YMMÄRRÄN JOKAISTA! LUKEKAA!

SoSad

Hei taas kaikki! Olen kirjoittanut jutun nimeltä MIKSI AIKUISET EI YMMÄRRÄ!?!? Nimellä "Neuvoja onkiva tyttö" Että ilmoitin vaan että olen sama henkilö! Ihan ensiksi haluan kiittää tuntematon3 ja siiliota jotka ovat päntänneet päähäni lopullisesti sen että kiusattujen täytyy ottaa myös huomioo kiusaajien tunteet. Tietysti olen ottanut ennenkin mutta silloin en tajunnut sitä. No kuitenkin, ajattelin puhua kiusaamisesta yleensäkkin.
No siis olenkin jo sanonut että minua kiusataan tosi pahasti. Kiusaamisena oleminen on suoraan sanottuna aivan siis sanoin kuvaamattoman hirveää. Pelkät sanatkin voivat tuntua tulisiltanuolilta sydämmessä! Ne joita ei kiusata eivät voi ymmärtää tätä kipua mitä me kiusatut koemme! Mutta ymmärrän, siis oikeasti ymmärrän että kiusaajilla ei aina ole kaikki niin hyvin kotona kuin pitäisi. Esim. vanhemmilla on ongelmia parisuhteessa, jompikumpi vanhemmista on menehtynyt, väkivaltainen perhe tai jotain vastaavaa. Itselläni on kaikki niin hyvin kotona kuin olla saatta. Ja siksi minusta kuulostaa aivan hirveältä jos joutuisi kokemaan perheessä tuollaista. En tiedä minkänlaista kipua he kokevat, mutta niin kovaa että he kiusaamalla purkavat tunteitaan. Tietysti se ei ole siltikään hyväksyttävää! Koska kiuaajathan aiheuttavat kiusatuille sitä kipua koulussa minkä he tuntevat kotona. Toistensa tukeminen kiusaamisen sijaan olisi paljon viisaampaa ja helpompaa molemmille osapuolille. No tiedän kyllä myös sen että jotkut kiusaavat vain huvikseen. Siis kun pelkäävät että joutuvat pieksetyiksi jos eivät liittoudu kiusaajien kanssa. Meidän koulu on pieni ja kaikki tuntevat toisensa, jopa kaikkien oppilaien vanhemmat tuntevat toisensa. Minä siis kyllä tiedän minkanlaisia kiusaajieni perheet ovat. Heillä on samanlaiset perheet kuin minulla eli hyvät perheet. Paitsi yhdellä...minulla ei ole oikeutta kertoa mitä hänen perheessä tapahtuu mutta kuitenkin. Hän aloitti kiusaamiseni ja muut liittyivät siihen mukaan. Niin se vaan menee. Jos en olisi kiusattu en tietäisi enkä ymmärtäisi näitä asioita. Tää mun kirjotus saattaa kuulostaa siltä että puolustan kiusaajia, mutta en puolusta kiusaajia. Haluan vain sanoa kaikille että mitä kiusaaminen on ja en että kiusaamien ei ole ikinä ei ikinä missään tapauksessa hyväksyttävää. Tsemppiä taas kerran kiusatuille Ei uskois kiusattuna et sanon tän mutta tsemppejä myös sinne kiusaajillekin. Mä toivon molemmille osapuolille kaikkea hyvää! Mutta kiusaajat mä pyydän lopettakaa kiusaaminen ja pyytäkää anteeksi! Ja kiustut älkää alentuko kostoon...muuten olette samanlaisia kiusaajia ja haluatteko te muka saman kohtalon muillekkin. Kiitos kun luitte! Ymmärrän jos olette eri mieltä asiasta kanssani. Kerokaahan omat mielipiteenne!

42

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SoSad

      Unohdin mainita JokuTyyppi9:n häneltäkin olen oppinut täällä kun olen lueskellut!

    • SoSad

      Kommentteja jookos =(

      • Mitä tuohon nyt voi kommentoida...
        Asia on ilmaistu hyvin. Olet oikeassa.
        Mutta on aika tylsää kommentoida vain: "olen samaa mieltä"...
        Siispä kiinnitänkin huomiota täysin epäolennaiseen asiaan:
        kirjoitit nimimerkkini väärin. (jos siis edes tarkoitit minua... En ole ainakaan nähnyt täällä muita "jokutyyppejä")

        Ja koska netti on täynnä idiootteja, jotka tuskin tajuavat viestisi pointtia, lisään vielä selvennyksen jo etukäteen:
        SoSad kielsi vain koston. Hän EI kieltänyt rangaistuksia.
        Hän ei myöskään kieltänyt kiusaajan vahingoittamista siinä tapauksessa, että se lopettaa kiusaamisen.
        En toki tiedä hänen kantaansa asiaan, mutta itse ainakin olen sitä mieltä, että kiusaamisen lopettamisen voi hoitaa myös väkivallalla, jos muita keinoja ei ole.


      • SoSad
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Mitä tuohon nyt voi kommentoida...
        Asia on ilmaistu hyvin. Olet oikeassa.
        Mutta on aika tylsää kommentoida vain: "olen samaa mieltä"...
        Siispä kiinnitänkin huomiota täysin epäolennaiseen asiaan:
        kirjoitit nimimerkkini väärin. (jos siis edes tarkoitit minua... En ole ainakaan nähnyt täällä muita "jokutyyppejä")

        Ja koska netti on täynnä idiootteja, jotka tuskin tajuavat viestisi pointtia, lisään vielä selvennyksen jo etukäteen:
        SoSad kielsi vain koston. Hän EI kieltänyt rangaistuksia.
        Hän ei myöskään kieltänyt kiusaajan vahingoittamista siinä tapauksessa, että se lopettaa kiusaamisen.
        En toki tiedä hänen kantaansa asiaan, mutta itse ainakin olen sitä mieltä, että kiusaamisen lopettamisen voi hoitaa myös väkivallalla, jos muita keinoja ei ole.

        Minusta kiusaajat ansaitsevat rangaistuksen. Mutta olen sitä mieltä että väkivalta ei ole ratkaisu.


    • nyt ois kommentti

      Käytä kappalejakoja, kiitos. Tuosta meinaa saada päänsäryn.

    • SoSad

      Huoh...

    • Puheistasi päätellen, tiedät minun mielipiteeni.

      ...En huomannutkaan päässeeni kirjautumaan sisään, mutta jees.

      -Siiliö-

    • No juu kiusaaminen on tyhmää - tässä ton koko tekstin pääasia :) mutta toi on kyllä toi kiusaajien tunteet pitää ottaa huomioon.
      Siis.. Eihän kiusaajat ota meidänkään tunteita huomioon? Anteeksi mutta vihaan sitä kun mua kiusataan

      • SoSad

        Mä tiiän! Kukaan ei voi sietää sitä että kiusataan! Kiusaajat eivät ota tietoisesti yleensä kiusattujen tunteita huomioon, mutta me kiusatut voidaan olla fiksumpia ja ottaa!


    • ressuthebaron

      Heti ekaksi haluan sanoa että aloittaja on harvinaisen hieno ihminen. Pääasiallisesti olen hänen kanssaan samaa mieltä.

      Mutta kostaminen ei ole sama asia kuin kiusaaminen. Ja eräs asia - ehkä osa kiusaajista on sellaisia joilla on paha olo ja he purkavat sitä muihin. Mutta on ikävä kyllä olemassa ihan oikeasti kusipäisiä ihmisiä. Tiedän kiusaajia, jotka ovat täysin hyvistä ja onnellisista perheistä.

      Mielestäni kiusaamisen selvittelemisessä tärkeimpiä ongelmia on nimenomaan se, että aikuiset ymmärtävät kiusaajia liikaa. Se, että on paha olo EI oikeuta kiusaamisen kaltaiseen väkivaltaan.

      Vuosikausia kestävä helvetti tuo kiusatun mieleen kostonajatuksia. Se on ymmärrettävää eikä se ole väärin.

      • resistance

        Olen samaa mieltä että aloittaja on hieno ihminen mutta omalta kantiltani olen seuraavaa mieltä, kenenkään ei pitäisi joutua kiusatuksi ja olin itsekkin kiusattu 8 ja puoli vuotta kunnes nostin sen helvetin kiusaajia vastaan jossa he olivat minua pitäneet. Minua pelättiin koska olin noussut sieltä alhaisesta olotilasta voimalla pois, eikä kiusaajat enää uskaltaneet nostaa sormeaan vastaani kun huomasivat kuinka vahvan hirviön olivat luoneet.


    • SoSad

      Mä tiedän!!!! Mähän sanoin tossa kirjotuksessa että kiusaamista ei ikinä saa hyväksyä se on aina niin väärin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Petoviilit poikottiin!!

        Oon kyllä samaa mieltä ettei kiusaamista saa hyväksyä mutta kannattaa muistaa että kiusaajilla on monesti jotain omia ongelmia esim.perheessä tai heitä on joskus kiusattu.On kyllä myös kiusaajia jotka haluu vaan esittää kovaa tyyppiä.


      • SoSad
        Petoviilit poikottiin!! kirjoitti:

        Oon kyllä samaa mieltä ettei kiusaamista saa hyväksyä mutta kannattaa muistaa että kiusaajilla on monesti jotain omia ongelmia esim.perheessä tai heitä on joskus kiusattu.On kyllä myös kiusaajia jotka haluu vaan esittää kovaa tyyppiä.

        No mähän tiedän sen! (: Vaikka kiusaajat eivät tietoisesti yleensäkkään ota kiusatutn tunteita huomioon osaan ottaa heidän tunteensa huomioon! Minä tiedän kyllä sen että kiusaajilla ei ole kaikki aina niin hyvin kuin pitäisi!


    • SoSad

      Huoh...jos ei kestä lukea mun mielipidettä niin en ole pakottanut! Ei tarvitse pistää hävyttömyyksiä kommentteihin kiitos! Ei millään pahalla mutta tuollainen on aika lapsellista =D

      • Nekkux

        SoSad, oot niin oikeessa! ♡
        Hieno ihminen oot! ^^


    • Siiliö

      Kiusaamisen lopettamiseksi saa tehdä mitä vaan. (Huom. Mitä vaan. Mutta älkää luulkokaan, että sitä aina katsotaan hyvällä oikeudessa. Maailma on julma ja paskamainen.)
      Mutta esim. kun täällä netissä sitten on joku saatanan tapa ja sääntö, että jos joku kiusaa tai on kiusannut, niin hänelle saa ja pitääkin kommentoida jotain tyyliin: Oot vitun kusipää homo sut pitäis ampuu ja hakkaan sut jos nään sut hyppää auton alle. Miksi? Mitä se auttaa? Ei mitään. Lisää pahaa mieltä kaikille. Vierestäseuraajakaan ei halua välttämättä lukea tällaista.
      Sitten kun puolustat tätä henkilöä, johon tämä kohdistuu, niin saat täysin samanlaista palautetta. Ei väliä, mitä sanot tai miten asian ilmaiset, niin paskaa lentää niskaan.
      Lisäksi jos tunnustaa, että on kiusannut joskus, eikä pimitä sitä, niin ei voi olla missään asiassa oikeassa ja vaikka olisi lopettanut ja vaikka pyytänyt anteeksikin, niin aina lentää paskaa niskaan.
      Miksi? Mitä tämä auttaa? Ei se kiusaaja ainakaan lopeta kiusaamista tällaisen käytöksen seurauksena. VASTAISITTEKO VIHDOIN? MIKSI? ONKO TÄSSÄ JOTAIN JÄRKEÄ?

      -Siiliö-

      • "ONKO TÄSSÄ JOTAIN JÄRKEÄ?"
        Ei ole. Älä odota ihmisiltä liian älykästä toimintaa.


    • Siiliö

      Taas todistettiin pikku-Rapen väite valheeksi. Miksi vastaisin itselleni?

    • SoSad

      Olet oikeassa!!!!!!! Eikö kukaan ymmärrä kirjoitukseni pointtia!!! No ei se sinänsä haittaakkaan saatoin kirjoittaa epäselvästi. Mutta niin nii, ei siinä mitään järkeä olekkaan! Mutta maailma on täynnä niitä jotka eivät vain osaa ymmärtää yksinkertaisia asioita! Tärkeintä että ite tietää ymmärtävänsä! Jos joku on niin lapsellinen ettei jaksa edes miettiä niin siitä ei tarvitse välittää! Ei ole meidän ongelmamme välittää muiden lapsellisuudesta! Ihmisille on annettu järki jota kaikki osaa käyttää oikein mutta ei vaan viittitä! On asia erikseen jos on sairas vaikka narsistinen tai jotain vastaavaa! He eivät voi tilalleen mitään! Mutta on ihan niitäkin jotka eivät vain jaksa ymmärtää! Joten me jotka ymmärrämme voimme auttaa toisia ymmärtään. Ei kukaan oo mikään hirviö maailmassa! Kiusaajat ´tekevät ihan hiton väärin kun kiusaavat ja aiheuttavat tuskaa. Mä en ikinä tule hyväksymään kiusaamista en koskaan! Mutta voi silti yrittää ymmärtää kiusaajia! He tekevät väärin niin väärin! Aiheuttavat helvettiä! Mutta kuten sanoin, muiden ymmärtämättömyydestä ja lapsellisuudesta ei tarvi välittää, jos haluaa välittää niin voi auttaa ymmärtämään! Ei välttämättä silloinkaan ymmärrä mutta sittenpä saavat miettiä! Oliko nyt tarpeeksi selvästi? =D

      • Ongelma on siinä, että ihmiset poimivat tekstistäsi vain yhden puolen.
        Kiusaaminen on niin vakava aihe, että siitä on ihmisillä hyvin äärimmäisiä mielipiteitä. Siispä, jos kiinnität huomiota siihen, että kiusaajatkin ovat ihmisiä, mutta et kuitenkaan hyväksy heidän tekojaan missään tapauksessa, on mielipiteesi niin neutraali ja looginen, että pelkkiä tunteita käyttävät ihmiset eivät pysty sisäistämään kokonaisuutta.
        Tästä johtuu esim. kommentti:
        "Oon kyllä samaa mieltä ettei kiusaamista saa hyväksyä mutta kannattaa muistaa että kiusaajilla on monesti jotain omia ongelmia esim.perheessä tai heitä on joskus kiusattu"
        Ilmaisit kyseisen asian tekstissäsi aika selkeästi, mutta useimmat eivät osaa sisäistää tekstiä, joka vastustaa kiusaamista, mutta puolustaa kiusaajia.

        1. Ihmiset eivät ymmärrä teon ja tekijän (puolustamisen ja puolustelemisen) eroa.
        2. Vielä huonommin tajutaan koston ja rangaistuksen ero.
        3. Liian vahvat tunteet estävät järjen käytön.
        4. Kiusatut eivät muka saa ratkaista tilannetta väkivallalla.
        5. Ex kiusatut kuitenkin olevinaan saavat kostaa, vaikkei se enää hyödytä mitenkään.
        6. Looginen mielipide jää kahden ääripään väliin.

        Lopputulos:
        Ihmiset ovat tyhmiä.


    • SDLNHTRUGHYN

      Aikuiset ymmärtää erittäin paljon ja en jaksa lukea sinun pötköön kirjoitettua viestiäsi. Ihaileeko tämä foorumi koulukiusaamista? Jos olet koulukiusaamisen uhri, niiin ainoa toiveesi on, ettet koskaan joudu keskustelemaan sanaakan koulukiusaajiesi kanssa. Minäkin melkein kouun kaunein, niinsittiäisset sontiaiset vainosi ja oma perhe maksoi koulun toisaalle, ETTEI TARVITSE NÄHDÄ KOULUKIUSAAJIA.

      Ainoa kerta kun pn tenyt mueliu kuristaa ihminen,on ollut kimppuun jutusille änkeävä, joka kehtaa tulla kysymään, että olenko nänhnyt tai tavannut hähen koulukiusaajakaveriaan, vaikla se maksoi yli kakskyt tonnia, ettei tarvinnut käydä samaa koulua utelijan tai hänen kavereidensa kanssa.

      Ja en ole outo, en yhtään. V*tu pahimmat koulukiusaajat ei varmaan jätä rauhaan puooituttujaan edes vuosikuymmenien jälkeen: mun mielestä kuuluisi jättää, jos ei ole aikuisiöllä sanaakaan jonkun nullin kanssa vaihtanut. Mulle ainakin riittävän suuri hinta arvon koulukiusaajille oli siitä, että en koskaan oppinut tuntemaan omaa lapsuudenpaikkankuntaani, kun mun poiti lähteä sieltä ppois, ettö koulukiuusajat saa ola vapaasti. Ja kukaan mut tuntenut ei ole koskaan ei pytstyiusi kiusmaamaan minua missään, muttA NAMI NAMI NÄMÖ KASVATTAMATONMAT DUUNARIKAKARAT.

    • Jopa pikku-Rape osaa kirjoittaa selkeämpää tekstiä, kuin nimimerkki: "SDLNHTRUGHYN"! >:O Ja pikku-Rapen tekstiä minä sentään kutsun molotukseksi...

    • zz zzz zzzzz

      mua oli kiusattu 2v ala asteel... nykyään ku on enemmä ongelmii nii saatan ite kiusaa (esim spaddu/bisse, henkisesti todella vaikeeta kotona, karkauksia, myymälävarkauksii, poliisii hanee, rahatilannekki vähä alhainen täs perhees..) kiusaamine tekee ihmisestä JOKO agressiivisemman ja väkivaltaisemman/törkeän (niinku mä) TAI surullisii, heikkoi, alistuvia ja masentuneita.. kiusaajat saattaa kiusaa vaa "kiusatakseen" mut ne saattaa te sitä tahattomasti kosk niil o nii paha olo nii se o sit pakko levittää... voimii kaikille kiusatuille

    • SoSad

      MULLA MENEE NYT SITTEN HERMOT!!!!!!!!!! MÄ EN OLE PUOLUSTANUT KIUSAAJIA YHTÄÄN MÄ INHOON KIUSAAMISTA JA EN SIEDÄ SITÄ MINÄ EN HYVÄKSY SITÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MIKSI KUKAAN EI YMMÄRRÄ !!!!!!!!!!!!!!!!!! JOS NIIN HITOSTI ÄRSYTTÄÄÄ NIIN EI TARVITSE LUKEA MINÄ ENEDELLEENKÄÄN OLE PAKOTTANUT KETÄÄN! JOTEN TE JOTKA OTATTE HERNEEN NENÄÄN KIRJOITUKSESTANI TAI LUULETTE HUOM. LUULETTE ETTÄ PUOLUSTAN JOTENKIN KIUSAAMISTA VOITTE OLLA IHAN HILJAA!!!!!!!!!!! KOITTAKAA JO NYT PISTÄÄ PÄÄHÄNNE SE ETTÄ MÄ EN OO MIKÄÄN PASKA-AIVO VAIKKA TUOLLAISEN TEIDÄN MIELESTÄ ÄÄLIÖMÄISEN KIRJOITUKSEN OLENKIN KIRJOITTANUT!!!!!!!! ANTEEKSI NYT VAAN TÄMÄ KIELEN KÄYTTÖ MUTTA ALKAA MENNÄ PIKKUILJAA HERMOT!!!!!!!!!!!!!!!!!! MUTTA TUSKIN TE TAJUATTE!!! ANTEEKSI TUOKIN....

    • SoSad

      Ja kuule SDLNHTRUGHYN kaikilla ei mee sillain kun sulla menee! Mun opet ei ymmärä kyllä yhtään kiusaamisesta, toiseks mun vanhemmila ei oo varaa siirtää muo toiseen kouluun, kolmanneks en edelleenkään puolusta kiusaamista, viidenneks sä et voi tietää mun elämästä, oon puhunutkin aikas monta kertaa kiusaajieni kanssa ihan vapaaehtosesti, kuudenneks, mulla on kai meiän luokan inhimillisimmät unelmat ainakin ammtin suhteen, seittemänneks en oo mikää ruma ja kaheksaneks en ole pakkottanut sinua lukemaan pötköön kirjoitettua tekstiäni joten älä valita, yheksänneks lue oma kommenttis..kui paljon siitä saa selvää!

      • ressuthebaron

        SoSad on oikeassa aikuisten suhteen: suurin osa tuntemistani koulujen aikuisista ei kyllä tunnu ymmärtävän yhtään mitään. Ja SoSad, älä välitä näistä nettiurpoista...he eivät tajunneet pointtiasi.


    • SoSad

      saisinko lisää järkeviä kommentteja

      • Nekkux

        Älä välitä noista ääliöistä.
        Ei sitä tietoa niitten päähän saa takomallakaan.
        Mutta voimia teille kiusatuille tosi, tosi paljon!


    • Onko niin vitun vaikeaa olla asiallinen? Tänne tarvitaan luotsi.

    • SoSad

      ÄÄÄH...Ihmisten on näköjään nykyään vaikeaa laittaa asiallista, järkevää ja auttavaa kommenttia! No en mä voi liikoja pyytää kerran pitää nettiin heitellä mitä sattuu. Ei 13 vuotias kiusattu tyttö nyt ainakaan traumoja voi saada! No en mä saakkaan mutta minusta tuo on edelleenkin lapsellista! Joihinkin netti paikkoihin senkus laitatte tuollaiset tarinat, mutta täällä ne voi jättää väliin kiitos. Mutta kuten jo sanoin, jos pyydän liikaa niin senkus sitten leikittelette ja naureskelette kotona kuinka fiksusti osaattekin herjata kaikki asiat mitä maapallon päällä olla saattaa! Olisin kyllä todella kiitollinen jos osaisitte laittaa ihan asiallista kommentia, mutta en halua vaivata pääkoppianne.

      DX DX DX

      • ressuthebaron

        Niinhän se on. Tahtoisinkin muistuttaa näitä tänne asiattomuuksia kirjoitelleita, todennäköisesti 8-vuotiaita wannabe-jonnenalkuja, eräästä asiasta.

        Trollaamisen taito. On asioita ja keskusteluita, joissa trollaaminen on ihan ok ja hauskaa. Keskustelut, joissa on läsnä 13-vuotiaita ja joissa keskustellaan kiusaamisesta, EIVÄT ole oikea paikka trollailuun. Lisäksi trollausviestien kuuluu olla hauskoja. Teidän viestinne eivät ole. Ette osaa trollata, älkää siis yrittäkö

        SoSad: kuten jo kirjoitin, nuo on todennäköisesti jotain 8v naskeja jotka tänne on roskaa kirjottanu. Laittakaahan ihmiset tänne asiallistakin keskustelua!


      • H6j
        ressuthebaron kirjoitti:

        Niinhän se on. Tahtoisinkin muistuttaa näitä tänne asiattomuuksia kirjoitelleita, todennäköisesti 8-vuotiaita wannabe-jonnenalkuja, eräästä asiasta.

        Trollaamisen taito. On asioita ja keskusteluita, joissa trollaaminen on ihan ok ja hauskaa. Keskustelut, joissa on läsnä 13-vuotiaita ja joissa keskustellaan kiusaamisesta, EIVÄT ole oikea paikka trollailuun. Lisäksi trollausviestien kuuluu olla hauskoja. Teidän viestinne eivät ole. Ette osaa trollata, älkää siis yrittäkö

        SoSad: kuten jo kirjoitin, nuo on todennäköisesti jotain 8v naskeja jotka tänne on roskaa kirjottanu. Laittakaahan ihmiset tänne asiallistakin keskustelua!

        1.En oo mikään 8v Erkki-Petteri wannabe jonne vaan oon 14/00
        2.En yritä trollata vaan suoraan sanottuna provosoin näitä saatanan idiootteja oikein kunnolla ja voin sitten nauraa kun ne pitää.


      • H6j
        H6j kirjoitti:

        1.En oo mikään 8v Erkki-Petteri wannabe jonne vaan oon 14/00
        2.En yritä trollata vaan suoraan sanottuna provosoin näitä saatanan idiootteja oikein kunnolla ja voin sitten nauraa kun ne pitää.

        Siis poraa


      • SoSad
        H6j kirjoitti:

        1.En oo mikään 8v Erkki-Petteri wannabe jonne vaan oon 14/00
        2.En yritä trollata vaan suoraan sanottuna provosoin näitä saatanan idiootteja oikein kunnolla ja voin sitten nauraa kun ne pitää.

        MINÄ EEN PUOLUSTA KIUSAAAMISTAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KOITTAKAA JO YMMÄRTÄÄÄÄ KUINKA MONTA HITSIN KERTAA PITÄÄSANOAAA!!!! EI TARVI HETI RUVETA KUN ETTE EES TIEDÄ MISTÄ PUHUTAAAAN!!!!!! PÄÄ ON IHAN JUST RÄJÄHTÄMIS PISTEESSÄÄ, MÄ EN PUOLUSTA KIUSAAMISTA, MÄ EN PUOLUSTA KIUSAAMISTA MÄ EN PUOLUSTA KIUSAAMISTA MÄ EN PUOLUSTA KIUSAAMISTA MÄ EN PUOLUSTA KIUSAAMISTA MÄ EN PUOLUSTA KIUSAAMISTA, MUSTA KIUSAAMINEN ON VÄÄRIN MUSTA KIUSAAMINEN ON VÄÄRIN MUSTA KIUSAAMINEN ON VÄÄRIN MUSTA KIUSAAMINEN ON VÄÄRIN MUSTA KIUSAAMINEN ON VÄÄRIN....huh....tulik nyt tarpeeksi selvästi!?!?!?


      • H6j
        SoSad kirjoitti:

        MINÄ EEN PUOLUSTA KIUSAAAMISTAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KOITTAKAA JO YMMÄRTÄÄÄÄ KUINKA MONTA HITSIN KERTAA PITÄÄSANOAAA!!!! EI TARVI HETI RUVETA KUN ETTE EES TIEDÄ MISTÄ PUHUTAAAAN!!!!!! PÄÄ ON IHAN JUST RÄJÄHTÄMIS PISTEESSÄÄ, MÄ EN PUOLUSTA KIUSAAMISTA, MÄ EN PUOLUSTA KIUSAAMISTA MÄ EN PUOLUSTA KIUSAAMISTA MÄ EN PUOLUSTA KIUSAAMISTA MÄ EN PUOLUSTA KIUSAAMISTA MÄ EN PUOLUSTA KIUSAAMISTA, MUSTA KIUSAAMINEN ON VÄÄRIN MUSTA KIUSAAMINEN ON VÄÄRIN MUSTA KIUSAAMINEN ON VÄÄRIN MUSTA KIUSAAMINEN ON VÄÄRIN MUSTA KIUSAAMINEN ON VÄÄRIN....huh....tulik nyt tarpeeksi selvästi!?!?!?

        CAAAAPPPSSSLOOOOCCCKKK!!


      • ressuthebaron
        H6j kirjoitti:

        CAAAAPPPSSSLOOOOCCCKKK!!

        Aivan. Caps Lock. Olet siis 14 (fyysisesti, henkiseltä tasoltasi vaikutat noin viisivuotiaalta). Miksi muuten viettäisit aikaasi provosoiden (huonosti) ihmisiä Suomi24:ssa, keskustelussa jossa 13v tyttö koettaa aikaansaada keskustelua tärkeästä ja vakavasta aiheesta? Provosoiminen on nimenomaan eräs trollaamisen muoto, tässä keskustelussa vain on esimerkkejä harvinaisen paskasta sellaisesta.


    • SoSad

      Huoh...kai oli virhe kirjotella tänne...

    • Useat keskustelupalstojen vastaajat pitäisi karkoittaa maasta. Niin se vain on. Helvetin järkevä trolli, joka ei tiedä olevansa trolli. WHAT THE FUCK?!? Provosoit, muttet trollaa? Ei saatana... Miksi täytyy vittuilla netissä tytölle, jolla on oikeassakin elämässä vaikeaa? Mitä hyödyt siitä? Sinusta on hauskaa ja naurettavaa kuluttaa kiusatun ihmisen hermoja olemattomiin. Onko sitten niin vitun kivaa kun hän ei enää kestäkään? Onhan se niiden kiusaajien vika niin. Mutta kyllä sinä: H6j tajuat, että olet myös osasyyllinen. Onko sitten enää niin kivaa ja naurettavaa häh? Tuleppa ihmeessä vastaamaan. Odotan vastaustasi innolla.

    • kuollutmuttaelävä

      Hei! Olen aivan samaa mieltä, tiedän todella hyvin miltä sinulta tuntuu ja haluaisin vaan sanoa että olen ollut kiusaajan roolissa mutta nykyään olen kiusatun roolissa.. kiusasin koska kotonani meni huonosti, mutta lopetin kiusaamisen koska oikeasti tajusin ettei tässä ole mitään järkeä ja etä väkivalta ei ole ratkaisu. Oikeastan kiusasin myöskin siitä syystä koska minua kiusattii.. ja nykyään olen vain kiusaajien uhri...

    • SoSad

      Elämän vaan niin julmaa....

      • ressuthebaron

        Ja nuoret ne vastaa osaakin olla julmia. Ikävä totuus, jota ei vaan suostuta myöntämään.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe