Septum

minäää

Oon miettiny septumin ottoa jo jonkun aikaa mutta mua pelottaa se kipu. Onkse oikeesti niin helvetillistä mitä ihmiset sanoo? Ittelläni on vaan korvikset ja rusto niin kuinka paljon enemmä se sattuu?

11

169

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+13

      Itellä on toinen korva täynnä koruja (rustossa ja ihan perus lobeja) ja oltiin sanottu että septum koskee enemmän kun mikään niistä, tähän mennessä septum on ollu yks kivuttomimmista lävistyksistä ottaa, kivuttomampi on ollu oikeestaan vaan kieli :'D Paranteluki oli sit eri juttu, nenää kun vähän turvotteli ja tuntu että koru puristaa ja kiristää enemmän kun laki sallii mutta eipä kaduta ottaminen :) Voisin ottaa toistekki ihan vaan huvin vuoks :'D

    • minäää

      Mulle sattu kyl rustokin aika lailla että en nyt tiiä uskallanko ottaa muuta kiitti vastauskesta:)

    • maruuu

      Itellä ollu septum jotain 4 kertaa, ei lävistäminen oikein satu mut se paraneminen on sitten ihan eri asia.. ainakin jos koru liikahtaa ja siinä on kuivettunutta kudosnestettä, niin sattuu ihan helvetisti ja kyyneleet tulee kyllä silmiin.

    • Lili

      Mulla oli ihan toisin päin, lävistäessä tuli kyyneleet silmistä ja nenästä vuos verta, mut paranemisaikana ei mitään kipuja, ei ees turvonnu :)

      • JuuriLävistetty

        Ja kyyneleet tulee automaattisesti sillä nenässä on paljon hermoja ja lävistäessä silmät reagoi kipuun vetistelemällä.


    • miiiiu

      Tein itse septumin. Ajattelin, että nyt sattuu ja aivan helvetisti :D Mutta ei, se ei sattunut. :) Ei mitään ongelmaa edes paranemisaikana. Mulla on sen lisäksi tällä hetkellä napa- ja kulmakoru, snake bites ja angel bites, sekä lukuisia lävistyksiä korvissa, ja voisin jopa sanoa, että kivuttomimpien joukkoon menee kyllä tää septum. :)

    • minäää

      Kiitti vastauksista en ole varma otanko mutta näistä oli apua:)

    • kääks

      Oon kanssa miettinyt septumin ottoo, mutta alkaako se koru siis haiseen helposti? Ja miten sitä oikein voi puhdistaa kun tuntuu et se ois jotenki hankalassa paikassa puhdistaa?:D millä sitä kannahtaa puhdistaa? Ja mikä materiaali korussa ois hyvä?

    • septumgurl
    • idonthavetofeelpain

      Itse olen myös miettinyt septumia, mutta taidan tyytä vain niihin feikkikoruihin, sillä ei niitä oikeastaan erota aidosta, eikä tarvitse kärvistellä paranemisen kanssa. :D

    • kylläsesiitä

      Minkä tahansa lävistyksen kohdalla on kipu vain hetkellinen, joten jos oikeasti haluat septumin niin älä anna pelon kivusta olla esteenä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      774
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe