MERIMIES PORVOOSTA!!!

La iltapäivän tyttö

APUA! Aloin sulkemaan koneelle tulleita mainoksia ja suljin vahingossa cattilinjamme ja HARMITTAA NIIN PIRUSTI. Kirjoita tänne, jos satut viestini näkemään.

25

2082

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • /Ola

      Moi Nainen.
      Ihmettelinkin miten niin yhtäkkiä poistuit meidän jutteluhetkestä. Jäin myöskin kaipaamaan seuraasi.Haluankin jatkaa keskustelua. Kerro missä foorumissa ja milloin, niin toivotaan...

      • sibrina

        Joo, se yksi viesti eilen illalla ei ollu kul mun laittama!
        Jätetiinko sitten tähän? Vaiko ollu oikeesti kiireitä. Voihan sitä tosi muulloin jatkaa.


      • Ola-Ola
        sibrina kirjoitti:

        Joo, se yksi viesti eilen illalla ei ollu kul mun laittama!
        Jätetiinko sitten tähän? Vaiko ollu oikeesti kiireitä. Voihan sitä tosi muulloin jatkaa.

        Moi.
        Eikai me tähän tätä jätetä, olen kyllä yrittänyt tavoittaa sinua.
        Käy lukemassa chat-postisi.
        Ola


      • sibrina
        Ola-Ola kirjoitti:

        Moi.
        Eikai me tähän tätä jätetä, olen kyllä yrittänyt tavoittaa sinua.
        Käy lukemassa chat-postisi.
        Ola

        Moikka!
        Tää on mulle ihan uusi juttu enkä osaa mennä lukeen chat-posteja vaikka kovin yritin. Autatko muo! Sähköposti mulle kyl on ja siel oli viesti, että on tullut viestiä johonkin...
        t. Sibrina


    • Ola-Ola

      Moi, olen rekisteröitynyt nimimerkillä Ola-Ola, voit kirjuutella minulle postilaatikoon.

      • Chattityttö

        Piti heti aamulla tulla katsoon, oletko mahd.ilmoitukseni löytänyt. Postilaatikkohommat on mulle vielä uutta, mut yritän. Harmitti koko päivän, kun menin sen yhteyden katkaisemaan.


      • la-chattityttö

        En hallitse tuota postilaatikkojuttua vielä...
        Mul ois mielessä, että josko tänään käytäis kahvilla - mitäs mies siihen sanoo.


      • Chattityttö

        Susta ei kuulu mitään. Pitääkö munkin olla rekisteröitynyt ennen kuin voin laatikkoosi kirjoittaa - kaipaa jo jotain viestiä!!!


      • Ola-Ola
        Chattityttö kirjoitti:

        Susta ei kuulu mitään. Pitääkö munkin olla rekisteröitynyt ennen kuin voin laatikkoosi kirjoittaa - kaipaa jo jotain viestiä!!!

        Tänään on ollut kovasti kiireitä, ja tuntuu jatkuvan. Rekisteröidy, niin saat oman postin. Yhteyden pito on paljon helpompaa. Tuntuu kuin ikävöisin sinua, outoa! Nyt täytyy taas mennä, mutta yritän illalla päästä koneelle. Josko oltaisi täällä yhtä aikaa.

        kärsivällisyyttä
        Ola


      • sibrina
        Ola-Ola kirjoitti:

        Tänään on ollut kovasti kiireitä, ja tuntuu jatkuvan. Rekisteröidy, niin saat oman postin. Yhteyden pito on paljon helpompaa. Tuntuu kuin ikävöisin sinua, outoa! Nyt täytyy taas mennä, mutta yritän illalla päästä koneelle. Josko oltaisi täällä yhtä aikaa.

        kärsivällisyyttä
        Ola

        No niin. Jotain outoa on kyl ilmassa. En ole koskaan osallistunut mihinkään netin keskusteluun (muu kuin chat) saati sitten laittanut jotain Etsintäkuulutusta, mut nyt vaan tuntui siltä ja kaikki piti yrittää etten suo ihan kokonaan kadota. Nyt sit menin vielä rekisteröitymäänkin...Sinä senkin...
        Toivottavasti illalla päästään vähän kirjoitteleen. Voitais ajatella esim. klo 20/kaupungit/porvoo.
        t. Sibrina


      • ch.tyttösibrina

        Nyt väsyttää kuin pientä oravaa, joten ei vielä tänään törmäilty ainakaan. Kiva, jos vähän ikäväntunnetta, munkin olo tänään ollut vähän outo!
        Hyvää yötä Sinulle ja raahaudun tästä taas yksin nukkumaan!
        t.sabrina


      • la-chattityttö
        ch.tyttösibrina kirjoitti:

        Nyt väsyttää kuin pientä oravaa, joten ei vielä tänään törmäilty ainakaan. Kiva, jos vähän ikäväntunnetta, munkin olo tänään ollut vähän outo!
        Hyvää yötä Sinulle ja raahaudun tästä taas yksin nukkumaan!
        t.sabrina

        Tämä viesti ei ollut kyl mun kirjoittama (olin tuolloin jo nukkumassa)!!!!!
        t. Sibrina


    • Samppa

      Tässähän minä olen :)) laita viestiä mulle kerron ens kerralla osoiteen

      • la-chattityttö

        se sama kaveri, jonka kanssa chattailtiin viime la. Olen kovin odottanut jotain viesti,mut ajattelin että ole mut kokonaan unohtanut...
        t.Sibrina


      • samppa
        la-chattityttö kirjoitti:

        se sama kaveri, jonka kanssa chattailtiin viime la. Olen kovin odottanut jotain viesti,mut ajattelin että ole mut kokonaan unohtanut...
        t.Sibrina

        Heippa taas .Tässähän minä olen laitan s posti osoiteen jossainvaiheessa vai ???


      • la-chattityttö
        samppa kirjoitti:

        Heippa taas .Tässähän minä olen laitan s posti osoiteen jossainvaiheessa vai ???

        Joo, laita ihmeessä, jotta saadaan pidettyä jotenkin yhteyttä.
        t.Sibrina


      • samppa
        la-chattityttö kirjoitti:

        Joo, laita ihmeessä, jotta saadaan pidettyä jotenkin yhteyttä.
        t.Sibrina

        Heippa.Kirjoittele jos vielä haluat osoiteeseen [email protected]


      • Ch-tyttö
        samppa kirjoitti:

        Heippa.Kirjoittele jos vielä haluat osoiteeseen [email protected]

        Mutta oletko Sinä se Ola???


      • samppa
        Ch-tyttö kirjoitti:

        Mutta oletko Sinä se Ola???

        Heippa.Mä keskustelin chatissa ja se nainen hävis sieltä kai se sinä olit.


      • ch-tyttö
        samppa kirjoitti:

        Heippa.Mä keskustelin chatissa ja se nainen hävis sieltä kai se sinä olit.

        Tääl on nyt toinenkin merimies kateissa - eli oletko sinä se Porvoosta oleva ja meidän chattikeskustelu oli jo toissalauantaina???Toivon että olet...kun meil niin hyvin juttu luisti ja tuli jo vähän niinku ikäväki silloin...


      • samppa
        ch-tyttö kirjoitti:

        Tääl on nyt toinenkin merimies kateissa - eli oletko sinä se Porvoosta oleva ja meidän chattikeskustelu oli jo toissalauantaina???Toivon että olet...kun meil niin hyvin juttu luisti ja tuli jo vähän niinku ikäväki silloin...

        Heippa kirjoittele siihen postiin niin jutellaan.Hyvää päivänjaytkoa sinulle :))


      • Ola-Ola
        ch-tyttö kirjoitti:

        Tääl on nyt toinenkin merimies kateissa - eli oletko sinä se Porvoosta oleva ja meidän chattikeskustelu oli jo toissalauantaina???Toivon että olet...kun meil niin hyvin juttu luisti ja tuli jo vähän niinku ikäväki silloin...

        Moi taas,

        en ole muutamaan päivään päässyt koneelle ja näytää siltä että joku toinen on ottamassa minun paikkaani. Tuo samppa en siis ole minä, vaan ilmeisesti joku toinen merimies. Joka tapauksessa haluaisin vielä jutella kanssasi, jos et jo ole kyllästynyt viestien perillemenon vaikeuten. Koitetaan näin, kirjoita minulle E-mail osoitteeseen [email protected] jospa löydettäisi toisemme uudestaan.
        Terv. Ola


      • kun vastasit
        Ola-Ola kirjoitti:

        Moi taas,

        en ole muutamaan päivään päässyt koneelle ja näytää siltä että joku toinen on ottamassa minun paikkaani. Tuo samppa en siis ole minä, vaan ilmeisesti joku toinen merimies. Joka tapauksessa haluaisin vielä jutella kanssasi, jos et jo ole kyllästynyt viestien perillemenon vaikeuten. Koitetaan näin, kirjoita minulle E-mail osoitteeseen [email protected] jospa löydettäisi toisemme uudestaan.
        Terv. Ola

        Tosiaan joku toinen oli ottamassa paikkaasi. Lähetin hänelle sähköpostia, jossa kysyin pari kysymystä, jotka sinusta tiesin, koska arvelin häntä vääräksi mieheksi. Nyt tämä mies saa mennä yli laidan ja kirjoitan VAIN SULLE.
        t. Sibrina


    • reino2

      moikka

      • elisa2

        Moi Reino!
        Olin matkoilla enkä päässyt heti nettiin, toivottavasti näet vielä tämän vastauksen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      5005
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1265
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      741
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe