Atmit parisuhteessa

Totuus.

Joidenkin tutkimusten

http://manboobz.files.wordpress.com/2011/08/slide12.jpg

mukaan noin 70% miehistä on atmeja. Se siis tarkoittaa sitä, että monet parisuhteessa olevat miehetkin ovat atmeja. Kysynkin nyt että kuinka moni teistä myöntää olevansa atm. Eli suomeksi sanottuna runkkailitte yksin koko nuoruutenne samaan aikaan, kun tuleva naisenne harrasti niitä yhden yön juttuja kaikkien rikollisten ja muiden ytmien kanssa. Sitten vasta kun naisenne halusi aloittaa vakavan suhteen siinä kolmikymppisenä lihonneena kurppana ja halusi, että joku elättää hänen lapsensa, niin hän kelpuutti sinut.

23

358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Che Guevara

      Sinä ja teidän luuserien huuhaa tutkimukset kyllä tiedetään.

      Nillittämällä ei päädy kuin omatahtoisesti hirteen.

    • Totuus.

      Eikö kukaan kehtaa myöntää? Olette nössöjä.

    • Rillipäärapu 16

      Ehei, ehei! Minä olen se, jonka kanssa niitä yhden - ja useammankin - yön juttuja harrastettiin. En ole rikollinen, vaan hyvinkin kunnollinen, RUK:n käynyt, koulutukseltani diplomi-insinööri. Nykyisin kohtalaisen onnellisesti naimisissa nätin ja sutjakan naisen kanssa sekä yhden tytön isä.

    • KysynVaan-76

      "Eli suomeksi sanottuna runkkailitte yksin koko nuoruutenne samaan aikaan, kun tuleva naisenne harrasti niitä yhden yön juttuja kaikkien rikollisten ja muiden ytmien kanssa. Sitten vasta kun naisenne halusi aloittaa vakavan suhteen siinä kolmikymppisenä lihonneena kurppana ja halusi, että joku elättää hänen lapsensa, niin hän kelpuutti sinut."

      Ottaako noin koville että sinä et ole saanut edes tuota?
      Sanot kuitenkin että et olisi edes halunnut mutta kylmä totuus on että olet kateellinen kaikille jotka ovat saaneet edes jonkun naisen. Jospa siis nielisit tuon kateutesi ja olisit vaihteeksi ihan vain hiljaa...

      • atm.t ja ytm.t hiite

        Naiset ei onnekseen erehdy ap.n lailla ajattelevaan mieheen. Kyllä on typeryys oikein kukassaan hänen mielipiteissään.


      • Totuus.
        atm.t ja ytm.t hiite kirjoitti:

        Naiset ei onnekseen erehdy ap.n lailla ajattelevaan mieheen. Kyllä on typeryys oikein kukassaan hänen mielipiteissään.

        :D

        Osuin näköjään arkaan paikkaan.


      • KysynVaan-76
        Totuus. kirjoitti:

        :D

        Osuin näköjään arkaan paikkaan.

        Osuit vain omaan jalkoväliisi. Kirpaisiko?
        Onnistuit vain julkistamaan kaikille että olet naisi halveksiva ja haukkuva raukka joka projisoi omat epäonnistumisensa muihin.


      • Jukkis se vaan tietä

        kyllä naisa löytyy... kun vaan tietää mistä hakee. Monet hakee thaimaasta, toiset venäjältä... Kaikki ne on hyviä (jos ei ole rumia tai läskejä) mutta avioehto kannattaa ottaa (siis sen varalle että muija lihoaa naimisissa)


    • Mietteliäs Tavis

      Tarkemmin mietittyäni elämääni taaksepäin, olen suhteellisen varma siitä, että minut on kelpuutettu vain juuri isäksi sopivuuden takia. Ilmeisesti naisilla unelmaprinssin kohtaamattomuus, johtaa siihen, että joudutaan tyytymään lapsen isäksi sopivaan henkilöön. Siis naisilla romanttinen rakkaus tarkoittaa unelmien prinssiä.
      Käytännössä naisilla miesten kasvot vaikuttavat eniten, eli kasvoista kauniit/komeat miehet vievät naisilta jalat alta ja naiset kuvittelevat miehen myös olevan sisäiseltä olemukseltaan samanlainen. Näitä riittävän komeita miehiä on vain hyvin vähän, eikä niitä edes riitä yhtä kauniin ulkomuodon omaaville naisille, joten tavisnaiset joutuvat tyytymään tavismiehiin, tarkoitan tässä taviksilla, vain ulkonäöltään tavanomaisen näköistä, enkä muita ihmisen ominaisuuksia.

      • KysynVaan-76

        "Tarkemmin mietittyäni elämääni taaksepäin, olen suhteellisen varma siitä, että minut on kelpuutettu vain juuri isäksi sopivuuden taki"

        Onko tuo sinusta jotenkin huonompi syy valita mies kuin vaikkapa miehen komeus? Minusta on huomattavasti imartelevampaa tulla valituksi siksi että olen isänä hyvä ihminen kuin siksi että olisin sattunut syntymään komeaksi.
        Ja pitäisikö miehen olla sinusta jotenkin imarreltu jos tulee valituksi ulkonäkönsä takia?


      • Mietteliäs Tavis
        KysynVaan-76 kirjoitti:

        "Tarkemmin mietittyäni elämääni taaksepäin, olen suhteellisen varma siitä, että minut on kelpuutettu vain juuri isäksi sopivuuden taki"

        Onko tuo sinusta jotenkin huonompi syy valita mies kuin vaikkapa miehen komeus? Minusta on huomattavasti imartelevampaa tulla valituksi siksi että olen isänä hyvä ihminen kuin siksi että olisin sattunut syntymään komeaksi.
        Ja pitäisikö miehen olla sinusta jotenkin imarreltu jos tulee valituksi ulkonäkönsä takia?

        Kuvittelin aikanaan olevani luomassa parisuhdetta, jonka seurauksena muodostuisi perhe lapsineen. Ilmeisesti vaimolle parisuhde oli vain sivujuonne lapsen saamiseen.
        Eli olisin toivonut tulleeksi valituksi kokonaisuutena, enkä pelkästään sen vuoksi, että sopisin hyvin isäksi.


      • miesvm_1967x
        Mietteliäs Tavis kirjoitti:

        Kuvittelin aikanaan olevani luomassa parisuhdetta, jonka seurauksena muodostuisi perhe lapsineen. Ilmeisesti vaimolle parisuhde oli vain sivujuonne lapsen saamiseen.
        Eli olisin toivonut tulleeksi valituksi kokonaisuutena, enkä pelkästään sen vuoksi, että sopisin hyvin isäksi.

        No mulle kävi ihan samat ja 10 vuotta meni.. ei nyt ihan hukkaan mutta periaatteessa hukkaan. No, jäi siitä sentään hieno poika mulle ikuiseksi muistoksi :)


    • Tavismies

      Nyt päälle kolmekymppisenä olisi tavisnaisia tarjolla parisuhteeseen. En kelvannut kymmenen vuotta sitten, kun naisilla oli juoksuaika.

      Näin naisten termeillä, minun juoksut ei ole vielä juostu. Sitten kun kauniita naisia on runsaasti tarjolla, niin siihen menee ehkä muutama vuosi, ehkä vuosikymmen. Sitten minä voin sitoutua siveän ja kiltin naisen kanssa. Naiset pääsääntöisesti elävät näin, joten pelataan kaikki samoilla pelisäännöillä!

      Olen ollut niin pitkään yksin, että minulla ei ole vielä poltetta parisuhteeseen. Pitää saada kokea ensin. Jos parisuhde jää lopulta saamatta, niin ei se ole iso vahinko. Voin aina hakea Aasiasta 20 vuotta nuoremman ja kauniin vaimon sitten keski-ikäisenä.

    • Aisuri Pekka

      Minä olen aivan atm aisuri. Vaimoni on harrastanut seksiä satojen eri miesten kanssa. Minä vain yhden ja silloinkin oli yleensä vain kyse siitä, että yritimme tehdä lapsia. Vaimoni tuhlais seksihalunsa nuorempana niihin parempiin miehiin.

      • Jukkis se vaan tietä

        Somaliassa tämä asia on ratkaistu oikein mallikkaasti. Se on NAISTEN YMPÄRILEIKKAUS. Jos joku ei vielä tiedä mistä on kyse, niin kerrottakoon se nyt:

        Ulkosynnyttimiä hiukan silvotaan sopivasti, ja alapään aukko, reva, parsitaan langalla umpeen. Kun tyttö menee tai pääsee naimisiin, sulhasella on oikeus "avata paketti". Jos "paketti" on jo avattu, häitä ei tule.

        Tällainen perinne voitaisiin ottaa käyttöön laajemminkin myös suomessa. Meillä suomalaisilla on paljon opittavaa afrikkalaisilta veljiltämme. Suvaitsevaisuuden nimissä tämä on hyvin suositeltavaa, jopa kannustettavaa.

        Eipähän suomalaiset horot ja vosut enää levittelisi revaansa, kun se olisi ommeltu kiinni. Ja ätmit saisi aina taattua neitsyttä aviovuoteeseen. Ei mitään kuluneita ja tatuoituja pullukoita, jotka ovat jo sikiänneet synnissänsä, epäpyhässä liitossa vankila-aineksen kanssa

        Jukkis se vaan tietää aina parhaiten


      • blääh
        Jukkis se vaan tietä kirjoitti:

        Somaliassa tämä asia on ratkaistu oikein mallikkaasti. Se on NAISTEN YMPÄRILEIKKAUS. Jos joku ei vielä tiedä mistä on kyse, niin kerrottakoon se nyt:

        Ulkosynnyttimiä hiukan silvotaan sopivasti, ja alapään aukko, reva, parsitaan langalla umpeen. Kun tyttö menee tai pääsee naimisiin, sulhasella on oikeus "avata paketti". Jos "paketti" on jo avattu, häitä ei tule.

        Tällainen perinne voitaisiin ottaa käyttöön laajemminkin myös suomessa. Meillä suomalaisilla on paljon opittavaa afrikkalaisilta veljiltämme. Suvaitsevaisuuden nimissä tämä on hyvin suositeltavaa, jopa kannustettavaa.

        Eipähän suomalaiset horot ja vosut enää levittelisi revaansa, kun se olisi ommeltu kiinni. Ja ätmit saisi aina taattua neitsyttä aviovuoteeseen. Ei mitään kuluneita ja tatuoituja pullukoita, jotka ovat jo sikiänneet synnissänsä, epäpyhässä liitossa vankila-aineksen kanssa

        Jukkis se vaan tietää aina parhaiten

        Muuta hei Jukkis sinne afrikkaan silpomaan OMIA sukuelimiäsi. Emme jää kaipaamaan.


      • Jukks tietää aina pa
        blääh kirjoitti:

        Muuta hei Jukkis sinne afrikkaan silpomaan OMIA sukuelimiäsi. Emme jää kaipaamaan.

        Ei tästä nyt Jukkista voi syyttää. Jukkis on syytön, vaikkakin suuri on hänen viisautensa.

        Kyllä savannin Suurilla Veljillä on oikeus omaan kulttuuriinsa. Myös suomessa. Monikulttuurinen yhteiskuntahan on suunnaton rikkaus ja voimavara, eikö juuri sillä verukkeella Somaleita tuoda suomeen laumoittain?

        Nyt suomalaisten naisten pitää vaan kiltisti alistua näihin afrikan maiden tapoihin. Toimenpide voidaan tehdä ihan kivuttomastikin, paikallispuudutuksella. Toki tällainen menettely varmistaa naisen olevan neitsyt. Se vaan on harmi, ettei myös takapuolta voi parsia umpeen. Saattaa nimittäin olla, että vaikka reva olisikin kokematon, on tyttö tehnyt syntiä takavärkillään. Tähän ongelmaan ei valitettavasti edes afrikan veljillä ole varmaa ratkaisua. Se on harmi se. Jää ikävät epäilyt, että vaikka nainen olisikin edestä koskematon, on hän saattanut pyllistellä sopimattomasti, sodoman syntiä tehden


      • ………….
        Jukks tietää aina pa kirjoitti:

        Ei tästä nyt Jukkista voi syyttää. Jukkis on syytön, vaikkakin suuri on hänen viisautensa.

        Kyllä savannin Suurilla Veljillä on oikeus omaan kulttuuriinsa. Myös suomessa. Monikulttuurinen yhteiskuntahan on suunnaton rikkaus ja voimavara, eikö juuri sillä verukkeella Somaleita tuoda suomeen laumoittain?

        Nyt suomalaisten naisten pitää vaan kiltisti alistua näihin afrikan maiden tapoihin. Toimenpide voidaan tehdä ihan kivuttomastikin, paikallispuudutuksella. Toki tällainen menettely varmistaa naisen olevan neitsyt. Se vaan on harmi, ettei myös takapuolta voi parsia umpeen. Saattaa nimittäin olla, että vaikka reva olisikin kokematon, on tyttö tehnyt syntiä takavärkillään. Tähän ongelmaan ei valitettavasti edes afrikan veljillä ole varmaa ratkaisua. Se on harmi se. Jää ikävät epäilyt, että vaikka nainen olisikin edestä koskematon, on hän saattanut pyllistellä sopimattomasti, sodoman syntiä tehden

        Tuntuu olevan kovin tuttua tuo sodomia sulle.


    • minäkaunis

      Ap:n jutun perusteella voin todeta ettei mieheni ole ollut /eikä ole ätmi. Yes!

    • mitäuutta

      Jos jotakin on 70 % populaatiosta niin silloin tuo jokin laatu on SE KAIKKEIN YLEISIN, eli NORMAALI. Mitä itkemistä on siinä, että on ihan tavallinen mies, johon tilastollisesti n. 70 % naisista tyytyy ja ihan iloisesti, vapaaehtoisesti.
      Kyllä me naisetkin tiedetään että se 20 % huorahtavia, narsistisia kauniskasvoisia povipommeja saa miehet sekaisin kuin kiimaiset apinat. Ja että 80 % meistä naisista on tapettina taustalla tuosta visuaalisemmasta sukupuolesta puhuttaessa.
      Elämä on, elämällä opppii.

    • Voisiko nuo jutut pitää Sinkut-palstalla ja säästää tämän palstan niille, jotka ovat parisuhteessa, ovat olleet parisuhteessa tai ylipäänsä tietävät jotain siitä, millaista on elää parisuhteessa.

    • Kummastus-77

      Olen ATM varmaan aika monella mittarilla: keskimääräistä lyhempi, hintelä ja lihakseton, vinot hampaat, lievä puhevika, ujo, kesken jäänyt koulutus, keskimääräistä pienempi palkka.

      Jostain kumman syytä tämä ei kuitenkaan estänyt minua saamasta oikein hyvää naista. Kaunis normaalipainoinen, mukava ja korkeakoulutettu nainen halusi minut puolisokseen. Eikä hän ollut maannut yhdenkään "jännämiehen" kanssa ennen minua, vain parin ihan kaltaiseni tavallisen kaverin.

      Naimisissakin on jo ehditty olla yli 10 vuotta joten ihan hetken hurmaa tämä ei ole. Olenko joku tilastopoikkeus vai olisko kuitenkin niin että näiden ns. ATM-miesten naisen saamattomuus liittyy kuitenkin heidän vähän vähemmän mukavaan luonteeseensa jonka hyvin huomaa heidän tekstiensäkin sävystä, eikä vain siihen muuhun ATM-tasoon?
      Minä ainakin olen kaikkien puutteideni lisäksi kuitenkin (vaimon mukaan) oikein mukava, hauska, luotettava, hyvä isä jne. Eikä makuuhuoneessakaan ihan huonosti mene.

      • Totuus1

        Mistä tiedät että ei ole maannut yhdenkään jännämiehen kanssa? Tuskin nainen sitä kertoo. Ei hän välttämättä tavallisessa parisuhteessa olekkaan ollut heidän kanssa, mutta yhden yön juttuja voi olla takana vaikka kuinka paljon.

        Mutta joo, et sinä mikään kummastus ole. Ihan tyypillinen ATM-aisuri.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1525
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1097
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      996
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      917
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      842
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      640
    Aihe