhuneet. Haluaisin vain jotenkin ilmaista tunteeni mutta taitaa jäädä kun en tiedä onko tämä nainen sitten itse ollenkaan naisiin päin.

      • joku ihastunut

        Kuinka usein tapaatte tämän naisen kanssa?


      • jokajoo
        joku ihastunut kirjoitti:

        Kuinka usein tapaatte tämän naisen kanssa?

        Muutaman kerran kuussa, joskus ehkä useammin.


    • voitoivoton

      Täällä taas yksi ihastunut asiakas :D On kamalaa, kun itsellä tunteet on jotenkin kasvaneet aika vahvoiksi ja tuntuu, että hyperventiloin jo nähdessäni hänet. Hipaisukin hänen taholtaan nostattaa pulssia ja itse en sitten uskalla koskettaa.. Hymyillään ja näin, mutta pelkään, että tämä on vain hänelle työnkuvaan kuuluvaa ystävällisyyttä. :( Itse haluaisin enemmän mutten tiedä miten edetä, ujostuttaa. :3 Ja toisaalta on kiusallista lähestyä, jos tunne ei olekaan molemminpuolinen.

      • eräs asiakas...

        Mikä se sellainen asiakassuhde on missä kosketellaan? :D Minulla on muuten samanlainen tilanne mutta en ole päässyt koskettelemaan :) voi kun pääsisinkin.


      • belissimo

        Samanlainen tilanne myös minulla


    • voitoivoton

      Liittyy terveyteen :)

      • eräs asiakas..

        Niin minullakin :) ihana ihana hoitaja :)


    • haaveissa vaan

      Tuli vaan mieleeni kysäistä muilta asiaa, tuohon kosketteluun liittyen... Minä olin se asiakas, mutta tässä kyseisessä asiakkuussuhteessa ei ollut mitään syytä / tarvetta koskettaa fyysisesti - en kyllä pistänyt pahakseni tuota koskettamista - mutta sen vuoksi vain kysyn, kun hänen ja minun välillä oli "niitä katseita" ...

      Siis kysynpä toisten mielipiteitä siihen asiaan, onko sillä ns. merkitystä koskettaako toista käsivarteen vai paljaalle olkapäälle - edelleenkin tapauksessa, ettei ollut mitään varsinaista "syytä" koskettaa fyysisesti.

    • jumpalle

      Noh, sanoisin, että koskettaminen ylipäätään on positiivinen merkki. :)

      Tosin olen itsekin vaikeassa tilanteessa (asiakkaana). Hänen taholtaan kaikki kosketukset (esim. liikeratoja ohjatessa) tuntuvat olevan ammatillisia ja minä suhtaudun niihin kuin rakastetun kosketuksiin. Polvet vetelinä aina... :) Ja kauheinta on, kun välillä tuntuu, että välillämme voisi olla muutakin ja sitten taas palataan ammatilliseen linjaan. Voih, mutta yritän nyt hillitä omat tunteeni. :/ Olen vain niin ihastunut, että siitä on vaikeaa päästä yli.

      • TURN THE TIDE

        Minäkin ihastuin jumppohjaajani, meillä oli silmäpeliä ja kihelmöintiä. Otin puhelimitse yhteyttä häneen ja hän vakuutti olevansa hetero. Sen jälkeen hän oli silti toiveikas mutta en ottanut enää kontaktia häneen. Hänellä oli sutinaa muidenkin asiakkaiden kanssa.


      • just just
        TURN THE TIDE kirjoitti:

        Minäkin ihastuin jumppohjaajani, meillä oli silmäpeliä ja kihelmöintiä. Otin puhelimitse yhteyttä häneen ja hän vakuutti olevansa hetero. Sen jälkeen hän oli silti toiveikas mutta en ottanut enää kontaktia häneen. Hänellä oli sutinaa muidenkin asiakkaiden kanssa.

        Tää on just tätä. Pidetään jotain flirttiä yllä, mutta tosipaikan tullen ollaankin niin heteroa, niin heteroa että...


    • Esimies/alainen

      Onkohan kukaan ihastunut esimieheensä/alaiseensa?

      • Wednesday

        Kyllä, parhaillaan menossa pitkään jatkunut ihastuminen esimieheen tai siis naiseen. Raastavaa. Ei tiedä, miten tulisi toimia. Katsotaan miten käy. :)


      • *ikävä*

        Olen, esimieheen siis. Tosin ei ole koskaan ollut minun esimies. Valitettavasti. Menneisyydessä olen ollut myös omiin esimiehiin ja opettajiin ihastunut. Ne kaikki ovat tosin ohi ja samoin tunteetkin ohi.


      • höst
        Wednesday kirjoitti:

        Kyllä, parhaillaan menossa pitkään jatkunut ihastuminen esimieheen tai siis naiseen. Raastavaa. Ei tiedä, miten tulisi toimia. Katsotaan miten käy. :)

        Tiedän tunteen. :) Itsekkään en tiedä mitä pitäisi tehdä. Esimieheni on niin viehättävä nainen


    • voi apua

      ja minä huokailen ihanan hoitajan takia. Voi luoja miten kaunis hän oli tänään. Niin ihana hymy ja niin lämmin ja houkutteleva syli. Voi kun pääsisin näistä tunteista. Olen ihan sekaisin.

    • 9+2

      Mää taas ihastuin hammaslääkäriin.

      • Alexandrianmaa

        Tiän kans yhen ihquntumma, pitkä tukka. :)


    • vp-palvelu

      Valehtelisin jos väittäisin, että en olis koskaan ihastunut asiakkaaseen.

    • ihmettelevä asiakas

      Kannattaako noita asiakkaaseen (tai asiakkaan ihastumisia asiakaspalvelijaan) vatvoa mielessään sen enempää? Eiväthän ne johda koskaan mihinkään. Asiakaspalvelijana ei voi tehdä aloitetta, vaan sitä pitää odottaa asiakkaalta (jos tämä sattuisi olemaan myös takaisin ihastunut, mikä on kuitenkin epätodennäköistä tällaisissa suhteissa). Sitä saa sitten odottaa maailman tappiin asti, koska asiakkaana taas on todella korkea kynnys tehdä mitään aloitetta työtään tekevää asiakaspalvelijaa kohtaan. Lähtökohtaisestihan kaikki tulkitaan vain ammatilliseksi ystävällisyydeksi.

      Joten ei kannata. Elämästä menee jopa vuosia hukkaan tuolla tavalla. Kannattaa siirtää verkot muille vesille.

      Vai tunteeko joku muka jonkun, joka olisi saanut asiakkaansa?

      • kaikki mahdollista

        Tunnen. Nimittäin itse olen saanut asiakkaani. Olen myös saanut opettajani ja esimieheni. Joten tytöt, kaikki on mahdollista! Luottakaa itseenne ja heittäkää kateellisten ihmisten ennakkoluuloiset mielipiteet roskiin!


      • kaikki mahdollista

        Ai niin ja tunnen muitakin, jotka ovat saaneet asiakkaansa. Joten tsemppiä vaan kaikille haaveileville! Kyllä niistä haaveista voi tehdä myös totta.


      • kerro nyt toki enemmän
        kaikki mahdollista kirjoitti:

        Tunnen. Nimittäin itse olen saanut asiakkaani. Olen myös saanut opettajani ja esimieheni. Joten tytöt, kaikki on mahdollista! Luottakaa itseenne ja heittäkää kateellisten ihmisten ennakkoluuloiset mielipiteet roskiin!

        No sinähän nyt olet kovasti saanut. Harmi vaan ettei mikään kestänyt kauempaa vai pidätkö kaikkia heitä vieläkin? Kertoisitko muuten vähän tarkemmin kuinka etenit valloitustesi kanssa kun se muille näyttää olevan niin vaikeaa. Olisi kiva saada vähän vinkkiä niin muillakin voisi onnistaa. Ja se kiinnostaisi vielä että saitko asiakkaasi terveydenhuoltoalalta vai oliko asiakkuus helpommin lähestyttävä tapaus?


      • kaikki mahdollista
        kerro nyt toki enemmän kirjoitti:

        No sinähän nyt olet kovasti saanut. Harmi vaan ettei mikään kestänyt kauempaa vai pidätkö kaikkia heitä vieläkin? Kertoisitko muuten vähän tarkemmin kuinka etenit valloitustesi kanssa kun se muille näyttää olevan niin vaikeaa. Olisi kiva saada vähän vinkkiä niin muillakin voisi onnistaa. Ja se kiinnostaisi vielä että saitko asiakkaasi terveydenhuoltoalalta vai oliko asiakkuus helpommin lähestyttävä tapaus?

        Valitettavasti en koe kovinkaan järkevänä avata yksityiselämääni sen enempää tällaisella palstalla. Suorastaan kysymyksesi huokuu jo ristikuulustelun makua=) Jos joku haluaa sen tehdä, olkaa hyvä vain.

        Kyllä, kaikki on mahdollista jos vain itse uskoo asiaan eikä lannistu muiden ihmisten ennakkoluuloisista, torjuvista mielipiteistä. Toki, suhteeseen tarvitaan aina kaksi osapuolta, joilla molemmilla riittää kiinnostusta. Aina jomman kumman täytyy tehdä se ratkaiseva askel, tämä lieneekin ihan itsestäänselvyys. Olkaa rohkeita ja tarttukaa mahdollisuuksiin ja antakaa näiden kateellisten ihmisten, jotka lyttäävät teitä maanrakoon olla rauhassa ja keskittykää vain omaan hyvinvointiinne ja onnellisuuteen. Jos molemmilla osapuolilla riittää tunnetta, on aina se mahdollisuus, että siitä kehitttyy enemmän, olkoon ala mikä vain.

        Jos haluatte edetä sen ihastuksen kanssa, niin tehkää se ratkaiseva askel. Jos ette, jääkää vain palstoille haukkumaan ja mankumaan katkerina. Jonkunhan sen aloitteen on tehtävä. Turha vinkua, että mitään ei tapahdu jos ei uskalla tehdä mitään aloitettakaan.

        Tuskin minun tarvitsee tässä avautua ja vääntää rautalangasta, miten lähestytään naista. Kai jokainen sen tietää millä tavalla voi lähestyä naista tai ihastusta, eihän se nyt niin kamalan vaikeaa voi olla, vai onko?


      • mahtikäskyjä ei ole mont
        kaikki mahdollista kirjoitti:

        Ai niin ja tunnen muitakin, jotka ovat saaneet asiakkaansa. Joten tsemppiä vaan kaikille haaveileville! Kyllä niistä haaveista voi tehdä myös totta.

        Komppaan! Katkerat kommentit nousee pelosta, kun yritetään väkisin löytää elämän ohjenuoria itsen ulkopuolelta. Rakkaus ja toisten ihmisten kunnioittaminen ovat ainoat auktoriteetit ja käskyt, joita tarvitaan. Hyvä ja onnellinen elämä ovat näiden periaatteiden käytännöllisiä ilmauksia.


    • Toinen punapää

      Mä oon puolestani ihastunut lähikaupan kassaneitiin, se jokin vaan hänen katseessaan on joka heti kiinnitti huomion kun hänet ensi kerran näin ;) kaunis punatukkainen... Tampereella tämä.

    • Ihastunut asiakas

      Kaikkeni koetin, etten vaan mitään tuntisi, etten huomaisi, mutta tämä eräs valtavan ihana ja viehättävä nainen pääsi lujaksi luulemani oman suojamuurini ohi, tai ehkäpä se olinkin minä itse, se, joka tämän naisen ja tunteen päästin lähelleni.

      En uskalla enempää henkilökohtaisesti lähestyä, etten vaan aiheuttaisi hänelle mitään hankaluuksia, vaikka en ole edes varma, aiheuttaisinko mitään hankaluuksia! Olen supervarovainen ja superujo.
      Asioiden hoitamistilanteissa ihastukseni luona olen asiallinen, mutta uskallan tuskin hengittää etc.

      Voi huokaus ja hölmöys sentään.

      Oi voi, onpa raastavaa olla keski-ikäinen ja teini yhtä aikaa, ja tuntuu jopa aivan ääliömäiseltä, etten uskalla ilmaista itsestäni hänelle enempää, vaikka koko olemuksestani kuulemma näkyy, mistä on kyse! (Näin sanoi ystäväni).

      • joopa joo

        "En uskalla enempää henkilökohtaisesti lähestyä, etten vaan aiheuttaisi hänelle mitään hankaluuksia..."

        Jos hän tuntee sinua kohtaan samoin, niin ainut asia miten sinä aiheutat hänelle sekä hankaluuksia että todella paljon surua ja tuskaa on se, että et lähesty häntä laisinkaan. Olemalla supervarovainen ja superujo vahingoitat itseäsi että mahdolllisesti tätä toista osapuolta, jopa todella paljon. Sitten kadut vuosien päästä kun menetit niin hienon tilaisuuden ja vastaan ei tulee enää yhtä ihanaa ihmistä eikä yhtä ihanaa tilaisuutta, minkä sinä tosin mokasit. Sitten sinulla vasta onkin ongelma.


      • Ihastunut asiakas
        joopa joo kirjoitti:

        "En uskalla enempää henkilökohtaisesti lähestyä, etten vaan aiheuttaisi hänelle mitään hankaluuksia..."

        Jos hän tuntee sinua kohtaan samoin, niin ainut asia miten sinä aiheutat hänelle sekä hankaluuksia että todella paljon surua ja tuskaa on se, että et lähesty häntä laisinkaan. Olemalla supervarovainen ja superujo vahingoitat itseäsi että mahdolllisesti tätä toista osapuolta, jopa todella paljon. Sitten kadut vuosien päästä kun menetit niin hienon tilaisuuden ja vastaan ei tulee enää yhtä ihanaa ihmistä eikä yhtä ihanaa tilaisuutta, minkä sinä tosin mokasit. Sitten sinulla vasta onkin ongelma.

        Kiitos rohkaisusta joopa joo. Lähetin ihastukselleni kirjeen ja kerroin rehellisesti tunteistani.

        Tajusin, että olen jostain syystä sellainen, että yritän olla vastuussa jopa toisen ihmisen tunteista, omistani viis, eli olen huolissani, etten vaan mitenkään vahingoittaisi tai aiheuttaisi ihastukselleni hankaluuksia ihastumisellani. En pelkää sitä, että saan pakit, vaan sitä tosiaan, että ihastumiseni on pahasta toiselle.
        Olen siis harrastamassa aivoluteilua toisen päässä. Se saa loppua just nyt tähän paikkaan!
        Itselleni en oikein soisi mitään hyvää vaikka sisimmässäni olen äärimmäisen tunteellinen ja herkkäsieluinen, ja ihastukseni kohdetta suojelen mielessäni kuin maailman ainoaa, arvokasta posliinimaljakkoa (jota hän minulle onkin)ja tunsin (ennen tuon kirjeen lähettämistä) olevani kuin norsu posliinikaupassa omine tunteineni, omassa päässäni.

        Tämä ihana nainen on myös aikuinen ihminen ja itse tietää omat tunteensa, ja varmasti tietää, mitä minusta ajattelee, ei ole minun tehtäväni olla huolissani ja vastuussa hänen tunteistaan., koska ihastumisessa ei ole mitään pahaa. Hän saattaa huom.saattaa olla jopa ilahtunut, kun olen nyt suoraan ja rehellisesti kertonut tunteistani.

        Ja, kuten joopa joo tuossa ylempänä sanoikin, itsekseni huokailu ja pelkääminen tekee sen, että huokailen itsekseni onneni ohi.

        Tonneittain kiitoksia ja halaus vielä sulle nimim. joopa joo, sait mut tajuamaan asioita todella paljon.

        PS. Yllä oleva kirjoitukseni saattaa olla ihan seksava, mutta viis siitä, olen helpottunut.


      • aivoluteilija itsekin
        Ihastunut asiakas kirjoitti:

        Kiitos rohkaisusta joopa joo. Lähetin ihastukselleni kirjeen ja kerroin rehellisesti tunteistani.

        Tajusin, että olen jostain syystä sellainen, että yritän olla vastuussa jopa toisen ihmisen tunteista, omistani viis, eli olen huolissani, etten vaan mitenkään vahingoittaisi tai aiheuttaisi ihastukselleni hankaluuksia ihastumisellani. En pelkää sitä, että saan pakit, vaan sitä tosiaan, että ihastumiseni on pahasta toiselle.
        Olen siis harrastamassa aivoluteilua toisen päässä. Se saa loppua just nyt tähän paikkaan!
        Itselleni en oikein soisi mitään hyvää vaikka sisimmässäni olen äärimmäisen tunteellinen ja herkkäsieluinen, ja ihastukseni kohdetta suojelen mielessäni kuin maailman ainoaa, arvokasta posliinimaljakkoa (jota hän minulle onkin)ja tunsin (ennen tuon kirjeen lähettämistä) olevani kuin norsu posliinikaupassa omine tunteineni, omassa päässäni.

        Tämä ihana nainen on myös aikuinen ihminen ja itse tietää omat tunteensa, ja varmasti tietää, mitä minusta ajattelee, ei ole minun tehtäväni olla huolissani ja vastuussa hänen tunteistaan., koska ihastumisessa ei ole mitään pahaa. Hän saattaa huom.saattaa olla jopa ilahtunut, kun olen nyt suoraan ja rehellisesti kertonut tunteistani.

        Ja, kuten joopa joo tuossa ylempänä sanoikin, itsekseni huokailu ja pelkääminen tekee sen, että huokailen itsekseni onneni ohi.

        Tonneittain kiitoksia ja halaus vielä sulle nimim. joopa joo, sait mut tajuamaan asioita todella paljon.

        PS. Yllä oleva kirjoitukseni saattaa olla ihan seksava, mutta viis siitä, olen helpottunut.

        Onnittelut rohkeudestasi! Joka tapauksessa olet voittaja: jos saat vastakaikua, niin... :) , jos taas tunne on yksipuolinen, niin etpähän elä epätietoisuudessa ja voit jatkaa matkaasi tyytyväisenä, ettet tuhlannut elämääsi haihatteluun.


    • 13+7

      Olen tullut siihen lopputulokseen, että tunteet pitää ottaa puheeksi tavalla tai toisella tunteiden kohteen kanssa. Se on reilua hänellekin, ja tuskin kukaan sellaisesta loukkaantuu. Ja voihan tunteisiin saada vastakaikua parhaassa tapauksessa. Tässä vaan keräilen rohkeuttani vielä ja sitten.. :)

      • Tällaista kohdannut

        Tuskin varsinaisesti loukkaantuu, mutta jos on hetero niin välttelee saletisti jatkossa kun hänelle on avautunut. Kokee asian kiusalliseksi ja pelkää, että jos hymyileekin niin rohkaisee sillä jotain turhia toiveita. Eli on jatkossa aikaisempaa tylympi ja välttelevämpi.


      • ei edes
        Tällaista kohdannut kirjoitti:

        Tuskin varsinaisesti loukkaantuu, mutta jos on hetero niin välttelee saletisti jatkossa kun hänelle on avautunut. Kokee asian kiusalliseksi ja pelkää, että jos hymyileekin niin rohkaisee sillä jotain turhia toiveita. Eli on jatkossa aikaisempaa tylympi ja välttelevämpi.

        Voi, kuule, ei tarvitse olla edes hetero. Jos on bi tai lesbo, mutta jos ei siltikään viehäty sen enempää ko. henkilöstö, niin voipi olla sama juttu, että kiusalliseksi tuntee itsensä ja pelkkä hymy voikin viestiä sille toiselle osapuolelle enemmän kuin mitä se oikeasti on.


      • ........
        ei edes kirjoitti:

        Voi, kuule, ei tarvitse olla edes hetero. Jos on bi tai lesbo, mutta jos ei siltikään viehäty sen enempää ko. henkilöstö, niin voipi olla sama juttu, että kiusalliseksi tuntee itsensä ja pelkkä hymy voikin viestiä sille toiselle osapuolelle enemmän kuin mitä se oikeasti on.

        Näin kun ajattelee niin ei koskaan saavuta yhtään mitään.


      • ei edes
        ........ kirjoitti:

        Näin kun ajattelee niin ei koskaan saavuta yhtään mitään.

        Kuka tässä saavuttamisesta on puhunut? Joskus vaan ne tunteet ovat yksipuoliset. Lesbous ei tarkoita sitä, että kuka tahansa nainen kelpaisi, milloin ja missä vain. Onhan se toki helpompaa selittää itselleen jos saa pakit, että se nainen olikin hetero kuin jos kyseessä onkin toinen lesbo ja vielä pahempaa jos se lesbo on sinkku ja silti ei lämpene tippaakaan. Pakit kuitenkin voi tulla yhtä hyvin toiselta lesbolta tai bisseltä. Ihastuksen kohteen lesbous ei ole vielä tae mistään.


      • yksiutelias

        Otitko tunteet puheeksi?


    • miten tää päättyi? :)

    • Namihyllyllä

      Minulle kävi vähän hassusti omasta takaa, meillä oli opettja joka alkoi ottaa minuun ihan erityistä silmäpeliä (niin että osa luokasta huomasi tämän ja alkoi naureskella sille) ja minä pilke silmäkulmassa vastasin tähän ja erittäin peittelemättä. Ja sitten huomasin ihastuneeni tähän opettajaan.
      Välillä oikein itseään hämästytti sen flirtin määrä joka omalta osalta tuli (silmän iskuja, hymyä, syvää katsekontaktia, vienoja hymyjä), mutta se vastaus aina sain hyvälle tuulelle, aina tuli samanlailla taikaisin. Ja joskus opettaja aloitti.
      Nykyään nähdään kaupassa aina välillä ja aina se sama kipinä herää meidän välillä. Ne katseet, ne hymyt, ehkä oisi joskus pitänyt hänelle sanoa että on todella kaunis nainen. Ja hän on.

    • 1214

      Mä toivon, että kiinnostunut asiakas uskaltaisi vinkata ihastuksestaan. Kirjoittaisi vaikka lapulle numeronsa ja että lähdetkö kahville? Ja jollei mua kiinnosta ni osaan kyllä kieltäytyä ja palvella myös jatkossa asiallisesti.

      • ujo_ja_katsekontaktiton

        No mutta asiakaspalvelijaa on kyllä korkea kynnys lähestyä edes tuolla tavalla. Itse en ainakaan kehtaisi mennä enää ikinä siihen liikkeeseen, missä törmäisin jatkossakin henkilöön jolta sain pakit. Eli olen mieluummin lähestymättä ollenkaan. Ymmärrän, että se asiakaspalvelija ei tietenkään voi tehdä aloitetta esim. kysymällä kahville, joten tällaisissa kuvioissa ei vain ole mitään saumoja. Eri asia ehkä jos törmäisi jossain vapaalla, mutta itselläni ovat ihastukset olleet sellaisia, että näemme vain siellä asiakaspalvelupaikassa. Emme törmää koskaan vahingossakaan muualla.


      • 1214

        Kyllä sen ymmärrän. Saahan sitä silti aina toivoa. ;) minut on muuten aikoinaan puhelinmyyjä lisännyt facebookissa, kun kuulostin muka niin mielenkiintoiselta. Pakko myöntää että hiukan yllätyin kun tajusin kenen kanssa juttelen. :D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe